Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

@Tedski wrote:

Ik wil graag even iets heel anders vragen.

Wat zijn Vlindertjes en wat zijn Engeltjes? Ik kan er niet achterkomen wat het verschil is. En ik bedoel natuurlijk niet de beestjes en de dingen die in de boom hangen :wink:

Volgens mij is er geen verschil. Het is denk ik net aan welke naam je voorkeur geeft. :wink:

Hai meiden,

Jemig, wat kletsen jullie veel, haha. :shock: :mrgreen:

Ik had Djoesie al gefeliciteerd ( :dance: ), maar ik zal ook even op de rest reageren. :wink:

Er is zoveel geschreven dat ik het niet allemaal meer weet, maar zal proberen wat neer te zetten.

Becca, hoe is het met Amy?

Jammer dat de ovutest nog negatief is, op welke cyclusdag zit je? ( sorry, ik hou het niet bij wat ieder schrijft. :oops: ;))

Chantalā€¦ wat goed dat je ei al zo gegroeid is. Dat is top! :clap:

Een veelbelovende start v/v nieuwe poging, mooi hoor. :thumbup:

Sterreā€¦ haha, wat een leuke fotoā€™s! Ziet er gezellig uit.:smiley:

Wat een uitspraken al van je zoontje. :lol: Zo zie je maar, hoe snel ze al wijs zijn en dit soort uitspraken maken.

Voor Amy wordt het al spannend! Ik duim! :pray:

Nienke en Tedski, het komt langzaam dichterbij, de NOD. Zal alvast de duimen beginnen te draaien. :wink:

Femmieke, hoe is hetā€¦ wat zijn je klachtjes?

Hier gaat het redelijk. Gister niet zoā€™n leuk gesprek gehad op het werk.

Kort gezegd zit ik er serieus over te denken te stoppen met de opleiding.

Ik heb het gewoon echt niet naar mijn zin. Heeft even geduurd voor ik het besefte, maar kan er niet omheen. Ik behaal de toetsen keurig enzo, maar ik kan niet goed aarden op de afdeling en ik vind het werk maar zo,zo.

Afijn, ik maak in februari een definitieve beslissing.

Nog wat apartsā€¦ ik wilde het eerst niet vermelden omdat ik het idee heb dat ik mezelf weer eens gek zit te maken, maar ik moet het toch even kwijt.

Vorige week maandag begon mijn menstruatie. Deze was vrij kort ( 2dg) en niet heel heftig. ( wel met wat stolsels en helder rood bloed.)

De dagen erop had ik ( en nog steeds) veel afscheiding. De afscheiding wordt meer, is nu zelfs waterig.

Nu is het zo dat ik afgelopen zaterdag in de avond een kruidvattest heb gedaan.Ik ga er nog vanuit dat ik een buikgriep had, maar ik wilde toen toch voor alle zekerheid een zwangerschap uitsluiten. ( Ik had maagpijn, diarree, veel afscheiding, geen eetlust en een sterke reuk)

De test liet heeeeeeeeeeeel vaag, maar dan ook heel vaag een brede lijn zien. ( en nog) Mā€™n vriend ziet het ook.

Ik had voor NOD nog getest met een sensitest, maar die was compleet negatief. ( geloof dat het de 8e/9e dec. was dat ik had getest.)

Tja, wat nuā€¦ mā€™n afscheiding,het zeurende gevoel in de onderbuik, en de licht positieve ovutest kunnen nu gewoon duiden op een naderende eisprong, maar ik ben er niet 100% van overtuigd.

Wordt er een beetje crazy van, :doh: want ik heb ook nog steeds geen eetlust en een sterke reuk.

Zuchtā€¦ was het allemaal maar wat simpeler. :wink:

Ik ga morgen vroeg weer een testje doen. Is het negatief dan hoop ik maar dat morgen mijn eisprong is. :wink:

Sorry, voor mijn gedoe. :oops:

P.s: Tamaraā€¦ hier wordt aan je gedacht! :-

X Bren.

Brendaatje, begrijp ik nou goed dat de zwangerschapstest heel licht positief was? Of snap ik het niet? Anders inderdaad maar weer een nieuwe test doen. Spannend.

ha meiden, ben ik weer!

ga zo eerst ff forum bijlezen, daarna lijstje aanpassen!

maar eerstā€¦ Djoesieeeeeeeeeeeeeee!!! gefeliciteerd meid met je zwangerschap!! augustus mama denk ik nog net?

brenda; vaag hoor :eh:

hier idd spannend ja, tja gewoon afwachten!

Meld :mrgreen: :mrgreen:

Djoesie gefeliciteerd!!! Super!

Hier zijn de krampen na de middag eindelijk een beetje afgezakt, hopelijk gaat het nu de goede kant op.

Manlief gisteren nog wel ff kunnen verleiden :inlove: :mrgreen: had spontaan geen last van darmkrampen meer :angel:

Nu ga ik zo eerst dochterlief haar bedje in werken en ff soapie kijken.

Liefs Marieke

marieke; fijn dat het met je buik beter gaat!

ik heb het lijstje bij de 1e post gezet :slight_smile:

graag als er iets veranderd moet worden of als ik iemand ben vergeten dit via pb aan mij doorgeven!

@Tedski wrote:

Brendaatje, begrijp ik nou goed dat de zwangerschapstest heel licht positief was? Of snap ik het niet? Anders inderdaad maar weer een nieuwe test doen. Spannend.

In het licht zie je inderdaad een streep. Echt heel licht blauw,bijna schaduwachtig zelfs.De lijn zit volgens mij precies waar het hoort te staan.In een eerdere cyclus heb ik eens een indroogstreep gehad. ( Zo bleek)Deze streep was toen heel dun en blauw. Nu is het een wat bredere streep.

Misschien ben ik wel even pril zwanger geweest?! :shifty:

Morgenochtend test ik met ochtendurine.

X Bren.

oei spannend brenda!! hoop dat je morgenochtend duidelijker testā€¦ :pray:

oja, op pag 1 bij het lijstje zie je mijn eigen zwangerschapstest (andere 2 fotoā€™s zijn gewoon van internet). duidelijk was die he :mrgreen: was 2 dagen voor mijn nod destijdsā€¦

Goh Brenda, wat een onzekerheid :? en verwarrendā€¦ik ben benieuwd wat de test laat zien morgenochtend.

Marieke, fijn dat de krampen zijn afgezakt :thumbup: Ja, afleiding kan ook nog weleens werken :wink:

Brenda :shock: Dat is vreemd!! Hopelijk morgen meer duidelijkheid!

Amy: je hebt pb met mijn gegevens voor de lijst!

Allemaal een fijne avond, ik ga offline. Morgen weer werken, maar morgenavond hoop ik effe bij te kunnen lezen.

Groetjes!

Brenda: vervelend zeg, hopelijk heeft een nieuwe test morgen meer duidelijkheid! Ik duim voor je!

Marieke: goed dat je krampen wat minder zijn!

Hier begint het stilletjes aan door te dringen dat ik echt zwanger benā€¦ Nog eens allemaal bedankt voor de felicitaties en de steun de voorbij dagen. Ik blijf keihard voor jullie duimen!

Mooie banner Djoesie :inlove:

ja idd :inlove: en heb het lijstje ook meteen aangepast :mrgreen:

wat voor kwaaltjes heb je momenteel? en al aangemeld bij de augustus mamaā€™s? :wink:

beetje nieuwsgierig :mrgreen:

Laat jullie morgenvroeg weten wat de uitslag is. :pray: :roll: ( heb niet al te veel hoop hoor, maargoedā€¦ you never know.) Heb nu weer last van mijn maag btw. :?

Amyā€¦ bedankt voor het mooie lijstje op pag. 1 :thumbup:

Jemig, duidelijker kon die test niet zijn. :shock: :wink:

Marieke, fijn dat de krampen wat afzakken/weg zijn. Lijkt me erg vervelend om mee rond te lopen.

Djoesieā€¦ mooie banner. :wink:

X Bren.

graag gedaan hoor van het lijstje :mrgreen:

ja ik was toen ook erg verbaasd over die test :eh:

zou nu gewoon over 4 weken mama worden :wall:

Amy, wat een super mooi lijstje!!! :clap:

xxx

@Amy82 wrote:

graag gedaan hoor van het lijstje :mrgreen:

ja ik was toen ook erg verbaasd over die test :eh:

zou nu gewoon over 4 weken mama worden :wall:

Dat is even naar om te beseffenā€¦ kan ik me voorstellen.:hug:

Amy,

Ik heb mijn gegevens voor het lijstje ook even gepbt.

Djoesie,

Gefeliciteerd!! :dance:

Brendaatje,

Spannend! Een streep is een streep volgens mij dus van mij een hele voorzichtige felicitatie!

Chantal,

Mooie grote follikels al! Hopelijk dan inderdaad voor de kerst je IUI.

Sorry heb even geen puf om verder te reageren. Heb de hele dag ziek in bed gelegen en ben nog steeds niet helemaal lekker dus reageer morgen wel weer op iedereen.

Liefs,

DaniƃĀ«lle

heb nu steeds de gegevens direct aangepast, maar als ik vloedgolf pbā€™tjes krijg, doe ik dat gewoon eens in de avond hoor :wink:

of om de 2 dagen :slight_smile: