Wannabe mama's! Deel 2

Kan me nog makkelijk bedwingen, maar dat komt ook omdat ik nog niet zeker ben of de 16e wel mijn eisprong was. hangt ook wat van de temp morgenvroeg af. wekkertje staat alweer op 6:10 :zzz:

Nienke: en???

dag dames,

Sorry, dat ik hier nog zo weinig kom :oops:. Het lukt me gewoon niet echt om 3 topicā€™s bij te houden. ik lees zo nu en dan wel met jullie mee hoor!

Marieke: dat is schrikken geweest zeg :shock:. Zijn de vlekken nog uit je bank gegaan??

Zag dat hier voor aantal dames erg spannend is, ben hard voor jullie aan het duimen :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray:

Hier gaat alles goed, ben aan het idee gewend dat ik zwanger ben. Aanstaande vrijdag heb ik al een echo, omdat ik wat onzeker was na de miskraam van vorige maand. Begin nu wel klein beetje zenuwachtig te worden. Kom snel weer even buurten :-*

Hoe is het hier? Nienke, nog een hoge temp? Hoop van wel.

Hier eindelijk een normale nachtrustā€¦ heerlijk.

Mā€™n temp was daardoor ook hoger dan voorgaande dagen.

Zoals jullie zien veel geklust :oops: om de kans te vergroten.

wat is het spannend hier zeg!

@Sterre, dat kan van alles betekenen, maar ik zou me niet ongerust maken(al is dat makkelijker gezegd dan gedaan) Kan een klein adertje zijn en het is ook nog eens zo weinig wat je zegtā€¦dus ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken!

@Marieke en Nienke ik duim voor jullie! Dat jullie maar snel een positieve test in handen mogen hebben! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

De rest lees ik later even bij!

Hier vanmorgen getest maar negatiefā€¦

Nien hoe was je temp?

:frowning: jammer Mariekeā€¦ Er is nog een kansj :pray: e toch?

Uhm ja, was 3 dagen voor nod :mrgreen: we wachten eerst de woensdag maar eens af nu.

er is nog hoop Mariekeā€¦

Zo Lieke, jullie laten het niet aan het lot over. :thumbup:

Vanmorgen weer een hoge temp. denk dat mijn eisprong later is geweest. en de dagen ervoor hebben we niet geklust. maar goed, ik zal mrogenvroeg een test doen, alhoewel ik er geen vertrouwen meer in heb dat ik deze ronde zwanger zal zijn.

Gr. Nienke

Toch spannend hoor Nienke!

Marieke, misschien was het iets te vroeg inderdaad, zou natuurlijk heel goed kunnen.

Lieke, goed geklust :wink:

WW, hoe ver ben jij, is het al tijd om te wachten, of moet er nog geklust worden?

Hier gaat het wel aardig, geen bloedverlies meer gehad, poeh gelukkig, maarja, ik denk dat het best nog een keer zou kunnen, ik hoop maar dat ik dan niet zo in paniek raak als gister :shifty:

Ik ben alweer 2 dagen misselijk :roll: en erg moeā€¦heerlijk he, dat heb ik als ik zwanger ben maar ook als ik ongi word dus ik heb niks aan de kwaaltjes, alleen dat ze vervelend zijn.

Sterre fijn dat je geen bloedverlies hebt gehad.

Hai Marieke,

Wat vervelend voor je. Die kwaaltjes zijn toch ook niet niks.

Mijn eisprong was donderdagavond flink begonnen. Dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag hebben wij ā€˜geklustā€™ :oops: Waarbij het gisteren pas echt gelukt is (voor mijn vriend dan he). Ik voel mijn borsten wel steeds gevoeliger worden nu, maar kan dit ook weer zo zijn omdat ik over twee weken ongesteld moet worden? Vanavond ook maar een keertje klussen en dan geef ik mij en mijn lief twee dagen vrijafā€¦tenzij we zin hebben natuurlijk :mrgreen: :oops:

Ik ga weer even ons tweepersoons bed opmaken. Dat is echt een ***klus altijd, voor in je eentje te doen. Maar goedā€¦lief stofzuigt ondertussen heel het huisā€¦ :angel:

Groetjes weer,

Irene

Ireneā€¦ spannend !

Marieke, dat is vervelend, die kwaaltjes. Nu hopen dat het voor een goed doel is. Was jij heel misselijk tijdens de zwangerschap?

Tja. wij klussen rond de eisprong zo vaak we als kunnen. Dat voelt soms als ā€œmoetenā€, maar gelukkig kunnen we op die momenten de humor ervan inzien. De tijd dat we het klussen op zā€™n beloop laten hebben we wel gehad hier.

Ben vandaag zooooooo moe. En dat terwijl ik van alle nachten van deze week vannacht het best heb geslapen. Zal wel een optelsom zijn van de hele week 's nachts wakker liggen (dochtertje ziek) werken, enz.

wat vinden jullie van mijn avatar

Hij is prachtig Karin! :inlove:

Lekker duidelijk he Karin? (ook voor ons)

Toch wel spannend voor morgen, kan evengoed nog een dikke week duren voordat ik zekerheid heb over mijn cyclus als ik geen positieve test heb morgen.

Nienke

@nienke2 wrote:

Lekker duidelijk he Karin? (ook voor ons)

Toch wel spannend voor morgen, kan evengoed nog een dikke week duren voordat ik zekerheid heb over mijn cyclus als ik geen positieve test heb morgen.

Nienke

hoe bedoel je dat?

ā€¦dat wij dan kunnen zien wanneer we met je mee kunnen duimen :thumbup:

Vanmorgen negatieve test :cry: . was mijn gevoel toch juist en dat die 2e tempstijging mijn echte eisprong was. Helaas hebben we toen 4 dagen ervoor geklust. dus dat gaat niet lukken deze rondeā€¦pppfff nu moet ik nog ruim een week wachten op de duivels. :zzz:

Nien heb al in pb gereageerd.

En Karin bedoelde haar avatar met fotoā€™s van Daan, niet haar banner :wink:

Ooooh, was ff in de war. Je avater is ook super Karin. Niet confronterend om het steeds in beeld te zien?

Dit zegt Fertiliyfriend als ik de temp van vandaag incul:

Your new data input has modified your pattern enough for Fertility Friend to re-assess your interpretation.

Your ovulation day was moved from Cycle Day 12 to Cycle Day 20.

Goh dat had ik zelf ook al bedachtā€¦