Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

@Krabje wrote:

Ok afgesproken.

Op maandag 31 december zit ik om 17.35 uur op kok!!!

Wahahaha. Jullie vinden het spannender dan Amy zelf! :lol: ik zit dan denk ik al bij die vrienden dus ik lees het wel in het nieuwe jaar :smiley:

@Krabje wrote:

Ok afgesproken.

Op maandag 31 december zit ik om 17.35 uur op kok!!!

hihi hou ik je aan :wink:

tedski; aparte naam, echt nog nóóit eerder gehoord! :think:

marieke; heb inmiddels wel een doosje cb digital in huis ja (dus geen vaag gestaar naar streepjes ;)), maar nog geen gebruikt!! weersta momenteel dus écht de verleiding om te testen, want het kan wel!!! :mrgreen:

oja, ik moest eerst een belafspraak maken, dus gewoon telefonisch het resultaat :eh: maar ja als we de alsjes en de zoutjes weer uit de kast toveren… dan weet je wat ik bedoel…

@Krabje wrote:

Tedski leuk om te weten hoe je echt heet.

Wel een aparte naam, heb hem nog nooit eerder gehoord

Het schijnt een Friese naam te zijn en ik heb hem zelf ook nooit eerder gehoord. Mijn ouders kende vroeger iemand die zo heette, maar die heb ik nooit ontmoet.

Omdat mijn naam bijna niet voorkomt wilde ik het hier dus eerst een beetje vaag houden; iemand die mij kent gelijk weet dat ik het ben :wink: Meestal gebruik ik gewoon mijn naam als Nick op een forum.

wanneer ga jij eigenlijk testen tedski?

Als ik niet ongesteld word denk ik dat ik dinsdag test. Dat is mijn NOD, maar ja denk nog steeds dat ik ongesteld ga worden. Hoewel ik juist net weer witte afscheiding had… dat heb ik nog nooit gehad en geloof me! dan had ik het eerder al gezien, want het vergrootglas ligt op de wc (grapje). Maar ja misschien hou ik het niet vol en test ik stiekem eerder :stuck_out_tongue:

Tedski: Ok leuk om te horen. Maar zeker, met zo’n aparte naam val je gelijk door de mand bij bekenden. Maar zouden die bekenden je nick niet doorverwijzen naar je naam???

Een collega van mij is hier wel eens op het forum geweest en heeft me gelijk getraceerd door mijn nick…

Amy: goede zet die digitale van cb. Ik heb er daar oon nog één van. Hoop dat die binnenkort zwanger aangeeft.

Maarre neem je tijd maandag, weet niet eens of ik dan wel thuis ben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Even zeuren. Ik heb zere (.)(.)

haha ik weet ook niet eens of ik dan meteen op KOK zit hoor, al gaat het denk ik niet al te lang duren als ik het weet :wink:

ik heb toen we op vakantie waren ook een digi van cb gedaan, had ik over het verkeerde deel heen geplast :oops: :eh: :mrgreen:

tedski; spannend dus, duim voor je!!! :pray:

krabje; gevoelige (.)(.) had ik idd ook een week voor mijn NOD :mrgreen:

Fiona :shock: Wat een ongelooflijk klote nieuws zeg!!! :hug:

Tammy: je klinkt een stuk beter! Gelukkig maar! Het is en blijft een nare ervaring en ondanks dat toch een leuke kerst gehad. :thumbup:

Krabje: mooi horloge! Hier zijn de wachtweken al begonnen, nog 8 dagen ongeveer, maar het voelt nog niet zo. Dat komt bij mij meestal een paar dagen van te voren.

Tedski: dat klinkt niet positief! Hopelijk zit je er naast!

Ik heb gelijk met marieke en krabje ongeveer mijn nod denk ik :think:

Marieke: ik wil je niet ontmoedigen, maar dat gevoel heb ik ook regelmatig…dat trekkerige gevoel… heel raar… :think:

Wat voor medicijn is Pregnyl precies? Daar kan je toch niet positief mee testen toch? Ah…ik lees het antwoord al… wel vervelend hoor!! Dat je daar vals positief mee kan testen.

WW: ik ga eens googlen op Pulsatilla pratensis D30 , baat het niet…

Marieke: die pyjama heeft Amy ook gehad! We hebben via de Hema (hubbie was daar aan het werk, is een klant van hem) een doos gehad met allemaal probeerseltjes. Dat waren allemaal pyjama’s die door de fabriek in japan ofzo opgestuurd worden daar heen, zodat ze kunnen kiezen wat ze in de collectie willen. Dus we waren heel hip, omdat we hem al hadden voor hij in de winkels kwam :smiley: En erg handig zo’n hulp in het huishouden :inlove:

Wildemanskruid! Volgende week zit iedereen er aan hier :mrgreen:

Amy, 31 december…half 6 in de ochtend he?! Die dag ben ik vrij, zorg ik dat ik om half 6 achter de pc zit, zodat ik de uitslag kan lezen :mrgreen:

Vandaag was mijn temp wel weer wat hoger. Nou, ik hoop maar gewoon dat we op tijd geklust hebben, ik geen geklutst ei had en mijn hubbie zijn spermietjes er zin in hadden.

Ik ben er nog niet echt mee bezig, met het wachten, maar ik merk wel, dat als ik eenmaal op de wc zit, ik weer aardig zit te speuren of er al wat rood in zit :roll:

@Becca wrote:

Amy, 31 december…half 6 in de ochtend he?! Die dag ben ik vrij, zorg ik dat ik om half 6 achter de pc zit, zodat ik de uitslag kan lezen :mrgreen:

Dat lijkt me nog beter. Ik moet om half 8 werken dus hier gaat om 6 uur de wekker.

Kan ik gelijk de pc aanslingeren en goed wakker worden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Becca: De pregnyl is puur hcg. Het komt van de opbrengst van moeders voor moeders.

@Krabje wrote:

@Becca wrote:

Dat lijkt me nog beter. Ik moet om half 8 werken dus hier gaat om 6 uur de wekker.

Kan ik gelijk de pc aanslingeren en goed wakker worden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Becca: De pregnyl is puur hcg. Het komt van de opbrengst van moeders voor moeders.

he meiden júllie moeten míj ook geen valse hoop gaan geven he :mrgreen: de druk op mijn schouders wordt zo wel erg groot :think:

Amy: ik geef je geen valse hoop, we zijn gewoon veelste nieuwsgierig!!! Ik weet zeker, dat als je negatief test, er velen een traantje mee zullen pinken. Ik wel in ieder geval :wink:

Wauw…als ik het zo hoor is iedereen zwanger. de een last van de (.)(.), de ander afscheiding (is een echte zwangerschaps’kwaaltje’ trouwens), nog weer iemand ruim over NOD heen.

Het gaat echt een eigen leven leiden dat testen van Amy…hihi. Hier ook maandag de computer aan. ging je nou 's ochtends 6:00 testen? Dan lees ik het in de loop van de ochtend wel. Sorry, maar om 6:10 de wekker om te tempen vind ik al genoeg eigenlijk. Als ik er dan ook nog uit moet :shock: Onze dochter is net gewend aan het vakantieschema, zo rond 8:30-9:00 begint ze lawaai te maken.

Nienke

Oh ja, ben benieuwd naar het kaartje Marieke…

Ik heb laatst een pakketje kinderkaarten in huis gehaald. We hebben toch steeds meer kinderen in de omgeving, dus zat er elke keer mee dat ik geen kaartje in huis had.

@nienke2 wrote:

Wauw…als ik het zo hoor is iedereen zwanger. de een last van de (.)(.), de ander afscheiding (is een echte zwangerschaps’kwaaltje’ trouwens), nog weer iemand ruim over NOD heen.

gezellig toch, kan ik deze topic meteen dicht gooien :mrgreen: grapje

Het gaat echt een eigen leven leiden dat testen van Amy...hihi. Hier ook maandag de computer aan. ging je nou 's ochtends 6:00 testen? Dan lees ik het in de loop van de ochtend wel. Sorry, maar om 6:10 de wekker om te tempen vind ik al genoeg eigenlijk. Als ik er dan ook nog uit moet :shock: Onze dochter is net gewend aan het vakantieschema, zo rond 8:30-9:00 begint ze lawaai te maken.

Nienke

nou nienke (en anderen) bespaar je de moeite, ik test toch pas om half 6 's middags als alex terug is van het werk

uiteraard wel 's ochtends in mijn MVM opvangkan mijn ochtendplasje opvangen :angel:

ja of niet, anders........................... :mrgreen:

sorry hoor het begint nu wel grappig te worden, moet nu zelf ook ff kappen :snooty:

Amy :naughty: :naughty: :naughty: Je doet het maar in de ochtend :snooty:

Ik ga er vanuit dat het hier niet raak is, dus dan ben ik de enige hier die er nog is. Ach, ik lul wel vaker tegen mezelf :mrgreen:

:naughty:

prik prik prik onderin mn buik… :mrgreen:

hahahaha het wordt wel erg grappig zo.

Amy: Zoals becca zegt, als de test van jou negatief zou zijn, dan heb ik verdriet met je mee. Hij moet gewoon postief zijn.

En zo niet, dan weet je ons te vinden :-*

Becca: ik blijf nog wel even met je mee lullen. Vind het veel te gezellig hier :mrgreen: :mrgreen:

@Becca wrote:

Ik ga er vanuit dat het hier niet raak is, dus dan ben ik de enige hier die er nog is. Ach, ik ll wel vaker tegen mezelf :mrgreen:

Dan ll ik wel met je mee.

Ik wil heel graag weer “klussen” maar volgens mij wil m’n man dat ik een cyclus afwacht. (advies van de gyn na miskraam)

@Krabje wrote:

En zo niet, dan weet je ons te vinden :-

ja daar ben ik blij mee :-

bij mijn eigen stoppers (1e kwartaal) is of iedereen zwanger, of iedereen is bevallen (3 andere meiden net als ik niet zwanger)… is hier dus weer net als begin daar, spannende dagen enzo :mrgreen:

@Anita-1982 wrote:

@Becca wrote:

Ik ga er vanuit dat het hier niet raak is, dus dan ben ik de enige hier die er nog is. Ach, ik ll wel vaker tegen mezelf :mrgreen:

Dan ll ik wel met je mee.

Ik wil heel graag weer “klussen” maar volgens mij wil m’n man dat ik een cyclus afwacht. (advies van de gyn na miskraam)

ja dat advies hadden wij ook ja, maar mooi aan mn laars gelapt :mrgreen

had uiteindelijk na curretage steeds om paar dagen last van bruinverlies, dus ja schoot toen toch al niet op