Wannabe mama's! Deel 2

Aha Amy, vandaar dat ik je nooit in het echt heb gezien :wink:

Vanmorgen dag 12 met een lage temp. ik blijf het apart vinden dat je cyclus zo samenhangt met je temperatuur op de tiende nauwkeurig.

Nienke

Goedemorgen,

Karin ik bedoelde gisteren inderdaad of je niet beetje teleurgesteld was na die test, zag dat ik het er een beetje raar had neergezet.

Irene: Was het nog een klein beetje gezellig bij de nieuwjaarsborrel??

Sterre: Wat fijn dat je zoontje weer een stapje verder is met zwemmen. hopelijk gaat het nu sneller. Hoe laat krijg je de uitslag van de bloedtest?? Meis, denk echt dat je gewoon zwanger bent, want er komt geen streepje ook niet heel licht als je geen hcg in je urine hebt. Misschien dat hij bij jou licht is, omdat je best korte cyclus hebt. Ben echt heel benieuwd, duim hier heel hard voor je :pray:

Chris: Ik denk dat die witte afscheiding te maken heeft met je cyclus. Ik heb het namelijk nu ook en best veel, heb het altijd de laatse week van mijn cyclus.

Amy: Dikke knuffel voor jou :hug:. Kan me voorstellen dat dit even een moeilijke dag is en ook dat je nu even onzeker bent over deze zwangerschap, niet meer dan normaal vind ik. maar meis, volgens mij gaat het bij jou allemaal goed komen :-*

Marieke: Voel je je alweer wat beter??

llaan: Welkom hier :smiley: . Gezellig dat je met ons mee komt kletsen. je maakt het gelijk spannend hier hé. Zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Ik werk in de gehandicapten zorg op een woongroep. Bij de stichting waar ik werk wonen er alleen mensen met een visuele handicap. bij mij op de groep zijn ze allemaal ook wel verstandelijk gehandicapt een aantal hebben een lichamelijke handicap en heb ik te maken met gedragsproblematiek. erg leuk, maar ook best vermoeid soms.

Had even een vraagje aan de dames die ook tempen, wanneer gaat jullie temp altijd naar beneden?? Normaal gaat hij bij op de 14de dag iets naar beneden en de dag erna nog verder en dan wordt ik ongesteld, maar vandaag is de 14de dag en hij is weer 36,8. Hoe zit dat bij jullie??

Welkom Laura!! Gezellig dat je mee komt kletsen… :smiley:

Amy: :hug:

Ik werk ook in de gehandicaptenzorg op een groep met kinderen…erg leuk werk!

:-*

Tammy, mijn temp zakt meestal op de dag dat ik ongesteld ga worden of 1 dag ervoor.

Lieke: Het wisselt bij jou dus nog weleens??

Chris: Werk je op een woongroep of activiteiten??

@Tammy wrote:

Lieke: Het wisselt bij jou dus nog weleens??

Chris: Werk je op een woongroep of activiteiten??

Meestal daalt het al 1 dag voor m’n ongi. Maar de laatste keer daalde het pas op de dag van m’n ongi zelf, maar dat was dus eenmalig.

Spannend Tammy. Ik hoop echt dat het raak is !

Heb trouwens al een week niet meer kunnen tempen, moest veel te vaak uit bed voor m’n dochtertje (verkouden), of ik was zelf te vaak wakker.

@llaan wrote:

Nou maar duimen dat het raak is over 6 daagjes, zou ook iets eerder kunnen zijn, maar we wachten geduldig :pray: ! Dat zeurende gevoel blijft trouwens. Kom weer met een genant vraagje, maar hebben jullie weleens in de innestelingsperiode na het “klussen” een klein beetje helder bloed gehad, heb er anders nooit last van maar nu dus wel :think: , wat zou het kunnen zijn?

Welkom hier!

