Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Marieke, geen idee ik kan je er niet bij helpen.

Ik denk dat ik toch echt ongesteld ga worden. Het voelt gewoon echt zo en net weer een beetje afscheiding op het toiletpapier. En ik voel me nu al weer verdrietig worden. Ik ga zo fietsen…

Hihi, dat had ik dus ook met de matcare testen, ik had er genoeg dus ging al een week van te voren testen.

Nu moet ik er volgens mij nog 1 hebben liggen maar heb expres niet gekeken omdat die anders ook voor NOD gebruikt gaat worden, en als deze er dus niet is ga ik vrijdagochtend eerst naar kruidvat mocht ik nog geen ongi zijn.

Tedski, nee he. Ik hoop echt dat die stomme :evil: :evil: weg blijven.

Ach Tedski, zou weer een hele teleurstelling zijn he, laat je tranen maar de vrije loop gaan hoor, het is niet leuk iedere maand weer die teleurstelling. Hopelijk zet het niet door, iig sterkte meissie :hug:

Kijk nu goed op de test en zie toch een heeeeeeeeellllll licht streepje. Nu maar hopen dat deze weggaat van de pregnyl en volgende week een goede positieve test heb.

Oei Spannend Chantal, maar kan een zwangerschapstest door Pregnyl valspositief geven dan of niet?

ja, deze is valspositief.

Ik weet dat je valspositief kunt testen hiermee. Ben was dus ook benieuwd of dat echt zo zou zijn. iui is nog maar 5 dagen geleden en pregnyl is 7 dagen geleden.

pregnyl is dus puur hcg hormoon en daardoor test je dus postief en heb ik dus kwaaltjes. Komt dus puur van de hormonen.

10 dagen na de spuit is de pregnyl uitgewerkt en dan kunje niet meer valspositief testen.

Goeiemorgen meiden,

Wat is er alweer veel afgekletst! wel gezellig!

@Fiona, wat erg zeg, nou ik duim ervoor dat het toch nog goed zit! Mede door een echo dat dat kleine hummeltje er gewoon nog zit! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Krabje Wat een mooi horloge zeg! Het is inderdaad leuk om jezelf zo nu en dan ook eens wat cadeau te doen!

@Marieke, ik ken het met die kwaaltjes, ik heb vorige maand nadat ik weer ongi was geworden ook besloten dat ik me kwaaltjes niet meer serieus neem totdat het tegendeel is bewezen :slight_smile:

@Tammy, ik heb een poosje terug gelezen dat je een mk hebt gehad, wat erg zeg! Maar wel fijn dat je je nu inderdaad wat beter voelt! En dat je er gewoon weer voor wilt gaan! Ik duim dat je ook snel weer in verwachting mag zijn!

@Tedski…Nee meis!!! Dat was niet de afspraak he, die duivels zouden deze maand nou eens weg blijven en over een maand of 9 pas weer terug komen!

En inderdaad die krampen zeggen niets en die rozige afscheiding kan ook iets innesteling bloed zijn…Dus we gaan er nog steeds voor! :pray:

Nou ik weet verder even niet wat iedereen heeft geschreven :oops:

Maar ik heb ook die krampen van dat menstruatie gevoel en die lage rugpijn(ik heb het al dagen!) Ook heel vervelend en ik denk dat ik nu ook er erg van zou balen dat het weer niet raak mocht zijn! Een niet zo een leuk begin van het nieuwe jaar!

Maar als het deze maand niet raak is ga ik wat anders proberen. Mijn moeder kwam er mee en heb er van andere alleen maar hele positieve verhalen over gehoord dus ja wie niet waagt wie niet wint…Het is een kruiden soort en het heetPulsatilla pratensis D30 Kan je bij de meeste reform winkels krijgen die een zeer breed assortiment hebben. Dus ga dat gewoon eens proberen :oops:

Ja ik vermoede het al anders zou je wel heel veel dagen voor je NOD positief kunnen testen.

Hopelijk heb je de kruiden niet meer nodig WW :pray: :pray:

Sjugt hier dus nog steeds niet aan het huishouden begonnen, schiet lekker op hier haha, maar als manlief thuis komt is het vast wel weer netjes allemaal. Denk dat ik vanmiddag de laatste 3 tompouchen maar ga maken met Roos en ff bij de buurtjes langsbrengen ( buren op leeftijd ), die zijn helemaal gek van Roos, ze kwam Roos voor de kerst een klein koekje ( leek op gebakje ) op een schoteltje brengen, ze gingen een paar dagen weg en manlief zou ze naar het station brengen.

Mijn kleine druif is al weer aan het bijtrekken, net ff samen gespeeld en nu is ze mama’s laarsen aan het aandoen :inlove:

Goedenmorgen,

Jeetje… jullie zijn niet bij te houden, haha. Wel gezellig hoor. :wink:

WW… welkom hier. :slight_smile: Hopelijk wordt 2008 ook een heel goed jaar voor jou. :thumbup:

Ben wel benieuwd naar de kruiden waar je het net over had. Ik zal het eens opzoeken.

Tedski… verdorrie meid, ik ga heel hard duimen dat het vals alarm is. :hug: :pray:

Chantal en Marieke… succes met het afwachten.Duurt lang he?! :pray:

Marieke, haha… hier nog 1 die vaak te lui is om het huishouden te doen.

ik heb ook precies dezelfde volgorde: Eerst de boel doen en daarna douchen en aankleden. Het is vaak toch zweten en dat is wat minder in je schone kloffie.

Chantal, wat een mooi Boedhabeeldje en horloge trouwens! :thumbup:

Amy… houdt je het nog vol? Knap hoor. :thumbup: :wink:

Tamara… ben blij te lezen dat het al iets beter met je gaat. Heel veel plezier dit weekend, geniet-ze. :-

Fiona… heel veel sterkte toegewenst. :hug: Wat een klap.:cry:

Hopelijk kunnen ze snel wat aan dat tussenschot doen, het verhelpen op 1 of andere manier.

Hier gaat het goed… zit ook in de wachtweken he. :wink:

Nog 9 dagen. :pray:

Ik voel weinig eigenlijk. Soms even een vlaag van misselijkheid, maar ik laat me ook niet meer van de wijs brengen door de kwaaltjes. :naughty: Hebtot dusver al zoveel kwaaltjes gehad, om gek van te worden.

Ik heb zo avonddienst, tot later. :-

X Bren

Nou, ik heb gedouched, daarvoor al een beetje ruzie gemaakt met manlief, die is nu (zo te horen) begonnen met het opruimen van de zolder :roll: Ik geloof dat ik eerst maar even boodschappen ga doen :silenced:

Dat met die pulsatilla klinkt hoopgevend WW, heb er even op gegoogled. Het is homeopatisch en ik vraag me af waarom ik dat nog niet gekregen heb van mijn homeopate, dat ga ik de 10e even vragen :wink:

Ik heb het ooit in een andere samenstelling wel al eens gehad, maar toen waren we nog niet bezig met zwanger worden :think:

Ohhhhh die tompoucen! Lekker! :drool:

Tedski, ik herken je verdrietige gevoel :hug: Kan inderdaad een innesteling zijn, maar dat weet je over een paar dagen pas zeker natuurlijk. Wie weet knap je op van een stukje fietsen, het waait wel hard trouwens hier!

Krabje, heb je nog meer testen in huis? Kan me voorstellen dat dan de verleiding om ze te gebruiken erg groot is!

Nou het speelgoed is weer opgeruimd, en ik heb zowaar de stofzuiger al uit de kast gepakt haha, maar verder dus nog niks gedaan.

Hihi dochterlief ziet de stofzuiger en zie het resultaat, mama hoeft niks meer te doen :inlove: :inlove:

Hahaha Marieke ze heeft er wel veel plezier in dat is echt cute hahahaha

:inlove:

Ja leuk he, ze kan zo goed helpen, bij alles wat we doen zegt ze kijken wat papa ( of mama ) doet :inlove: :inlove:

@ Sterre, Nou mijn moeder heeft dat vroeger gebruikt toen ze zwanger van mijn moest worden(en werd haha) De nederlandse naam daarvoor is Wildemanskruid Dus ik ga ook eens even informeren bij de reform winkel het is van VSM en puur homeopatisch dus zou geen kwaad kunnen :slight_smile:

Nou de oudste van ons die doet schoonmaken en opruimen met plezier, maar de jongste moet ik echt achter zn bibsje aan zitten, want die is echt liever lui dan moe hahahahaha

O ja en als hij dan wat moet doen, dan zegt hij negen van de tien keer; Mam ik moet even naar de wc of ik heb buikpijn’ hahahahaha hij is dus niet gek in ieder geval

Hihi nog ff hilarisch, Roos pakt net een wit blaadje uit de printer wat ze eigenlijk niet mag, ze gaat er op tekenen, rolt het papier op, komt naar me toe, zegt ze laarsje…met andere woorden, de tekening moet in de laars voor sinterklaas :mrgreen: :mrgreen: