Wannabe mama's! Deel 2

Wat een reactie echt te grappig lig hier helemaal in een deuk :-).

Dat wordt dus benen omhoog en genieten maar :clap: :clap: Thanks dat wordt me een feest :dance: … Of laat ik het zo zeggen geniet benen omhoog en geniet… Het moet niet te lastig worden hoor :roll:

Kijk zo houden we het leuk toch, wat nou verplichting. Ik zal hem gelijk even instrueren vanavond :lol:!! Zo van schatje ik heb gehoord dat je me het beste nog even kunt verwennen na de daad dussssssssssss…

Ja het kan een behoorlijke kliederboel zijn gedver, maar moet ik zeggen dat als de beentjes de lucht in gaan het zijn sporen wat minder achter laat. En tja heel schattig hoor zo’n doosje winnie the pooh tissues naast je bed whahahaha…afhankelijk hoe je er bij ligt en je bij het doosje kan, maar mijn hub is ook erg behulpzaam…

Nou ja jullie zullen begrijpen dat ik nu dus maar even ga genieten van mijn/ons avondje hubbie is nl. thuis :wink: en er is werk aan de winkel…

Trusten voor straks…

He bah wat een vieze verhalen. realiseren jullie dat die banken heel wat te verduren hebben? eerst de norrit van Roos en nu komen jullie verhalen er achteraan. zielige banken…

(onze dochter is zelfs staand verwerkt, dus hoezo met de benen omhoog? :oops: )

Lieke hoe lijkt het met jou?

Oh ja en vandaag officiele NOD van Marieke…joehoe laat eens wat van je horen!

Nienke

Jaaahaaaa Marieke laat eens wat van je horen! Ik ben ook erg nieuwsgierig.

Verder hier de volgende klachten:

Borsten zijn weer joekels en doen veel pijn;

Felle steken in onderbuik, bij schaamstreek;

Erg koude voeten en handen en kippenvel;

Mijn onderbuik is erg opgezwollen;

Af en toe pijn in de onderrug bij mijn stuitje;

Gisteravond was ik voor het eerst weer echt duizelig in mijn hoofd.

Ik pas mijn colbertjes niet eens meer…heb er maar eentje gepakt van toen ik wat dikker was… :? dan passen die memmen er tenminste in.

Ach ja…over een week en twee dagen word ik gewoon weer ongesteld :roll:

Groetjes,

Irene

En Ilaan heb je gisteren nog een romantische avond gehad :wink: ?

Marieke :pray: Laat er alsjeblieft een positieve test uit komen :inlove:

En nienke jij bent toch ook bijna aan de beurt he! Ik hoop het ook alsnog voor jou!

@Irene, Tja vorige mand had je dat ook allemaal he :think: Ik denk dat je er niet te veel bij stil moet staan…Al hoop ik voor je dat je deze maand gewoon zwanger bent!:wink:

En natuurlijk Laura jij veel klus plezier hahahaha en laat die man van je het werk maar doen hahaha :wink:

Ik heb nergens last meer van, ik voel me goed en heb zelfs geen kramp in mijn buik of wat dan ook alleen eergisteren en dan ook wel flink inclusief pijn in mijn onderrug! Maar gisteren en vandaag nergens last van! En ik denk dat we ook gewoon weer naar de volgende ronde gaan!

Hier meld ik me :mrgreen:

Ben ziek thuis, erg duizelig, misselijk en wat diarree.

Nog geen ongi te bekennen , wel getest vanmorgen en weet niet wat ik er van moet denken. Ik denk een streepje te zien maar dat is zo vaag dat ik ook kan denken dat ie er staat, en er is niemand om het te checken haha.

Als ik vandaag geen ongi word ga ik morgenochtend opnieuw testen, manlief neemt testen mee. Ow ennuh waarschijnlijk vanavond ook nog wel ff 1 doen denk ik :wink:

OHHH marieke!! :inlove: foto!!!

Hahaha op de foto is niks te zien, wel geprobeerd te maken.

Oh haha, ik wilde ook al zeggen: niemand om mee te kijken? HERE I AM!

Lukt het echt niet? ook niet met macrofunctie op het toestel? (tulpje)

WW, volgende week dinsdag (of wo. of do.) is mijn NOD, maar ik weet wanneer mijn eisprong was (door temp) en de dagen ervoor is het er niet van gekomen. Dus ik doe voor spek en bonen mee deze ronde. :?

Nienke

Nope ook niet met macro, al geprobeerd, daar is ie echt te licht voor mocht ie er al staan.

spannend hoor marieke! even afwachten nog dus :wink:

september en oktober gaat gewoon de maand worden van de wannabe mama’s :mrgreen:

het wordt hier niet eerder dan november. en net zoals de vorige keer: kan me ook niet schelen als het WEER december wordt, als we maar een gezond kindje kunnen krijgen :inlove:

Nienke: ik ben even kwijt waarom jullie een maand moeten wachten?

Irene: heel vervelend al die kwalen!! Misschien kan je teunisbloemoliekapsules gaan slikken. Die kunnen dat soort kwaaltjes flink verminderen, kan best prettig zijn, want als je nu weer ongesteld wordt met deze kwaaltjes is het ook geen doen natuurlijk!

Marieke :shock: Spannend!!! Jeetje, dat is altijd zo erg aan het vroege testen, die onduidelijkheid over het streepje…pfff…lastig joh!! Hopelijk morgen wel een goeie streep!!

Becca, we hebben niet met opzet geen gebruik gemaakt van de eisprong. maar omdat de 1e cyclus na de laatste miskraam 36 dagen was, had ik geen idee hoe lang de 2e zou duren. wel veel geklust, maar net de 3 dagen voor de eisprong niet.

Achteraf niet erg, want denk dat het wel goed is voor de baarmoeder om 2 keer ongesteld te zijn geweest.

Ah zodoende! Sja, de kans is dan niet echt groot, ook al is hij er wel, maar ik kan me voorstellen dat je er vanuit gaat dat het nu toch niks wordt!

Marieke, welk merk test had je? Spannend zeg, werd het streepje niet wat duidelijker na een half uurtje ofzo? Zo ging het bij mij 2 weken geleden :wink:

Nienke, je weet maar nooit natuurlijk, maar het is beter om jezelf deze maand geen valse hoop te geven. Gebruik jij eigenlijk ovulatietesten?

Sterre, heb 4 ovu testen gebruikt. maar omdat deze cyclus waarschijnlijk 32 dagen gaat duren, was ik hier te vroeg mee. Ik wilde toch van 28 dagen uitgaan. Ik kan duidelijk aan mijn temp zien dat mijn cyclus nu 32 dagen gaat duren, ongeveer dan.

Heb dus nog 3 testen over voor de volgende ronde. nu de cyclus iets duidelijker is, heb ik meer kans op een positieve ovu test.

Sterre, jij bent ook alweer 6 weken zwanger. wauw wat gaat dat snel zeg. druk bij de 9-maanden-mama’s?

He Nienke, ikl was net even m’n banner aan het checken, 6 weken, dat staat mooi! Het zou ook een paar dagen korter kunnen zijn, maar dat zien we dan wel op de echo. Pffffff nog 13 dagen wachten.

Het is druk bij de 9 maanden mama’s, maar wel leuk!

Marieke, hoe gaat het?

hihi nienke het is héél druk bij de 9 maanden mama’s :mrgreen:

hoop zo dat de laatsten van de wannabemama’s ook snel zwanger worden!! :pray: