Zwanger zijn is natuurlijk waar we allemaal hier voor zijn. Maar onder de niet zwangere is het net zo gezellig:) " oh vergeet ik daar toch becca los te maken van haar stoel… nou bij deze:P "
LLaan, geniet nog maar even van je wittebroodsweken/maanden Hier vergt het klussen soms wat meer creativiteit met ons peutertje…
Zo hebben we haar een keer overdag beneden een leuk kinderfilmpje laten kijken, zodat we nog even konden klussen (ja… het was now or never en verder was er vanwege werk geen tijd meer voor). We hoorden de deurklink beneden al… en binnen een paar tellen stond ze voor onze neus… “papa… mama”… :oops: :oops: zeer genant. We hebben er een leuk verhaaltje van gemaakt… ha ha.
Haha Lieke, hier ook hoor. naar haar kamer gestuurd omdat het perse zondagmorgen moest gebeuren. ga maar ff leuk spelen, komt ze de kamer binnen: mama spelen? Nou ja, ze houdt er vast geen trauma’s van over, alles gebeurde onder de dekens :lol:
Tja, ik kan me ook voorstellen dat je minder behoefte hebt om over eisprongen te praten als je zelf zwanger bent. Maar het zijn er nu wel veel achter elkaar ineens die zwanger zijn Leuk voor jullie natuurlijk en ik heb niks te klagen, ben 2 x zwanger geraakt binnen 2 a 3 maanden. dus maar weer op de optimistische mode vanaf nu.
Llaan, moet je je banner nog aanpassen?
Gr. Nienke
Moet je horen wie het zegt, ik moest zelf mijn banner nog aanpassen aan mijn eisprong volgens Fert.friend. Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet na de dip van vanmorgen.
(dus Lieke, scheelt nu 4 dagen met jou)
Nienke
:dance: :dance: JOEPIEE! :dance: :dance:
:: GEFELICITEERD CHRIS!!! ::
Het gaat hier snel … Wie nog niet zwanger is: ik duim keihard voor jullie! :thumbup: :thumbup: Het moet gewoon snel raak zijn!
Chris gefeliciteerd!!!
Nienke nu heb je dezelfde NOD als mij als dat geen teken is! :inlove:
Later meer.
whaaaaa :evil: dacht ik dat mijn ongie weg was , nou mooi niet dus tis er weer :twisted:
Dat is balen dat de duivels weer terug zijn Karin ik denk dat ik daar ook last van ga krijgen ze beginnen nu weer te verdwijnen, maar ik vertrouw het nog niet :x !!
Nou dames ik geniet idd nog maar even van de wittebroodsweken haha hier geen gegluur tja de kat, maar daar komen we wel overheen en trouwens die is het wel gewend :lol: …
Kijken of mijn cyclus een beetje gelijk blijft…
Mijn banner is aangepast en heb ik naar mijn idee iets opgeleukt voor zover je het opleuken kan noemen :roll:
Ik ga lekker tv kijken tot laters maar weer…
Jaaaa Marieke, wij gaan gewoon beiden over naar de oktober mama’s en ook nog eens met dezelfde uitgerekende datum :dance: (merken jullie de optimistische mode?)
Vanmorgen weer een hoge temp, das dan dag 7.
Heb vannacht 10 uur geslapen! had het blijkbaar nodig ofzo?
Nienke
@Nienke, Misschien ben je wel zwanger(al heb ik vannacht ook zeker wel 10 uur geslapen) Maar ik had de nacht daarvoor weer helemaal niet geslapen!
Ik duim voor je Nienke! :thumbup: :thumbdown:
Verder hebben we gisteren niet geklust :? Ik had er zo even geen zin in…Die dag ervoor gelukkig wel en die dag daarvoor ook :oops: :lol: Maar als ik mijn eisprong nu heb op de langste cyclus dan hebben we of nog even of is hij vandaag
Ben een beetje jaloers op de langslapers…
Wat een slechte nacht hier, gisteren ook al. M’n dochtertje is al een week verkouden en het hoesten wordt steeds erger, met name 's nachts :?
Hoop dat het snel overgaat. Gelukkig hebben wij de klusdagen al gehad, anders was het niks geworden…
Nienke… goed dat je zo optimistisch bent…
Dat kun je het beste zijn.
Hoi Dames,
Hier weer even een berichtje van mij, langzaam begint het bij me door
te dringen dat ik zwanger ben. En dat merk ik ook wel :sick: nu of het nou spanningen zijn of al een echte kwaal. Ik heb me voor vandaag maar ziekgemeld want zo kan ik echt niet werken.
@Nienke & Marieke: Hoop dat jullie ook bij de oktobermama’s komen ( en de rest van de dames natuurlijk ook)
Verder schrijf ik nu niet zoveel, even geen zin in
:-*
@chris1981v wrote:
Hoi Dames,
Hier weer even een berichtje van mij, langzaam begint het bij me door
te dringen dat ik zwanger ben. En dat merk ik ook wel :sick: nu of het nou spanningen zijn of al een echte kwaal. Ik heb me voor vandaag maar ziekgemeld want zo kan ik echt niet werken.
@Nienke & Marieke: Hoop dat jullie ook bij de oktobermama’s komen ( en de rest van de dames natuurlijk ook)
Verder schrijf ik nu niet zoveel, even geen zin in
:-*
Chris, ik hoop in dit geval maar dat het stress is… of toch een griepje… want als je nu al zo misselijk bent, lijkt me geen pretje. Meestal begint dat pas met 6 weken… Sterkte ermee en doe rustig aan.
Als ik deze maand zwanger raak bne ik nog net een oktober mama :mrgreen:
Ongie is weer weg :think: begin vandaag met ovu testen
Ik ben mijn ritme een beetje aan het veranderen , lig nu wel om half 12 te slapen tot half 10.
Hoe wil je je ritme veranderen Karin? Vroeger opstaan en eerder naar bed?
Succes met je ovulatietesten :thumbup:
WW, vanavond voor de zekerheid nog een keertje klussen. Heb je eigenlijk weleens ovulatietesten gebruikt?
Nienke lekker geslapen :thumbup: Tuurlijk, het ging deze maand best snel met de zwangeren, dat gaat volgende maand gewoon zo door, voor de oktobermama’s!
Laura, mooie nieuwe opgeleukte banner, ik zag het meteen
Ik voel me niet erg lekker, maar baal vooral van januari. Van mij mag het nou wel maart zijn hoor, maar nee, eerst die rottige februari nog :roll:
Mag al blij zijn dat het nu even droog is, straks gaan we naar het gemeentehuis om de id kaarten van de kinderen op te halen.
Oja, de bollen staan in de grond, ze waren al gaan schimmelen in het zakje, dus ik mag hopen dat er wat opkomt.
Hey Sterre…Vervelend dat je je zo naar voelt! En januari is idd een rot maand! Ben ook weer blij als ik de narcissen en dergelijke de gron uit zie schieten :inlove:
En wat die ovu testen betreft, die heb ik 2 maanden gebruikt…En had duidelijk elke keer een eisprong dus dat is wel fijn…En beide keren op de 14de dag…Nu daar in tegen heb ik sinds vandaag last van slijmpjes maar of dat de eisprong is of niet geen idee :think: :oops: We zien het wel. We klussen vanavond nog maar eens goed…We hebben het iig om de dag gedaan dus daar kan het niet aan liggen
Ja eerder opstaan en vroeger op bed (alleen dat eerder opstaan wil nog niet echt) :mrgreen:
Ik ben ook blij als het lente wordt , tis zo somber
Ik heb het ook even helemaal gehad met de winter/herfst… Bah…bah.
Even afgezien van alle verkoudheden en griepjes die er dan extra zijn, want daar ben ik nu ook even klaar mee. We kwakkelen hier al vanaf november.
Goedemiddag Ladies,
De volgende situatie wil ik jullie graag voorleggen. Ik ben vrijdag 11 januari jl. harstikke ongesteld geworden. Dit duurde slechts drie dagen, daarna nam het weer af. Precies 1 week en twee dagen daarna kreeg ik gevoelige borsten die ik nu nog af en toe heb. Ik heb een cyclus van precies 28 dagen, dus ben ik gaan rekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Die breken nu aan (volgens de berekening dan). Mijn lief en ik zouden flink klussen vandaag, morgen en overmorgen. Maar wat vind ik nu ineens in de w.c. bij het plassen? Doorzichtig slijm met licht bloedverlies? Dit heb ik nog nooit tussen twee ongesteldheden door gehad. Verder voel ik me erg grieperig en heb ik dus gevoelige borsten, pijn in de onderrug (maar goed ik heb ook een blaasontsteking), en ben ik erg moe.
Wat kan dit dan weer zijn? Een vervroegde innesteling toch niet? Of wel?
Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En wat is het volgens jullie?
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden en alvast heel erg bedankt!
En sorry dat ik jullie steeds lastig val met dit soort vragen, maar ja ik ben dan ook nog maar een nieuw guppie hier he.
Groetjes,
Een twijfelende Irene
Irene, is het slijm draderig? Kun je er lange draden van trekken? Dan is het je eisprong.
HEb je gisteren gevreeen? Dan kan daar het bloed vandaan komen.
breekt weer uit
PS Sorry meiden, ik reageer weinig maar lees af en toe wel mee nog. Ik kan het alleen niet opbrengen om twee hele drukke topics bij te houden
hCG’tjes voor iedereen die het nodig heeft: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :**: