Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Wauw mooi horloge Chantal!

Hier ook in de wachtweken, duurt me allemaal veel te lang momenteel haha.

Goedemorgen overigens :mrgreen:

Hey Tamara, fijn om weer ff wat van je te horen, ook fijn te horen dat je wel gezellige dagen hebt gehad met kerst :thumbup:

Wow Sterre niet meer snoepen, zou ik ook moeten doen, heb ook een tig aantal kilo’s teveel maar ik heb me maar voorgenomen niet te stoppen/lijnen aangezien ik hoop binnen afzienbare tijd zwanger te zijn :angel:

Ach Fiona, toch mis gegaan, heel veel sterkte, hopelijk kan de gyn wat voor je beteken wbt het tussenschot.

Ook leuke Boedha’s voorbij zien komen, ik ben er alleen te nuchter voor haha.

Nien hoe is het meis? Nog geen tekenen van ongi vandaag?

Hier trouwens allemaal kleine kwaaltjes maar noem ze lekker niet op, die horen gewoon bij ongeacht zwanger of niet :wink: ( peptalk :mrgreen: )

Pff heb best wel een puinzooi hier in huis, vandaag maar eens ff flink huishouden maar laat ik daar nou net geen zin in hebben… :think:

Als jullie nu niet al te gezellig zijn vandaag dan kan ik mijn huishouden gaan doen :wink: vandaag toch niks op de planning.

Fijne dag dames.

Liefs Marieke

Hier trouwens allemaal kleine kwaaltjes maar noem ze lekker niet op, die horen gewoon bij ongeacht zwanger of niet ( peptalk )

Heb ik ook, maar dat komt van de pregnyl. (denk ik............)

Als jullie nu niet al te gezellig zijn vandaag dan kan ik mijn huishouden gaan doen vandaag toch niks op de planning.

Ik wil nu wel gezellig gaan doen hoor :wink: Ik moet vandaag nog wel werken maar pas om half 12. Dus ik ben er nog wel even.

Liefs, Chantal

Fiona :hug: wat naar meis… Gaat dat tussenschot niet zo maar weg dan? Moet dat echt verwijderd worden middels een operatie?

Tamara, fijn dat je weer even je neus laat zien. En ook fijn te lezen dat het al wat beter met je gaat. Ga je er deze ronde al weer voor of wil je een cyclus afwachten.

Chantal, mooi horloge heb je jezelf cadeau gedaan :smiley: Is ook wel eens nodig!

Marieke, wanneer heb jij je NOD? Die peptalk is goed hoor! Ik probeer mezelf ook niet te veel hoop te geven :wink:

Ik heb sinds gisterenavond menstruatieachtige pijn in mijn buik, dus ik ben bang dat het weer niet raak is deze keer. Nog geen bloed, dus dat is goed. Ik verwacht dit weekend eigenlijk wel ongesteld te worden.

Gezellig, pff ik kan me er echt nog niet toezetten om wat te doen, ben gewoon lui :mrgreen:

En die kwaaltjes pff hahaha, dat het maar snel NOD dag mag worden.

Tja uit veiligheid heb ik mijn NOD op 7 januari gezet, dat zou dan een cyclus van 33 dagen zijn , de vorige was 29 dagen dus dat zou dan 3 januari zijn. Als ik geen ongi ben op 3 januari ga ik de 4de testen, das een vrijdag en dan ben ik vrij.

Ow en die menstruatieachtige pijn zegt echt niks, bij mijn mk had ik een dag of 2 van te voren zo’n duidelijk gevoel dat ik ongi ging worden, met name zere benen die ik dan altijd heb maar niks was minder waar, ik was zwanger.

Zolang geen bloed dat is er hoop, maar wel vreselijk spannend he.

Ik wilde er deze maand niet zo mee bezig zijn maar merk dat ik niet kan wachten tot volgende week vrijdag.

Marieke: Volgens mij heb jij gelijk met mij nod. Kunnen we lekker even tegen elkaar zeuren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En lui ben ik ook wel. Zit nu nog steeds in mijn pyamaatje voor de pc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tedski: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!

Liefs, Chantal.

Hihi, ja kan lekker zijn tegen elkaar aanzeuren, Nienke en ik doen dat ook altijd maar dan via pb ofzo haha :mrgreen:

Hier ook nog in pyama, net als dochterlief, de pyama gaat ook niet eerder uit vandaag dan dat ze haar middagdutje gedaan heeft en mama lekker gepoetst heeft, dan kan ik daarna douchen, pyama in de was en schone kleren aan :smiley:

Hup Marieke ga eens wat doen!

(nog geen ongi, had gisteren een duidelijke negatieve test en vanmorgen getempt, maar 2 uur later dan normaal, kon pas om 3:00 vannacht in slaap vallen namelijk dus dan is de temp toch al anders…)

Goedemorgen trouwens! :lol:

Chantal toch ook in de wachtweken?

er komen wat spannende dagen aan voor sommige dames hier…

Nou ik ga eens brood smeren. We gaan zwemmen met z’n 3-en vandaag.

Doei! en niet te gezellig doen he? dan wordt Marieke’s huis ook nog eens netjes :wink:

Groetjes Nienke

Wanneer kan jij testen Chantal? Of moet je daarvoor naar het ziekenhuis?

Whoehahaha Nien, mijn huisje is over het algemeen best netjes, volgens manlief te af en toe :mrgreen:

Gezellig zwemmen met zijn 3-en , veel plezier!!!

Ennuh wat doe jij pas om 3 uur in je bed? Of kon je niet in slaap komen?

Liefs Marieke

ik zit ook nog in mijn ochtendjas, maar ga zo douchen en even fietsen (buiten). Dat moet voor de revalidatie. Ik krijg pas 2 januari weer fysio, dus moet nu even zelf wat dingen proberen.

Haha het wordt nu alweer gezellig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Marieke dat wordt niet echt poetsen voor je.

Maar die volgorde die jij hebt, heb ik ook. Ga altijd eerst poetsen en dan lekker douchen.

Ik kan 2 weken na de iui testen. Dus dat zou maandag 7 jan worden. Moet even kijken wat ik doen. We gaan vrijdag 4 jan een weekend met vrienden weg, het kan zijn dat ik dan al een test doe of dat ik toch wacht tot nod. Weet het nog niet.

Heb net al wel het zkh gebeld voor nieuw recept clomid.

Hihi ja, ik vind het zonde om eerst mijn kleding aan te trekken, als ik ook ga huishouden doe ik het ook ff meteen goed ( en snel ) en dan word het wel eens zweten :wink:

Ah lekker zeg een weekendje weg! Hopelijk mag je snel positief testen.

En hier dus nog steeds niks gedaan…bluh kan me er niet toezetten, maar als ik eenmaal bezig ben gaat het prima.

Hier is het trouwens wat minder gezellig, mijn kleine druif heeft haar ochtend niet, dus denk dat het een ochtendslaapje ipv middagslaapje gaat worden.

Goedemorgen, gezellig al hier!

Ik ben nog niet eens een uur wakker, dochter heeft ook uitgeslapen, zoon zat lief zachtjes cd’s te luisteren op z’n kamer :inlove:

Nu net ontbeten en even kokken. Dan douchen en weer eens iets doen :think:

We zouden het rommelhok op zolder gaan opruimen, maar ik wacht tot m’n vriend ook wakker is enzo, ik ga het natuurlijk niet alleen doen :snooty:

Ik was gister goed bezig, ook nog een 20-minute workout van Pilates gedaan en nu…auw! Spierpijn zeg! Nou ja, ik heb ze dus wel weer gebruikt.

Er moeten hier geen tig kilo’s af hoor, maar een paar, maar dat vind ik al moeilijk genoeg. En dat van die eventuele zwangerschap is het hele jaar een reden geweest om het niet te doen. Mocht ik zwanger worden dan zie ik wel weer, het is vast niet slecht voor een baby om niet te snoepen :wink:

Hier uiteraard totaal geen last van wacht-spanning ofzo, erg lekker even! Meiden die wel wachten, succes en laat je niet gek maken door je eigen lichaam. Ja, makkelijk gezegd, ik weet het.

Oh das minder voor je klein druif, hoop dat ze straks lekker slaapt.

Maar dat heb ik ook. Als ik klaar ben met het huishouden, drijf ik zo’n beetje weg. Dua vind het ook erg lekker om daarna te douchen. Het huis schoon en ik ook.

Ja dat weekend weg is ontzettend lekker. We doen dat al jaren met de vrienden. Het 1e weekend van januari weg. We hebben voor nu hetzelfde huis gehuurd als afgelopen jaar. Tis een huis voor 16 personen en daar gaan we dus met ons 13en naar toe.

Heb er wel zin in. Nu maar hopen dat er sneeuw ligt in Sauerland.

Wat een gezelligheid Chantal, wie weet heb je daarvoor al positief kunnen testen :pray: :pray:

Zo Sterre, das lekker net wakker, wil ook wel een keer uitslapen, ga dat in de week van 7 januari doen, dan ben ik waarschijnlijk vrij!

En je bent al actief geweest zeg voor de kilo’s, ik zou zeggen ga zo door.

is dit ook een kwaal, ik heb een trekkerig, beetje gevoelig gevoel helemaal onderin mijn buik richting schaamstreek, met name als ik loop, bij zitten niet…grrrrrrrrrrr maak ik mezelf weer gek?

:eh: :roll: :think:

Marieke dat heb ik ook wel. Ga er gewoon vanuit dat mijn buik gevoelig is.

He Sterre, gezellig dat jij er ook bent.

Tss, hoe dom kun je zijn. Ik heb nog van die matcare testen thuis. Ben benieuwd of ik positief zou testen door de pregnyl. Maar test is negatief :dance: :dance: :dance: :dance:

Nu maar hopen dat ie volgende week wel positief is.