Wannabe mama's! Deel 2

Je zou ook wat bloedverlies kunnen hebben van je eisprong, of inderdaad van het klussen.

Dan is het mijn eisprong…moet ik nu meteen gaan ‘klussen’ of kan ik tot vanavond wachten? En hoe lang na mijn eisprong ben ik dan nog vruchtbaar?

Thanx!

Groetjes,

Irene

Volgens mij kun je tot vanavond wachten. Is dit de eerste dag met slijmpjes? De laatste keer dat ik mijn eisprong had (en dus zwanger raakte) had ik 2-3 dagen voor mijn positieve ovulatietest de eerste draderige slijmpjes. Daarna twee dagen niets en de dag van de eerste positieve ovutest weer slijmpjes.

Je kunt het beste voor je eisprong klussen, of tijdens, maar daarna heeft geloof ik niet zo veel zin. Je kunt het wel voor de zekerheid en voor de leuk doen :wink:

Hai Tedski,

Bedankt voor de info! :-* Dit is mijn eerste dag dat ik het slijm echt zo duidelijk zie en die hoeveelheid.

Vanavond aan de ‘klus’ dus :smiley: .

Groetjes,

Irene

meiden, sorry ik schrijf hier momenteel ook even wat minder, vermoeid- en misselijkheid begint hier toe te slaan, en bij de septembermama’s is het ook waanzinnig druk

:-*

@Sirene: Ik had inderdaad ook meerder dagen slijmpjes voor mn positieve ovulatietest. Dus klus ze de komende dagen :smiley:

Wij hebben trouwens niet om de dag geklust maar elke dag een week lang :oops: en toch bingo!!

@alle meiden op dit forum: jullie komen ook heel snel bij de 9 maanden mama’s hoor!!! :pray: Ik gun het jullie echt zo hard !!!

Met mij gaat het nu iets beter, gelukkig niet meer misselijk. Ik heb denk ik toch echt een griepje hoor erbij. Diaree, warm/koud, en noem maar op.

Maakte me al zorgen dat ik nu al zulke heftige kwaaltjes zou hebben.

:-*

Hoi,

Ik kom me bij jullie aansluiten als wannabe mama… Vind het leuk om zo wat bij te lezen en kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten!

Groetjes!

Hai Jet,

Ondanks dat ik ook een newbie ben, heet ik je van harte welkom. Ik voel me hier al aardig thuis. Jij straks hopelijk ook :smiley:

Groetjes,

Irene

Dank je wel! Dat zal ook vast wel goed komen!

Jet… welkom hier. Leuk dat je je hier aanmeldt.

Er zijn namelijk nogal wat zwangeren verhuisd naar het zwangerenforum dus het is wat rustiger hier.

Jij bent ook al een poosje bezig, zag ik bij een ander topic?

We :pray: :pray: :pray: dat het snel raak is !

Hoi Lieke,

Ik las inderdaad al dat het wat rustiger werd op dit forum, toch wel een goede zaak he!

Ja dat klopt, ben in September 2006 gestopt met de pil. Zijn nu al een aantal maanden voor het echie bezig. Dinsdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis, willen toch even verder laten kijken of alles wel oke is. Vind het toch wel heel spannend allemaal hoor! Had stiekem al gehoopt dat ik al zwanger zou zijn maar helaas… Blijven :pray: he!

Ben jij nu inmiddels ook in het ziekenhuis?

Groetjes Jet

He ladies,

Jet: Welkom gezellig dat je erbij bent ik ben ook net nieuw eigenlijk. Zal mij benieuwen of we in februari ook zoveel zwangeren onder ons zullen hebben idd blijven :pray: !

Irene: Ik heb alleen maar slijmpjes gehad net voor de eisprong en gelijk daarna wat bloed na het klussen, maar verder niet zoals jij het uitlegt. Ik ben juist blij dat je met dit soort dingen komt, zo durf ik ook haha. Alhoewel ik geloof niet dat ik er echt moeite mee had, maar toch het is wel fijn dat jij zo open bent thanks weer een drempeltje minder voor anderen :smiley: .

Lente here we come we zijn er klaar voor :dance: :dance: …

Hier onstaat een probleempje mijn lief gaat voor de leuk naar carnaval…Neemt niet weg dat we eigenlijk als de ovulatietest dat ook uitwijst flink aan de klus moeten in dat weekend :think: :think: :think: …Suggesties zijn welkom :wink:

Je weet wat ze zeggen van mei :lol: !! Dat er maar veel eitjes bevrucht mogen worden…

De zwangere meiden geniet er lekker van en logisch dat jullie niet alles kunnen bijhouden. Wij gaan vrolijk door hier…

Welkom Jet

Jet welkom :slight_smile: nou allemaal maar :pray: dat wij ook snel naar de andere fora’s kunnen

Nou dames, mijn lief en ik hebben gisteravond weer flink ‘geklust’ :oops: Alleen is het maar voor de helft gelukt dit keer, wat wel jammer is (zie ons probleempje eerder genoemd in dit topic).

Vandaag was het doorzichtige slijm nog veel meer en vond ik zelfs wat in mijn onderbroek :oops: Dit heeft verder niets te maken met ons ‘klussen’ dat jullie weten? :think:

Vanavond gaan we er weer tegenaan, hopelijk hebben we geluk! :pray:

Hoe gaat het verder met jullie vandaag?

Groetjes weer,

Irene

Irene, gelukkig kun je op dit forum alles zeggen :lol:

Hoe dichter je bij je eisprong zit, hoe meer rekbaar slijm je hebt. Dit verschilt overigens van persoon tot persoon. Maarre… ik moet zeggen dat ik het, los van de eisprong, ook heb als we geklust hebben. Dat is dan weer moeilijk om te bepalen of je eisprong nadert, of dat het van het klussen komt. Misschien toch een keertje ovulatietesten proberen? Ach… je bent nog maar net bezig, is misschien ook helemaal niet nodig.

Ik heb verder niet zoveel te melden. Zit in de wachtweken. M’n temp meten 's morgens is bijna niet te doen, moet er de hele nacht uit voor m’n zieke dochtertje :?

Even een vraagje,

Ik ben donderdag/vrijdag ongie geworden. Nou was er maandag niks meer dinsdag begon het weer. Woensdag weer niks en nou vandaag weer :think: is dit normaal of moet ik effe ha bellen.

Hoe was je echo Amy :pray:

het hartje klopt!!! :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance:

het zag er allemaal goed uit, ben volgens de echo 6wk2d zwanger :inlove: volgende week donderdag mogen we weer, en dan over 2 weken op donderdag ook weer :inlove:

we zijn zo blij!! En wat is dat een leuk gezicht om eindelijk eens zo’n knipperlichtje te zien!! gyn zei meteen al dat het er goed uit zag :slight_smile:

:inlove: :inlove: :inlove:

heb het lijstje weer geupdate, de dames die we hier niet meer zien heb ik verwijderd…