Becca, ik ben niet echt een kenner, maar we hadden het er natuurlijk laatst ook al over, je temp hoeft niet meteen na de positieve test omhoog, het kan ook 1,2 of 3 dagen duren.
Ik dacht zelf eigenlijk dat je maar 1x een positieve test kon hebben, maar jij bewijst van niet
Nou ja, je kansen zijn goed benut, morgen of overmorgen zal je temp wel gestegen zijn.
Amy? gaat het nog?
ja sterre het gaat gelukkig nog, nog geen ongi te bekennen :mrgreen:
en ik ga vandaag weer volhouden om niet te testen, en ik kan 1000% zeggen dat het me vandaag gaat lukken :mrgreen:
en nee, het is koopzondag bij ons, maar ga géén test kopen :naughty:
Goedemiddag!!!
tjonge jullie heben veel geschreven. Ik weet nu al niet meer wat er gezegd is dus kan niet op iedereen reageren.
Ik heb donderdag weer een fm gehad en die zag er goed uit. Rechts nog steeds geen actie maar links wel. Links zat er één van 12 mm en één van 17 bij 14,5 mm. Gisteren heb ik de pregnyl gehad en morgen is dus inseminatie. Dus wij hopen op een mooi kerstkindje :inlove: :inlove: :inlove:
Liefs, Chantal
Wauw, Chantal, dat zou geweldig zijn. Ziet er veelbelovend uit. Als alles goed gaat, wanneer is dan je testdag?
Hier is het bij die ene bloeding gebleven. En ik weet niet meer wie het schreef. Maar dat oude/bruine bloed kan natuurlijk van die contactbloeding zijn. Dat vond ik wel logisch klinken. Denk dan ook niet dat het een ongesteldheid was en ook geen innesteling, want daarvoor vind ik het wat te toevallig dat dat net na het klussen was. En ik heb tot nu toe alle 3 de keren geen innestelingsbloeding gehad. Ik denk dat ik mijn lijf nu onderhand wel ken. En ik nu gewoon nog steeds moet wachten op de eerste ongi na de miskraam.
Becca, je temp kan inderdaad 1/2/3 dagen na de eisprong pas omhoog gaan. (hier wel een kenner :lol: )
Nienke
Becca, met die ovutesten test ik ook altijd twee dagen positief. Volgens mij staat in de gebruiksaanwijzing dat een eisprong 24-48 na een positieve test optreedt, dus het kan zijn dat je temp pas eerste kerstdag omhoog gaat.
Chantal, super dat je weer goeie eitjes hebt!! Spannend weer, morgen. Tenminste dat lijkt mij.
Nienke, voor jou dus ook spannend wanneer je lichaam weer functioneert zoals je zou willen. Hopelijk word je niet ongesteld
Nienke: das wel fijn dat je niet meer bloedingen hebt gehad.
Trouwens ik heb daar nog eens over nagedacht, ik heb ook ooit wel eens een bloeding gehad. Dat was wel van de s*x. Was het al helemaal vergeten, maar dat kan dus wel.
Ik ga uit van 2 weken na de iui dat zou dus dan 7 of 8 jan zijn.
Tedski; Tis idd wel spannend, vooral ook of het zaad van hub dan goed is. Maar we wachten af…
Liefs, Chantal.
chantal; spannend hoor!! ga echt voor je duimen dat het raak is
nienke; gelukkig dat je geen bloedingen meer hebt gehad…!
hoi dames.
ik ga me bij jullie voegen…
na een miskraam in juni zijn we nu weer volop bezig…
mijn laatste ongi was 3 december, dus de volgende is de 31e…
we zijn pas sinds deze maand bezig dus ik verwacht er niet te veel van…
Amy jou ken ik nog van de januarie mama’s…
hoe is het nu met je???
ik hoop dat het raak is deze keer…
veel liefs, denise
Welkom Denise!! Leuk weer een nieuw iemand erbij
hoi denise, welkom!
jij hebt geloof ik ook maar kort meegeschreven bij de januarimama’s he… ik dacht in sept en nov ook weer zwanger te zijn, maar beide keren niet goed gegaan zie het allebei alleen niet als een miskraam zoals in juni…
raar idee he dat de eerste januari beebs al geboren zijn…
als je ook op het lijstje wil, moet je me je gegevens even doorgeven!
succes met zwanger worden!!
Amy
ja amy ik wil wel op je lijstje…
nou ik ben 22… wordt mijn tweede kindje en de miskraam niet meegerekend is dit de eerste poging… Mijn NOD is 31 december…
als je nog iets wilt weten, ik hoor het wel
je staat er op hoor
weet je wat wel irritant is, overdag moe zijn en 's nachts niet goed kunnen slapen :eh: :doh:
Dat is zeker irritant! Heb je al geprobeerd een boek te lezen? Helpt bij mij altijd :d
nog niet. kijken 's avonds wel altijd ff tv… hoop dat het vanavond weer beter gaat
ga zo aardappelen schillen, lekker stoofpeertjes eten :dance:
mama21 welkom! 31 december is al snel. en zou een heel leuk oudejaarskadootje zijn! wel jammer van de champagne, maar ja.
Al meer met een miskraam ervaring hier…
Ik ga even met mijn dochter spelen. Ben al de hele middag bezig met vanalles en nogwat. (morgen komt een leidster van peuterspeelzaal om kennis te maken, dus het moet toch wat lijken…) dus nu even aandacht voor mijn dochtertje…
Nienke
Nien, heb je pb gelezen maar nog geen tijd gehad te reageren, nu net thuis dus ff lekker eten, vanmiddag was ik een dutje aan het doen :mrgreen: :mrgreen:
Dus je huissie ziet er weer tiptop uit, fijn hoor! Hier duurt het alleen vaak niet langer dan een uur :shifty:
Tot later meiden.
Owjah Mamy21 welkom hier!
Liefs Marieke
he amy mag ik ook op het lijstje, ik heb alleen geen flauw idee wanneer mijn NOD is. Nou gaan wij ook nog niet gericht klussen deze maand.
Karin ook welkom hier, kan me voorstellen dat jullie nog niet gericht klussen, hoop dat 2008 een mooi jaar voor jullie mag worden met hopelijk een brusje voor Daan.
Liefs Marieke
dankje
Ik heb wel ovulatie testen, om te kijken wanneer mijn ei sprong is