Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Goedemorgen dames!

Nieuwe dames, van harte welkom, dat 2008 maar een vruchtbaar jaar voor jullie mag zijn!

Oh Chantal, spannend weer! Ik :pray: mee dat alles goed mag gaan deze ochtend, en natuurlijk alle weken erna!

Marieke, ik geloof dat je ons gevraagd had je te zeggen niet teveel waarde aan deze klachtjes te hechten, omdat je ze nu nog helemaal niet kan voelen en je voelde ze vorige maand ook. Dus, het zegt niets, ga lekker kerst vieren en denk er niet meer aan :naughty: Zoiets? :shifty:

Becca, temp omhoog vanmorgen?

Amy? hoe gaat het? waarom wist je eigenlijk gisteren zo zeker dat je niet ging testen?

Ik heb een paar vervelende dagen gehad, maar ik geloof dat ik weer opgekrabbeld ben :clap: applaus voor mezelf :shifty:

Geen tempen deze maand, en ook geen tellen deze maand (ahum, als ik dat volhou) gewoon klussen omdat we daar zin in hebben. Alhoewel mijn vriend het er niet helemaal mee eens is, hij wil blijven proberen, dus zal er wel heel wat initiatief komen van zijn kant de komende weken :inlove: :mrgreen:

We zijn nu met andere dingen bezig ook, we praten veel over trouwen, vooral over hoe we zo’n dag aan moeten pakken. Ook zouden we graag op vakantie willen eind februari, maar juist in die week (voorjaarsvak geloof ik) is alles veeeeel duurder, logisch, maar niet leuk.

En ik wil een paar kilootjes afvallen, waarom wachten tot 1 januari? Nee, ik ben gister meteen gestopt met snoepen. Veel water gedronken, kerst ga ik gewoon eten waar ik zin in heb (als dat er is, haha) en verder zie ik wel.

Nou, zometeen eens kijken hoe druk het bij de albert heijn is :roll:

Haai dames,

Weer even een berichtje van mij.

Sterre,

Succes met het afvallen en ook succes bij de gyn 3 jan.

Chantal,

Succes straks!!! Dit gaat 'm worden hoor :-*

Mama21,

Welkom hier! Gezellig dat je mee komt schrijven.

Amy,

Nog geen ongi?? Wat knap dat je nog niet getest hebt. Ik hoop voor je dat het raak is deze maand :pray:

Karin1982,

Ook welkom hier. Hopelijk mag je snel in verwachtig zijn van een brusje voor Daan :**:

Nienke,

Dat bloedinkje kan dat niet een ovulatiebloeding geweest zijn?

Marieke,

Is het niet een beetje vroeg om al symptomen te hebben?? Misschien is het wel een iets wat bij je eisprong hoort?

Sorry als ik iemand vergeet, maar ik kan niet zoveel verder terug lezen.

Hier alles rustig. Ongi is weer voorbij en we beginnen dus weer met flink veel te klussen 8) Mijn eisprong zal waarschijnlijk precies met oud en nieuw vallen. Gelukkig vieren we het met zijn drietjes :lol: 2 Jan dus een afspraak bij de gyn. Eens kijken wat hij zegt over het wel of niet weer de medische malle molen in gaan. Aan de ene kant zou ik graag weer met IUI beginnen, aan de andere kant zo ik graag een keer spontaan zwanger worden (en blijven). Hopelijk is het deze maand dan raak en is de hele mmm niet eens nodig :pray:

Ik wens jullie in ieder geval allemaal hele fijne dagen en dat 2008 allemaal ons jaar mag worden met veel zwangeren en beebjes!

Liefs,

Daniëlle

Goedemorgen deze morgen,

Wij hebben heerlijk lang op bed gelegen, Roos werd iets over 8 wakker maar heeft lekker liggen kwebbelen en spelen tot half 10 :thumbup:

Over een uurtje gaan ook wij eens kijken hoe druk het is bij de AH, moet nog een paar dingen hebben en mijn schoonmoeder gaat mee, ze is bijna 80 en heeft nog wat spulletjes nodig voor haar verjaardag.

Daarna ff naar het werk van manlief om zijn kerstpakket op te halen die was hij vrijdag vergeten aangezien onze auto onder zijn werktijd bij de garage stond, de uitlaat zat er namelijk los onder.

Vanmiddag staat cakjes bakken met Roos op de planning en wat wasjes draaien en dan is de middag ook zo weer voorbij.

Morgen gaan we naar een mede decemberkindje van KOK, ze is jarig en we gaan eerst daar op visite alvorens we naar mijn ouders gaan om kerst te vieren, drukke dag dus.

Uhm Danielle , zou zeker te vroeg kunnen zijn voor symptomen, naar mijn idee zit ik nu 10 dagen voor NOD maar bij Roos en de mk had ik al een paar dagen na de eisprong heel duidelijk het symptoom bij mij waardoor ik wist dat ik zwanger was. ( nu nog niet gevoeld haha )

Maar ik hecht dus geen waarde meer aan symptomen behalve aan die ene :mrgreen:

Ik hoop dat jullie ook spontaan zwanger mogen worden maar dat het dan niet te lang meer hoeft te duren. Iig alvast succes de tweede.

Hihi kijk Sterre, jij helpt me er aan herinneren dat het waarschijnlijk niks is, thnx! :wink:

Fijn dat je weer wat opgekrabbeld bent, en dat je de boel een beetje de boel laat, kan ook wel eens een keer lekker zijn he! Maarja…ik vrees dat je onderbewust zijn er toch mee bezig zal zijn en je allang berekend hebt wanneer je vruchtbaar kan zijn.

Chantal, heel veel succes straks!!!

Fijne dag allemaal!

Liefs Marieke

moguh!

nou lag lekker nog te slapen om 10.25 uur, ligt de telefoon nog op de slaapkamer, belt mn schoonmoeder op :mrgreen: :wall:

sterre; dat wist ik zo zeker omdat ik geen test in huis heb :mrgreen:

chantal; succes vandaag!!!

bedankt voor het duimen allemaal :slight_smile: en nee, hier nog geen ongi :slight_smile:

Goedemorgen dames (het mag nog net ;)) Ik ben al druk geweest vanmorgen maar mocht nu even zitten van mezelf :slight_smile:

Chantal, hoe was het in het ziekenhuis? Was het zaad goed??

Marieke, nog steeds knap dat je niet gaat testen.

Verder wil ik iedereen alvast een hele fijne kerst wensen!!

Ik heb niet zo veel te melden. Zit nog in mijn wachtweek, voel niks maar ik als ik iets voel dan probeer ik mezelf niet te gek te maken. Ik wil eigenlijk niet zo teleurgesteld zijn als vorige maand.

He dames, daar was ik al weer.

Sterre: Succes met afvallen. Ik doe gezellig met je mee!!

Wanneer gaan jullie trouwen??? Leuk zeg al die voorbereidingen, alleen daarom zou ik het nog wel een keer willen doen :inlove: :inlove:

Danielle: Ik hoop voor je dat het je zo gaat lukken en dat je geen mm meer nodig hebt. Ik ga voor je :thumbup: :thumbup:

Marieke: lekker zeg, zo lang in bed!!! Ik :thumbup: :thumbup: ook voor jou!!

Amy: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tedski: Ik :thumbup: :thumbup: ook voor jou!!

Zo en nu zijn de wachtweken hier ook weer begonnen. Zaad was van beter kwaliteit dan de vorige keer. Vorige keer 11 miljoen en nu 27,3 miljoen :inlove: :inlove: :inlove: Ook de slijmvorming was heel goed zei de gyn. Nu maar :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: dat het goed gaat.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst toe!!!

Liefs, Chantal

Chantal, dat is positief nieuws zeg!!! Hopen dat het deze keer raak is :smiley: Ik duim voor je!

Wauw Chantal, super! Raar idee eigenlijk dat je vantevoren weet dat je die dag een kans hebt om een kindje te ‘maken’. Bijna net zoiets als toen wij hoorden dat we de volgende dag gingen bevallen (inleiding).

Veel dames zijn natuurlijk druk. Vanmorgen waren de rijen in de supermarkt ook heeeeel lang. Ik twijfel nog of ik nog een kant en klare lasagne zal halen voor vanmiddag of toch de drukte vermijd en iets anders verzin.

Ik vind het trouwens irritant dat ik nu nergens vanuit kan gaan. Ik weet niet hoe lang de cyclus is, slijm heb ik al weken, een zwangerschapstest kan nog niet en tempen heeft geen zin meer nu…pfff vermoeiend he?

