Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

@Williewortel wrote:

O ja en als hij dan wat moet doen, dan zegt hij negen van de tien keer; Mam ik moet even naar de wc of ik heb buikpijn’ hahahahaha hij is dus niet gek in ieder geval

Hahaha hier herken ik mezelf van vroeger in :mrgreen:

Marieke, wat een lieffie is Roos :smiley:

Ik ben net boodschappen wezen doen en ik ben me een partij chagerijnig… het is maar goed dat mijn vriend aan het werk is…

@ Tedski, het kan nog wel hoor ! PMS symptomen lijken vaak op zwangerschapssymptomen, wat het ook zo verwarrend maakt allemaal ! :pray:

Hier hebben we net de klusdagen achter de rug, en nu hopen dat het eindelijk gelukt is! :pray: Gelukkig heeft m’n man geen enkele moeite met verplicht klussen :lol: , hij wil ook zooooo graag een tweede kindje.

Nu weer wachten… en dat duurt zo lang !

Oh die Roos :inlove:

Hier ook een drama na het booschappen doen: zoonlief kwam erachter dat ie poep aan z’n schoen had en had dat al aan de bekleding van de bank gesmeerd :wall: Uitparkeren was een drama, zo druk was het daar! Bah zeg, toen ik eindelijk m’n auto recht had kwam er een man z’n auto uit om me te vertellen dat ik stom was :evil: Hij had liever dat ik de hele rij voorbij had laten gaan en ik zelf rustig was blijven wachten ofzo. Maar dan had er wel weer een ander kwaad geworden dat ik een plek bezet hield :x Deuren vergrendeld, ramen dicht en gaan!

Nu zijn we de zolder aan het opruimen, en dat moet stiekum want ik mag nooit iets weggooien van de kinderen :roll: Dus ik ga even een film opzetten :mrgreen:

Het meeste dat weggaat is van manlief trouwens, maar die doet het zelf, haha.

Hier gaan we vanavond boodschappen doen, hopelijk valt het mee met de drukte. Wel moet ik op oudjaarsdag oliebollen gaan halen, kan er nu al tegenop zien, zal wel vreselijk druk zijn.

Hier net uit bed, was samen met Roos gaan liggen maar kon niet echt slapen, constant dat geknal. Roos ligt nu bijna 2 uur te slapen.

Woonkamer hebben de plantjes water gehad, er is gestoft, stofgezogen en gedweild…verder ben ik nog niet gekomen haha. Straks iig ff afwassen en de keuken een beetje opruimen en geloof dat ik het dan wel welletjes vind.

Oeps poep aan de schoen en dan moet het er natuurlijk zo snel mogelijk vanaf dus dan maar aan de bekleding :? Lekker werkje om schoon te maken.

Ow Roos is wakker, tot later.

Zo te horen heb je al heel wat gedaan Marieke…

Hier zijn we dus wezen zwemmen. Uurtje, toen ‘tatten eten’ (patatten dus). En daarna boodschappen gedaan. Ook voor de verjaardag overmorgen (zie banner). 2 jaar alweer!

Ik zag allemaal kwaaltjes voorbijkomen. Spannend hoor. Heb ik dus helemaal nog niet. Maar ja, dat is altijd al zo geweest. Handig, maar niet als je probeert zwanger te worden :?

Oh ja, ik lag er niet om 3:00 pas in hoor! en hadden ook geen andere activiteiten :inlove: Ik kon gewoon niet slapen. Heb ik eigenlijk nooit (zou het een kwaaltje zijn :lol: :wink: ), maar ja dan moet je ook maar niet een uur met je dochter mee gaan slapen 's middags…

Nienke

Nou veel gedaan valt wel mee hoor maar het huis oogt weer netjes.

Lekker gezwommen dus en heerlijk patatjes na :drool:

Ik hoop dat het kaartje voor je teletubbie optijd aankomt, ik had geen kaartjes meer thuis dus die word zometeen gehaald en dan pen mee naar de supermarkt zodat ik em meteen kan posten.

Kaart is nog voor de lichting op de bus gegaan dus ik hoop dat ie morgen al overkomt, anders een daggie te laat.

En wat gaan jullie allemaal met Oud en nieuw doen?

Wij gaan naar vrienden van mijn vriend. Normaal zijn we altijd met een hele groep van een stuk of 15 mensen maar meer dan de helft laat het dit jaar afweten…

he hallo! moet ik op een dag ineens 4 bladzijden bijlezen??? :shock: goed gedaan! :mrgreen: :clap:

lees dingen over patatten, roos die gaat stofzuigen (lief!), een nieuw horloge (mooi krabje!!), kwaaltjes (marieke ik duim voor je!!!), enz!

en nee ik ben nog niet ongi… nog steeds hetzelfde, geen kwaaltjes, wel veel afscheiding… en ja ik hou het nu nog wel vol hoor, nog maar 3 daagjes :dance:

@Amy82 wrote:

he hallo! moet ik op een dag ineens 4 bladzijden bijlezen??? :shock: goed gedaan! :mrgreen: :clap:

Goed he? :D

Nog steeds knap dat je niet test. Ben je nog steeds een beetje bang? Ik kan het me trouwens wel voorstellen, want zelfs als je positief test ben je nog niet zeker volgens mij... wanneer krijg je de uitslag precies? Toen je te horen kreeg dat ze die test gingen doen leek het zo ver weg en nu is het al bijna half januari! (vind ik)

@Tedski wrote:

@Amy82 wrote:

Goed he? :D

Nog steeds knap dat je niet test. Ben je nog steeds een beetje bang? Ik kan het me trouwens wel voorstellen, want zelfs als je positief test ben je nog niet zeker volgens mij... wanneer krijg je de uitslag precies? Toen je te horen kreeg dat ze die test gingen doen leek het zo ver weg en nu is het al bijna half januari! (vind ik)

ja ben nog steeds bang ja... stom he! ik wil gewoon of ongesteld worden, of merken dat ik zwanger ben... uitslag zou ik idd half januari krijgen. tijd is snel gegaan he!! ik ga woensdag ziekenhuis bellen om afspraak te maken. met beetje geluk kan ik week erop terecht, meteen voor echo ;)

trouwens heb ik nu gemist wat jouw echte naam is Tedski? Of is die niet bekend op kok? :think:

He ladies, daar was ik weer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Marieke: Je hebt je huis dus schoon gekregen??? Stuur die dochter van jou ook hier maar eens langs, mag ze hier ook stofzuigen :mrgreen: :mrgreen:

Amy: Mennnn zeg, t wordt nu echt tijd dat je gaat testen hoor. Ik hou het niet langer meer vol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nee gekheid natuurlijk, ik vind het heel knap dat je nog niet getest hebt. We wachten af tot dinsdag…

Tedski: Wij vieren oud en nieuw ook met vrienden. Dat doen we al jaren zo, afgelopen jaar was bij ons en nu zijn anderen aan de beurt.

Hub is vanmorgen om half 8 al weg gegaan om vuurwerk te halen in duitsland. Mannen…t zijn soms net kinderen :mrgreen: :mrgreen:

Nienke: Oh lekker zeg, even zwemmen.

Maar je schatje wordt dus al weer 2, zo leuk zeg!!!

Sterre: en heb je de zolder op kunnen ruimen???

Lieke: Dus voor jou zijn de wachtweken ook weer aangebroken… succes met wachten!!

Liefs, Chantal

@Krabje wrote:

Amy: Mennnn zeg, t wordt nu echt tijd dat je gaat testen hoor. Ik hou het niet langer meer vol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nee gekheid natuurlijk, ik vind het heel knap dat je nog niet getest hebt. We wachten af tot dinsdag…

maandag!!! echt waar, ik ga maandag testen. rond een uur of half 6 als alex terug is van zijn werk. het moet dan gewoon gebeuren. ga het echt niet langer uitstellen. moet het gewoon weten :mrgreen:

ok dan kan ik ook nu een poging wagen natuurlijk maar dat doe ik niet, neeee ik zou zo lang mogelijk volhouden, en dat moment is vind ik 31 dec om half 6 :mrgreen:

Amy heb je meerdere testen thuis? Anders kan je er toch wel een aan wagen? :mrgreen: hahah nee zal je het niet moeilijk maken, lekker wachten tot het moment dat het voor jou goed voelt.

@Amy82 wrote:

trouwens heb ik nu gemist wat jouw echte naam is Tedski? Of is die niet bekend op kok? :think:

Ik heb inderdaad nog nooit mijn echte naam hier gepost. Ik wilde eerst alles een beetje vaag houden voor mensen die me kennen. Maar als mensen die me kennen toevallig hier komen en berichten van mij lezen kan het niet anders dan dat ze weten wie ik ben :wink: Mijn echte naam is Tedda

Ja dat is ECHT mijn naam :smiley:

Moet je voor de uitslag ook naar het ziekenhuis?

Ok afgesproken.

Op maandag 31 december zit ik om 17.35 uur op kok!!!

Tedski leuk om te weten hoe je echt heet.

Wel een aparte naam, heb hem nog nooit eerder gehoord