Wannabe mama's! Deel 2

Dat zou super zijn Lieke! Fijn dat je wilt dat ik blijf. Leef ook heel erg met jullie mee, dus zou jammer vinden om niet meer te komen.

Welkom wannabemommie :smiley:

Sil: Word gewoon beetje emo van :oops: hihi :lol:. Thanks, ben blij dat ik je ook een keer tante kan laten worden :D. Kus aan de kleintjes

tamara beide kids nu op kdv maar vanmiddag zal ik ze een kus geven en heel stiekem influisteren dat ze een neefje of nichtje krijgen en wie weet wel 2 :wink: :wink:

@Lieke: Leuk idee !! Moeten we zeker doen ā€¦

@Tammy: natuurlijk moet je mee blijven kletsen, is alleen maar gezellig. Natuurlijk denken de niet zwangeren ā€œoh ik wil ookā€ maar iedereen is wel heel blij voor je hoor, Dat weet ik zeker!!

@ Purpled: er zijn er nog genoeg niet zwanger hoor (waaronder ik) dus we vinden het wel gezellig als je mee blijft kletsen natuurlijk. Maar als je het allemaal te veel vind om te reageren lees je toch gewoon mee en af en toe een berichtjeā€¦

@Amy: succes vandaag

@Marieke, gaat het inderdaad wek goed met je, we lezen niks meer van je?

@Djoessie: Jee, nu al thuis tot augustusā€¦heb je alle tijd om alles goed voor te bereiden! :smiley:

@Llaan: klinkt wel heel veelbelovend :pray:

@Nienke: :pray: of ben je al ongesteld geworden?

@Karin: :pray: Hoop dat je het verkeerd hebt en niet ongi word!

@ Tedski: balen van je vriendin zeg :hug: Hoe gaat het met jou?

@Willie: Leuke foto hoor!

@Sterre: heb je vannacht een beetje goed geslapen? Volgens mij zou ik er ook steeds aan liggen te denken.

@ Wannabe mommie: welkom!

Ik hoop dat mn ongi ook uitblijft, ik heb wel af en toe nu een beetje een ongi gevoel in mn buik...maar als het goed is heb ik mn nod pas volgende week woensdag :? Verder helemaal nog geen kwaaltjes :( Geen pijnlijke borsten, wat ik normaal zelfs al een week voor mn menstruatie heb. Dus we wachten weer gewoon verder af...

Liefs :-*

Jeeee Tammy Gefeliciteerd

oh ja nog geen teken van ongie :think: was er toch van overtuigd dat de red devils nu wel kwamen

Wat een leuk topic dit. :slight_smile:

VAN HARTE Tammy!!! Whoehoe kon het niet laten toch even in te loggen ;-)ā€¦ :dance: :dance: :dance:

Wat moet dit geweldig voor je zijn zeg. Geniet er lekker van.

Ik ga snel weer door lees vanavond wel weer bij, maar was zooooo nieuwsgierig. Ennuh ik heb nog niet getest hou het gewoon volā€¦beter zo anders maak ik mezelf gekā€¦

@Tammy wrote:

Het word nu wel wat echter met die felicitatieā€™s, al vind ik het nu wel moeilijk voor de niet zwangere. Zal me bijna schuldig voelen :oops:. Komt gewoon omdat ik weet hoe jullie je moeten voelen. Vroeg me trouwens af of jullie het niet erg vinden als ik mee blijf kletsen?? Eerlijk zeggen, begrijp als jullie liever hebben dat ik even niet mee klets.

Dat gevoel heb ik ook steedsā€¦ Ik lees nog steeds mee maar durf hier soms niet meer teveel reageren omdat ik soms bang ben daarmee mensen te kwetsen. Ik weet hoe het voelt als je zelf nog niet zwanger bent. Maar ik leef nog zo met jullie mee en ben steeds benieuwd hoe het met jullie gaatā€¦

Voor velen onder jullie is het spannend aan het worden. Hoop dat iedereen hier snel zwanger is ā€¦

Groetjes

@Djoesie:

Tuurlijk is het moeilijk om te lezen dat meiden zwanger zijn, maar aan de andere kant is het ook super om te lezen en mij geeft het in ieder geval ook weer hoop en kracht voor de volgende ronde. Dus wat mij betreft hoef je je niet schuldig of bezwaard te voelen! Mijn tijd komt zeker ook nog :slight_smile:

Goedemorgen Ladies,

Wat een supernieuws! :thumbup: : Tammy, van harte gefeliciteerd met jouw mama-zijn :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

en dat er nog maar meer mogen volgen, ECHT SUPER: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup:

Groetjes,

Irene

Zo, ik ben weer thuis en bijgelezen :wink:

Tammy, was je de hele dag vrij vandaag? Kan me voorstellen dat je het nog niet geloofd, ik vind het ook heel gek, omdat ik best weinig voel.

Maar, de vele felicitaties deden me wel heel goed!

Ik zag net pas dat je meteen 3 testen gedaan hebt :mrgreen: :inlove:

Ik denk dat ik er vanmiddag nog een haal bij de apotheek, dat is het dichtsbij en als ik het volhoud test ik morgenochtend, ik wil zo graag een dikke streep zien :wink:

Maarja, ik kan die dingen dus echt nooit in de kast leggen, ze moeten dan gewoon meteen gebruikt worden. Net als met lekkere koekjes ofzo, die moeten ook gewoon meteen op :wink:

Danielle, ik kan me voorstellen dat het je te snel gaat, er wordt soms heel wat afgeklest, dat is bijna niet bij te houden. Maar ik zou het wel leuk vinden als je af en toe een berichtje plaatst, want ik wil wel weten hoe het jullie vergaat! En er zijn genoeg niet zwangeren over en er komen er ook nog wel wat bij.

Welkom wannabemommie, je naam past uitstekend in dit topic :wink:

Nienke, je stelt het nog een weekje uit dus, voor je de vk of de dokter gaat bellen? Lijkt wel of je cyclus wat van slag is ofzo he :hug:

Marieke, gaat ie? :hug:

Laura, knap dat je het nog even gaat volhouden :thumbup:

Karin nog niets gezien? Tja bij veel afscheiding denk je inderdaad weleens dat het bloed is. Ik was aan het werk vanmorgen en leek ook wat te voelen (heb trouwens nog een tampon in mā€™n broekzak!) maar, ik weet, dat als het bloed is, het er meer uitstroomt zeg maar. Afscheiding voelt alleen een beetje nattig :roll: Dit soort praatjes kunnen gewoon hier, geweldig :mrgreen:

Maar toch ben ik even naar de wc gegaan voor de zekerheid en twas niets dus :shifty:

Maargoed, ik kan me voorstellen dat je hier wat hoop van krijgtā€¦ik ook! :pray:

Chris, lief dat je vraagt hoe ik heb geslapen. Nou, beter dan gister, ik heb alleen om 3 uur even liggen piekeren na het plassen en toen doorgeslapen tot 6 uur, nog vroeg, maar beter dan elk uur wakker.

Voor jou wordt het volgende week ook spannend!

Oja Tammy, Amy krijgt pas vanavond de echo :pray:

Amy, ik hoop dat je hard aan het werk bent en dat de tijd dan snel voorbij gaat!

Lieke, leuk idee! We kunnen ook gewoon wachten met meeten tot iedereen een baby heeft, ik gok dat er over een jaar ook nog wel wat dikke buiken bij zitten :inlove:

Nou, verder ben ik het even kwijt, tot later! :-*

Gezellige boel hier :mrgreen:

Dames, moet naar mijn werk voor een vergadering, dus kan niet uitgebreid reageren.

Net even in de stad geweest had echt mazzel. Bij een schoenen winkel hadden ze uitverkoop, schoenen van vorig jaar voor 10 euro :shock:. Enne dan niet zomaar schoenen nee echte merk schoenen zoals gabor, ecco en nog wat merken. Heb er gelijk maar 3 gekocht.

Gaan vanavond naar mijn ouders en schoonouders, dus jullie horen vanavond heel laat weer wat van mij.

Amy: Ben hier hard voor je aan het duimen :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:. <Maar denk dat jij vanavond of een kloppend hartje ziet of een groeiend vruchtje.

tot later :-*

Om even terug te komen op de wannabe mama meeting :slight_smile:

Het kan toch ook een meeting worden met babyā€™s en dikke buiken? :slight_smile:

Is ook erg leuk!

Ik hoop natuurlijk dat ik me ook kan aansluiten bij de dikke buiken dan of bij de mamaā€™s! :slight_smile:

Lieve Tamara en Sterreā€¦

:: :: VAN HARTE GEFELICITEERD!! :: ::

Hartstikke fijn, geniet-ze! :-* :-*

Ben blij voor jullie! :thumbup: :dance: :wink:

OWWWW TAMARA VAN HARTE GEFELICITEERD!!! ECHT ZO ONTZETTEND GAAF!!!IS JE ZO GEGUND

wauw zoveel zwangere ineensā€¦

@Tammy ik hoop dat de ovulavit van bional bij mij ook dat effect heeft hahahahaha ik slik het nu bijna 2 weken hihi! Zou wat zijn als ook ik zwanger ben :o

De rest lees ik later even bij maar moest tammy alvast even feliciteren!!![/b]

even wat testen hoor, kijken hoe dat werkt om snel je letters in kleur en dik te doen hihi

nog een keer :oops:

Dankjewel Brenda :slight_smile:

Ik zie dat je nod op de verjaardag van je vriend is, mijn nod was ook op de verjaardag van mijn vriend :inlove:

Hee, ik zie geen kleurtje Willie :think:

Kleurtjes in 1 zin is best lastig :wink:

Ja, ik zit er nog steeds, ik dwaal steeds zo af, maar ik zou eigenlijk opruimen en stofzuigen :roll: