Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

de onderkant

Bijzondere onderkant :lol:

gaaaaaaaaaaaff!!

Hahaha foto heb ik niet zelf gemaakt. Maar heb hem opgezocht op internet. De boeddha die je ziet is dus niet de mijne maar ziet er wel zo uit.

En toch is hij gaaf!

dit is de mijne

Leuk!!!

leuk zeg die boedha’s :mrgreen:

WW welkom hier!! heeel veel succes!!

verder mag ik jullie mededelen…

dat ik nog steeds niet ongi ben, en nee, ook nog niet getest heb :mrgreen:

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

Je maakt ons gek!!!

Amy, spannend hoor!!! Hopelijk is het raak!!! :smiley:

@Becca wrote:

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

Je maakt ons gek!!!

haaaaaaaaaaaaaaaahahaha

jij dacht zeker dat ik ging vertellen dat ik stiekem positief had getest :wink:

maarre, toen ik vanmorgen wakker werd, had ik er stiekem wel eventjes aangedacht om te doen :shifty: maar ben toen snel gaan plassen en toen kon het niet meer :mrgreen:

maar ik word wel steeds banger om te testen :cry:

Amy, je kunt ook gewoon wachten tot je een dikke buik hebt :mrgreen: dan weet je het zeker!!

Maar als je het nog niet wil moet je het gewoon nog niet doen. Alleen moet je niet bang worden om te testen. Wel apart dat tieners waarschijnlijk bang zijn om positief te testen en jij bent bang om negatief te testen. Doe gewoon wat je hart je ingeeft!

Amy: ja, ik dacht inderdaad dat je ging zeggen dat je had getest :mrgreen:

Ted: whoehaha, wachten tot je een dikke buik hebt!!!

Het is wel raar ja…ben je zoveel jaar bezig met het NIET zwanger willen worden , kan het eindelijk, lukt het niet :roll:

@Tedski wrote:

Amy, je kunt ook gewoon wachten tot je een dikke buik hebt :mrgreen: dan weet je het zeker!!

Maar als je het nog niet wil moet je het gewoon nog niet doen. Alleen moet je niet bang worden om te testen. Wel apart dat tieners waarschijnlijk bang zijn om positief te testen en jij bent bang om negatief te testen. Doe gewoon wat je hart je ingeeft!

heb vandaag ook zitten te bedenken dat ik ook nog wel een week extra kan wachten ofzo maar ja dan blijf ik bezig :shifty: moet maandagavond (ja dan ja, dan kan ik eventueel maandagavond nog wijntje nemen als ik wil) denk ik maar alle moed bij elkaar gaan schrapen :wink:

ga digitale test halen, en dan moet er gewoon ZWANGER op verschijnen, en niet NIET ZWANGER :naughty:

Lieve dames,

Leuke kerstdagen gehad? Ben even niet op het forum geweest, omdat ik een trieste gebeurtenis heb ondergaan: op Eerste Kerstdag, 10 minuten voordat de gasten kwamen, begon ik bloed te verliezen. Het bleef bij bruine afscheiding, maar gisteren en vandaag is het bloedverlies hevig geworden en ik heb ook last van krampen. Alles lijkt op een miskraam te wijzen… Heb maar kort kunnen genieten van het blijde nieuws en het enige positieve dat ik er uit kan halen is dat we wel zwanger kunnen worden. De afspraak op 3-1 voor de tweede echo blijft staan en dan zal ik gelijk vragen of het tussenschot in de baarmoeder verwijderd kan worden. Bij volgende ronde wil ik met een schone lei beginnen!

Laten we maar optimistisch blijven, jullie verhalen geven me wel steun: 2008 wordt voor ons allemaal een vruchtbaar jaar, toch?

Liefs, Fiona

@Fiona, :hug: :hug:

Oh Fiona, wat een naar nieuws :hug:

Hier alles goed, gezellige kerst gehad, vandaag accuut gestopt met snoepen en dat viel niet mee, op de eerste dag al! Er ligt nog van alles in de kast (naar me te roepen, eet me! eet me!) maar ik ben er nog van af gebleven vandaag. Nu is het bedtijd en kan ik trots gaan slapen :wink:

Amy, ik begrijp geloof ik wel dat je niet durft te testen, zeker omdat je al eerder over tijd en niet zwanger was…maar je hoeft natuurlijk nu nog geen kwaaltjes te voelen, dus dat zegt niets toch?

Sterkte de komende dagen :-

Natuurlijk ook sterkte en succes voor de andere dames!

Weltrusten :-

Fiona, sterkte, neem je tijd. En succes bij de echo, hopelijk kan het snel geregeld worden van dat tussenschotje.

Nienke

Fiona heel veel sterkte ermee :hug: :hug:.

Heb het zelf anderhalve week geleden ook een miskraam gehad. Neem de tijd om het een plaatsje te geven meid.

Amy: Spannend meid. Je klinkt wel echt heel positief. Je zou toch denken dat je gewoon zwanger bent. ben hier echt heel hard voor je aan het duimen :hug:

Sterre: Goed hoor, dat je hele dag niet gesnoept hebt :clap:. Volhouden joh. Hier lukt het me even niet, maar ga er vanaf 2 januari weer mee beginnen.

Even geleden dat ik me even heb laten zien, maar heb op moment nietzoveel behoefte om iets te plaatsten. lees wel met jullie mee hoor meiden. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik me weer goed voel. Heb denk ik de miskraam wel een plaatsje gegeven. Heb zoals vorige keer 11 dagen gevloeid en sinds eerste kerstdag is het gestopt. Mijn afscheiding begint alweer wat dradig te worden, dus denk dat ik binnen een week mijn eisprong heb. Deze maand maak ik alleen gebruik van temperaturen. Wilde eigenlijk helemaal niks doen, maar na aandringen van mijn partner, ben ik toch maar begonnen met temperaturen. Heb trouwens 2 hele leuke en gezellig kerstdagen gehad. Nou dames jullie zien me weer in het nieuwe jaar, ga morgen lekker een weekendje weg. heb er echt al zoveel zin in.

Meiden, enorm bedankt voor jullie lieve reacties: echt fantastisch al die steun! Tammy, geniet van je weekend weg, dat zal zeker afleiding geven na de trieste gebeurtenissen van de afgelopen tijd.

Sterre: wow, niet gesnoept, knap hoor! Ik vind mezelf momenteel zo zielig dat ik flink wat chocolade naar binnen heb gewerkt en voor twee eten is er niet meer bij :wink:

Welterusten en kus, Fiona

Fiona: :hug: :hug: :hug:

Tammy: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik hoop dat het steeds beter met je gaat. En dat we je gauw weer terug zien. Dikke :hug: :hug: :hug: voor jou.

Sterre: Moeilijk he dat niet snoepen??? Ik weet er alles van, maar meid je kunt het!!!

Amy: Zo jij zit iedereen een beetje voor de gek te houden :mrgreen: :mrgreen: Dat mag niet :naughty: :naughty: :naughty:

Ik dacht ook echt dat je zou gaan vertellen dat je positief had getest.

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: nog steeds!!!

Wie zit er eigenlijk allemaal in de wachtweken???

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie!!!

Mijn vriendin en haar hub waren erg blij dat ik hun boeddha heb teruggebracht. Nu maar hopen dat ze snel hun werk doen.

Dit is trouwens het horloge wat ik heb gekocht.