Amy, gefeliciteerd. Dat is nog eens goed nieuws ! :**:
Wat een zielig lijstje niet zwangeren blijft er over trouwens, geen wonder dat het hier zo rustig is…
ja, maar toch blijven hier wel steeds nieuwe meiden komen…
misschien idee om lijstje maar eens te verwijderen, wat vinden jullie?
Hai Amy,
SUPER dat je het hartje hebt zien kloppen. Vooral zo doorgaan :dance:
Voor wat mij betreft, vind ik het lijstje wel fijn toch.
Groetjes,
Irene
Ja, laat het lijstje maar staan. de niet-zwangeren zijn dan wel in de minderheid, maar kunnen zo wel goed met elkaar meeleven.
Oh ja, mijn NOD is 30 januari (voor het lijstje :thumbup: ).
Karin, heb je al wat meer duidelijkheid over je cyclus? ik had het ook raar deze keer hoor. Eigenlijk is de ongi nooit goed doorgebroken, was meer donkerrood/bruin en als ik dacht dat het afgelopen was kwam het weer terug, ging zo 2 weken lang door.
Nienke
Ik kom nog even weltrusten zeggen :hug:
Weltrusten :mrgreen:
Ik bel gewoon morgen ff met de HA wat dingen bespreken. Kan nooit kwaad.
ben iig niet zwanger
Al gebeld Karin? ook al kan hij niet direct een antwoord geven, je bent er misschien wat rustiger onder om er met een deskundige over te praten.
Vanmorgen schrok ik me een hoedje. Ineens temp 0.4 graden hoger. Oh nee he, als dit mijn eisprong maar niet geweest is, hebben voor het laatst geklust op zondag. Weer afwachten wat de temp de komende dagen doet. Ik zal het eens invullen op ff.com kijken wat die zegt. (nog niks denk ik want een hoge temp moet 3 dagen achter elkaar voordat ze het als eisprong zien)…? :think: :eh:
Nienke
Hier dus iemand die geen verstand heeft van tempen, maar was het niet zo dat als je temp omhoog gaat en blijft je dan zwanger bent? Of stijgt dat dan niet met 0.4 graden maar met minder ofzo?
Ennuh Nien, heb de testen gevonden 8)
hier mijn templijst.
(zien jullie onderaan de kruisjes, dat is wanneer we geklust hebben, wat valt jullie op? :oops: )
Lol, mij valt niks op want snap er weinig van :mrgreen:
jaaaa…Marieke is er weer! Goedemorgen!
goed kijken. eennaonderste regel daar staan kruisjes. dat zijn de dagen waarop we geklust hebben…
Uhm ja dat zie ik…6x deze cyclus :mrgreen: en ook vanmorgen :mrgreen:
Ow en goedemorgen :mrgreen:
En nog maar een berichtje…geen collega die meekijkt? :mrgreen:
Nee :naughty: hihi dan ga ik echt niet mijn temperatuurlijst bewerken en vol in beeld zetten.
Hihi niet ?
Btw maandag dan maar doen? Ben rond een uurtje of half 1 ( zoals het er nu voorstaat ) de deur uit dus de ochtend is prima, al gaat dit wel boven mijn principes maar je hebt me alweer overgehaald, was weinig voor nodig haha.
Oh berichtje gemist…jaaa de testen gevonden! haha, red je het wel tot maandag?
Na de eisprong gaat de temp 0.3-0.5 graden omhoog. rond de NOD gaat ie weer omlaag. deze site geeft aan dat ik op 16 januari mijn eisprong had. maar dat was met een minimaal verschil in de temp. nu gaat ie ineens 0.4 omhoog! :shock:
overhalen? heb ik niks van meegekregen.
Uhm redden tot maandag, moet wel he, bij mij heb ik nog nooit posi getest voor NOD dus zal maandag dan ook wel nega zijn, dagen ervoor durf ik niet goed aan al zou ik nu al wel willen testen haha.