Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Goed zo Amy, ik hoop dat je het volhoud! Ik bedwing mijn nieuwsgierigheid wel :mrgreen: Lijstje ziet er top uit :thumbup:

Mensen nog plannen voor het weekend?

Morgen naar Sprookjeswinterland en zondag naar het voetbal (kreeg kaartjes via mijn werk) verder niet zo heel veel…ja kerst vieren :mrgreen:

klinkt leuk becca :slight_smile:

hoe is het met je meisje trouwens? weer helemaal de oude?

en ja ben ook benieuwd of ik het vol ga houden haha!! scheelt wel een boel dat er een boel dagen tusssen zitten dat de winkels dicht zijn… heb namelijk ook nog geen test in huis dus dat scheelt haha :wink:

gaat weer goed met mijn meissie! Nog wel wat hangerig af en toe, maar ze is weer lekker 2 dagen naar het kdv geweest, dus dat gaat goed!

Dames, ik ga offline, effe op de bank hangen :wink:

nou fijn dat ze weer beter is.

bij de januari mama’s (mijn oude groepje) zijn al 2 meisjes en een jongetje geboren!! :inlove:

Haha Amy, ja maar voor kerst zijn de winkels nog wel een paar dagen open :wink:

Tammy, doe het rustig aan. Soms lijkt het alsof je het allemaal al verwerkt hebt (is mijn ervaring tenminste)

Ik zal eens ff naar het lijstje kijken, ik heb werkelijk geen idee hoe het gaat lopen. Vanmiddag na een stukje wandelen, beetje bruin bloed. Maar heel minimaal. Snap er niks meer van.

Nienke

Wow Amy ik vind het knap dat je het volhoud zolang niet te testen hoor!

Hier vanavond weer ff klussen in de hoop dat we het op de juiste momenten gedaan hebben, afwachten maar weer.

Nien, ik heb echt geen idee wat de bloeding kan betekenen, was het wel helderrood?

Grrrrrrrr vervelend he die onzekerheid?! :hug:

Ik heb morgen weer eens dienst, hoop dat het allemaal meevalt en dat het niet te heftig word, tis net voor kerst dus vrees het ergste. En daarbij de sneeuw en de ijsbaan die open is… hmmmm we zullen zien.

Vanavond kadootjes gekocht voor kerst voor onder de boom, Roos heeft wat leuks, manliefs wat nuttigs en ik…hmmm ik weet niet wat :think: heb al gezegd tegen manlief dat ie me maar een brusje moet geven :mrgreen: :inlove:

Sprookjeswinterland klinkt erg leuk, ben benieuwd!!

Liefs Marieke

Tja, dat wordt een beetje moeilijk inpakken voor onder de kerstboom, he Marieke? Gisteravond was het helderrood bloed. Maar voor mijn gevoel geen ongi, meer een soort van adertje ofzo. Alleen vanmiddag wat bruinig en dat duid op oud bloed, waarom komt dat dan na dat helderrode bloed? pppfff vermoeiend hoor.

Nienke

nienke; zou ook niet weten waar dat bloed vandaan komt

(aahhhh PEPERSAUS OP DE TV)

zat eerst te denken aan een innestelingsbloeding?

ben ook benieuwd of ik het vol ga houden hoor :mrgreen:

misschien de 31e testen en dan in de kerstboom hangen hahahahhaha

Nienke, rood bloed is vers bloed, dus dat zou inderdaad een adertje kunnen zijn. Het bruine bloed wat je er na verliest, is oud bloed, dus dat zou nog uit dat zelfde adertje kunnen komen, allen was het nog in je baarmoeder achtergebleven zeg maar. Kijk maar na een wondje, dat wordt na verloop van tijd ook steeds donkerer, alleen nu ruimt je eigen lichaam het op.

Misschien dat dat het was? :hug:

Fijne dag allemaal!!

Goedemorgen deze morgen,

Hier geen nieuws, gaan zometeen maar eens boodschappen doen, hopelijk is het te doen en niet te druk want ik kan ieder moment opgeroepen worden om te gaan werken. Maarja boodschappen moet er toch komen.

Fijne dag allemaal.

Liefs Marieke

Goedemorgen dames, het is hier rustig geweest gisteren :smiley: Iedereen druk met kerstinkopen? Wij hebben volgens mij zo’n beetje alles, ik kwam er alleen achter dat ik nog wat dingen voor de soep moet hebben. Laurier en salie. Maar ik wilde eigenlijk de supermarkten vermijden vandaag…

Hubbie heeft vanochtend boodschappen gedaan en volgens hem viel het wel mee met de drukte, maar dat zegt hij al snel :wink: Voor de kerstdagen zelf hebben we niks nodig, we zijn toch 2 dagen niet thuis

Vanochtend was mijn temp ineens weer erg hoog…verbaast me heel erg, want ik zit nu op dag 12 :shock: Als ik gisteren mijn ei heb gehad, hebben we dus alleen gisteren de kans gehad om zwanger te worden, doordat Amy zo ziek was, is het er niet echt van gekomen verder…Straks nog een ovutest doen, kijken wat die zegt :think:

Hier viel het ook mee vanmorgen met boodschappen doen, ik ben ook nog het een en ander vergeten maar dat haal ik morgen of maandag nog wel ff.

Nou ben dus nog thuis, kwart over 3 de deur uit, hopelijk blijft het bij een paar patienten en ben ik op tijd weer thuis. Iig zometeen tussen de middag maar ff warm eten anders word dat weer zo laat.

Liefs Marieke

Hoe is het met Amy? Nog geen ongi te bekennen hoop ik? En kan je je nog bedwingen? :mrgreen:

Liefs Marieke

Ze is wel al een beetje nerveus denk ik, want op haar lijstje staat dat ze hem voor het laatst heeft aangepast op 21 december 20077 :mrgreen:

Hihi ja dat had ik ook al gezien :mrgreen:

:dance: :dance: De ovutest is vandaag ook nog onwijs dik en vet :dance: :dance: Ik denk dat mijn temp zo hoog was, omdat het al zo laat was met testen :think:

Haha dus vandaag ook nog maar weer een klussessie? Succes! :mrgreen:

Hier zit het “verplichte” klussen er weer op.

Liefs Marieke

Deze maand is het voor het eerst dat het weel echt verpicht wordt eigenlijk, moet zeggen dat ik er zelf ook geen zak aan vind… :eh:

Mocht het geen resultaat opleveren, is het meteen de laatste keer geweest dat we het zo doen.