Wannabe mama's! Deel 2

Nog steeds geen ongie :think: ik wil eigenlijk wel testen maar durf niet haha :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

Nog steeds geen ongie :think: ik wil eigenlijk wel testen maar durf niet haha :mrgreen:

Wie weet Karin :pray:

Spannend.

Durf je echt niet te testen?

@sterre74: Gefeliciteerd meis!

@Lieke74 wrote:

@Karin1981 wrote:

Wie weet Karin :pray:

Spannend.

Durf je echt niet te testen?

Heel spannend hoor! Ik snap het gevoel dat je niet durft te testen.

Ik ga voor je duimen voor een positieve test!!

Dames, jullie gaan me echt te hard. Ik ging proberen dit topic bij te houden, maar dat gaat me niet lukken ben ik bang. Ik kom af en toe nog even spieken maar niet meer zo vaak reageren.

Ik :pray: dat iedereen snel zwanger wordt en blijft!

:: :: :: :: :: :: :: ::

Het is geen afscheid ofzo maar ik wil wel nog even zeggen dat ik erg blij met jullie ben! Het is echt fijn om hier steun aan elkaar te vinden. :-*

Nou volgens mij hoeft dat testen niet :mrgreen: leve de red devils

Tammy meid gefeliciteerd!!!

Later meer, net thuis, eerst ff eten en dan kletsen.

ahhhhhhhhhhhhh tammyyyyyyyyyyyyyy!!! gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!

oohh ben zo blij voor je meid :dance: :dance: :dance: wéér een naar de septembermama’s :dance: :dance: :dance:

karin; balen dat je ongi bent geworden :frowning: (stom contrast met hierboven, sorry)

wannabemommie; welkom hier! Zal je later op het lijstje zetten, nu niet zoveel tijd

want… zometeen echo! nou ja, ga over 20 minuutjes weg… maar denk nog geen hartje te zien hoor, weet niet wat ik moet verwachten… vorige week 4 tot 5 weken, dan nu 5 tot 6, maar hoop wel meer richting de 6 te zitten…

begin echt meer trek te krijgen overdag, en moe… en mijn tandenborstel wil 's ochtends mijn vriend niet meer zijn, stond vanochtend echt te kokhalzen, en at ook altijd bord brinta als ontbijt maarre… :sick:

Spannend amy ik ga voor je duimen :pray:

beetje vaag nu weer geen bloed, naja zal nog wel moeten los barsten

Succes zometeen Amy!

Karin, toch nog even een dagje afwachten dan maar weer :roll:

Amy, hoop op goed nieuws.

Dat je vanmorgen :sick: was is op zich een goed teken.

Karin, weet je nog niet waar je aan toe bent. Vervelend is dat hè.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

TAMMY!!!

:: :: :: GEFELICITEERD!!! :: :: ::

:dance: :dance: :dance: :dance:

Amy is op weg naar haar echo nu. Sterkte Amy!

Ik las het verhaal van Djoesie! Hier in Nederland werken ze gewoon door tot het verlof. Ook op het kinderdagverblijf staan de dames gewoon met een dikke buik. Aan de ene kant lijkt het me heerlijk om nu thuis te zitten tot de bevalling, maar aan de andere kant zou ik ook wel graag willen blijven werken totdat het niet meer gaat.

Ik voel me niet zo heel lekker. Ik heb steeds een steek in mijn linkzij, ter hoogte van mijn navel. Het is niet continue, maar als ik beweeg enzo...

Verder drong vandaag des te meer tot me door dat ik no 6 weken moet wachten tot een echo :cry:

Becca :hug: Maak je je zorgen? Je kunt toch altijd even de vk bellen dan?

Ik voel me dan opeens wel verwend, ik schreef vanmiddag nog dat ik op 12 februari een echo krijg en zelfs dat vond ik nog te lang duren :oops:

Sterre: ik maak me ALTIJD zorgen. Als ik wel al een echo zou krijgen, zou ik me daarna ook weer zorgen maken… Bij Amy was ik 9 maanden lang ongerust, een wandelende stresskip, zó bang dat het fout zou gaan!

En nu…sja…ik heb niet dezelfde klachten die ik toen had en dat maakt me ook weer onzeker :roll: Mijn vk kennende zal ze niks doen.

Ze is heel nuchter… Ik verlies geen bloed, heb geen krampen, dus het kan nog alle kanten op gaan. Ik zit hier gewoon de ongeduldige muts uit te hangen :wink:

@Becca wrote:

Sterre: ik maak me ALTIJD zorgen. Als ik wel al een echo zou krijgen, zou ik me daarna ook weer zorgen maken… Bij Amy was ik 9 maanden lang ongerust, een wandelende stresskip, zó bang dat het fout zou gaan!

En nu…sja…ik heb niet dezelfde klachten die ik toen had en dat maakt me ook weer onzeker :roll: Mijn vk kennende zal ze niks doen.

Ze is heel nuchter… Ik verlies geen bloed, heb geen krampen, dus het kan nog alle kanten op gaan. Ik zit hier gewoon de ongeduldige muts uit te hangen :wink:

Oh… dat is balen joh… zo lang wachten. Ik snap heel goed dat je ongerust bent, je hebt er zo lang naar uitgekeken, maar dan moet het ook nog goed gaan. Staat je verloskundige er niet voor open om eerder een echo te laten maken? Hoop van wel.

Ik mag gezien m’n miskraam al met 7/8 weken voor een echo, maar goed, eerst maar eens zwanger worden.

Ik herken het wel hoor Becca, hoewel ik 8 jaar geleden toch heel wat onbezorgder was, besef ik me nu veel meer wat er allemaal mis kan gaan…

Toen ik zwanger was van mijn dochter kreeg ik alleen maar een echo omdat er tweelingen in de familie voorkwamen! En later op het eind nog een keer voor de zekerheid, omdat ze misschien in een stuit lag, wat niet zo was. Het kwam toen niet eens in me op om te kijken of het een jongen of een meisje was, of om daarom te vragen :shifty:

Wat is tegenwoordig eigenlijk gebruikelijk qua echo’s?

Sterre, volgens mij is tegenwoordig gebruikelijk (bij geen miskramen e.d. in de voorgeschiedenis): rond de 12 weken een termijnecho, en dan rond de 20 weken nog een keer een echo.

nou, goed nieuws hoor!!! :inlove:

zit nu tegen de 6 weken aan. er was een mooie vruchtzak te zien met een eidooier erin zoals ik het noem haha :mrgreen: en het hcgwaarde was van vorige week 760 naar gisterochtend 5460 gestegen :dance: dus wij blij! en volgende week om 18.20 weer echo, gyn denkt dan een hartje te kunnen zien :dance:

JOEPIE, :clap: :clap: goed zo Amy.

Tammy; Gefeliciteerd!!! :dance: