Wauw Tammy! GEFELICITEERD!
Geweldig. zou het toch zo zijn dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam?
Nienke
Hier een negatieve ovutest vanmorgen en een lage temp. Dus dat klopt met elkaar (wat kun je er meer van zeggen?). Ik heb voor mezelf afgesproken dat als het bloedverlies blijft aanhouden en ik 7 ovutesten negatief heb, naar de vk of ha bel. Maar zover is het nog niet.
Tammy, hoe ist? nog steeds hyper en wat zei je vriend/man ervan?
Dank jullie wel.
Kan het echt niet geloven, dat zal vast nog wel komen.
Vanavond gaan we het aan onze ouders vertellen.
Ga het niet langer geheim houden, heb ik vorige keer gedaan, toen ging het mis en vond ik het zo sneu om het te moeten vertellen.
Ben inderdaad nog helemaal hyper, zit al vanaf 6 uur te staren achter die computer kan niet geloven.
Dacht toch echt serieus dat ik ongesteld moest worden, zou voelde het in ieder geval wel.
Mijn vriend is er erg blij mee, maar baalt dat hij moest werken. Heb hem op zijn werk gebeld. Nu moet hij zijn mond houden en had liever met mij gevierd, snap ik ook wel, maar kon niet meer houden, moest het gewoon weten.
Wat betreft het vermeerdert vruchtbaar zijn na een miskraam, dat weet ik niet. Ben vorige maand begonnen met ovulavit en met de benen de lucht in na klussen toen was het raak en deze ronde zelfde gedaan en toen was weer raak. Ben er echt van overtuigd dat die ovulavit wel goed werkt.
Ga denk maar even douchen en rustig alles even tot met laten bezinken.
Hier wat hcg hoormoontjes :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Dat ze hun werk maar mogen doen! Voel met de dames mee die nog niet zwanger zijn. Ben me ervan bewust dat het pijnlijk is als er weer een zwangere bij komt en je het liefst dat zelf was geweest. Hoop echt dat jullie allemaal heel heel heel snel mogen volgen!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Joehoe Tammy!!! Gefeliciteerd!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Tammy,
Gefeliciteerd meid!! :dance: :dance:
Ik denk dat ik voorlopig wat minder hier te vinden ben. Het is elke keer zoveel om bij te lezen (en vooral om op te reageren) en daarbij is bijna iedereen al zwanger ondertussen. Misschien dat ik af en toe eens reageer. Zwangere meiden hier… geniet van deze mooie maanden! Nog niet zwangere meiden… ik hoop dat jullie heel snel zwanger zullen zijn.
Liefs,
Daniëlle
Tammy gefeliciteerd!!!
Tammy, gefeliciteerd !!! Ben echt blij voor je.
En lief dat je nu ook denkt aan ons, de nog niet zwangeren.
Het is je absoluut gegund hoor !!
@Tammy wrote:
Hallo hallo hallo,
Waarom is er nou niemand om mijn vreugde mee te delen
Eindelijk mag ik het hier neer zetten, dames hou jullie vast
Ik ben zwanger!!! :dance: :dance:
Kan het gewoon niet geloven, ongelovelijk
Sil: Mondje dicht hé
GEFELICITEERD MEIS!!!
En hopelijk helpt het HCG wat je hebt verspreid in dit topic
Wat is eigenlijk ovulavit ? :oops:
Ovulavit is een homeopatisch middel, dat gebruikt kan worden bij ongemakken rondom de menstruatie. Er zit een hele kleine hoeveelheid monnikenpeper en uhm teunisbloemolie in. In ieder geval wordt je cyclus daar regelmatiger van en het verlengt ook de luteale fase als die te kort is. Ook las ik ergens maar hou me er niet aanvast dat teunisbloemolie en monnikenpeper de vruchtbaarheid stimuleren. ik vond in ieder geval heel fijn middel.
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
GEFELICITEERD TAMMY!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Oh wat ben ik blij voor je meid! Je hebt er ook zo lang op gewacht! Geniet er maar van! Kreeg helemaal kippevel toen ik het net las… Ben helemaal blij voor je!
@Tammy wrote:
Ovulavit is een homeopatisch middel, dat gebruikt kan worden bij ongemakken rondom de menstruatie. Er zit een hele kleine hoeveelheid monnikenpeper en uhm teunisbloemolie in. In ieder geval wordt je cyclus daar regelmatiger van en het verlengt ook de luteale fase als die te kort is. Ook las ik ergens maar hou me er niet aanvast dat teunisbloemolie en monnikenpeper de vruchtbaarheid stimuleren. ik vond in ieder geval heel fijn middel.
Klinkt goed Tammy!! Waar kun je dat kopen? Gewoon bij de kruidvat of etos ofzo?
Oh Tammy ben zo blij voor je!!! :: :: GEFELICITEERD!!! :: ::
:-*
He Tammy, was alleen nog even nieuwsgierig naar je temp. Was die evenhoog als de afgelopen dagen, of vanochtend nog meer gestegen? ?
Gefeliciteerd Tammy!! Het schiet op hier!
Wannabemommie: Bij ons hadden ze hem niet bij kruidvat, misschien wel bij etos. Bij apotheek kun je het bestellen. Ik heb hem bij een drogisterij gekocht. Ook maak je wel kans bij een reform? winkel. Het heet ovulavit van bional.
Lieke: Mijn temp was vanmorgen nog steeds 36,7, dus het hoeft niet persee zo te zijn dat je een 2de stijging hebt. Bij mij is hij altijd 36,7 en nu dus ook met soms 36,8.
Het word nu wel wat echter met die felicitatie’s, al vind ik het nu wel moeilijk voor de niet zwangere. Zal me bijna schuldig voelen :oops:. Komt gewoon omdat ik weet hoe jullie je moeten voelen. Vroeg me trouwens af of jullie het niet erg vinden als ik mee blijf kletsen?? Eerlijk zeggen, begrijp als jullie liever hebben dat ik even niet mee klets.
Hoe laat moest Amy trouwens voor de echo??
Ben zo benieuwd hoe het gegaan is.
Tammy, blijf alsjeblieft hier mee kletsen hoor. En alle andere zwangeren ook. Veel te gezellig en er blijven weinig dames over hier anders.
Weet je wat ik me vanmorgen vroeg bedacht.
Het zou toch leuk zijn als alle “wannabe mamma’s” over een jaar een “date” hebben MET baby!!! Daar gaan we gewoon even vanuit nu.
@Lieke74 wrote:
Weet je wat ik me vanmorgen vroeg bedacht.
Het zou toch leuk zijn als alle “wannabe mamma’s” over een jaar een “date” hebben MET baby!!! Daar gaan we gewoon even vanuit nu.
Dat zou gaaf zijn!! Daar teken ik voor. (ik word ook op de lijst geplaatst)
tamara de testen zijn overduidelijk!!
ja…gefeliciteerd met jullie zwangerschap :dance: :thumbup:
en…eindelijk word ik ook eens tante
ben super blij voor jullie :-* :-*
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
kus je schoonzus