Gefeliciteeerd :dance:
@chris1981v wrote:
't is een ovulatie test hé…nog geen zwangerschapstest. Dus ik ben nog een beetje voorzichtig
Weet ik, maar ook dit is een positieve test, dus hardstikke gaaf toch?
Ik was vorige maand wel heeeeeeeel blij met een positieve ovutest
Joepie!!! Ik zag op de vorige pagina meteen je banner al :inlove:
Helemaal goed, gefeliciteerd!Fijn dat je man ook thuis was om mee te leven :inlove:
Ik heb ook weer wat :eh:
Ik moet al heeeeeeeeel lang wat tulpenbollen in de grond doen, als ik het nu niet doe heeft het geen zin meer. Dus ik dacht, komop, het zonnetje schijnt, het zijn maar 3 zakjes bollen, wees flink en niet lui :mrgreen:
Ik heb alles gepakt, wil ik de tuinhandschoentjes aan doen, zit daar een dode spin op! Ben ik meteen bang dat er in ook spinnen zitten!
Terwijl ik daar over na denk zie ik dat de spin nog leeft! Geef ik me toch een gil daar in die tuin!
Ja en dan moet ik gewoon m’n jas uit en in de spiegel kijken of er geen spinnen in m’n haar ofzo zitten! En die bollen liggen er nu nog en eigenlijk durf ik al niet meer. Wat een watje he :oops: :shifty:
Bah, ik heb meteen de kriebels :wall:
hahahahaha Sterre, ik zie het al voor me!! Het begint bij mij ook almeteen te kriebelen overal.
IEKS!!!
Chris gefeliciteerd! :dance:
(er blijven wel heel weinig over :? )
Maar gelukkig is Yuna er, welkom!
Nienke
:shock: Wat doe je nou?
Haal eens weg :snooty:
Das niet aardig hoor, ik begon er net weer een beetje overheen te raken, nou moet ik maar heel veel typen, zodat ik dat plaatje straks niet zie :shock:
Eens kijken of dat genoeg is :roll:
Ik ga naar de wc met een boekje, dat is de enige manier waarop het lukt op het moment, en dan ga ik daarna kijken of ik de spin dood genoeg gemaakt heb met de schop :o :shifty:
Je zat al op de volgende pagina , dus het is je gelukt :mrgreen: Sterkte met je spin, ik ga nog een poging doen om eventjes te liggen.
Waar zijn trouwens alle niet zwangeren die op het lijstje staan (pagina 1)… maar zich hier nooit melden ??
Nienke… wij verhuizen straks gewoon mee naar het zwangeren forum
Ik probeer positief te blijven, je moet toch wat.
Ja, dat zag ik ook :mrgreen:
Toen was de zon weg :roll:
Ja dat is wel even confronterend voor de niet-zwangeren natuurlijk… :hug:
Ik weet zeker dat het goed komt!
gaat een gat graven voor de tulpenbollen
OCh wat een lieffie:) weet gelijk me volgende huisdier :mrgreen:
Ik gun het de niet zwangeren echt heel hard hoor…ik stuur jullie even heel veel HCG’tjes, heeft bij mij ook geholpen Ik snap dat het best een rotgevoel bij jullie zelf geeft. Dat had ik zelfs al als er iemand zwanger was.
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Liefs :-*
Chris, van harte gefeliciteerd. Weer eentje zwanger! SUPERNIEUWS! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En weer op naar de volgende he :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Hier een nog steeds niet-zwangere…dusse Lieke en Nienke jullie staan niet alleen hoor.
Groetjes,
Irene :mrgreen:
@Lieke74 wrote:
Waar zijn trouwens alle niet zwangeren die op het lijstje staan (pagina 1)… maar zich hier nooit melden ??
Nienke… wij verhuizen straks gewoon mee naar het zwangeren forum
Ik probeer positief te blijven, je moet toch wat.
Ik sta op het lijstje en ben nog niet zwanger. Heb me hier vorige week alleen netjes afgemeld. Buiten dat er gewoon te veel geschreven werd om op te reageren, is het elke keer toch wel behoorlijk confronterend als er weer iemand zwanger is (niet dat ik ze het niet gun hoor, maar elke keer komt die jaloezie weer de kop op steken :wall: ). Ik lees nog wel zo nu en dan mee.
Chris,
Gefeliciteerd meid!!
Chris, :: :: VAN HARTE GEFELICITEERD! :: ::
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Uit nieuwsgierigheid: op welke dagen hebben jullie geklust en heb je ovutesten gebruikt?
Hier 1 die wel af en toe meeleest, maar hier niet meer zo actief is.
Ondanks dat ik jullie hartstikke lieve meiden vind, had ik de laatste tijd niet zo’n behoefte om veel te schrijven. Ik plaats zo nu en dan een berichtje bij de augustusstoppers en dat is het even. Door in 1 topic te schrijven heb ik iets meer afstand.En… jullie zijn bijna niet bij te houden.
Ik zit nu in de wachtweken, maar probeer alweer een teleurstelling in te calculeren. Ik heb sterk het gevoel dat het wel eens lang kan gaan duren, vandaar iets meer afstand. :-*
He Brendaatje en Purpled… Jullie bedoel ik niet hoor
Ik bedoel de meiden die hier helemaal niet (meer?) schrijven zoals Talulah, mama21, en Janine, of schrijven die hier wel?, kan het natuurlijk ook gemist hebben. Zou leuk zijn als er nog meer niet zwangeren bij komen. Natuurlijk hartstikke leuk als de zwangeren hier blijven meeschrijven, maar ik begrijp goed dat die meer op het zwangeren forum te vinden zijn en hier minder. Vandaar…
Brendaatje, :hug:. Hoe kom je er bij dat het voor jou lang zal gaan duren? Of is dat een gevoel? Het komt echt een keer goed hoor, zelfs ik (na ik weet niet hoeveel rondes) geloof dat ik nog een keer zwanger word.
JEEEJ Chris! Van harte gefeliciteerd!!! Vind het super gaaf voor je~!
IK WIL OOK:oops:
Ik sluit me bij Nienke, Lieke, Marieke, Purpled, Irene, Yuna en de rest niet zwangere aan…Wij willen allemaal ook naar het zwanger ZIJN forum :lol:
Dus ik pik ook even wat HCG tjes weg en hopelijk doet het zijn werk en mag ik me over 2 weken ook aansluiten in het Oktober topic!
En die spin :shock: :o JAKKES!!! vooral zulke spinnen dan krijg ik echt overal jeuk!!!hihi
pffff ben net klaar met werken maar ben echt erg moe nu…Wil zelfs wel even mn bed induiken…Maar hub is nog niet thuis en ik heb straks nog een verjaardag!! :shifty:
Wauwwwwwwwwwwwww gefeliciteerd Chris heel duidelijk lijkt me zo :dance: . Wat onwijs gaaf voor je. Ga er maar lekker van genieten. Jeetje dames echt niet normaal hoor hoeveel zwangeren er zijn hier…
Yuna: welkom gezellig ik ben er ook pas net bij is idd flink doorpezen en doorlezen succes.
Becca: gedver die spin ik krijg helemaal de rillingen daar kan ik echt niet naar kijken, laat staan hoe jij je moet voelen Sterre brrrr :shock:
Voor de niet zwangeren ik ben ook nog niet zwanger dus we staan zeker niet alleen en moeten dit forum natuurlijk wel een beetje actief houden, neemt natuurlijk niet weg dat we straks hopen ergens tussen de oktober of november moeders terecht willen komen .
We gaan ervoor binnenkort weer flink klussen :inlove: ja net getrouwd he dat wil dus nog wel helemaal ontspannen gaan haha.