Hahahaha dat hoopte ik al :mrgreen:
Nee, hij is niet mijn buurman, ik jokte :o Ik heb hem 1x gezien bij de albert heijn, hier op de hoek, dus daarom denken we dat hij in onze wijk woont :mrgreen:
Ali B zijn we er ook al een keer tegen gekomen 8)
Mijn zoon zit zich hardop af te vragen of ik later wel oma wordt, want hij weet nog niet of hij wel kinderen wil en of z’n toekomstige vrouw kinderen wil en als ze dat dan willen, of het dan ook wel lukt :?
Ja, die kinderen pikken meer op dan we denken :shifty:
Yep ik woon in België vandaar die uitdrukking, :lol:
Bedankt voor de felicitaties! :-*
Intussen probeer ik aan het idee te wennen. Het is heel raar. Ik had het niet verwacht, verlang al zo lang, maar eenmaal je er staat met je positieve test is het zo moeilijk te geloven…
Ik zal nog een augustus mama worden, normaal ben ik uitgerekend op 27 augustus :dance:
Sterre: dikke knuffel voor jou :hug:
Sterre: gossie…je ventje! Waar zo’n jochie zich wel niet druk om kan maken…
Djoesie: zo te lezen liggen de hormoontjes nu even in belgie :mrgreen: Blaas je ze terug? Dan kan Amy ook positief testen
Dus hij gaat 2 weken niet eten?Kan geen kwaad, ik vind dat hij een behoorlijk bolle toet heeft, om het zacht uit te drukken
Oja, Tedski, ik hoop eigenlijk elke maand dat het innesteling is, maar ik denk dat ik er nu wel vanuit mag gaan dat dat niet zo is. Ik kijk het in ieder geval nog een paar dagen aan.
Ik ben brood aan het bakken, als de broodbakmachine ‘piep’ zegt moet ik de xl hagelslag erdoorheen gaan mengen. M’n dochter wilde graag zoetbrood met vruchtenhagel, maar om de een of andere reden is dat al 2 weken niet meer geleverd bij de ah.
Chocolade brood is ook vast heel lekker :drool:
Hoe laat is het brood klaar Sterre? Zorg ik dat ik er ben :mrgreen:
Jammie :drool:
over een uurtje of 3
Becca: Wees gerust, ik wil héél veel hormoontjes terug blazen… Ik hoop echt dat jullie binnenkort ook allemaal een super positieve test hebben… Ik ga keihard duimen!
ik weet niet precies waar je woont, maar almere hoorn is 45 min :mrgreen: (alleen als je een auto hebt)
@Sterre74 wrote:
over een uurtje of 3
Dan stap ik vast in de auto, want volgens mij is het wel 3 uur rijden naar jou :mrgreen:
Djoesie: heeft je mannetje het noorden al gevonden? :mrgreen:
@Sterre74 wrote:
ik weet niet precies waar je woont, maar almere hoorn is 45 min :mrgreen: (alleen als je een auto hebt)
Ik woon bij Hoorn :mrgreen:
Sterre, die opmerking van je zoontje… ik moet wel lachen hoor. Inderdaad bijzonder wat kinderen oppikken.
Sterre ik zal dan héél erg hard moeten blazen, en nu ik het noorden terug heb gevonden zal het wel de juiste richting zijn. :lol: :lol:
Mijn man was minder zijn kluts kwijt dan ik vanmorgen. Die was zo happy! Hij moest wel redelijk snel naar zijn werk vertrekken maar ik kreeg meteen een berichtje: papa is goed aangekomen op zijn werk, mama ook? :inlove:
Djoesje, hoe lang zijn jullie nou bezig geweest? Je hebt het vast ergens genoemd, maar ik weet het niet meer…
Oh Djoesie, wat schattig van je man! :inlove:
Meiden, ik heb foto’s van ons optreden van zaterdag!
Aangezien we behoorlijk incognito zijn, vind de familie het vast niet erg dat ik foto’s van ze op internet plaats :oops:
Sterre: schitterend!! :mrgreen:
whoehahahahahahahaha :mrgreen:
Lachen zeg die foto’s!!
:mrgreen:
Sterre: schitterend, tof om die foto te zien, jullie zullen nogal gelachen hebben!
Tedski: ik was in januari gestopt met de pil. Volgende maand dus een jaar. (We hebben wel heel wat verloren kansen gehad doordat ik in het begin erg onregelmatig was.) Wel plezant nu… net voor het een jaar zou worden ben ik zwanger! :lol:
Djoesie: een erg leuk vervroegd kerstcadeau!!
Ik wil graag even iets heel anders vragen.
Wat zijn Vlindertjes en wat zijn Engeltjes? Ik kan er niet achterkomen wat het verschil is. En ik bedoel natuurlijk niet de beestjes en de dingen die in de boom hangen