Amy, nog niet getest. Vandaag heb je nog een kans om een test te gaan kopen!

Marieke veel plezier op de verjaardag en succes met de drukte. Net als de andere dames…leuk die kerstdagen, maar je zou zo moeten kunnen aanschuiven.

Cakejes bakken is altijd leuk. Ga ik ook doen voor de verjaardag van onze dochter. En dan mag ze ze zelf versieren natuurlijk…

Nienke

:evil: :evil: Ik ben heel erg sacherijnig :evil: :evil: Hubbie kan gewoon niks goed doen vandaag, ik irriteer me mateloos aan alles wat er om me heen gebeurd, iedereen is vervelend, ik heb nergens zin in… :evil: :evil:

En het stomme is dat ik niet eens weet waarom :oops:

Misschien is het wel POS ofzo (Post Ovulation Syndrom :angel: )

Sterre:fijn dat je weer uit je dip bent! Hopelijk kom je er niet meer in!

Chantal goed nieuws :dance: :dance: En wat een hoop zaadcellen :shock: Dat zou je niet zeggen als je zo’n kwakkie ziet :mrgreen:

Iedereen fijne dagen!!! :angel:

Hahaha Becca, ik moet eerlijk zeggen dat ik al heel lang niet meer ‘zo’n kwakkie’ gezien heb :lol:

Heb je wel zin in de kerstdagen? Ik ben de meeste jaren (dit jaar niet :angel: ) nogal opstandig voor en tijdens de kerst, vanwege het gevoel verplichtingen te hebben. Toch heb ik heel stiekum ook al zin om alle kerstspullen weer op te ruimen, erg he :oops: :mrgreen:

Marieke, je hebt gelijk, ik heb vorige week al opgezocht wanneer ik ongesteld moet worden, omstreeks 14 januari. Dus ja, dan weet ik automatisch wanneer de vruchtbare dagen kunnen zijn.

Chantal, goed nieuws! :dance: Zo te horen liggen de kansen hoger dan de vorige keer :pray: Succes met wachten…

Over dat trouwen, we zijn pas sinds kort begonnen met plannen maken, we weten nog niet wat we eraan willen besteden en hoe groots we het willen maken. Voor mij is het de tweede keer en ik wil het vooral anders dan de eerste keer. Voor m’n geliefde is het de eerste keer en best een bijzondere stap natuurlijk.

Nienke, kan me voorstellen dat je het vermoeiend en irritant vindt dat je helemaal niet weet waar je aan toe bent op het moment. Want wat nu dan, alleen maar wachten? hoe lang dan? Of komt er nog een controle bij de gyn ofzo?

Nou Amy zal vandaag ook geen test gekocht hebben denk ik, dus de komende 2 dagen zit je goed :wink: Hoe is het met de kwaaltjes?

Tedski, succes met wachten, ik snap dat je jezelf niet gek wilt maken, maar de hoop is er natuurlijk toch iedere keer weer. Hoe is het met je been eigenlijk?

Dames, hele gezellige dagen! :-*

haha, nou heb idd geen test gekocht nee, dus voorlopig zit ik goed… denk toch dat ongi eraan gaat komen, heb echt nérgens last van en begin koppijn te krijgen, bah…

chantal; klinkt goed hoor van je follikelmeting!! :dance:

ik ga trouwens als ik nu ongi word wel ovutesten kopen, weet ik tenminste echt wanneer mn ei is… :wink:

en volgens mij heb ik het nog niet gezegd, maar fijne dagen allemaal!!! :-*

Sterre, met mijn been gaat het op zich wel goed alleen revalideren kost meer tijd dat ik gedacht had. Ik kan nog niet pijnloos lopen en als ‘goed’ loop (dus zoals het hoort) loop ik super langzaam en met pijn. Als ik slecht loop (zo kort mogelijk mijn gewicht op mijn rechterbeen houden) dan gaat het een stuk sneller en dat is minder pijnlijk. Maar als ik dat laatste volhoud dan krijg ik er een probleem bij…

Verder wil ik even heel graag melden: ik heb van mijn vriend voor kerst een digitale spiegelreflex camera gekregen!! Ik ben er zo vreselijk blij mee!! Alleen balen dat nu eerste de batterij opgeladen moet worden.

Sterre: ja, ik heb wel zin in de kerstdagen hoor! Vooral omdat ik er zelf geen werk aan heb :mrgreen: Lekker 2 dagen languit op de bank bij anderen zitten en je volvreten :oops:

Amy: krijg je altijd koppijn als je ongi er aan komt? Hopelijk blijft hij weg!!

Tedskï: Wat heb je aan je been gehad? Wat klote dat je er nog zoveel pijn aan hebt! En een digitale SR camera :dance: :dance: Ik ben ook een fotofreak, fantastich!

Hier nog 2 foto’s van Sprookjeswonderland. De kabouter met het mutsje op is mijn dochter :inlove: Toen we weer verder gingen, omdat we hadden afgesproken met vrienden verderop, kon ik verder met een krijsende peuter onder mijn arm, ze was nogal gek van de kabouter :mrgreen:

Verliefd!

Lekker stel!

Becca, ik heb 10,5 week geleden mijn kuitbeen op twee plaatsen gebroken. 8,5 week geleden ben ik daaraan geopereerd en heb nu een plaatje en vijf schroeven in mijn been. Op zich staat voor revalideren 3-6 maanden, maar ik had gedacht dat het lopen sneller goed zou gaan. Maar het is ook nog eens vreselijk vermoeiend allemaal en ik merk aan het einde van de dag dat ik mijn gewicht niet goed verdeeld heb.

Leuke foto’s! Ik vind fotograferen ook echt fantastisch!!

Jezus :shock: Hoe krijg je dat voor elkaar!! Dat is wel heftig. Wel balen dat het herstel je zo tegenvalt, ik ken het! Ik ben vorig jaar oktober geopereerd aan mijn pols (carpaal tunnel syndroom) en ik dacht met 3 weken mijn hand weer volledig te kunnen gebruiken. Doordat de zenuw erger bekneld zat dan ze dachten, heeft het uiteindelijk 3-kwart jaar geduurt voordat ik hem weer goed kon gebruiken zonder meteen een pijnscheut te voelen.

En nog steeds blijft het een zwakke plek. Links moet ook, maar voorlopig werkt de injectie die ik gekregen heb.

Hoi ik ben nieuw hier, maar wil me hier ook bij aanmelden. Maar heb ook gelijk een vraagje. Ik ben nu 3 tot 5 dagen overtijd maar heb net een testje gedaan en die was negatief? Ik heb toch lang genoeg gewacht met testen dacht ik. Nu ben ik echt even de kluts kwijt ben ik nou wel of niet zwanger…

Hey Nicole welkom hier…

Wbt het testen en overtijd zijn, hoe is je cyclus hiervoor geweest? Regelmatig? Onregelmatig, net gestopt met de pil?

Liefs Marieke

Ik ben redelijk stabiel, ben in augustus gestopt met de pil en heb n cyclus van 29 a 30 dagen. Afgelopen 3 keer wist ik precies wanneer ik mn eisprong had, kon t goed aanvoelen, en wist dus ook precies wanneer ik ongesteld moest worden (en werd het helaas ook! precies op tijd) Deze keer heb ik er geen flauw benul van wanneer ik mn eisprong had…en als ik reken naar de afgelopen maanden, ben ik nu iig wel 3 dagen overtijd… maarja test was negatief, misschien in de ochtend meer kans?

Welkom Nicole. Ik kan je niet helpen met je vraag. Ik heb alleen maar geleerd dat mijn lichaam me soms behoorlijk voor de gek houdt. Ik ben eens drie weken overtijd geweest en testte constant negatief… Hopelijk is het voor jou snel positief!!

@Becca wrote:

jeeee :shock: Hoe krijg je dat voor elkaar!! Dat is wel heftig. Wel balen dat het herstel je zo tegenvalt, ik ken het! Ik ben vorig jaar oktober geopereerd aan mijn pols (carpaal tunnel syndroom) en ik dacht met 3 weken mijn hand weer volledig te kunnen gebruiken. Doordat de zenuw erger bekneld zat dan ze dachten, heeft het uiteindelijk 3-kwart jaar geduurt voordat ik hem weer goed kon gebruiken zonder meteen een pijnscheut te voelen.

En nog steeds blijft het een zwakke plek. Links moet ook, maar voorlopig werkt de injectie die ik gekregen heb.

Maar bij jou is het heftiger dus. Je weet ook nog eens dat de andere ook moet… balen zeg!