Wannabe mama's! Deel 2

Goeiemorgen,

Mooie avatar Karin!

@Marieke wat vervelend van kwaaltjes, het kan dus beide kanten op nu :think: Ik duim voor je!

En natuurlijk duim ik ook voor de rest van de dames!

@Tammy, logisch dat je niet zo heel veel reageert hier :inlove: Je zit natuurlijk nu veel bij het zwanger ZIJN forum!

@Sterre(geloof dat jij het vroeg weet het niet zeker) Ik zit nu in de wacht weken inderdaad…Heb mijn ei niet gevoeld, en nee heb deze keer ook geen testen gebruikt om hem te spotten…Dus we wachten gewoon weer af :slight_smile:

:hug:

breekt in

NIenke, ik wil even laten weten dat ik een meisje via de hockey ken die maar 1 keer geklust heeft in de maand dat ze zwanger raakte. Vier dagen voor haar eisprong. Dat weet ze omdat ze ovulatietests gebruikte.

Karin, mooie avatar!

breekt uit

Mjah kan idd alle kanten op, gisteravond kotsmisselijk naar bed gegaan en ook vanmorgen bij opstaan en nu nog een beetje misselijk. Maar geloof niet dat dat van zwanger zijn komt…

Ik hoop het wel voor je Marieke :pray:

Even een vraag voor Tammy, Amy, Sterre, Tedski, en de rest van de hier nog bezoekende ex-Wannabe Mama’s,

Wat voelden jullie allemaal van jullie lichaam in de maand dat jullie zwanger raakten? Merkten jullie duidelijk dat je zwanger kon zijn of juist niet?

Ik vraag dit omdat ik weer van alles voel en ik over 11 dagen ongesteld moet worden en niet weet wat nu precies te denken van de reacties van mijn lichaam.

Alvast bedankt! :smiley: :thumbup:

Groetjes,

Irene

Tedski, bedankt voor je opbeurende woorden. Bij onze dochter en 1 van de miskramen hebben we ook 3 dagen voor de eisprong geklust. Maar 4 dagen :think: heb er niet veel vertrouwen in.

Ik probeer het positieve er van in te zien: nu heb ik 2 cycli gehad na de miskraam. misschien is dat ook wel goed voor mijn baarmoeder. De vorige keer was ik de 2e cyclus na de miskraam weer zwanger. en dat ging dus niet goed. misschien maakt het wel niet uit, maar ik zie het als pluspuntje.

Nienke

Hier zo vreselijk :sick: :sick: bah bah.

Heb de ha maar even gebeld want ik moet straks de deur uit of ik eventueel domperidon mag nemen als ik toch zwanger blijk te zijn. Eentje zou geen kwaad kunnen maar zou toch oppassen en er niet teveel van nemen volgens hem, met de mk in het geheugen neem ik dan maar niks in en hoop ik dat ik optijd weer thuis ben.

Irene, 11 dagen voor je NOD kan je volgens mij nog weinig voelen, dan is het eventueel bevruchte eitje nog op weg naar de baarmoeder.

Ik was er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden omdat ik menstruatieachtige krampen had en ik had zo’n pijn in mijn onderrug dat ik bijna niet kon staan. Dat heb ik ook wel eens vlak voor ik ongesteld word. Dit had ik dus zeg maar 3 dagen voor mijn NOD.

Marieke, vervelend dat je zo misselijk bent. Wanneer ging jij nou testen?

Nienke, blijf hoop houden!

@Sirene: ik voelde dit keer ook niks voor mn NOD…ik had niet verwacht afgelopen ronde zwanger te zijn. Ik had wel een beetje pijnlijke borsten en krampen, maar dat heb ik ook als mn menstruatie komt. Echt ieder lichaam reageert er weer anders op. Ik hoop dat het raak is voor je! :pray:

Het valt mij op dat de meiden die niets voelen die ene maand, dan dus zwanger zijn :think:

Wij hadden maar 2 keer geklust voor de eisprong, die eisprong is blijkbaar eerder gekomen dan ik had bedacht, omdat mijn vriend ziek was toen hebben we niet meer geklust, dus ik dacht dat ik wel ongesteld zou worden. Stom eigenlijk, zit je 10 maanden volgens de kalender te klussen, en dan 1 maand niet en is het toch nog raak, eigenlijk ongelovelijk :roll: Gelukkig komt morgen MvM langs, krijg ik nog een testje om te kijken of het nog echt wel zo is.

Maar om de vraag van Irene te beantwoorden, misselijk voelde ik me iedere maand wel een keer, borsten waren ook altijd gevoelig voor de nod. Ik vind het zelfs nu onvoorstelbaar dat ik zo weinig voel, als je nagaat wat er allemaal gebeurt daarbinnen.

Irene om op je vraag te antwoorden…

Ik heb eigenlijk ook niet echt iets bijzonders gevoeld de dagen voor mijn nod…

Eigenlijk voelde ik elke maand wel iets waardoor ik stilletjes hoop had en het dan toch niets bleek te zijn… Mijn lichaam kon me goed voor de gek houden…

Toen ik dus wel zwanger was had ik het eigenlijk niet echt verwacht omdat ik niet echt iets voelde en ik denk dat dit wel bij de meeste zo was als je het hier leest. Ik had wel wat steekjes in mijn buik en een soort menstruatiepijn waardoor ik dus zelfs bijna zeker was dat het niets was maar toch bleek het anders te zijn…

Mijn echte kwaaltjes en misselijkheid zijn pas begonnen aan mijn 6de week zwangerschap…

Ik duim voor je! :thumbup:

en natuurlijk ook voor alle andere meiden hier :thumbup: :thumbup:

Irene, hoewel ik nu (nog?) niet bij de zwangeren hoor, kan ik wel antwoord geven. Bij m’n eerste zwangerschap voelde ik bijna niets. Een paar dagen voor m’n NOD wat moe en iets gevoelige borsten, maar bijna niet. Ik was er toen ook van overtuigd dat het niet raak was.

Ik voel ook helemaal niks :naughty: :wink: :wink: :wink:

Goedemiddag Ladies,

Keifijn al die reacties van jullie. Daar was ik net naar op zoek.

Mijn borsten beginnen weer immens te groeien en de stuwing is duidelijk voelbaar (een soort spierpijn ook in je oksels, binnenkant van je armen). Het is nu weer precies 11 dagen voor mijn menstruatie. Dit is dus de tweede keer dat ik zoiets meemaak (vorige maand ook). Ik heb mijn homeopaat gebeld, want zij heeft mij in december Endonorm voorgeschreven. Dit is een homeopatisch middel om je hormoonspiegel in balans te brengen. Zit ook foliumzuur in. Volgens haar kan dit niet een bijwerking van deze pil zijn, maar toch, je gaat erg twijfelen omdat ik nu precies weer die ‘kwaaltjes’ heb. Zij heeft mij nu geadviseerd even hiermee te stoppen. Volgende week dinsdag 5 februari a.s. zie ik haar weer. Zij zal dan mij opnieuw doormeten.

Man, mijn borsten gaan nu echt weer keizeer doen. En mijn mooie nieuwe jas krijg ik bijna niet meer dicht door die uitpuilende borsten.

En natuurlijk…zul je straks zien…ben ik weer niet zwanger straks…(beuh).

Gr. Ireen

Miidag!

Lieke bedankt voor je inbreek berichtje :-*

Ik ben dus ziek. Hoesten niet normaal, griep en kleine Amy heeft weer last van haar oortjes en ook haar luchtwegen. Verder kreeg ik ook geen berichtje van hier meer :think:

Excuus dat ik hier al even niet geweest ben hoor!

Karin: Wat heb je een prachtige avatar :inlove: :inlove: Wat een mooi kereltje is het toch zeg!

Irene: In de 18 rondes (eigenlijk 36 als ik die van mijn 1e zwangerschap mee tel) heb ik geleerd om niet naar de kwaaltjes te kijken. Deze keer had ik zowat nergens last van en wat denk je? Zwanger. Alle andere keren dat ik de meest waanzinnge kwaaltjes had, was het niet raak.

Becca: ik vind het gewoon niet eerlijk! (haha, tja… elke maand van cup 70D naar cup 75E gaan valt niet mee).

@Sirene1974 wrote:

Becca: ik vind het gewoon niet eerlijk! (haha, tja… elke maand van cup 70D naar cup 75E gaan valt niet mee).

Is ook niet eerlijk. Sowieso alle kwaaltjes die je “gratis” krijgt, en dan ook nog voor niks.

Marieke, hoe is het met jou? Heb je het overleefd?

Hier stukken beter, misselijkheid is wel weer weg, maar ben niet echt in mijn hum…

Marieke hier een dikke knuffel :hug: van mij dat je je maar snel beter mag voelen!

Ik ben echt de laatste twee dagen erg emotioneel, kan om alles huilen.(willen jullie wat voorbeelden? Hier komen ze :lol: )

1 Ik zat Idols te kijken en Nikki begon te zingen en ik begon te huilen :cry: Ging helemaal nergens over maar was zo ontroerd!

2 Dat gebeurde net in een ander topic hier…Iemand zei in een heftige discussie in een off topic 'Willie ik zie dat jullie druk aan het klussen zijn dat er maar snel een derde mag komen :inlove: ik was helemaal ontroerd(hoe bedoel gek) haha

3 Ik ging de kinderen op bed leggen en Jonah zei Mam ik hou zoveel van jou en ik vind je zo lief Nou dat waren er een paar van de vele jank momenten!

Ben gewoon wat vatbaar voor die dingen de laatste tijd lijkt wel

Ow gauw weg want de jongste huilt(hij heeft hoofdpijn) doei meiden!