@ Sterre: balen dat je nu nog geen duidelijkheid hebt, ik hoop dat je morgen een goede uitslag hebt
@ Sirene: veel plezier op je nieuwjaarsborrel!!
@ Tammy: hoop dat je geen gelijk hebt en je menstruatie uitblijft :-
Voor de rest allemaal succes!
Een schimmelinfectie het zou kunnen natuurlijkā¦stiekem hoopte ik dat het misschien een andere betekenis had
met vlagen af en toe een raar gevoel in mn onderbuik. Maarja dat had ik de vorige rondes ook dus dat zegt niks helaas .
Gelukkig is mn migraine over Straks ga ik even lekker naar de masseur heerlijk!! Ben ik wel weer aan toenā¦
:-
Arme Sterreā¦nu weet je niet waar je aan toe bent en dat is zo erg :hug: :hug: Gelukkig ben je er rustig onder!! we gaan voor goed nieuws!!
ojaā¦wij eten straks patat :drool:
oeeehh spannend sterre!! ik duim voor je!!!
karin; balen joh, hoop dat je alsnog over ene paar dagen positief test
hier is de onzekerheid sinds gisteravond even toegeslagen, had gisteravond beetje zeer gevoel bij mn vagina, zelfde als ik ongi zou moeten wordenā¦ gelukkig was het snel over, maar ja word er wel weer onzekerder doorā¦
maar morgenochtend bloedprikken (terwijl ik morgen eigenlijk op de kraamafdeling had moeten liggen :wall: :mrgreen: ), krijg daar donderdag (20.10 uur) samen met echo uitslag van!
Lekker dubbel voor je Amy! Je had nu moeten genieten van een wondertje, maar daarvoor in de plaats ben je nog steeds bezig met afvragen of het goed zit :hug:
ja idd
maar ja moet er morgen maar niet teveel stil bij staanā¦
had morgen mn gave maxicosi kunnen gaan gebruiken :inlove:
Amy, waarom zou je er niet bij stilstaan? de data 18 maart en 8 juli kan ik ook niet vergeten hoor.
Je hoort wel vaker dat vrouwen positief testen op de dag dat ze uitgerekend waren enz. Ik heb een voorgevoel dat ik in maart positief test en dan weer in december uitgerekend ben net als bij de 1eā¦er heeft al iemand voorspeld dat ik in maart weer zwanger zal zijn, of was het april? :think:
Chris, nog even over die witte klodder ( :? ). dat kan ook afscheiding zijn waar je meer last van kunt hebben als je zwanger bent. Maar ja, kan ook 101 andere dingen betekenen.
Zo, net gesport. moet nog ff douchen en dan kijken of het klussen nog wat wordt.
Nienke
Kom later reageren, heb mijn dag niet.
PMS bestaat maar bestaat er ook zoiets voor je eisprong?
Mariekeā¦sterkte, ik bedacht me vandaag hetzelfde maar dan in de vorm van vreetbuien :o
Sterreā¦helemaal vergeten. nog niet echt duidelijkheid dus. wachten, wachten, wachten (wordt onze middle nameā¦ )
P ei S?
:hug:
Amy, wat dubbel allemaal he, nog steeds onzeker en dan ook die datum waarop je eigenlijk uitgerekend was, ik vind ook dat je daar best even bij stil mag staan, je ontkomt er ook niet aan, als iedereen aan het bevallen is en jij niet :hug:
We gaan er gewoon vanuit dat alles goed is donderdag!
Nienke, jij bent flink aan het sporten volgens mij, wat doe je voor sport?
Dames, allemaal bedankt voor het duimen, nog niet stoppen hoor
Chris, als je vaker dat witte hebt en ik hoorde je ook over een prikkend gevoel? Geen jeuk? Ik heb in het verleden zovaak schimmel infectie gehad, nu heb ik het op tijd door, alhoewel het al een poos geleden is.
Maargoed, als het alleen wit is en niet jeukt is het geen schimmel volgens mij. Als het vlokkerig is moet je de dokter even bellen, je hoeft er waarschijnlijk niet eens naar toe, als je je klachten uitlegt schrijft de assistente een receptje voor.
Becca, hoe was de patat? :drool:
Wij hebben het er hier verder niet meer over wel of niet zwanger zijn gehad, omdat we het nog niet aan de kinderen willen vertellen. En het is nog veel te onzeker natuurlijk!
Ik zit weer fijn naar House te kijken. Ik snap het alleen niet altijd, want volgens mij laten ze meerdere series door elkaar zien :? Toch vind ik het een geweldige vent
@ Sterre: nee ik heb verder helemaal geen jeuk, ik bedoelde met dat gevoel bij mn vagina, meer een kloppend gevoel. Het was ook maar heel even hoor. Ja kan het niet goed verwoorden haha. Misschien een beetje zoān gevoel als na het klaarkomen (wat genant vind ik dit haha) Maar verder geen vlokkerige afscheiding. Ik hou het wel in de gaten, ik heb er verder nooit last van gehad dusā¦
Verder ook niks meer te vertellen, ik ga nog even lekker bij mn hubbie op de bank hangen :inlove:
:-*
Hallo dames,
Ik lees al een tijdje mee aangezien ik een beetje in dezelfde situatie zit. Heb me van de week aangemeld en ga nu proberen of het me lukt een berichtje te plaatsen. Chris ik herken jouw gevoel wel van dat kloppende gevoel idd beetje genant en tja lekker om hierover te beginnen :oops: ! Beetje samentrekkend?? Daarnaast heb ik net zoals Karin een apart gevoel rond mijn onderrug wat doortrekt naar mijn billen en zelfs mijn benen, beetje onrustig gevoel. Vraagje aan Karin is of het bij jou ook een zeurende pijn is? Ik ben trouwens Laura (wellicht dat ik binnenkort wat meer vertel over mezelf, maar eerst even een beetje wennen hier . Wij proberen sinds 3 maandjes zwanger te worden. Ik heb zelfs voor de lol 4 januari een ovulatie test gedaan, op verzoek van mijn man hij vond het ook wel spannend. Dikke vette smile op de CB test. Uiteraard flink geklust en nu wachten op mijn NOD rond 20 januari. Mijn cyclus is altijd rond de 27/28 dagen al een heel jaar.
Hoe kan ik zoān banner maken??
Groetjes,
Laura
Laura, hier je kun je een ticker maken
Tedski dankjewel voor je snelle reactie ik ga gelijk kijken of het me lukt ben niet zo heel handig en trouwens uiteraard van harte met je zwangerschap!!!
Gr. Laura
hihi goedzo laura (je banner)
Ja ik ben mezelf echt aan het verrassen. Het is niet de meest originele banner misschien, maar toch met een beetje hulp kun je ver komen ;-).
Nou maar duimen dat het raak is over 6 daagjes, zou ook iets eerder kunnen zijn, maar we wachten geduldig ! Dat zeurende gevoel blijft trouwens. Kom weer met een genant vraagje, maar hebben jullie weleens in de innestelingsperiode na het āklussenā een klein beetje helder bloed gehad, heb er anders nooit last van maar nu dus wel :think: , wat zou het kunnen zijn?
Wat een gebeurtenissen allemaal zeg heb echt heel aandachtig meegelezen, maar was wel bijzonder verrast over het aantal dames dat al gelijk zwanger bleek te zijn.
Thanks Amy voor je berichtje
Ik had bij de zwangerschap van Daan :vlinder: ook innestelingbloed gehad. Helder rood bloed klein beetje niet veel
Laura welkom en je maakt het direct al spannend zie ik aan je BANNER!
Nou, ik sport 1 a 2 x per week en doe spinning. Ik ben maandagochtend ook geweest en daarom lijkt het alsof ik elke dag ga sporten (ik kon de rest van de week niet, vandaar zo vlak achter elkaar)
Vandaag drukke dag op het werk, maar ik kan het vast niet laten om even te spieken hier af en toe.
Sterre, wat doe jij eigelijk, ga je binnenkort weer testen?
Oh ja, Irene vroeg nog wat ik doe, ben hoofd administratie bij een groothandel. heel leuk en afwisselend. nog meer mensen die hun werk willen prijsgeven? is altijd leuk om te weten.
Nienke
nienke; ik werk bij een deurwaarderskantoor, ook erg leuk werk
vandaag 16 januari, had mijn dag moeten zijnā¦ heb vanacht gedroomd dat ik weer bloedverlies hadā¦ onzekerheid begint hier echt weer toe te slaan zometeen bloedprikken, dan nog 2 zenuwslopende werkdagen tot morgenavondā¦
Moguh!
Welkom Laura! Dit is een fijn clubje, iedereen sleept je door de laatste wachtdagen heen :thumbup:
Ik ga mijn meissie aankleden en de boel efffe doen, mijn ouders komen straks.
groetjes!