Wannabe mama's! Deel 2

:mrgreen:

Even een berichtje tussendoor: ik moet steeds meer plassen, mijn buik zwelt steeds meer op en mijn borsten voelen aan als die van Sugar Lee Hooper…argh :evil: :silenced:

Irene, jij bent echt gezegend met alle kwaaltjes die er maar zijn…

@Sterre74 wrote:

Marieke, hoe gaat het?

Marieke is misselijk :sick:

@Sterre74 wrote:

Marieke, welk merk test had je? Spannend zeg, werd het streepje niet wat duidelijker na een half uurtje ofzo? Zo ging het bij mij 2 weken geleden :wink:

Heb getest met kruidvat en clear blue....kruidvat is duidelijker en ook werd het streepje naar mijn idee na uren wel wat duidelijker.
Clearblue dacht ik meteen nega maar als ik goed kijk kan ik daar geloof ik ook wel een plus ontdekken.

Oh Marieke, je houd het spannend!! Mag ik je alvast heel licht feliciteren :**:

Marieke, dat zou geweldig zijn. Als je 100% overtuigd ben, ga ik je feliciteren :pray: :thumbup: :thumbdown: .

Maarre een streep, is een streep, dus…

:-*

Marieke, 2 testen met een (lichte) streep. Dan moet het toch raak zijn? ?

:**:

Hier vanmorgen een Matcare Ultra test gedaan (dit zou een heel gevoelige test moeten zijn, iemand ervaring mee)?

Negatief :? .

Tja, verder de gebruikelijke symptomen die ik altijd een aantal dagen voor m’n ongi heb, gevoelige (.) (.).

Afwachten maar weer, heb niet zoveel hoop.

Nou net toch ongesteld geworden :cry:

Manlief ziet het lijntje ook, dus ik vrees een vroege miskraam.

Oh Meid wat kl*te voor je :hug:

Ah nee he Marieke :hug: Potverdorie wat balen zeg :frowning:

Daar zou ik ook erg verdrietig van worden…sterkte :-*

Ach Marieke, ik had het zo voor je gehoopt en ik ging er zelfs al stiekem van uit. Zo zie je maar, hoe gemeen de dingen kunnen lopen :hug:

Laat je vent je maar maar goed in de watten leggen dit weekend en zet de telefoon desnoods even uit.

Sterkte!

:frowning:

Groetjes,

Irene

nee he marieke… :hug: :hug:

He Marieke, wat een rot nieuws nou zeg!!! Ik had zulke goeie hoop met je lichte lijntje…verdorrie :hug: :hug: :hug:

Lieke: 4 dagen voor je nod is ook nog wel heel erg vroeg hoor!! Die matcare testen heb ik trouwens een slechte ervaring mee.

@Marieke :hug:

Marieke: wat onwijs balen voor je hou je taai zou ik zeggen en een dikke :hug: …

Om te reageren op de overige reacties tja doe mij maar regelmatig avonden zoals gister heb optimaal genoten whahahaha…Vanochtend wel een negatieve ovu-test, maar dat lijkt me ook wel logisch. Vorige maand klopte het precies, had op dag 14 mijn eisprong. Nu was mijn cyclus een dag langer dus even kijken. Ik test gewoon even om de dag en als ik geluk heb is mijn eisprong maandag en mag mijn mannetje met zijn kater (carnaval) nog even zijn best doen :wink:

Daarnaast wil ik jullie iets voorleggen, kom ik weer. Ik zit in dubio heb nu een vaste baan en krijg hele leuke functies voorgelegd, maar stel je nou voor dat ik in de eerste maand van mijn nieuwe baan zwanger ben :think: … Wat moet ik nou???

Liefs Lau

@llaan wrote:

Daarnaast wil ik jullie iets voorleggen, kom ik weer. Ik zit in dubio heb nu een vaste baan en krijg hele leuke functies voorgelegd, maar stel je nou voor dat ik in de eerste maand van mijn nieuwe baan zwanger ben :think: … Wat moet ik nou???

Liefs Lau

Nu: niet over nadenken :naughty: Echt hoor!! Ik had hetzelfde en toen duurde het bij ons evengoed nog 3-kwartjaar voor ik zwanger werd.

Nu zit ik net een half jaar op mijn nieuwe baan en ben ook zwanger. Gelukkig wel een vast contract, dus ze kunnen me er niet uit gooien.

En zo wel: dan krijg je een zwangerschapsuitkering van de staat.

Marieke… K***… echt waar. :hug:

LLaan, ik heb zelf een jaarcontract en eerlijk gezegd kan het werk me even niets schelen. Als mijn contract vanwege een eventuele zwangerschap niet verlengd wordt is dat jammer. Ik heb een leuke baan hoor, daar gaat het niet om, maar je moet keuzes maken.

Becca, jij had ook de Ultra variant van de Matcare?

Becca: Thanks dat maakt me wat geruster in mijn keuze. Volgens mij staan ze er gewoon voor open hoor bij een eventuele nieuwe uitdaging, maar tja je weet het nooit. Uitkering van de staat haha dat klinkt ook wel aardig. Heb nog nooit een uitkering gehad dus tja als het moet dan moet het :roll: …

Ik ga nu lekker eten heb ik nog niet gedaan beetje hectische dag.

liefs Lau

Lieke: ik weet niet precies welke ik had… Maar ze gaven bij mij soms zelfs geen teststreep weer. En voor hetzelfde geld heb jij gewoon een hele late innestelling, dan is het hormoon gewoon nog niet zoveel genoeg aanwezig om ook vroeg positief te testen. (alle opties openhouden :wink: )

Lau: ik heb alles toen uitgezocht, in hoeverre we een probleem hadden als ik wel op straat kwam te staan. Gelukkig krijg je dan dus wel een zwangerschapsuitkering, náást een eventuele ww uitkering, dus als in het ergste geval, hadden we nog een inkomen. Dat gaf me echt een hoop rust.

Het grappige is, dat toen ik van Amy zwanger was, ik nog géén vast contract had. Hij werd toen verlengt in tijdelijk. Toen mijn leiddinggevende probeerde vast te regelen, hadden ze gezegd: dat doen we niet, want ze is zwanger. Toen ik heel hard riep dat het discriminatie was en dat ik mijn werk toch goed deed, duurde het 2 weken en hebben ze het tussentijds omgezet naar vast :mrgreen: