Wannabe mama's! Deel 2

@Williewortel wrote:

Marieke hier een dikke knuffel :hug: van mij dat je je maar snel beter mag voelen!

Ik ben echt de laatste twee dagen erg emotioneel, kan om alles huilen.(willen jullie wat voorbeelden? Hier komen ze :lol: )

1 Ik zat Idols te kijken en Nikki begon te zingen en ik begon te huilen :cry: Ging helemaal nergens over maar was zo ontroerd!

2 Dat gebeurde net in een ander topic hierā€¦Iemand zei in een heftige discussie in een off topic 'Willie ik zie dat jullie druk aan het klussen zijn dat er maar snel een derde mag komen :inlove: ik was helemaal ontroerd(hoe bedoel gek) haha

3 Ik ging de kinderen op bed leggen en Jonah zei Mam ik hou zoveel van jou en ik vind je zo lief Nou dat waren er een paar van de vele jank momenten!

Ben gewoon wat vatbaar voor die dingen de laatste tijd lijkt wel

Ow gauw weg want de jongste huilt(hij heeft hoofdpijn) doei meiden!

Hopen dat het een zwangerschapskwaal is!! :pray:

Edit: Misselijkheid was weg maar nu weer terug, ga mijn bedje dus opzoeken.

Goeiemorgen meiden,

Nou Tedda ik denk van niet hoor, heb nu sinds gisteren een vervelend gevoel in mijn buik en rug dus ik denk dat ik of deze week of anders volgende week echt ongi ga worden!

Marieke :pray: Laten we hopen dat het voor een zwangerschap is!!! Ik duim heel hard voor je meis!

Marieke, hoe is het ermee?

WW: heel herkenbaar. Ik heb er ook last van, vooral sinds ik moeder ben geworden. De tranen schieten snel in mā€™n ogen, bij de meest onverwachte dingen.

Nienke, ik :pray: toch voor je hoor. You never know.

Moguh!

Heel herkenbaar dat huilen!

Ik schoot al snel vol en nu helemaal.

De verloskundigepraktijk komt tegenwoordig 's ochtends als herhalingā€¦nouā€¦brullen als de baby wordt geboren!!

Goedemiddag dames!

Hoe gaat het met Nienke en Marieke? Temp nog hoog nienke, Marieke nog misselijk?

WW, welke keer Idols bedoelde je eigenlijk? Toen nikki climb every mountain zong, kreeg ik keer op keer tranen in mijn ogen. De volgende dag moest de hele familie het zien van mij en weer tranen. Later kwam mā€™n schoonzus met hetzelfde verhaal, hup weer filmpje opgezocht, weer tranen :mrgreen:

Afgelopen week hield ik het wel droog hoor, bij Idols.

Ja, bij de verloskundigenpraktijk ga ik ook altijd even huilen :wink:

Had ik dat nou al verteld van die aflevering met die limosine? of is het limousine?

Een van die vkā€™s was zoveel jaar in het vak, en kreeg als kado van haar collegaā€™s een middag feest aangeboden en werd opgehaald door een limo.

Mijn zoon zat mee te kijken en dacht dat als je een kindje kreeg, dat je dan in zoā€™n mooie auto mocht :mrgreen: Hij hoopte dat hij mee mocht als ik dan een kindje kreeg :mrgreen:

Nou, ik moet plassen, voor het eerst in het kannetje, ik ben benieuwd hoe die groene flessen ookalweer ruiken :shifty:

http://www.youtube.com/watch?v=ok8djJ5yoxY

Kippenvel :clap:

Yep temp hoog, maar pas dag 5, dus nog ff wachten.

Ben er momenteel iets minder. Omdat ik deze ronde geen kans heb om zwanger te zijn en het nog ff duurt weer voordat er weer een eisprong is, probeer ik voor mezelf afleiding te zoeken in andere dingen, zodat de tijd sneller voorbij isā€¦(vandaag lukt aardig :wink: )

Marieke hoe ist met je?

Nienke

hallo dames,

Sorry sorry sorry dat ik niet meer heb gereageerd. Ik ben alleen maar onderweg geweest. En heb ook net als Nienke andere afleiding nodig om er niet al teveel mee bezig te zijn. Dat werkt voor mij het beste.

Jeetje wat een verhalen weer.

Dat huilen hoe herkenbaar en dan ben ik niet eens zwanger, had het vorige week, maar ja mijn eisprong is pas zondag als het goed is. Ach ik ben gewoon een huilebalk.

Karin wat een mooie avatar echt helemaal super!!!

Marieke: :hug:

Becca beterschap doe maar lekker rustig aanā€¦

Irene: wel typisch hoor al die klachten. Ik moet zeggen dat ik vorige maand allerlei kwaaltjes had, maar helaas waren ze voor mij waarschijnlijk een beetje ingebeeld. Ik ben voor je aan het :pray: dat je wel zwanger bent.

Nog leuke "klus"suggesties ik mag weer klussen zoā€™n beetje joehoe :lol: !! Klus natuurlijk wel vaker dan dit, maar we gaan maar eens met de benen omhoog ofzoā€¦ Iemand goede ervaringen? Zwangere ladies onder ons bijvoorbeeld??

Ik ben trouwens van de onzin afgestapt om geen wijntjes op zijn tijd te drinken en krijg gelijk veel minder scheve gezichten. Iedereen dacht natuurlijk dat ik zwanger was, want normaal gesproken lustte ik wel een drankje :slight_smile: .

Groetjes,

Laura

Ik heb bij de zwangerschap van Daan* ook de beentjes om hoog gehad en ja zwanger. en tip je hubbie moet jou na de daad jou verwennen.

Dan neemt het beter op

@Llaan; ik heb inderdaad ook na de daad de beentjes de lucht in gehad, maar daarbij ook klaargekomen :oops: weet niet of dat nog invloed zal hebbenā€¦ik heb gehoord van wel. Dus succes ermee!!

Hier gaat het ok, klein beetje misselijk geweest vandaag maar heeft geen waarde. Net thuis van werken dus eerst ff eten en ontspannen.

Ik heb niet met de benen omhoog gegaan. Voor mijn gevoel haalt het gewoon echt niet uit. Het zaad wordt er met zulke kracht in gespoten, dat het volgens mij aan het plafond zit als het toevallig zou uit zou komen :mrgreen:

Welnee, niets met de benen omhoog hier. Ik ben direct gaan staan :mrgreen: Was bang dat ik zou ā€˜knoeienā€™ op de bank :oops: :mrgreen:

Wie weet hadden we dat eerder moeten doen :wink:

@Sterre74 wrote:

Welnee, niets met de benen omhoog hier. Ik ben direct gaan staan :mrgreen: Was bang dat ik zou ā€˜knoeienā€™ op de bank :oops: :mrgreen:

Sterre: You naugtht girl :naughty:

:mrgreen:

Ik vind het zo leuk dat deze baby verwekt is op de bank! Mijn vorige baby is geboren op de bank 8) Wel een andere bank trouwens :wink:

@Sterre74 wrote:

Ik vind het zo leuk dat deze baby verwekt is op de bank! Mijn vorige baby is geboren op de bank 8) Wel een andere bank trouwens :wink:

Geboren op de bank :shock: Die heb je daarna weg kunnen doen zeker? Of viel de schade mee?

Amy is geboren en verwerkt in hetzelfde bed waar beeb 2 nu ook verwerkt en hopelijk geboren wordt.

bah, wat klinkt dat burgerlijk :sick:

Ja Becca, in bed is veel te burgerlijk :hand: :wink:

Die bank was daarna nog prima! Geen bloed, alleen wat vruchtwater. Ik was niet meer in staat de trap op te komen en we waren (ex en ik) niet bij zinne genoeg om er iets onder te leggen :roll:

Hahaha doet me denken aan een paar weken geleden, dat ik er toen ook best een handdoek onder had kunnen leggen :shifty:

Dat is wel een nadeel, je wordt er zo goor van 8)

En dan zegt mijn hubbie wel eens: Ja, halloā€¦dat is allemaal van jou hoor, jij lekt toch? Ja HALLO! Wie laat het bij mij achter dan? :roll:

Mannen :mrgreen:

Hahaha nou, de mijne weet echt wel wat ie aanricht hoor, is altijd bereid een handdoekje ofzo te pakken voor me :mrgreen:

Maar, als ik klaag dan zegt ie wel dat er ook wat van mij bijzat :oops: :lol: