ja ben blij :inlove: :dance:
He dat is goed nieuws Amy :dance: :dance:
Wat goed Amy!! Ben heel blij voor je!!
whoei Amy gefeliciteerd :dance:
Amy gefeliciteerd. lijkt me toch weer een geruststelling meer.
Sterre ga je nu wel vragen of ze het geslacht kunnen zien?
Hier vanavond een dip. Verplicht aan de klus, dat stond me tegen. Maar dat komt ook omdat ik nog steeds bloedverlies heb. heel weinig. 's ochtends meer dan 's avonds en na het klussen wat meer. Kan me niet goed voorstellen dat ik een eisprong krijg zo. :? (en dan lees ik ook ineens 13 zwangeren, was beetje confronterend na die 11 die er eerst stond)
En toen lukte het verfen ook nog niet goed :x
Karin…en vind je het ook niet zo erg dat je ongi bent geworden, zoals je zelf vantevoren had gedacht?
Becca, kan het me voorstellen hoor. nu lijkt de tijd zo langzaam te gaan en als je straks op de helft bent, denk je: waar is de tijd gebleven? maaruh succes met wachten.
Nienke
nienke; ja we zijn idd hard gegaan, ineens van 11 naar 13…
ik hoop dat je ook snel eens wat duidelijkheid hebt met je cyclus :hug:
AMY: Wat fijn meid :D.
Ik ben zo moe nu , dat ik het even niet red om te reageren. Beloof dat ik morgenavond even kom buurten.
Hai Amy,
Weer goed nieuws! Hopelijk zie je volgende keer het hartje kloppen, dan kun je helemaal gerust zijn. Fijn hoor, dat het zo goed gaat. Ik ben echt blij voor je. :thumbup: :dance:
Groetjes,
Irene
@Amy82 wrote:
nienke; ja we zijn idd hard gegaan, ineens van 11 naar 13…
ja 13 klinkt ineens heel veel. hoeveel zijn er nog niet zwanger eigenlijk?
Ik
Jij :hug:
En jij :hug:
En dat ge :hug: maakt me weer :mrgreen:
Kom morgen weer uitgebreid beppen, straks lekker slapen, afgelopen nacht ging wat beter, niet veel geslapen maar iig iets.
:thumbup: :-*
Jeetje wat een nieuws weer allemaal vandaag.
Tammy: nogmaals gefeliciteerd en welterusten slaap maar goed kan vast geen kwaad.
Amy: geweldig nieuws dat de echo positief was en de hcg waarde zo gestegen is.
Voor de “nog” niet zwangeren deze epidemie heeft mij ook nog niet te pakken, maar wie weet blijft de besmetting actief !!! Wordt nu wel erg spannend ben benieuwd of ik morgen nog steeds niet stiekem ga testen :roll: ! Vind het al heel wat dat ik vanochtend niet getest heb. Mannetje zegt ook dat het onzin is, maar toch.
Hebben jullie voor je zwangerschap rekening gehouden met wat je eet?
Ik ben normaal gesproken chips verslaafd vooral kaas uien die heerlijk stinkchips. Werd me net bij mijn ouders een bakje voorgeschoven en ik werd er misselijk van :sick: ! Nou had ik wel veel gegeten hoor, maar dat maakt normaal niet uit. Ach geduld maar weer…
Goedemorgen dames!
Morning!
Hier een betere nacht gehad, wel naar gedroomd tot 2x toe maar verder heerlijk geslapen.
Prachtige avatar meid!
Heb hem ook op mijn Hyves staan, vond het heel toepasselijk. en ik merk gewoon dat veel mensen heel makkelijk praten over miskramen hebben, dus vandaar een boodschapje.