Ik kwam de testen vanmorgen ook weer tegen, maar heb toch niet eerder de gelegenheid dan zondag. en door die hoge temp van vanmorgen ben ik er niet meer zo zeker van wanneer mijn eisprong nu was, dus kon toch beter de temp van morgen en overmorgen eerst afwachten. (oh jee bedenk me nu dat morgenochtend niet kan, we slapen niet thuis…ships!)
Pfff hier het nodige al weer meegemaakt.
Ik zat vanmorgen op de bank en hoorde Roos niet meer, dus ik roepen van Roos waar ben je, net doen alsof ik huilde, dan komt ze meestal snel :mrgreen: zo nu ook…maar ze komt aan met een stripje ibuprofen waar er 1 uit is en zegt deze is van papa :shock:
Dus ik vraag waar ze die vandaan had en ze loopt naar mijn tas…uit mijn tas gevist dus die aan de kapstok hing.
Ik gevraagd of ze zo’n “snoepje” genomen had maar ze zei nee…ook haar mondje en tong waren niet rose.
Kleine kans dat ze er 1 ingenomen had maar toch voor de zekerheid maar ff de huisarts gebeld. De latale dosis bij volwassenen blijkt 30 stuks te zijn dus bij Roos zou dat 3 zijn vertelde de huisarts, als ze al wat genomen had dan kon het er maar 1 zijn want er was er 1 uit de strip.
Huisarts vond het niet nodig om meteen naar het ziekenhuis te gaan voor een spoeling omdat ik 99% zeker wist dat ze niks genomen had. Wel voor de zekerheid norit moeten halen.
Nou geef maar eens 5 tabletten norit aan een peuter :o niet te doen dus, 1 naar binnen en de rest is vies, waar je het ook in verstopt alles word zwart dus ze trapt er niet in.
Inmiddels was het al een uur verder en merken we niks aan Roos, nu zijn we zeker 1,5 uur verder en nog steeds is ze gewoon mijn ondeugende peuter :inlove:
Maar wat een *** spul is dat norit, mijn nieuwe bank onder de zwarte vlekken, is kijken hoe het er straks uitziet als het droog is. Roos helemaal een zwarte mond en tong, opzich wel komisch om te zien haha.
Al met al denk ik dat we gewoon geluk hebben gehad en gaat de tas snel naar een andere plek.
( had vanmorgen nog wat extra stopcontacten beveiligd omdat ze er een stoel bij schuift en dan gebeurd er dit :? )
Jeetje Marieke :shock: , dat was zeker even schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je nu denk: ‘What next?’.
Groetjes,
Irene
Was zeker ff schrikken maar ze zit nu heerlijk 2 boterhammen weg te eten dus ze is ook niet misselijk ofzo.
Gelukkig Roosje is nog even vrolijk als anders.
Maar je schrikt wel. wij hebben het gehad met afwasmiddel. haar mond rook ook naar afwasmiddel, dus wist zeker dat ze wat gehad had…pppffff. stressen!
Verder nog mensen die nieuws hebben? nog 2 uur en 3 kwartier werken heb eigenlijk nog genoeg te doen, maar heb al een voldaan gevoel over gisteren en vanmorgen. dussss
Ja ze is nog even vrolijk, we zijn 3 uur verder en ik merk niks aan haar alleen een mega stinkende poepbroek net. ( misschien komt dat wel van de norit )
Ze drinkt nu een flesje en gaat zo lekker ff slapen en mama ook ff rusten denk ik.
Vanavond gaan manlief en ik uit eten.
Ai teletubbie aan de afwasmiddel, das ook schrikken vooral omdat je dan zeker weet dat ze het genomen heeft. Bij Roos weet ik bijna zeker dat ze niks genomen heeft maarja…je weet maar nooit.
Wat ben ik toch blij dat ik op vrijdag vrij ben hoor, moet er niet aandenken om mijn vrijdag in te wisselen voor een andere dag.
ja vrijdag is wel een beetje luie dag, maar ik vind het wel weer lekker dat ik daarna 4 dagen vrij ben :dance:
welterusten marieke en alvast eetse. wij hebben feestje met lopend buffet :drool: teletubbie gaat naar opa en oma en daar slapen wij na het feestje ook.
(nog 3 nachtjes slapen marieke…)
Nienke
Nou slapen zal wel niet lukken maar ff relaxen is wel fijn, heb het huishouden redelijk aan kanten, straks nog ff toilet en de rest van de was in wasmachine en droger en dan ben ik klaar voor vandaag, huis is weer toonbaar…schoonmoeder past op vanavond.
3 nachtjes, pff dan is mijn weekend al weer bijna voorbij :roll: maar aan de andere kant mocht het ook al wel weer donderdag zijn, dan weet ik of ik ongi ben geworden of niet en dan laatste dag werken en weer weekend
Goedemiddag dames!
Nienke, beetje vroeg nog om te testen, maar wel een mooie stijging! Hoe was dat de vorige zwangerschap? Als ie zondagmorgen nog hoog is, zou ik testen :mrgreen:
Marieke, dat is ook wat, met Roos! Het is toch ook wel stom dat ze die ibuprofen roze maken, dat is zo aantrekkelijk voor kinderen! Ik denk dat als ze er van gegeten had dat ze wel was komen vertellen dat het snoepje vies was, want als je er op gaat kauwen zal het wel erg vies smaken, ik heb het nooit geprobeerd.
Ik had maanden geleden smorgens hoofdpijn en zo’n ibopr.op m’n ontbijtbord gelegd, en mijn dochter vond het een heel mooi pilletje en was er van overtuigd dat het iets was dat met baby’s krijgen te maken heeft!
Ze heeft laatst ook een verhaal ergens gehoord maar niet helemaal begrepen hoe het zat: als een jongen iets in je glas gooit, kun je zwanger raken :think:
Ik hoop maar dat je die Norit nog uit de bank krijgt…
Misschien had ze gehoord dat er weleens in discotheken drugs in je glas gegooid kan worden en dat je dan verkracht kan worden met een baby als resultaat :think: of gaat mijn fantasie nu op de loop?
Nog een dik uur werken. ik denk dat ik maar een beetje dingen ga ordenen hier. geen zin meer om serieuze dingen te doen.
Nienke
Ja, zoiets denk ik, maar dat van het verkrachten hebben we maar niet verteld. Wel verteld dat er altijd sex nodig is om een baby te maken.
Ok, of hulp van een gyn, maar dat gebeurt niet nadat ie eerst een pil in je drankje gooit :think: :mrgreen:
Nou dames,
Gisteren had ik de dag van mijn eisprong. Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar gisteravond had ik ontiegelijk veel buikkramp. Zo erg, dat ik echt vroeg naar bed ben gegaan. En van ‘klussen’ is hierdoor helaas dus niets gekomen :?
Verder heb ik vandaag geel slijm verloren. Betekent dat dat het vandaag geen nut heeft om te ‘klussen’?
Alvast bedankt voor het antwoord!
Hoe is jullie weekend tot nu toe? Ik heb net school gehad vandaag en nu ga ik macaroni maken.
Groetjes weer,
Irene
Irene, volgens mij heeft het altijd nut om te klussen, zolang je het maar niet tegen je zin doet
Geel slijm? :think:
Ik ben net behoorlijk geschrokken, ik had wat rood slijm op m’n wc papiertje.
Altijd als ik geplast heb dan kijk ik, zelfs midden in de nacht. En net op het moment dat dit gebeurde keek ik niet bewust, ik schrok echt heel erg. Tot nu toe is het bij die ene keer gebleven, maar bah, ik wordt er erg onzeker van. Ik voel dezelfde pijntjes als een paar dagen eerder, maar nu ben ik er ongerust over. Zolang het geen krampen zijn, hou ik maar hoop
Iedereen een druk weekend?
Hoi Allemaal!
Ben ook weer even van de partij. De rest van de week gewerkt dus weinig tijd gehad om even achter de pc te kruipen… Maar nu eindelijk weekend, en ook een rustig weekend, mn vriend heeft de griep.
@ Sirene; Ik heb ook weleens vreselijke kramp met de eisprong… Vervelende pijn is dat, vooral omdat je dan eigenlijk toch aan het klussen wil… Waar die slijm van komt weet ik ook niet eigenlijk, ik heb t ook weleens als ik net die buikkrampen gehad heb…
Verder lees ik even gezellig mee met iedereen, weinig nieuws van deze kant…
Groetjes!
Sterre, ik las het ook al bij de september mama’s. sterkte ermee. het kan alle kanten op, maar ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. (en dat van dat wc papiertje…dat doe ik ook altijd )
Hier af en toe wat steken onderin links in de buik. geen idee wat het is, misschien ongi die er aan komt… :think:
Marieke, nog 2 nachtjes
Irene…geen idee wat dat gele betekent. ik weet wel dat als je je eisprong hebt dat het dan geen zin meer heeft om te klussen. wel weet ik dat als je steken voelt, dit ook voor de eisprong kan zijn. Dus dat het nog niet zover is, maar je baarmoeder zich aan het klaarmaken is op de eisprong. klussen heeft nog wel zin denk ik :thumbup:
Ben heeeel benieuwd naar mijn temp morgenvroeg, na de plotselinge stijging gistermorgen.
Nog 2 nachtjes…ik kon me vanmiddag bijna niet bedwingen haha, maar dacht 4 dagen voor en geen ochtendurine dus maar niet gedaan. Al heb ik overigens niet het idee dat ik zwanger ben, de kans is klein.
Spannend meiden!
Nienke, ik ben ook erg benieuwd naar je temp morgen
Begint nu spannend hier te worden… Marieke en Nienke…
Sterre, het was heel weinig bloed toch? De kans is groot dat het onschuldig is. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je heel erg schrikt, heb het zelf helaas met verkeerde afloop meegemaakt, maar moet er bij zeggen dat het niet bij een paar sliertjes bloed bleef, maar meteen veel meer dan dat.
Irene, balen van je buikpijn. Ik heb er vandaag ook ineens last van gehad, zie hieronder.
Ik heb gisteren en vandaag gewerkt. Heerlijk nu een paar dagen vrij. Ik had vanavond ineens behoorlijke pijn in m’n onderbuik. Misschien door het klussen? Ik weet het niet, soms voel ik ook niet een duidelijk verschil tussen buikpijn die door m’n darmen wordt veroorzaakt of door m’n baarmoeder. Mijn temp is de hele week al een puinhoop, want ik moet er zo vaak 's nachts uit of lig wakker door m’n “blaffende” of huilende dochtertje :? Het is in elk geval wel wat hoger dan voor m’n eisprong, maar niet overtuigend. Hopelijk komt het door het vele wakker liggen en zo. Nog een weekje wachten tot m’n NOD…
@Nienke & Marieke Spannend
@Sirene: ik heb met mn eisprong ook altijd heel erge kramp links of recht van zij. Is niet leuk meer Hoop dat je op de goede dagen geklust hebt!!
Met mij gaat het weer goed, griep weer achter de rug en we kunnen er weer tegen aan. Mag gelijk het hele weekend weer werken
Ik heb verder nog niet veel klachten, krijg nu wel pijnlijkere borsten en tepels. Kan er niet zo goed meer opliggen (ik ben een buikslaper) Verder 's avonds wel een beetje een opgezette buik ws. door mn darmen ofzo :?
Ik ga nu maar lekker mn bedje opzoeken, ben wel heeeel moe
Slaap lekker dames!!
:-*