Marieke :-* :hug:
Marieke :hug: wat vervelend zeg! :-* Ik word er zelf helemaal verdrietig van. Maar ja das voor jou niet belangrijk. Sterkte meis.
@ Marieke… Vervelend voor jullie zeg, sterkte ermee! :hug:
He Marieke, wat vind ik dat nu sneu :hug: .
Dikke knuf :-*
Thnx allemaal,
Toch wel ff een domper hoor na een positest, normaal zou ik pas de dag erna testen of zelfs 2 dagen erna maarja, ziek thuis en de testen lagen er…
Volgende keer wacht ik toch echt af of 's avonds mijn ongi niet doorzet.
och marieke dat had ik nu ook niet verwacht, ik had eerlijk gezegd flinke hoop dat het zover was voor je! :hug:
Dat zeg je nu Marieke, ik spreek je over een 4 weekjes wel weer
Vandaag dag 7 met hoge temp…ppfff, lijkt wel lang te duren als ik het elke dag zo opschrijf. toch wel fascinerend dat je temp omhoog gaat alleen maar door een eisprong.
Oh ja, Lieke. Ik vind dat de matcare wel werkt, en ik had geloof ik 1 of 2 dagen voor NOD een licht streepje. Maar je hoort er ook negatieve verhalen over, zodat je eigenlijk nog niet weet of dat lichte streepje ook een zwangerschap betekent. Dus ik ben dan pas blij als het streepje steeds donkerder wordt (na NOD) en een andere test erbij doe die positief aangeeft…
Nog 3 wachtdagen hier. Ik word er altijd een beetje onrustig. Ik houd er vast rekening mee dat het niet raak is. Moeilijk om positief te blijven.
Matcare gaf bij mij 1 dag voor de NOD een duidelijke streep…
@chris1981v wrote:
Matcare gaf bij mij 1 dag voor de NOD een duidelijke streep…
Waarschijnlijk dan de “gewone” Matcare.
Ik heb hier de Matcare Ultra gebruikt die nog gevoeliger zou moeten zijn en al 6 dagen voor NOD zou kunnen worden gebruikt. Maar ik betwijfel de betrouwbaarheid van deze test.
Ja inderdaad, ik had de gewone… hoop dat het raak is!!
Lieke, ik ga voor je duimen…heeeeeeel hard
Hier heb ik weer twee kwaaltjes erbij gekregen, namelijk:
- continu buikkrampen onderin mijn buik bij mijn schaambeen, doorlopend naar mijn benen;
- vannacht heb ik niet goed geslapen, want ik kon niet meer op mijn zij slapen, zo gevoelig waren mijn borsten.
Groetjes,
Irene
Hai Nienke,
Wanneer is jouw NOD? Het klinkt wel allemaal veelbelovend.
Groetjes,
Irene
@Sirene1974 wrote:
Lieke, ik ga voor je duimen…heeeeeeel hard
Hier heb ik weer twee kwaaltjes erbij gekregen, namelijk:
- continu buikkrampen onderin mijn buik bij mijn schaambeen, doorlopend naar mijn benen;
- vannacht heb ik niet goed geslapen, want ik kon niet meer op mijn zij slapen, zo gevoelig waren mijn borsten.
Groetjes,
Irene
Kwaaltjes heb ik ook deze maand…
Gevoelige (.) (.)
Duizelig vandaag.
Heel moe.
Maar dat heb ik allemaal al een keer gehad, dus bij mij zegt het niet zoveel jammer genoeg.
veelbelovend? 7 dagen hoge temp is normaal hoor.pas voor de NOD, of op NOD gaat de temp omlaag. Tot die tijd is er niks van te zeggen. Afwachten dus tot dinsdag ofzo.
Ik heb deze maand helemaal geen kwaaltjes! :lol: Iedere maand wel kwaaltjes gehad en nu helemaal NIETS dat is ook wel eens lekker moet ik zeggen!
Wij zitten nu vlak achter elkaar WW.
ik duim voor je, die kwaaltjes zeggen helemaal niks!
Woeps Nienke, sorry … :oops: ik dacht dat die hoge temperatuur erg positief was voor een evt. zwangerschap…tja, ik ben dan ook nog maar een ‘groentje’ op dat gebied.
En kwaaltjes zeggen inderdaad niets, maar het is wel fijn als je ze kan delen met anderen op een forum, vooral als je op je werk en tegen je mama, papa en vrienden hierover nog niets kan/mag zeggen terwijl je met tig vraagtekens rondloopt :?
Heerlijk he, Irene,zo’n forum als dit!
Er is volgens mij geen enkel kwaaltje dat niemand herkent, en elke vraag die je hebt is al eens gesteld, of wordt snel beantwoord :thumbup:
Ik vraag me af hoe ik het de vorige keren zonder kok gered heb! :shifty:
Ik heb net van dat fruit2day in een glas gedaan, framboos en druif geloof ik. Of het komt door het glas, of het ligt aan mij, maar het smaakt alsof er alchohol inzit! :think: Best lekker