Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Amy: leuk zeg. Veel plezier vandaag!!!

Hoe is het met iedereen? Tis wel rustig hier of zijn jullie allemaal aan de poets :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Liefs, Chantal

Hier ben ikke hahaha,

Heb geen zin om aan de poets te gaan…

@amy veel plezier vandaag! En wat leuk van je man!

Werd vanmorgen wakker met erg vervelende steken bij mijn schaambeen en loop al ruim een week met pijn in mn buik zo vervelend!

Ik heb ook maar met vlagen last van mijn (.)(.) (tintelingen, steekjes)maar meer ook niet…Dus ik ga er maar weer vanuit dat het niet raak is!

Mijn mannetje rijd iedereen jaar voor een bedrijf met vuurwerk(1 van de grootste van Nederland) Ik mis hem nu al 3 dagen en met afgelopen maandag erbij alweer 4 dagen…Echt hij vertrekt heel vroeg in de morgen(als iedereen nog slaapt) en komt pas tegen de nacht thuis :frowning: Begin mezelf nu wel eenzaampjes te voelen hoor…Kerstavond was ik alleen(was niet de bedoeling, maar manlief kreeg er nog een paar ritten bij, en dus zat ik in mn uppie All You Need Is Love te kijken) En nu al vanaf donderdag in mn uppie samen met de kids, maar ja die liggen s’avonds ook op bed natuurlijk…

Ben zo blij als dat alles weer voorbij is en dat het ‘normale’ leven weer beginnen kan.

Ww, ik kan het me voorstellen hoor! Vorige keer had je het helaas ook goed, maar misschien zijn het deze keer toch zwangerschapsverschijnselen? Wanneer ga je testen als je morgen niet ongesteld wordt?

Ik ga ook niet poetsen, misschien dalijk even stofzuigen, verder niet. Mijn vriend is niet thuis dit weekend (wel 's avonds, maar overdag heeft hij andere dingen). Ik ben echt behoorlijk chagrijnig; wat heb ik een hekel aan de winter en het is nog niet eens echt koud. Maar die stomme rotjes de hele tijd, die laaghangende zon, die wind, de kou en al die stomme mensen op straat die het nodig vinden om fietsers dwars te zitten (ik kon echt nergens normaal doorfietsen, omdat overal auto’s het nodig vonden de weg voor fietsers te blokkeren). Ik ga niet meer naar buiten vandaag (denk ik).

hey Tedda hihi(mooie naam zeg)

Nou ik heb inderdaad de vorige keren ook gelijk gehad, zoiets voel je als het zover is(tenminste ik wel)

Ik test pas als ik ruim een week overtijd ben, wil gewoon niet de teleurstelling als het niet zo is dus we wachten rustig af…

Ja ik fiets altijd en ik baal ook enorm van automobilisten!!! Ze houden nooit rekening met fietsers en heb er al een tig of wat bijna onder gelegen omdat 1 of andere mafkees niet uit zn doppen keek!!! Kan daar zo boos om worden he, zelfs als ik de oudste naar school breng(schooltijden dus) letten die mensen niet op en oehhhhh dan kan ik ze wel uit de auto trekken!!! :evil: Dat zal vast wel een keer gebeuren :oops: dat ik er een heel erg had toe ga spreken hihi

De kids zijn nu lekker buiten aan het spelen hier op het terrein, de zon is weer ineens weg en het is weer eens akelig koud…De hond ging ik net uitlaten en ik waaide zowat de sloot in hahahahaha…

Nu ga ik denk ik lekker een bakkie warme chocola maken voor mezelf en de kids en dan kruip ik op de bank met mn tijdschriftjes en het huishouden laat ik mooi zo als het is(GEEN ZIN IN!) hihi

fijne dag meis en ik duim nog steeds voor je!

Hier ook weer even een berichtje van mij…

Ik ben wel druk aan de poets geweest inderdaad, alle kerstspullen weer weg gehaald omdat we nieuwjaarsdag op vakantie gaan . Wel weer kaal zo in huis. Maar wel een opgeruimd gevoel :smiley:

Verder weinig nieuws te melden, nog steeds ongi en we wachten weer op de klusdagen :smiley:

WW, nog even alleen dus…wanneer is hij weer gewoon thuis dan?

Liefs

Goedemiddag allemaal.

Vanmorgen eens ff de kast van Roos uitgemest, nou een halve vuilniszak vol is er zeker uit gekomen, maarja toen was de kast bijna leeg…dus…

Hier de stad in geweest, leuk setje kleding voor Roos gekocht, nog een vestje en een shirtje van Esprit, wat witte shirts met lange mouw, ook nog een rokje en ander vestje maar dat past niet dus moeten we ff ruilen. Vanmiddag willen we ff kijken naar plaids voor over onze bank of kijken naar een heel nieuw bankstel.

Roos gaat zo eerst ff slapen, hopelijk is ze wel optijd wakker om nog ff weg te gaan. Misschien dat ik zelf ook ff ga liggen, ben best moe de afgelopen dagen.

Verder vanavond lekker niks, bankhangen, heerlijk lang douchen en op tijd naar bed :smiley:

Morgen ook helemaal niks in de planning, wel ff lekker hoor. We willen misschien nog ff naar de ijsbaan als ze daar schaatsen voor ons maar ook voor Roos ijzertjes hebben. Maar dat zien we dus morgen wel.

Goedemiddag!

Hier al wel druk bezig geweest, maar de enige als ik het zo lees! Het huis moet nog, maar doe ik vanavond wel, want anders moet ik het 2 keer doen. De appeltaart staat in de oven en de spullen voor de slagroomtaart staan klaar. Die mag teletubbie morgen zelf versieren. De kerstboom is afgetuigd en de kerstsfeer is hier weg…jammer hoor, maar hij stond er 15 dec. al dus we hebben er wel lang van genoten. Ik vind het niks een kerstboom, en slingers en balonnen. We hebben al niet zo’n grote woonkamer.

En…al 2 kaartjes voor Teletubbie. 1 van Roos (en ouders), dankjewel Marieke! leuk!

Het gaat nog steeds snel met de kleertjes he? Ik heb denk ik al 3 of 4 vuilniszakken op zolder staan in 2 jaar verzameld. Ik heb net een nieuwe partij besteld bij de H&M. Alvast voor het voorjaar, ze hadden nog wat shirtjes in de aanbieding en wat van die longsleeves, ook altijd handig in het voorjaar. Oh ja en een nieuw badpakje, want gisteren kwamen we er achter dat we geen maat 92-98 in de kast hadden hangen. Gelukkig paste ze nog net in 86-92.

WW, spannend hoor. je test laat positief? das balen, moet je extra lang wachten.

Amy, vertel je morgen hoe het was bij H-O-I? Ik weet niet of ik tijd heb om te KOK-en, krijg direct 's morgens al visite.

Groetjes Nienke

Graag gedaan!

Hier ook al menigeen vuilniszak vol gehad maar heb het maar doorgeschoven aan iemand die in de schuldsanering zit, ben ik er mooi vanaf :slight_smile:

Roos is nog wakker, geen zin om te slapen, Hans moest ff naar zijn ma ergens meehelpen en vraagt meteen of ze mee wil komen deze kant op zodat ze ff kan oppassen, hopelijk krijgt ze geen visite en kan ze dus oppassen, kunnen wij ff relaxed naar een nieuw bankstel kijken.

Ik ga mijn dametje is ff toespreken dat ze moet gaan slapen.

Hmmm madam zit op bed met der pop en heeft de rompers en pyama’s uit de kast gehaald en wil nu melk, dus melk in de magnetron, hopelijk gaat ze dan zo slapen, de boef :inlove:

Middag!

Net lekker naar de kapper geweest, stukje korter en een kleurtje er in. Altijd een leuk uitje! A.s woensdag ga ik met de kleine meid, ik heb d’r haar vanochtend wel zelf geknipt, maar ik krijg er geen model in. Als ze een staart in heeft, ziet er allemaal prima uit, maar zodra het los hangt :shock:

Tijd voor de kapper. Het wordt de 1e keer dat ze er heen gaat, dus best spannend allemaal.

Geinig trouwens dat ze me daar 25 hadden geschat :mrgreen:

Ik heb vandaag nog niet veel gedaan… heb een deel van de afwas gedaan, het vlees voor vanavond alvast een uur opgezet (Thaise curry met rundvlees) en ik heb zojuist allemaal boeken op MP gezet, en hier ook in mijn topic. Hopelijk verkoopt er nog wat… anders gaan ze mee naar de Slechte, kijken wat zij er voor willen geven (zal wel niet veel zijn).

verrassende mededeling; nog geen ongi :mrgreen:

was idd verrassing van mn vriend ja, holiday on ice!! gaan zo alvast weg heb er zo’n zin in!! :dance:

Amy, je houdt de spanning erin hoor, hoewel ik zomaar denk dat ik het wel al weet :wink:

Veel plezier bij Holliday on ice!

Becca, altijd leuk als ze je jonger schatten! Dus dochterlief gaat voor het eerst naar de kapper, foto’s maken hoor :inlove:

Nienke morgen groot feest? Krijg je veel visite?

WW, ik vind rugpijn/bekkenpijn bij mezelf (vond moet ik zeggen) erg hoopgevend. Vorige maand had ik dat voor het eerst, dus dat was voor mij weer een nieuwe kwaal die ik aan m’n lijstje van ‘niet hoopgevende kwalen’ mag toevoegen. Ik denk dat ik op het moment meer waarde hecht aan helemaal geen kwalen en klachten :mrgreen:

Ik moet zeggen dat ik op het moment erg geniet van het niet op kwaaltjes letten, dat kan over een week natuurlijk weer helemaal omgeslagen zijn, zucht…

Ww wel vervelend inderdaad als je je man zo weinig ziet…overdag gaat het wel denk ik, maar tijdens het spitsuur savonds mis je hem, maar natuurlijk ook als de kindertjes slapen. Ga je lekker huilfilms kijken ofzo, dat doe ik altijd graag als ik alleen thuis ben. Of dingen met Hugh Grant, daar is mijn man geloof ik allergisch voor :mrgreen:

Drukke dag gehad! Vanmorgen zijn we in Cleverland geweest op het mediapark. Er zijn ook tv opnames gemaakt tijdens het optreden van VOF de kunst, opeens was daar de camera voor onze neus! Het waren mensen van ‘nieuws uit de natuur’ ik ken het niet, maar mijn dochter herkende de presentatrice. Morgen om 14.00 op 3 komt de uitzending, ohhhh ik hoop maar dat ik niet vergeet te kijken!

Eenmaal thuis het restje troep van de zolder weggebracht, alles lekker stofgezogen, de was enzo en boodschappen gedaan. Heeeeeeeerlijk! Zoveel troep die ik meeverhuisde van huis naar huis (ben de afgelopen 6 jaar 4x verhuisd) en nu is er weer een heleboel weg, wat heeft een mens een hoop troep zeg.

Vanavond eten we broccoli/blauwekaas/cashew taart! :drool:

Sterre, inderdaad een mens heeft heel veel troep. Mijn vriend kan heel moeilijk dingen weg doen. Bij de vorige verhuizing wilde hij een colbert meenemen die ik hem nog nooit had zien dragen, dat betekende toen dat hij het jasje minstens 3 jaar niet aan had gehad. Uiteindelijk heeft hij het weggedaan toen ik zei dat het naar het Leger des Heils zou gaan… ik heb zojuist wat dingen op MP gezet (of had ik dat al gezegd??). Hopelijk verkoopt het een beetje en anders ga ik wat anders bedenken.

Ik heb zelfs nog studieboeken die ik tijdens mijn studie nooit heb ingekeken en nu nog steeds niet. Waarom heb ik ze nog? “Misschien heb ik ze ooit nog nodig”… ik doe niks meer met die studie…

Amy: Veel plezier vanavond!! En wat goed dat er geen ongi is!

Sterre: de rugpijn/bekkenpijn is bij mij ook normaal elke maand, sinds de zwangerschap heb ik dat altijd als ik ongesteld moet worden. Maar volgens mij heb ik altijd overal last van dan :wink:

Dingen weggooien: sommige dingen gooi ik zonder pardon weg en met andere heb ik moeite. Ik spaarde altijd alle kaarten en brieven van iedereen. Brieven krijg ik niet meer, alleen nog mail en de kaarten gooi ik tegenwoordig na verloop van tijd weg, doe er toch niks meer mee. Maar het gaat me wel altijd nog aan het hart :? Geboortekaartjes bewaar ik overigens nog wel. En kleding…zonde om weg te gooien, ook al trek ik het nooit meer aan :angel:

Ik moet zeggen…ik zit nu op dag 19 en heb zowaar geen buikpijn :dance: Elke maand die rot buikpijn en dan toch ongesteld worden. In het begin gaf het me hoop, omdat ik bij mijn zwangerschap ook vreselijk veel buikpijn had (wat me weer heel onzeker maakte) maar aangezien ik dat ook elke maand heb, vind ik het nu alleen maar vervelend. Als ik nu ongesteld wordt, heb ik in ieder geval eens géén buikpijn gehad. (moet zeggen dat dit de 1e dag is sinds mijn eisprong vorige week, hopelijk blijft het zo!)

Becca, hoe is het met je temp eigenlijk? Die was laatst toch opeens weer laag? Blijft ie nu netjes hoog?

Praat me niet van de kleding van mijn man :silenced: Er kwamen dingen tevoorschijn die hij opeens toch nog wel leuk vond, terwijl ze natuurlijk niet voor niets in zakken zaten waar ie al meer dan een jaar niet naar gekeken had :roll: Maar, tot mijn grote voldoening is er ook een hoop weggegaan :mrgreen:

Sterre: vandaag was hij ineens 37.24 :shock: Ik heb dan wel pas om 08:40 getempt. Gisteren was hij 36.94 en toen tempte ik om 06:20, dus daar zal het wel inzitten :think:

Ik had al gezien dat ik vorige week een keer 36.54 tempte om 06:20 , dus hij wel degelijk een stuk hoger geworden, alleen door de verschillende tijden (door de feestdagen en vrije dagen) was er niet echt meer wijs uit te worden.

Evengoed is het vreemd dat mijn temp toen 36:54 was, want meestal is de temp voor mijn ei 36:78, ik denk dat daar de verwarring lag.

Mijn tempstaat is helaas een rommeltje nu, dus we moeten in januari nog maar eens goed gaan tempen, dan begint het normale leven en ritme weer.

Nou ja, beetje rommelig inderdaad :think: De mijne was vorige maand ook al zo rommelig en al heel snel laag na de eisprong. Maar ik vertrouw opeens de thermometer niet meer, dus ik ga binnenkort een nieuwe kopen, op het moment wordt er even niet getempt, lekker rustig.

Ik zit Achmea Kennisquiz te kijken (het zijn niet hele slimme meiden, die meedoen) maar de vraag was: Maak af “Oefening baart …”

Zeggen wij tegelijkertijd: Kinderen! :stuck_out_tongue:

Whoehaahhaha, die is grappig :clap: