@Sterre74 wrote:
:
Deze collega ken ik niet goed genoeg om z’n kind af te pakken :eh:
ZIjn er collega’s die je wel goed genoeg kent dan? Ik zou eerder een kind van een wildvreemde afpakken
@Sterre74 wrote:
:
Deze collega ken ik niet goed genoeg om z’n kind af te pakken :eh:
Tedski: hahaha, ik hoor meer mensen over die meid! Type Tokkie: grote bek, weinig wol… echt, je zal er maar mee samen leven. Ik heb het idee dat die gozer geen barst te vertellen heeft thuis :mrgreen:
Sterre: morgen ben ik ook werken, weet je het alvast En kindjes knuffelen :inlove: Ik kan niet wachten tot mijn vriendinnen bevallen, kan ik ook me uitleven op hun baby’s :mrgreen:
Goed dat je gebeld hebt trouwens :thumbup:
Deze testen gebruik ik voor het eerst, heb ooit die van Clear blue gebruikt en die waren erg duidelijk.
Dames, hubbie komt thuis, dus ik ga offline.
tot morgen!
Jaaaa! straks babyboom, is ook zo.
Ben nu eerst een doos chocolade aan het leegeten, want heb een goede reden. Zonet nog even geklust, want hij is nu weg. En wat denken jullie? Ga ik naar de wc, ben ik ongesteld geworden… :o
Spannend Amy. Het zegt inderdaad helemaal niks: wel kwaaltjes, niet kwaaltjes. Ik merkte deze keer voor het eerst dat ik gisteren last had van mijn borsten gisteren. Gevoelig. En ook tot nu wat slijmerig. Maar ja, misschien heb ik nog geen eisprong gehad (?). En komt mijn cyclus nu pas op gang. Ben wel blij dat ik nu weet dat het weer gaat werken en dat ik nu mijn eisprong kan uitrekenen.
Nienke
Nienke, had je je menstruatie al verwacht dan? Of is het te vroeg?
Sta jij eigenlijk wel in het lijstje? (zat daar even te zoeken of ik je nod kon vinden)
Ik sta er niet in, maar hoeft ook niet, weet toch niet hoe het gaat lopen. Ik zet er een bannertje neer, zodat ik weet hoe ik sta in de 28 dagen-tijdlijn.
Te vroeg is het eigenlijk niet. Het is morgen 3 weken geleden dat de miskraam gebeurde. En de cyclus moet weer op gang komen en dat kan elk moment. Ik ga er vanuit dat dit een ‘normale’ menstruatie is en we vanaf nu weer in de race zijn. Dus over circa 2 weken een eisprong hebben.
Nienke
Poeh, dat is nog maar kort geleden he :hug:
Op zich wel fijn dat je niet lang op je menstruatie hebt hoeven wachten dan, succes maar weer
Dag ladies,
Had eerder een berichtje geplaatst dat ik na slikken van medicijn Parlodel misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Vorige week 3 positieve testen en vandaag had ik dan een eerste echo bij de gynaecoloog.
Ik heb totaal geen symptomen wat ik al vreemd vind, maar dat zegt geloof ik ook niet alles. Hoe dan ook, hoewel ik theoretisch gezien op bijna zeven weken zou moeten zitten, was er niets op de echo te zien!
Het enige wat ontdekt werd is dat ik een tussenschot in de baarmoeder heb en ik dacht eerst: wat leuk een tweeling, bleken het twee proppen slijmvlies aan weerzijden te zijn
De scenario’s die me nu voorgeschoteld zijn: echo te vroeg (dus minder lang zwanger dan gedacht), miskraam afwachten of buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Laatste lijkt me sterk en hoop ik natuurlijk echt niet, vreselijk! Morgen bloedtest en zonder dramatische gebeurtenissen 3 januari nog een echo. Wat een toestanden, ben blij dat ik nog niet te vroeg gejuicht had… Fijne avond!
Groetjes, Fiona
Wat is hier weer veel geschreven zeg…
Amy: Ja, ik krijg al behoorlijk last van enkele kwaaltjes maar ik kan zeker niet klagen… En ik neem het er graag bij…
Ja ik heb me voorzichtig aangemeld bij de augustus mama’s maar dat voelt nog wat onwennig, ben het intussen zo gewoon om met jullie mee te schrijven. Ik ga jullie blijven volgen hoor! Ben benieuwd hoe het met jullie verder gaat…
Sterre : wat jammer dat je vanmorgen ongesteld werd … :hug: niet opgeven meid. Goed van je dat je toch de gyn hebt gebeld!
Ik ga wat vroeg slapen,
Groetjes allemaal!
:-*
Farfallina, vervelend dat je eigenlijk nog geen zekerheid hebt. Wel vreemd, vind ik, dat je al een paar positieve tests had maar dat ze niks kunnen zien op de echt… maar ja wat je schrijft zouden logische verklaringen kunnen zijn. Hopen dat je te vroeg was.
Je woont in Rijswijk zie ik? In ZH of een andere Rijswijk?
Ja, Tedski, woon in Rijswijk in Z-H (sinds kort overigens). Zat net te Googlen op tussenschot baarmoeder en werd er niet blij van: behoorlijk grote kans op miskraam en als zwangerschap wel doorzet wordt de baby vaak veel eerder gehaald vanwege de grotere risico’s… Zat te denken dat als ik nu miskraam zou krijgen ik bij curettage gelijk zou vragen: lieve dokter, haal dat tussenschot dan ook maar weg (maar wel narcose, graag). Laten we allemaal maar hopen dat 2008 ons jaar wordt!
Sweet dreams allemaal, Fiona
Farfallina…balen zeg. met tussenschot kan het wel goed gaan en ik heb ook wel eens gehoord dat het uit zichzelf weer weggaat op de een of andere manier…
Hier weinig bloedverlies en net bij het afvegen helemaal niks. Wat is dit nu weer? Meestal zet het direct goed door als ik eenmaal ongi wordt…???
Nienke
Goh Fiona, wat een onzekerheid, zei de gyn nog iets kunnen vertellen over die parlodel?
Djoesie, gewoon gezellig bij ons kletsen en bij de aug.mama’s
Welke kwaaltjes heb je op het moment?
Nienke, hier ook een lege tampon vanmorgen :think: Zet weer niet echt goed door, alleen ik ben dat wel gewend. Maar ik baal er wel flink van eigenlijk. Ik zit er als het ware klaar voor, laat het dan maar komen ook!
Hier vandaag wat gezellige afleiding, m’n tante kwam met planten voor de tuin. Tja, de grond was wel wat hard, maar ze is een doorzetter en het staat erin :dance: Volgend jaar heb ik met een beetje geluk frambozen en pioenrozen, joepie!
Eigenlijk is m’n humeur om te schieten, heb totaal nergens zin in, bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh wat moeten we nou vanavond weer eten! Ik hoop maar dat deze bui wegtrekt voor de kerst, of liever nog voor morgen :shifty:
Hoe is het met derest?
Hier iemand die net haar bedje weer uitkomt :shifty: Samen met Roos gaan liggen en mevrouwtje slaapt nog. Zouden vanmiddag ff weg maar dat gaat niet door dus ze heeft de tijd.
Hier gaat het wel ok, vanavond maar weer aan de klus, manlief had gister niet de puf er voor.
Morgen nog werken en dan lekker vrij tot donderdag, die week daarop 2 dagen werken en dan een week vrij, kan er echt naar uit kijken.
Oh met dat ik dit bericht typ is Roos wakker.
Liefs Marieke
Sterre, erg herkenbaar. Als je toch al weet dat het deze maand niks geworden is laat de menstruatie dan maar komen… dan kun je in elk geval weer verder.
Ik wilde net even naar een delicatessezaak, maar ik kon de auto niet parkeren, zo druk was het. Ben dus maar terug naar huis gegaan en doe morgen op de fiets nog wel weer een poging.
Marieke, hoe is het met je darmen?
Tedski, ik schrok hier ook al bij de ah hoe druk het was :shock:
De kerststress slaat opeens toe, ik zie er ook opeens tegenop. Eerste kerstdag naar m’n zus, tweede kerstdag komt de hele schoonfam. hier :shock: met ons erbij komen we op 22 man. Tja, ik wist van de voren hoe groot de familie was, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.Wij zorgen voor vlees en drankjes, derest wordt door iedereen meegenomen.
Chantal, hoe was het gisteren bij de gyn?
Dag dames,
Djoesie en Femmieke van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Geniet er lekker van!
Silvia78: Je bent echt een super schoonzus!! Vond je steun echt heel fijn :-* . Ik ben ervan overtuigd dat er vast nog een keer een positieve test komt en dat we dat met jullie mogen vieren.
Hier gaat het eigenlijk steeds beter! Voel me vandaag eindelijk weer keer echt goed. het vloeien is als goed is nu echt gestopt. We beginnen nu weer opnieuw gaan verder waar we gebleven zijn. Tuurlijk is het jammer en het doet ons beide pijn, maar het zal denk ik wel om een reden gebeuren. Ben ervan overtuigd dat wij ooit ons wondertje in de armen mogen nemen. Wil jullie fijne feestdagen wensen. Jullie zien me wel weer verschijnen als de behoefte er weer is om mee te schrijven, nu nog even niet. We hebben nu allebei lekker 2 weken vakantie en gaan lekker genieten. Kerst met de familie vieren, weekendje samen er tussen uit en oud en nieuw met vrienden vieren. Het worden vast 2 gezellig weken. Tot snel :-*
Avond!
Tammy: goed om van je te horen! Doe maar lekker rustig aan en jij ook nog fijne dagen :-*
Farfallina: heftig verhaal zeg!! :shock: Wat klote die onzekerheid!! Misschien een sprankje hoop: op een ander deel van het forum waar ik schrijf, is iemand die ook een tussenschot heeft (hoornvormige baarmoeder heet het?) en die heeft nu 2 prachtige kindjes.
Amy: moet jij niet testen? Heb jij niet vandaag je nod?
hihi becca; morgen is mijn NOD! en ik test pas in 2008 weer als ik niet ongi word
fiona; balen van dat tussenschot enzo :eh: :hug:
@Amy82 wrote:
hihi becca; morgen is mijn NOD! en ik test pas in 2008 weer als ik niet ongi word
@Becca wrote:
@Amy82 wrote:hihi becca; morgen is mijn NOD! en ik test pas in 2008 weer als ik niet ongi word
Niks ervan! Morgen ga je testen :snooty:
Vertel je het gewoon je vriend niet :angel:
Sorry, ben gewoon té nieuwsgierig :D