Ik heb dat 1 keer gehad, een heel klein beetje bloedverlies zo'n 5 dagen na m'n eisprong. Geen idee wat het is geweest, want ik was niet zwanger.

Lieke: Thanks voor je antwoord. Heb nog steeds wel het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Zeg maar dat menstruatie gevole en kan me niet voorstellen dat het dan raak is. Maar was even nieuwsgierig hoe het bij anderen zat met tempen.

Tammy…rottig soms he dat tempen. bij mij daalde hij altijd de dag van de ongi. de vorige keer daalde hij ook de dag van de ongi en de dag erop nog meer. zoals jij het beschreef dus.

Zit je dan nu op dag 14 na je eisprong? nog geen testje gedaan?

Nienke

@ Tammy: ik werk op een logeerhuis, ik heb dus te maken met verschillende leeftijden en clienten…Elke week een andere samenstelling van groep dus.

Chris: Ken het wel, heb zelf 2 jaar lang ingevallen naast mijn studie bij een logeerhuis, was erg leuk.

Nienke: Ja inderdaad wel beetje rottig ja dat tempen. Vorige keer was hij vandaag dus gedaald en dan morgen nog meer en dan werd ik ongesteld, alleen nu is hij nog wat hoog. heb nog geen testje gedaan, wacht ik liever even mee. Wil niet net als vorige keer, dat ik test en dat ik 4 dagen voor NOd test en dan een dag later dan NOD een bloeding krijg. Snappie?

Krijg zo vriendinnetje op visite, kom straks nog wel even gluren, maar kan dus niet echt kletsen, want daarna moet ik weer werken.

@Amy82 wrote:

vandaag 16 januari, had mijn dag moeten zijn… heb vanacht gedroomd dat ik weer bloedverlies had… onzekerheid begint hier echt weer toe te slaan :frowning: zometeen bloedprikken, dan nog 2 zenuwslopende werkdagen tot morgenavond…

Amy, die droom heb ik ook gehad! Dromen zijn een weerspiegeling van je ziel, je gedachtes, je angsten, je wensen. In dit geval is het duiedlijk een angst. Je bent er zo bang voor, dat het in je dromen gebeurd. Op die manier bied je jezelf een stukje verwerking aan. Als je zwanger zijn, zijn je dromen nog veel intenser. Je krijgt tijdens de zwangerschap bijvoorbeeld als snel nachtmerries. Ik droomde bijvoorbeeld dat ik mijn kind vergat e.d. Allemaal reeele angsten die in je dromen gebeuren.

Dromen zijn zeker niet voorspellend! :hug:

Sorry dat ik even seceltief reageer hoor, heb niet zoveel tijd :oops:

Tot later!

Sterre: Weet je al wat?? Zit hier de hele tijd aan je te denken :slight_smile:

@Becca wrote:

Sorry dat ik even seceltief reageer hoor, heb niet zoveel tijd :oops:

Tot later!

Hi hi Amy…

Leuk die zwangerschapshormonen en versprekingen :wink:

Ik hoorde net op detv dat er een programma komt baby te huur. Hier krijen jongen stelletjes acher elkaar ee baby , peuter , kleuter en puber in huis. :think: Vind dit toch een beetje vaag.

Tammy, wat lief dat je aan me dacht!

Ik zit een beetje zo: :shock: :o :shock: t was positief! Ik heb net gebeld voor de uitslag :o

Ik had ook vanmorgen weer een heeeel licht streepje op de allergoedkoopste test van kruidvat :shock:

sterre spannend!!! :mrgreen:

alvast een voorzichtige gefeliciteerd :slight_smile: :inlove: :mrgreen:

hier ook een voorzichtige gefeliciteerd :smiley:

Hier ook een gefeliciteerd!

ik snap het niet helemaal, zeiden ze bij die uitslag dat het positief was? hebben ze bloed geprikt? (sorry hoor, dat slechte geheugen ook!)

Gooi er nog eens een cb ofzo tegenaan dan?