Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Nieuw deeltje!!

Amy: :clap:

Marieke: :hug: sterkte met je buik, hopelijk is het morgen beter.

Ik baal even enorm… we zouden vanavond nog een keer proberen, maar mijn vriend is nog niet thuis. Dus ik sms wanneer hij thuis komt. Smsje terug: ben over 45 minuten thuis. Nou ik weet dus zeker dat hij dan weer te moe is… zo wordt het natuurlijk nooit wat. Kan ik eind van de maand wel iemand de schuld geven…

Hey leuk een nieuw deel, verder met een frisse start!! :smiley:

@ Tedski, hopen dat je vriend vanavond nog een beetje puf heeft!! 't is voor een goed doel :wink:

He dames…zo rond de eisprong en dan niet kunnen klussen? :snooty: moet niet kunnen!

En een speciaal :-* voor Marieke, want jullie hadden de vorige maand rond de eisprong ook al tegenslagen waardoor het klussen niet echt lukte…

Ben net thuis, dus vanavond denk ik ook niet meer klussen. Zal zo eens boven kijken, maar ik heb zo’n man die als ie zijn kussen ruikt…jullie raden het al :wink:

Wordt wel steeds benieuwder wat mijn cyclus gaat doen na de miskraam. Nu al op dag 18, de vorige keer op dag 10 een bloeding. Hopelijk pakt mijn lichaam de gewone cyclus direct weer op :pray:

Nienke

mogûh! :mrgreen:

djoesie; jij ging vandaag testen toch? :pray:

mijn hoop begint hier weer af te nemen aangezien ik momenteel weer bijna nergens last van heb :eh:

nou ja nog maar een paar dagen, afwachten dus…

Goeiemorgen!!!

Zoals beloofd… vroeg opgestaan…getest…nu resultaat aan jullie laten weten…

Ik sta helemaal te bibberen… ben even helemaal het noorden kwijt…

IK HEB 2 STREEPJES !!! :dance: :dance: :dance:

Ik heb dus net positief getest!!!

Ik besef het nog niet goed. Moet nog even bekomen.

Bedankt voor jullie steun de voorbije dagen! Ik hoop dat jullie me allemaal mogen volgen!

Prettige dag allemaal!

:-*

Wow, net een nieuw deel en meteen al een zwangere :dance: :dance: :dance:

Djoesie van harte meid!!!

Een nieuws deel, met hopelijk veel zwangeren! De eerste is er inmiddels al! Djoesie gefeliciteerd!! (tot ziens bij de augustus-mama’s? Of zitten we al bij september inmiddels?)

Ha, daar is mijn glimlach! Ik was hem al ontzettend aan het zoeken…had helderrood bloed gisteravond voor het slapen, baal als een stekker, en wie moeten daar onder lijden :oops: oh oh, het was niet gezellig aan de ontbijttafel, want uitgerekend vandaag gaan ze zitten klieren, mijn 2 schatten :oops:

Djoesie!!! Hoera :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD!! :dance: :dance: :dance:

Bedankt voor dit goede nieuws :wink:

En ‘ik ben helemaal het noorden kwijt’ is vast belgisch ofzo? Klinkt erg leuk!

Meid, geniet!

Dames, werkze, tot later :-*

Oja, Leuk, een nieuw deeltje! :clap:

GEFELICITEERD Djoesie! op naar de augustus mama’s!

Je bent het Noorden kwijt?..joehoe, hier zit ik!

Sterre… :-* leuk he dat die kinderen dat aanvoelen. Ik merkte ook aan mijn dochter dat ze vervelender is als ik ook last van mijn hormonen heb. Is het al doorgezet vanmorgen?

Verder nog nieuws dames? weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Dat wachten duurt toch wel lang, maar omdat nu elke dag te gaan schrijven… :eh:

Nienke

Nee, het is nog niet doorgebroken, zit nu op cd 24, dus kan nog wel een dag of 4 duren :?

He kletstantes!!!

Ik heb jullie gevonden!!!

Djoesie :dance: :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD!!!

Heb verder geen nieuws. Fijne dag vandaag!!!

Amy pb volgt nog over NOD.

Liefs, Chantal

Djoesje:

GEFELICITEERD!!

Erg leuk dat er gelijk al een zwangere is.

Djoesie :: GEFELICITEERD :: Super nieuws op het nieuwe deel!!!

:: :: DJOESIE GEFELICITEERD! :: ::

Hartstikke leuk, geniet-ze! :clap: :dance: :smiley:

Sterre: :hug: :hug:

Hier niet veel nieuws, enkel dat mijn 1e ovutest negatief was. Een heel licht controle streepje was te zien en dat was het. Dus hubbie heeft vrij vanavond :mrgreen:

Sterre, kan het niet alsnog zijn dat het een innesteling was (ik wil zo graag nog meer zwangere hier).

Amy, ik kan me goed voorstellen dat je de hoop weer laat varen. Dat heb ik ook altijd, de weken na mijn eisprong heb ik megaveel hoop maar vlak voor mijn NOD weet ik weer zeker dat het niet raak is. Maar de kans is er nog steeds! :smiley:

Straks meer, ben even druk met voorbereiden van dingen voor de kerstmaaltijd op school, ben zelfs nog niet naar de wc geweest :shock: :naughty:

Ondertussen staat de tv op 1, ik zie dat mijn buurman plaatjes staat te draaien voor 3FM 8)

Is Rob Stenders jouw buurman dan?

nu wordt ik ook nieuwsgierig!