bij mijn eigen stoppers (1e kwartaal) is of iedereen zwanger, of iedereen is bevallen (3 andere meiden net als ik niet zwanger)… is hier dus weer net als begin daar, spannende dagen enzo :mrgreen:
Wel fijn hoor zo’n forum. Dat is bij de stoppers waar ik schrijf ook wel zo. Daar ben ik samen met nog iemand niet zwanger. Sommigen zijn daar al zwanger van een 2e. Maar ik kan daar ook altijd mijn verhaal kwijt.
Dat is natuurlijk niet bij te houden als je de zolder aan het opruimen bent.
Als je nu bij ons boven komt zou je niet zeggen dat er 2 volle auto’s naar de vuilstort gegaan zijn! Er staat nog een behoorlijke lading klaar, die doen we morgenmiddag.
Nu ga ik (voor de uhhh 5e? of 6e keer) Cast Away kijken.
Amy, ik zal er zijn hoor, maandagmiddag half 6, we gaan een uur of 7 naar m’n schoonzusje, dus dat komt goed uit :mrgreen:
Verder weet ik het even niet meer, oja, dat kruid waar we volgende week allemaal aan gaan, hoe zit het met jullie maansteentjes? Ik heb er 2, op advies van een kenner. Een om je nek, de ander ligt ‘op te laden’ in het raamkozijn en om de week afwisselen. Eerst het steentje een poosje afspoelen voor je het in het raamkozijn legt.
Maargoed, ik heb dat dus een maand of 2 gedaan, en toen werd ik zeer opstandig en heb ik ze nooit meer gedragen. Wie weet begin ik er binnekort weer mee :think:
ik weet niet exact hoelang het duurt dat het hcg helemaal uit je bloed is… maar jij hebt natuurlijk niet zo heel lang geleden je mk gehad. heb je nog afspraak (of al gehad) met gyn om te kijken of alles schoon is? misschien kan je dan meteen bloed laten testen, dan weet je ook hoever het al is gedaald…
was mijn beebiesite ff vergeten, doe ik pas weer wat aan als het zover is :oops:
Ik ben ook voor 's ochtends testen Amy, de 31ste ga ik rond kwart voor 5 de deur uit en ben pas in het nieuwe jaar weer thuis, uiteraard kan ik dan 's nachts de pc nog wel ff aanzetten haha.
Ik ben ook voor 's ochtends testen Amy, de 31ste ga ik rond kwart voor 5 de deur uit en ben pas in het nieuwe jaar weer thuis, uiteraard kan ik dan 's nachts de pc nog wel ff aanzetten haha.
ik weet niet exact hoelang het duurt dat het hcg helemaal uit je bloed is… maar jij hebt natuurlijk niet zo heel lang geleden je mk gehad. heb je nog afspraak (of al gehad) met gyn om te kijken of alles schoon is? misschien kan je dan meteen bloed laten testen, dan weet je ook hoever het al is gedaald…
was mijn beebiesite ff vergeten, doe ik pas weer wat aan als het zover is :oops:
Ja we hebben vorige week (18 dec.) een echo gehad en alles was schoon van binnen. De avond ervoor was het er vanzelf uitgekomen gelukkig.
Ik zal volgende week wel even een afspraak maken bij de huisarts, moet toch de uitslag nog vragen van het bloedprikken op de schildklier.
dan doe je dat toch :mrgreen:
Hihi grote kans van, ben veel te nieuwsgierig :mrgreen:
Ik meen dat mijn hcg na 2 weken ongeveer uit mijn bloed was, althans dat de test nega aangaf. Na 4 weken ben ik op controle geweest bij de gyn en omdat ik nog steeds allerlei zwangerschapskwaaltjes had heb ik toen een bloedtest moeten doen. Daar was nog steeds hcg te zien alleen te weinig om zwanger te zijn.
dan doe je dat toch :mrgreen:
Hihi grote kans van, ben veel te nieuwsgierig :mrgreen: