Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Ah ok, ik kan me er ( gelukkig ) niks bij voorstellen, maar zijn jullie er al wel aan toe om weer een nieuwe zwangerschap aan te gaan?

Sorry dat ik de vraag zo stel, wil je geen antwoord geven is dat ook prima.

Liefs Marieke

eeh het verdriet van Daan :**: zal altijd blijven, wanneer ik ook maar zwanger zal raken. Maar ons wens naar een beebje is wel groter geworden. De gyn. gaf ons als tip een cyclus te wachten en dan proberen (kans dat het gelijk raak is, is niet zo groot denk ik )

nieuwe zwangerschap kan troost bieden

Bedankt voor de antwoorden!

Heb nu een klein beetje het gevoel dat ik al die tijd bedrogen ben door mijn eigen lichaam, ik was er heilig van overtuigd dat mijn temp de dag na mijn ei direct omhoog zou gaan. Dat lees je tenslotte overal! En nu blijkt het niet zo te zijn :shock: De test was vandaag ook negatief, dus dat klopt, maar de temp nog laag. Ben heel benieuwd wanneer hij nu omhoog gaat :think:

Krabje: fijn dat het er goed uit zag! :dance: Morgen de inseminatie!! Spannend zeg!!! Hoe gaat dat precies in zijn werk? Doet dat zeer?

Bloeding: ik heb bij mijn dochtertje wel een innestelling gehad, maar dat is meer uitzondering dan regel geloof ik.

Denise: welkom hier! Wat rot van je miskraam, hopelijk heb je volgende week goed nieuws!!

Karin: jij ook welkom hier! Zo te zien aan je banner heb jij ook al de nodige ellende mee gemaakt :hug: Ik heb op de vlindersite gekeken en moet zeggen dat ik nog nooit zo’n prachtig mannetje gezien heb! Je zal erg trots op hem zijn :inlove: Een mooie gedachte dat hij over zijn toekomstige broertje of zusje zal waken!

Karin, welkom hier. Je hebt inderdaad al de nodige ellende meegemaakt. Sterkte met het verwerken van je verlies. En hopen dat een nieuwe zwangerschap inderdaad troost zal bieden.

Lieve Karin, dan hoop ik dat jullie snel opnieuw zwanger mogen zijn en dat allemaal goed mag gaan en dat het zeker als troost mag werken. Het verlies en het verdriet zal idd altijd blijven. Veel sterkte nog.

Liefs Marieke

Ow en de symptomen beginnen hier weer, gisteravond en net weer, zit ik rustig op de bank tv te kijken en dan draait het ff, nahjah draaien, raar hoofd iig. :shifty: Lol, dit is het enige symptoom wat ik ga opnoemen mocht ik er nog meer krijgen :mrgreen:

lieve karin, heb je op het lijstje toegevoegd. Hoop snel dat er een brusje voor Daan :vlinder: komt. Suze was ook snel zwanger na Zev :vlinder: , hoop dat je ook niet al te snel hoeft te wachten :pray: :-*

marieke; bedoel je al symptonen voor mogelijk zwangerschap? je nod is toch 7 januari? nou ik duim iig voor je :mrgreen: :pray:

hier nog geen ongi :mrgreen: tampontest gedaan, zat ook helemaal niks rozigs aan. alleen last van veel afscheiding :shifty:

dan ga ik me afvragen of ik 4 weken geleden wel ongi ben geworden (weet je nog, na die positieve test) of dat het gewoon vroege mk was… en of ik dan wel 2 weken geleden mijn ei heb gehad (geen ovutesten gebruikt)… :think:

Amy, hoe denk je dan te weten dat je ei 2 weken geleden was? (sorry, hoor als je het al gezegd hebt, ik heb echt een slecht geheugen).

Karin, welkom…had al wat van je gelezen. Ik geloof bij de 9 maanden-mama’s. Daar mag ik graag ff neuzen ,'t’is toch altijd spannend als het bijna zover is. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en mag bevallen van een gezond kind.

Becca, op welke dag zit je nu dan? En hoe lang duurden je cycli hiervoor?

Nienke

@nienke2 wrote:

Amy, hoe denk je dan te weten dat je ei 2 weken geleden was? (sorry, hoor als je het al gezegd hebt, ik heb echt een slecht geheugen).

ik was gemakshalve uitgegaan van een cyclus van 28 dagen :mrgreen: dus misschien heb ik dat dan niet eens en heb ik over een week pas mn NOD :mrgreen:

misschien een vervelende vraag amy…

maar toch maar een testje???

ik zou gek worden van de onzekerheid!?!

groetjes, denise…

@mama21 wrote:

misschien een vervelende vraag amy…

maar toch maar een testje???

ik zou gek worden van de onzekerheid!?!

groetjes, denise…

:naughty:

anders krijg ik van 2 mede 1e kwartaalstoppers op mn dak :eh: :mrgreen:

mama21 heb je nog niet teruggelezen? Amy doet juist zo haar best om niet te testen!

Heb hier nog 2 testjes liggen. Wanneer had ik ook alweer getest? donderdagavond geloof ik, nadat ik die bloeding had. Toen na een heeeele tijd een heel licht streepje, dus zo goed als negatief. Kan ik er in ieder geval weer vanuit gaan dat als ie weer positief is of steeds positiever wordt, ik zwanger ben.

Nienke

@nienke2 wrote:

mama21 heb je nog niet teruggelezen? Amy doet juist zo haar best om niet te testen!

dank je nienke, kan alle hulp gebruiken :wink: :pray: :mrgreen:

Amy, wat een onzekerheid!!! Enne…is de tampontest niet ook een test :naughty: :mrgreen:

Nienke: fijn om te weten dat alles je lichaam uit is! Ik zit nu op dag 14, heb altijd een cylcus van ongeveer 25 dagen, dus het klopt wel.

hoi nienke…

ik heb het wel teruggelezen, en ik vind het knap van amy dat ze niet test. :slight_smile: Ik bedoelde er alleen mee dat ik persoonlijk er niet tegen zou kunnen, ik zou gek worden van onzekerheid…

En om heel eerlijk te zijn, weet ik de reden van het niet testen niet…

ik ga nu werken :thumbdown: :frowning:

een fijne dag allemaal!!! :dance:

groetjes denise :smiley:

Goedemorgen!!!

Mama21: Welkom hier!!!

Karin: ook jij welkom hier. Ik hoop dat Daan :**: snel een brusje mag krijgen.

Nienke: Ok dus het hcg is nu helemaal weg. Nu maar hopen dat het gauw weer terug komt. :mrgreen:

Amy: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoe is het verder met de andere dames???

Vanmorgen al weer vroeg wakker. Hub moest tussen 8 en half 9 een potje inleveren bij het lab. Nu maar :pray: :pray: :pray: dat het goed is en dat de iui straks goed gaat verlopen. Dus tegen 11 uur kunnen we naar het zkh . Duimen jullie mee???

Liefs, Chantal

Chantal… ik ga ontzettend hard voor jullie duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Veel succes straks.

Karin en mama21… welkom. :slight_smile: Wens jullie voor het nieuwe jaar ook alle goeds toe. :-

Nienke… fijn dat het hcg zo goed als weg is. :thumbup: Hopelijk is je cyclus helemaal in orde en heb je straks weer een fijne, donkerblauwe streep.

Amy… succes met wachten meid! :wink:

Marieke… ojee, alweer symptomen. :wink: nou, ik hoop ze deze maand wat minder te hebben, wordt er af en toe gek van. :doh:

De komende dagen worden heerlijk ( gezellig :thumbup: ) druk, dus ik wens jullie bij deze hele fijne dagen toe! :mrgreen:

:dance: :: MERRY CHRISTMAS! :: :dance:

Misschien tot straks en anders tot woensdag/donderdag! :-

X Bren.

Ik wil nog eventjes Chantal heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes wensen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Bren: Jij ook fijne kerstdagen!!!

Becca: Dank je!!!