Wannabe mama's! Deel 2

Irene, pas als je temp langer dan 14 dagen hoog blijft, heb je kans op zwangerschap. (bij mij is dat overigens korter, meestal 12 dagen)

Lieke, hoe is het?

Ga jij nog voor een goed bericht zorgen?

Nienke

@nienke2 wrote:

Irene, pas als je temp langer dan 14 dagen hoog blijft, heb je kans op zwangerschap. (bij mij is dat overigens korter, meestal 12 dagen)

Lieke, hoe is het?

Ga jij nog voor een goed bericht zorgen?

Nienke

Ik hoop van wel, maar ik denk eerlijk gezegd van niet. Het is even afwachten wat m’n temp de komende dagen doet.

Spannende periode hier weer voor een paar mensen.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen bij het aftellen hoor, de duimen draaien hier!

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit topic en sinds vorig jaar juni wannabe mama.

Ik ben twee keer snel zwanger geraakt, maar dit is helaas ook twee keer uitgelopen op een MK. Verder lijkt mijn verhaal op dat van Nienke, omdat ik ook de eerste keer zwanger was van een tweeling.

De laatste MK is nog maar ong 2 weken geleden. Nu is het dus weer hopen dat mijn cyclus zich snel hersteld. We zijn nu dus bezig met een soort an spek en bonen ronde.

Ik zie dat er hier veel met de laatste dagen vd cyclus bezig zijn. Sterkte daarmee, dat is altijd weer spannend!

Boa, ik had je inderdaad al gezien bij het topic met meiden met een miskraam. Hoe is het nu met je na de 2e miskraam? niet niks he?

Nienke

Nienke,

Het komt nu echt wat meer doorsijpelen het verdriet en de angst voor de toekomst. :eh:

De eerste weken, kwam het raar genoeg niet echt los. Gisteren ben ik in het ZH geweest en heb ik een echo gehad. Dat ging een beetje halfslachtig en de gyn nam ook niet echt de tijd voor ons. (we zaten daar ook niet op de juiste plek, want het was een fertiliteitsspreekuur).

Oer 8 weken kunnen we een vervolgonderzoek krijgen.

Maar eigenlijk hoop ik dan al weer zwanger te zijn :?

dus je weet nog niet echt of het losgekomen is allemaal? ik zou gewoon zelf bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak op de juiste plek…of begrijp ik je verkeerd?

Nou hier heeft het vanmorgen flink doorgezet, ga nu maar ff uit van een cyclus van 30 dagen…

Boa welkom hier.

Hey meiden… Hoe gaat het hier? Ben ff een tijdje weggeweest. Maar zit nu te wachten op mijn ei… vorige maand had ik hem op dag 21. Nu zit ik op dag 22 en nog geen ei :? Hoop dat ik hem heel snel heb!

Goedermorgen iedereen,

Welkom boa

Gister weer onzekerheid , begon weer bloed te verliezen en menstruatie krampen erbij. Had ik hap gebeld maar daar werd ik niet serieus genomen. Mijn eigen HA belt vanmiddag terug

Hey Karin wat vervelend, hopelijk kan de huisarts je helpen :-*

Hoop het ook

Karin :hug:

Marieke hoe zien je cycli van de afgelopen maanden er nu uit? wordt steeds korter of niet? of steeds rond de 30 dagen? weet het eigenlijk niet meer.

temp gaat hier beetje omlaag elke dag. geen idee wat het betekent. zit nog steeds aan de hoge kant.

Nienke

Miskraam 31 augustus 2007 curretage 1 sept.

na 33 dagen ongi, 4 oktober dus

na 33 weer ongi 6 november

na 29 dagen ongi 5 december

28 dagen ongi, 2 januari

nu dus 30ste bruinverlies na 28 dagen maar echt doorzetten vandaag dus na 30 dagen…

niet echt stabiel, maar ook geen rommelpot toch?

Nee maar hoop wel dat er snel verandering in komt, ik was altijd 28 dagen en bijna op de minuut nauwkeurig ongi dus dit is voor mij flink balen :? We zien wel weer wat de volgende maand ons brengt…zou wel 9 maanden na de posi test van de mk zijn.

We gaan gewoon voor april. dat was voor ons beiden toch de voorspelling?

Ik ben er op de 1 of andere manier rustig onder , het zwanger worden op zich dan. Maar toch gaat de tijd heel langzaam.

of nog mooier: een positieve test op onze (eerste) uitgerekende datum van de zwangerschap die misliep… :thumbup:

Hai Ladies,

Wilde jullie het volgende voorleggen. Vanochtend verloor ik ineens een boel (wat dikker) slijm vermengd met bloed, roze slijm zeg maar… Wat zou dat kunnen betekenen? Voor de aanloop naar mijn ongesteldheid is het nog lang niet van toepassing, want ik moet nog best een redelijk aantal dagen.

Weten jullie het misschien? Het was ook maar eenmalig, daarna was er bij het afvegen niets meer te zien.

Ik zie jullie antwoorden weer nieuwsgierig tegemoet en alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Irene

Irene, echt geen idee! voor een miskraam is het te vroeg dacht ik.

Nienke