Welkom Nicole! Wat voor test gebruik je? Zommige testen pas later positief. Ik hoop voor je dat het bij jou ook het geval is!
Tedski: zolang de injectie blijft werken, laat ik links niet doen. Ben als de dood dat het weer zo’n naar verhaal wordt. Het hoeft niet…maar toch…
Ik schrijf ook bij de meimama’s 2006, daar zijn nu al 2 beebs geboren, 2 zijn er nu zwanger en net deelde de 3e mee dat ze zwanger is. Hartstikke leuk voor haar, maar ik vind het altijd eventjes moeilijk weer…
Maar goed, fijne dagen!
morgen!
welkom nicole!! als je ook op het lijstje wilt, geeft dan je leeftijd, hoeveelste ronde en je NOD (niet ongesteldheidsdag) even door.
becca; ja normaal krijg ik dan wel hoofdpijn ja als ik ongi word, maar dat is nu weer over… waarschijnlijk te weinig gedronken gister…
fijne dag allemaal!
oja, hier nog geen ongi te bekennen… :shifty: weet je, ik ben zo bang om straks negatief te testen… stel dat mijn ei gewoon later was… :eh:
Joepie, vandaag een positieve ovutest. Dat wordt kerstklussen
Vandaag hebben we gelukkig geen verplichtingen in de zin van familiebezoek dan, morgen wel.
@Becca wrote:
Ik schrijf ook bij de meimama’s 2006, daar zijn nu al 2 beebs geboren, 2 zijn er nu zwanger en net deelde de 3e mee dat ze zwanger is. Hartstikke leuk voor haar, maar ik vind het altijd eventjes moeilijk weer…
Dat heb ik ook en dat wordt steeds moeilijker lijkt wel.
Maar.... ik heb het gezegd.. 2008 wordt ons jaar.. toch !!
Becca en Lieke, ik heb dat ook hoor. Van de week zei mijn vriend dat een vriend van hem vader wordt. Als we samen zijn kan ik gelukkig gewoon zeggen dat ik dat moeilijk vind. Ik ben pas een half jaar bezig en ik vind het al moeilijk, laat staan als je langer bezig bent. Het wordt inderdaad steeds moeilijker. Elke kee denk ik: waarom ik niet! Dus Becca, je bent echt niet de enige en ik vind dat je je best af en toe zo mag voelen.
Lieke, succes met het kerstklussen :lol:
Amy, ik kan me voorstellen dat je bang bent om negatief te testen, zeker als je niet zeker weet wanneer je ei was. Ik begrijp steeds beter waarom je wilt wachten met testen.
ok ik ben 23 jaar, heb al een zoontje van 2, ben nu 4 maanden aan het proberen…,en teste vanochtend…POSITIEF!!!
Nicole: dat doe je goed :thumbup: 4 maanden is harstikke snel, lekker joh!!!
Van harte!
Lieke: gezellig op een berenvelletje onder kerstboom! :mrgreen: En 2008 wordt ons jaar hoor!! Echt waar!
Vandaag bij mijn schoonouders geweest, was onwijs gezellig. We hadden meteen een mijlpaal: Amy heeft op de wc geplast!! Ze geeft al een tijdje aan dat ze geplast heeft en nu deed ze weer haar maillot naar beneden, dus toen ik vroeg of ze moest plassen, zei ze “ja” , zette haar op de plee en ja hoor :dance: :dance: :dance:
Hallo mensen,
Mooie titel, ik wil ook graag mama worden.
Maar ik heb net een miskraam gehad, eigenlijk wil ik gelijk wel weer zwanger proberen te worden, maar de Gyn zei dat het beter is eerst een cyclus af te wachten.
Nou hebben we inmiddels wel weer sex gehad met condoom maar dat ging anders dan het plan was :oops: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=49367
Aan één kant wil ik wel een cyclus afwachten, maar aan de andere kant heb ik geen zin om van die dingen te gebruiken…
Maar in ieder geval, mag ik me bij jullie aansluiten en hier mee kletsen?
Liefs en nog fijne dagen gewenst!!
Nicole: gefeliciteerd!!
Anita, welkom hier! Ik had je topic al eerder gelezen en kan me voorstellen dat je niet heel graag wilt wachten, hoewel ik me ook kan voorstellen dat je eerst dit verlies wilt verwerken. Kan allemaal heel dubbel zijn volgens mij.
Hier ben ik toch bang dat mijn menstruatie eraan komt. Ik had heel licht roze op het toiletpapier, maar eigenlijk is het een week te vroeg en bovendien hebben we vanmorgen s*x gehad, en de vorige keer had ik daarna ook bloedverlies. Ik heb ook menstruatieachtig gevoel in mijn buik. Afwachten maar weer… Hoop niet dat het té snel komt want dat zou betekenen dat mijn LF te kort is.
Hier ben ik ook weer een keer…
Van mijn cyclus snap ik ook niks meer, ik dacht een regelmatige te hebben maar vanmorgen toch ongi geworden. :? We gingen er deze ronde ook niet voor…dus hoe eerder we nu weer aan de klus kunnen :dance:
Ik heb verder nog niet bij kunnen lezen, maar iedereen succes met alles en een fijne dag vandaag
tedski; hoop dat je ongi weg blijft meid
chris; voor jou dus eigenlijk weer beter dat je snel ongi bent geworden
nicole; zo he dat is dan snel!! gefeliciteerd meid!!!
anita; welkom hier… jeetje weer een die een miskraam achter de rug heeft… zijn er echt teveel hier!! hoop dat je het verlies kan verwerken en snel weer opnieuw zwanger bent!!!
hier nog steeds geen ongi… heb nu wel met mn laptop op schoot dat als ik met mn hand op mijn buik kom, dat het zo gevoelig aanvoelt… maar ik heb verder nog steeds nergens last van, dus tja… dan blijft mijn gevoel zeggen dat het gewoon niet raak is… en ja tedski, dan ben ik des te blijer dat ik nog niet getest heb…
fijne dag allemaal vandaag!!
Heb het even ongeveer uitgereken, wij mogen klussen op vakantie!!! :dance:
Deze maand ga ik zeker ovulatietesten gebruiken, anders krijg ik geen duidelijk beeld van mn eisprong.
Amy, toch ook spannend, voor het zelfde geld ben je al bijna 5 weken onderweg
Dat minibeetje roze van gisteren is weer nergens te bekennen. Het zou ook eigenlijk veel te vroeg zijn, ik moet pas op nieuwjaarsdag ongesteld worden, nou ja liever niet natuurlijk
ja wie weet tedski…
zou dat roze van jou geen innestelingsbloeding kunnen zijn? :think:
Had ik ook bij mijn zwangerschap , wat rose daarna niks meer te bekennen
Ik hoop het natuurlijk van harte, maar ik ga mezelf niet gek maken. Ik ‘gedraag’ me ook niet zwanger zolang ik niet zeker weet dat ik zwanger ben. Het is niet zo dat ik me zat zuip, dat heb ik namelijk nog nooit gedaan, zelfs nooit aangeschoten geweest dus dat ga ik nu ook niet ineens doen.
Tedski: herkenbaar! Ik heb ook regelmatig halverwege mijn cyclus een lichte bloeding, maar altijd nog daarna ongesteld geworden, dus ik houd me er niet meer vast. In het begin deed ik het wel, omdat ik bij mijn dochter wel een innestelingsbloeding heb gehad, maar dat is meer uitzondering dan regel.
Hopelijk bij jou wel goed nieuws!
Amy: Spannend!! Jeetje, ik kom elke dag even kijken of je niet stiekem toch getest hebt :mrgreen:
Anita: welkom, ook al zo’n heftig verhaal :hug:
Chris: toch balen van je ongi, maar nu kan je er dan echt tegen aan :thumbup:
Ik snap niks van mijn temp, gisteren leek hij omhoog te zijn gegaan en vanochtend was hij weer vrij laag. Wel 0.2 graden hoger, maar ik dacht dat het altijd minimaal 0.3 moest zijn, maar goed. Verder heb ik al sinds mijn eisprong buikpijn. Niet heftig gelukkig, maar wel zo'n zeurend pijntje ter hoogte van het schaambot. Wordt weer niks deze maand denk ik..
@Becca wrote:
Amy: Spannend!! Jeetje, ik kom elke dag even kijken of je niet stiekem toch getest hebt :mrgreen:
hihi grappig :mrgreen: tja word steeds korter, nog 5 dagen...
en nog steeds niet ongi, koppijn is ook weg, ziet er niet naar uit dat ongi nog gaat komen, of tekenen dat het er een dezer dagen aan gaat komen..!
hier ook een berichtje op 2e kerstdag. was weer gezellig, tonnetje rond gegeten en geen rood gezien. Overmorgen is het 4 weken geleden dat ik de miskraam had, misschien dan een testje doen.
…ga nog even gezellig met hubbie onder de kerstboom bankhangen (en misschien nog een kerstkindje proberen te maken :inlove: )
Nienke
Hier ook gezellig feestdagen gehad, zo doe een wens nog ff kijken op tv en dan lekker naar bed, morgen gewoon weer werken.
Liefs Marieke