Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Allemaal gezellige verhalen!!

Het wordt wel heel erg spannend Amy :pray:

Ik snap niks meer van mijn temp. Vanochtend was hij 36.83, terwijl mijn temp voor mijn posi test iets van 36.78 was :think: Normaal is mijn temp 37.08 na mijn ei …

Hoi meiden,

Nou ik meld me hier ook even, Tedski ken ik al van ons stop topic(en meid ik duim nog steeds enorm voor je!!!)

Ik ben WW en wij zijn bezig voor ons derde spruitje, de eerste twee waren erg snel op komst( 1 door de pil heen, de ander gepland, maar nog erg vlotjes, wel uit een vorige relatie) De oudste van ons is bijna 6 en de jongste is net 4 en dus beide op school.

Ben nu bijna 4 jaar samen met hub, en wij vonden het wel tijd worden voor nog een pukkie, alleen wil het niet zo lukken…Onderaan kan je zien hoelang wij bezig zijn(dit wordt de 7de maand)

Ik las hier zo nu en dan wel eens stiekem mee, maar had me er nog niet tot aan kunnen zetten om mee te schrijven…

Ik zit nu in mijn wacht periode en we hopen natuurlijk weer dat het zover is, alleen voor dergelijke kwaaltjes ben ik niet vatbaar meer, heb al zoveel kwaaltjes gehad de afgelopen maanden dat ik niets meer serieus neem :lol: En wil gewoon daardoor de teleurstelling(als die :twisted: zich weer hebben gemeld) wat de kop afsteken…

Ik duim natuurlijk voor iedereen mee dat 2008 een zeer vruchtbaar jaar wordt en dat we allemaal voor het uit einde van 2008 een klein moppie in onze armen mogen hebben!

Hey dames,

WW, welkom. Heb je ook al hier en daar voorbij zien komen. Bij de augustus stoppers? Weet niet meer zeker…

Vanmorgen ff testje tegenaan gegooid, echt supernegatief. wachten, wachten, wachten…

Becca, een dagje met een rare temp is niet erg hoor. Er kunnen meerdere dingen invloed op hebben. Het gaat om de gemiddelde lijn zeg maar. Zijn de andere dagen wel rond de 37.0? Of ben je pas net na je positieve ovu test? (ff vergeten)

Gr. Nienke

Hey Nienke dat klopt ik heb in juni ook even bij de augustus stoppers mee geschreven, maar omdat wij toch maar besloten direct ervoor te gaan ben ik daar toen gestopt :slight_smile:

En wat lees ik nu dat je al 2 mk hebt gehad, wat verschrikkelijk meid, nou ik duim ook voor jou dat je een vruchtbaar jaar tegemoet gaat!

Krijg zometeen een vriendinnetje op bezoek, dus ga even de stofzuiger door het huis halen en me op tutten!

Fijne dag allemaal!

Willie, wat leuk dat je ook hier komt kletsen! Hopelijk is het snel weer voorbij :wink: niet omdat ik jou niet leuk vind maar omdat ik echt hoop dat je zwanger bent :smiley:

Nienke, jammer dat hij vet negatief was. Wanneer denk je je dat je eisprong hebt gehad? OF was dat nou heel onduidelijk… ik weet dat het de eerste maand is na je miskraam…

Hier nog geen menstruatie te bekennen, maar ja zou nog steeds bijna een week te vroeg zijn. Verder gaat het goed, ben therapeutisch wezen fietsen :wink: de fysio is met vakantie dus ik moet zelf wat doen.

Geen idee of en wanneer ik een eisprong gehad heb. Heb niet getempt om het allemaal een beetje op zijn beloop te laten gaan. Maar heb nu wel weer de behoefte om te tempen, nu zit ik te wachten op iets waarvan ik niet weet wanneer! Das pas irri!

Tedski, nog 5 daagjes…das ook snel. Das dus ongeveer gelijk met dat Amy gaat testen. Spannend weekje volgende week.

Hier ligt dochterlief net op bed. En wilde eigenlijk verder met verfen van haar peutermeubeltjes, maar ga net zo lief ook ff tukkie doen…hhmm wat zal ik doen? Ben alweer heel actief geweest, dus wat dat betreft.

Nienke

Nienke, mijn ervaring leert dat ik soms toch iets ga doen terwijl ik eigenlijk te moe ben en dan halverwege spijt heb dat ik begonnen ben. En met iets als verven moet je wel verder gaan, dan kun je niet stoppen. Ik zou het dus even niet doen :wink:

Welkom WW! Ook al weer even bezig zie ik! Leuk hoor, de 3e :inlove:

Nienke: mijn temp is maar 1 dag hoog geweest (37.23 ineens :shock: , maar toen had ik heel laat getempt) en verder gewoon de “normale” temp Ik temp al vanaf dag 1 en er is dus geen pijl op te trekken…dit is de eerste maand dat ik een rare temp heb hoor! Denk dat het komt door alle feestdagen, laat naar bed, laat op staan e.d.

En een ngeatieve test, zijn wel alle hormoontjes uit je lichaam, hopelijk heb je snel een positieve test!

Tedski:"die 5 dagen zijn ook slopend hoor! Ik weet niet hoe lang ik moet wachten precies…gelukkig…

Die paar dagen niks doen en vol vreten kosten wel energie hoor! Ben gesloopt! Zo effe op de bank liggen, hopelijk laat Amy het toe. Meestal komt ze met van alles aandraven.

Thank you dames voor het verwelkomen! :mrgreen:

Ik heb me nog niet bezig gehouden met het temperaturen, wel met ovulatie testen en daar heb ik tot 2 keer toe duidelijk een ei gespot en beide keren op de 14de dag en kwa slijmpjes en krampjes ook duidelijk voelbaar iedere maand!

Misschien dat ik dat tempe ook eens ga proberen vanaf volgende maand als het niet raak mocht zijn, al hoop ik het wel :pray: maar goed ik ga maar nergens van uit!

He ladies,

zo allemaal de kerst weer doorgekomen???

Zal even lezen en reageren.

Tedski: Dat over het niet-zwanger gedragen. Ik doe dat ook hoor, ondanks dat ik maandag de iui heb gehad, heb ik met de kerst wel wat gedronken. Niet veel, maar toch.

Becca: wanneer had jij de positieve ovutest dan??? (sorry kan niet zover teruglezen) het kan zijn dat je temp morgen wel hoger is en dat je vandaag je ei hebt gehad.

Amy: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Je maakt het wel heel spannend nu!!!

Nienke: Balen van die negatieve test. Maar nu wel duidelijk dat alle hcg uit je lichaam is. Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

WW: Welkom hier!!

Hier gaat alles nog zijn gangetje. Heb wel door dat ik soms flink van slag kan zijn door alle hormonen. Maar dat neem ik voor lief. Nog anderhalve week wachten…

Heb van hub een hele mooie boeddha gekregen vandaag. Tis er één die staat voor de vruchtbaarheid. Mijn vriendin heeft er ook één en die staat al een hele tijd hier. Ga hem vanavond maar terugbrengen.

Ook heb ik een heel mooi horloge gekocht vandaag. HAd van mijn ouders vvv bonnen gekrgen en heb dus mezelf verwend met een mooi klokkie.

Liefs, Chantal.

WW: opzich haalt tempen niet echt veel uit, ik denk dat je meer aan de ovutesten heb. Ik temp al een jaar en nu pas voor het eerst ovutesten gebruikt, dus ik vind het heel spannend :mrgreen:

Chantal: wat een mooie boedha :inlove: Wij hebben er ook eentje, die staat bij ons bed. Een grote boedha met een heleboel kindjes. Tot nu toe heeft het niet geholpen. Ik had dag 11 en 12 een positieve ovu test en zit nu op dag 17.

Chantal, vervelend dat je die hormonen zoveel voelt. Het hoort er zeker bij?

Ik ben toch bang dat :evil: :evil: er aan komt. Had net weet weer heel lichte afscheiding. Ik ben ook bang dat ik toch weer een traantje ga laten als het echt door gaat zetten…

Oh Tedski :hug: :hug: Ik ga even goed voor je duimen!!! :kaars: Ik denk dat de klap bij mij nu ook wel harder aan zal komen, omdat we nu zeker weten dat we het op het goeie moment gedaan hebben.

Hoewel ik daar ook weer over twijfel :roll: We hebben het gedaan op de dagen dat de test positief was, twijfel nu of we het niet ook daarna hadden moeten doen :think: We zien het wel…

Tedski: :hug: :hug: :hug: :hug: Ik hoop dat ze weg blijven meid…

Becca: Over die boeddha kan ik je een heel verhaal vertellen.

Mijn vriendin heeft die boeddha van haar man gekregen en binnen 3 mnd was ze zwanger.

Later heeft ze hem uitgeleend aan een vriendin. Die vriendin heeft hem meegenomen naar huis. Ze had hem in de hand gehad en toen ze naar de wc ging dacht de dat ze ongi was geworden. Vlak erna bleek dit een innestelingsbloeding te zijn…

Dus ik geloof wel in de werking van deze boeddha. Ik heb nu van hub dezefde gekregen maar een slag kleiner als die van mijn vriendin.

Aangezien mijn vriendin nu bezig is vor een brusje voor haar dochter, ga ik nu gauw haar boeddha terugbrengen.

Liefs, Chantal.

@Becca wrote:

Hoewel ik daar ook weer over twijfel :roll: We hebben het gedaan op de dagen dat de test positief was, twijfel nu of we het niet ook daarna hadden moeten doen :think: We zien het wel…

Dat heb ik dus ook, maar dan al voor de derde maand. We klussen telkens als ik positief test, maar ik ben ook bang dat dat misschien verkeerd is… maar we hebben nu ook nog wat later in de week geklust, dus na de positieve tests. Het kan alleen wel zijn dat dat dus net weer te laat was… wat een drama is dat zwanger worden zeg! Dat had ik eigenlijk niet zo verwacht, hoewel ik wel altijd gezegd heb dat je nog maar moet afwachten of het lukt.

Chantal: wat een mooi verhaal!! Ik geloof daar zeker wel in! Toen ik zwanger van Amy wilde worden, had ik een maansteen gekocht en 2 maanden later was ik zwanger. Nu heb ik een nieuwe gekregen, maar gebeurd er helaas niks…

Tedski: zeker een drama! Toen wij weer begonnen met zwanger worden toen Amy net 6 maanden was, zei mij broer (de enige die het toen wist) ja, maar je zult zien dat het nu sneller gaat, je hebt geen pil meer geslikt en je lichaam weet hoe het moet. En nu…bijna 18 rondes verder, ben ik mezelf hard aan het overtuigen dat 1 kindje anders wel genoeg is…

Becca, hoe lang zijn jullie bezig geweest voor Amy? En 18 maanden is wel echt lang, ik zit nog maar op 1/3 van jou…

Chantal, mooi verhaal! Hopelijk werkt de nieuwe boeddha voor jou!

Tedski: bij Amy was het raak in ronde 16…

deze heb ik gekregen. Tis de kamasutra boeddha

de kamasutra boedha :mrgreen: Leuk ding zeg! ik zal die van mij eens op de foto zetten.