Amy: applaus
Hier verder niks te melden, duik zo lekker mijn mandje in. Ik was even naar de makro geweest maar ik loop nog slecht sinds mijn botbreuk dus dat is vermoeiend. En de fysio was vandaag ook vermoeiend.
Ik zit naar Chocolat te kijken op rtl5 en zwijmel bij Johnny Depp :drool: Oh wat hou ik van die man :inlove:
Ik ben moed aan het verzamelen om toch de gyn maar weer te bellenā¦temp is na 7 dagen alweer gezakt, compleet met naderende ongesteldheids bruine rommel, ik ben niet blij.
Volgende maand wordt ik al 34 en ik voel me opeens zo oud
Goedenmorgen,
Het is nog vrij rustig hier. :shock:
Hoe is het met Amy?.. het wordt alsmaar spannender!
Sterreā¦ :hug:
Kan me indenken dat je er moedeloos van wordt, dus als ik jou was zou ik ook de gyn. even bellen.
Ik heb getest, maar deze was nu negatief. ( geen idee wat de andere test dan te betekenen had)
Helaas, maar de kans was ook klein.
Iedere maand zit ik zo vol hormonen. Ik zit nog niet eens halverwege de cyclus en heb nu al allerlei verschijnselen.
Het is al de 2e maand dat ik nog voor de eisprong een test ertegenaan gooi, gewoon omdat ik zoveel verschijnselen heb.
Ik moet maar accepteren dat dat gewoon zo is.
Waarschijnlijk voel ik helemaal niets wanneer ik echt zwanger ben.
:lol:
Meer meiden die dat iedere maand hebbenā¦ zoveel klachtjes, en dan de hele cyclus door?
X Bren,
Even een vraagjeā¦
Stel dat ik morgen een positieve ovutest heb.
Wanneer kan er dan het best geklust worden? :mrgreen:
Ik dacht zelf aan vandaag, morgen dan en evt. de dag erop nog.
Wil even weten of we het echt goed āplannenā dit keer.
X Bren.
Nou, wat rustig hier, dat ben ik niet gewend!
Nou ja, er moet af en toe ook gewerkt worden he
Brenda, ik denk dat je het beste vanaf nu om de dag kunt klussen, en eventueel op de dag van je positieve ovulatietest nog een keertje extra.
Het blijft elke maand weer een toevalstreffer, maar je kunt natuurlijk je kansen verhogen op die manier.
Ik voel ook vaak vanalles, ook voor de eisprong, misselijke vlagen enzo. Nu voelde ik allerlei dingen voor de menstruatie, zoals lage rugpijn, maar dat is dus ook een :evil: symptoom blijkt nu.
Iets wat misschien gek is, ik leek wel al een paar dagen aan mān urine te ruiken dat het eraan zat te komen :shock: :oops: Niet dat ik bewust ga lopen snuffelen eraan hoor :mrgreen: Maar het viel me zo op :think:
Lunchtijd!
hoi!
brenda, balen van je negatieve test
hier alles ok! voel echt helemaal niks meer, alle kwaaltjes zijn weg haha! alleen trek en ben moeeeeeeeeeeeeeee maar kan ook zijn omdat het druk is op het werkā¦
tot vanavond verder!
Sterre, als je zelf vindt dat je de gyn moet bellen zou ik het gewoon doen. Hoe lang zijn jullie nu bezig voor de derde?
Brenda, ik heb niet de hele cyclus door symptomen. Soms wil ik wel wat voelen maar dat kan dan gewoon echt niet. Ik krijg elke keer na mij ovulatie hoop omdat ik van alles voel, maar ik voel gewoon altijd mijn menstruatie aankomenā¦
tedski; ja ik heb dus afgelopen weekend ook van alles gevoeld, maar dat is nu allemaal verdwenen :shock: :wall:
@Amy82 wrote:
tedski; ja ik heb dus afgelopen weekend ook van alles gevoeld, maar dat is nu allemaal verdwenen :shock: :wall:
Het probleem is: het zegt gewoon allemaal niks! De kwaaltjes kunnen komen van: menstruatie, zwangerschap, aankomende griep/verkoudheid en vast nog meer dingenā¦ allen we WILLEN allemaal zo graag dat het duidt op een zwangerschapā¦ Amy ik dat je toch zwanger bent.
Djoesie: mooie banner :inlove: :inlove:
Brendaatje: ben zoooo benieuwd wat de uitslag is!!
(lees en reageer altijd per berichtje )
Danielle: veel beterschap :hug:
Amy: lekker aanpassen wanneer je de tijd hebt hoor! Allang super dat je het doet!
Ach Sterre: :hug: Wat klote zeg!! Toch maar bellen dan? En 34 is niet oud, maar om zwanger te worden wel al een āmoeilijkeā leeftijd :hug:
Brenda: negatief :hug: Ik heb de ene maand meer kwaaltjes dan de andere maand. Het komt wel eens voor dat, ondanks dat ik ongesteld ben geweest, niet toch twijfel of ik zwanger benā¦ Je lichaam kan je zooo in de zeik nemen! Je vraag over de test is een goeie, ik zat er vandaag ook aan te denken!
Sterre: ik ben weer werken, scheelt misschien qua berichten 8)
Test nr 2 was wederom negatief...zoals verwacht (ovu test) ik vind alleen de teststreep zo licht! Heb al een foto doorgemailt naar Lautje, die gebruikte dezelfde, eens vragen of zij ook van die lichte strepen had...
Becca, welk merk gebruik je van die ovutests? Ik had ze eerst van Matcare en die zijn wel goedkoop, maar bij mij werd het er dus niet duidelijker op.
Over die positievedag. In de bijsluiter staat dat het je twee vruchtbaarste dagen meet, dus je zou die twee dagen moeten klussen en misschien voor de zekerheid daarna nog. Ik vind het ook moeilijk om eerlijk te zijn. Aan de andere kant, ik ken ook iemand die vier dagen voor haar ovulatie heeft geklust en die is mooi zwanger nuā¦ Ze hadden geen tijd om rond de eisprong te klussen dus ze weet zeker dat er vier dagen tussen zat.
Tedski: ze heten sensi test. Was een soort aanbieding.
Op de foto kan je ze zien. De bovenste is van gsiteren en de onderste van vandaag (2 uurtjes geleden) het geeft een vertekend beeld, omdat de bovenste nu ineens veel donkerder is, maar na het testen was die net als de onderste. Nu lijkt het net of ik gisteren mijn ei had, maar dat is dus niet zo. (Dan zou ik een LF hebben van 18 dagen )
Die controle streep ( rechterstreep) is zo licht naar mijn idee :think:
Die is zeker licht! Ik heb ze van CB en die controlestreep is veel donkerder dan dat. Maar zelfs die van Matcare waren altijd donkerder (de controlestreep dus). Vreemdā¦ weet je zeker dat je niet te veel hebt gedronken ervoor of toch nog een keer geplast hebt de afgelopen 4 uur?
Ik heb de halve middag mijn plas opgehouden (de laatste keer was om 1 uur) en ik heb om half 6 getest. Ik heb expres een potje gebruikt, zodat ik hem langer in de plas kon houden.
Gisteren piste ik er overheen en was hij ook zo licht, dus dacht dat het daar aan lagā¦
Grappig weetje: ik las net dat de LF bij een vrouw elke maand gelijk is. Het kan hooguit 1 dag korter of langer zijn. Als je een langere cyclus hebt, ligt dat aan de periode vĆĀ³ĆĀ³r je eisprong. Omdat ik al lang temp, kan ik precies nagaan of het klopt en ja hoor: de laatste 6 cyclussen is hij altijd 12 dagen geweest (en een enkele keer 11) Geinig om te weten!
Becca, ik had dat wel eens gehoord ja. Dus als je nu je eisprong zou hebben dan ben je gewoon eerder niet ongesteld
Ik weet niet precies hoe die bij mij is maar ik als ik op de vorige cyclus moet afgaan dan is het ook 12 dagen.
Toch wel handig om te weten :mrgreen:
Hubbie is overwerken, dus vanavond zal het wel niks worden,maar ach, toch een negatieve ovu test.
Heb inderdaad wel eens gelezen trouwens dat zaadcellen 3 dagen of soms langer kunnen overleven.
Ik heb al heel veel moeite om te geloven dat het 1 dag overleeftā¦ Het gebeurd vaak dat we bijv op woensdag klussen en ik vrijdagochtend een hoge temp heb. Dus donderdag mijn ei en dan toch niet zwanger benā¦ Is dan amper 24 uur laterā¦Voor mijn gevoel komt alles er gewoon in de loop van de volgende dag weer uitā¦
Straks babyboom kijken, volgen hier mensen het ook? Ik leef vooral erg mee met Diane&Jeroen, vind het zoān sympathiek stel die 2!
Ze zijn wel leuk, met dat hartje
Amy, zo te lezen heb je nog wel wat klachtjes over, hoewel de trek en de moeheid ook door iets anders kunnen komen. Ohhh nog even afwachtenā¦
Ik heb de gyn meteen gebeld vanmorgen, voor ik van gedachten zou veranderen. 3 jan. heb ik een afspraak.
Tedski, wij zijn in maart gestopt met de pil en volgens mij ben ik nu voor de 12e keer ongesteld geworden. Korte cyclus steeds dus, dat is op zich niet zo erg, maar ik heb steeds na de eisprong bloedverlies tot aan de echte menstruatie. Zelfs dat kan geen kwaad denk ik, maar het zit me totaal niet lekker. Ik ben al 2x bij de gyn geweest, hij heeft niets gevonden. Deze maand was de eisprong later dan anders, en nu, 7 dagen later is de temp gezakt en ben ik vanmorgen ongesteld geworden.
Weinig bloed, veel emoties :x :?
Ja Becca, ik dacht al dat je aan het werk was
Over die testen, gebruik je dit merk voor het eerst? Ik heb de matcare gebruikt, dat controlestreepje was zeer goed zichtbaar, maar ik heb geen overtuigend positieve test gehad. Teststreepje bleef altijd lichter dan de controlestreep.
Tja, moeilijke leeftijdā¦ik had tot voor kort aldoor 35 als grens in gedachten, maar ik geloof dat ik die moet gaan verleggen :?
Oh ondertussen posten jullie gezellig door, wat lees ik over die lf? Ik temp nog maar 3 maanden en bij mij is het een rommeltje! Komt doordat ik in de tweede maand primolut geslikt heb en dat geef ik nu ook de schuld van die late eisprong en vroege menstruatie.
In ieder geval gaat die thermometer de badkamer weer in, ik wil trouwens een nieuwe kopen, vanmorgen ging het zo raar! Tempen bij het wakker worden: 37.00. Verdorie, ik wilde juist dat ie ging stijgen, dus hup, meteen nog een keer getest: 36.9, wel verdorie, nĆĀ³g een keer! 36,8 :shock: Nog een laatste keer, ik kon het niet uitstaan: 37.00.
Volgens mij is ie stuk, of in ieder geval niet nauwkeurig!
Ik schrijf vandaag op als eerste dag, reken straks uit wanneer we dan 25 dagen verder zijn, en meer ook niet. Denk niet aan mān eisprong en ik ga alleen klussen als ik er zin in heb, geen zin maken. Even een soort van pauze.
Zo, eens kijken wat jullie ondertussen nog meer gepost hebben, gezellig!
Maar ja dat je op het juiste moment klust wil niet zeggen dat de eicel de zaadcellen ook lief vindt Ik geloof dat je maar 15-20% kans hebt elke maand, dus das niet heel veel.
Ik kijk Babyboom. Errug leuk! Die meid die net de derde dochter heeft gekregen die vind ik echt niet leuk. Maar verder echt een superleuk programma.
Nee, ik wilde geen babyboom gaan volgen, en nu zou ik wel willen kijken, maar ik ga steeds bijna huilen als ik babyās zie :shifty:
Vanmorgen kerstpakket opgehaald, die ene leuke collega was er ook, met zijn baby dochtertje :inlove: Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een schatje! In geen tijden zoān klein kindje van dichtbij gezien. Ik ben er eigenlijk wel weer eens aan toe om een baby vast te houden, maakt me niet uit van wie :mrgreen:
Deze collega ken ik niet goed genoeg om zān kind af te pakken :eh: