Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Tja in het nieuwe jaar weer ritme gelukkig. Ben het na oud en nieuw ook wel weer zat, alhoewel vrij zijn natuurlijk altijd leuk is. Kunnen we toeleven naar mei, dan gaan we een midweekje weg… :smiley:

Eerst maar wat goede voornemens proberen uit te voeren: stoppen met nagels bijten en afvallen! 1 van de 5 miljoen in Nederland die dat voornemen heeft.

Ik had vanmorgen een temp van 36.5 en dat is denk ik een lage temp. ppfff ik hoop het niet zeg, dan moet ik nog minstens 2 weken wachten op een ongi. Aan de andere kant komt de eisprong dan nog. Maar we zijn al 2 weken om de dag aan het klussen (bijna dan), om dat nou nog 2 weken te doen :shock: Geen straf, maar wel vermoeiend :zzz:

Hier is alles inmiddels klaar. slagroomtaart klaar om te versieren, slingers en balonnen hangen, cadeau staat klaar (boerderij van duplo). Morgen alleen nog stofzuigen en dweilen.

Misschien kunnen de temp dames hun lijstje hier neer zetten. Misschien wordt ik of iemand anders er wijs uit?

Nienke

Hier iemand die niet tempt dus ik kan je niet helpen maar dat wist je al :smiley:

Ik wil je alvast heel veel plezier wensen morgen, geniet van de hele dag en van jullie teletubbie! Veel foto’s maken hoor, ben benieuwd.

Vanmiddag is het shoppen naar een nieuw bankstel gelukt, als we mazzel hebben krijgen we em al de tweede week van januari :dance: :dance:

Argh, hier echt weer allemaal kwaaltjes, de ergste is wel het moe zijn, ik ben zo ontzettend moe nadat ik wat gedaan heb pfff…hoop dat ik het oudjaarsavond een beetje volhou…

Hier ook moe, maar kan ook niet slapen. Weet niet wat het is. Misschien iets van wintermoeheid? Bedacht me trouwens net dat ik de laatste dagen af en toe wat misselijk ben :shock: Haha, ik denk er niet teveel van hoor, er zijn zoveel zieken in mijn omgeving. Waarschijnlijk een buikgriepje die niet doorzet.

Wauw, ff een bankstel uitgezocht. Leer of stof? en de kleur?

Wij hebben een rood stoffen bankstel, nu 7 jaar oud. Maar we gaan geen nieuwe kopen tot de kind(eren) wat minder knoeien. Wanneer zou dat zijn? Of het moet een leren zijn, maar ik vind stof zo gezellig!

Nienke

Hihi ja met dat knoeien en vieze handjes op bankstel zaten wij dus ook, wij hadden een cremekleurig stoffen bankstel en ziet er niet echt meer uit, had er al eens een plaid overgelegd maar ik irriteer me er suf aan…

Ik wilde in eerste instantie donkerleer maar Hans vind leer echt niet lekker zitten dus is het stof geworden, beetje beige van kleur, geen gladde stof…hmmm moeilijk uitleggen. De kleur is dus donkerder dan dat we nu hebben en je ziet er toch niet meteen vanalles op, en niet te donker omdat ene bank tegen onze chocoladebruine muur komt te staan.

Zal eens kijken of ik een fotootje kan opsnorren ergens.

Kan wel een fotootje vinden maar vind em er niet oplijken dus nog ff een tweetal weekjes geduld :smiley:

Dit is ons huidige bankstel… ow zucht kijk Roos nog klein zijn :inlove: :inlove: :inlove:

2 weekjes moet lukken, wacht al zo lang :lol: (alleen niet op bankfoto’s hihi) Tja een donkerbruine muur dan kom je daar al gauw op uit. Ach en over een paar jaar kun je gewoon lekker weer, das ook geen straf :slight_smile:

Ik zal eens boven op bed gaan tv kijken. Teletubbie is verkouden, wat verhoging en de benauwdheid komt weer opzetten. Vandaag al enkele pufjes achter de rug. Dan hoor ik haar tenminste als ze wakker wordt van het hoesten.

En ik zal zeker foto’s maken morgen. de video- en fotocamera staan al in de aanslag. (en dan mag ik na morgen direct aan de slag om materiaal op dvd te zetten denk ik, want dan is het bandje vol. heb nu al 2 dvd’s vol met alleen maar Nienke en dat is tot en met december 2006!)

Doei!

Ok, beetje klassiek. Maar helemaal modern nu. Hebben jullie nu weer een motiefje?

Uhm nee geen motiefje maar tis geen gladde stof, haha moeilijk uitleggen.

Balen trouwens dat Teletubbie weer benauwd is, Roos hoest ook sinds 1ste kerstdag weer, heel vervelend, dus ook 'snachts, overdag heeft ze er veel minder last van.

Nienke, nog even over dat tempen, ik weet niet hoe die de afgelopen dagen was, maar als ie nu laag is, zou dat dan niet betekenen dat er juist een menstruatie aankomt? Als ie stijgt begint het wachten toch pas?

Marieke, wij hebben ook een nieuwe bank gekocht eergisteren! Komt eind januari, leuk!

Poeh, al 2 weken om de dag klussen, dat is inderdaad vermoeiend, maar ook leuk natuurlijk :inlove:

Over vermoeiend gesproken, ik ga naar bed… :zzz: :zzz: Tis misschien wat vroeg voor de zaterag, maar wat maakt het uit.

Fijne dag morgen met je jarige dochter Nienke!

wij komen net terug van Holiday on Ice - Romanza!! Wat geweldig was dat! Echt een supergave show. De muziek, het licht, het dansen, de kostuums, alles was geweldig!! En natuurlijk dat Sander Foppele meedeed :inlove: we hebben de dvd gekocht dus kunnen de show nog vaker terug zien (zonder sander haha :wall: )

sterre; geen kwaaltjes hebben is ook niet leuk hoor :eh: dan weet je ook niet of je zwanger bent… :shifty: dat heb ik nu dus… laat mij maar lekker ergens last van hebben (alles behalve misselijkheid please :angel: )

nienke; fijne dag morgen!

Moguh, even heel kort een reactie op het templijstje, ik zal die van de vorige maanden er op zetten, die van afgelopen maand is dus nogal een rommel. Daarvoor deed ik het op fertilytie friend, maar die ben ik kwijt…

Begonnen op dag 9

9 24-11-2007 36,65

10 25-11-2007 37,15

11 26-11-2007 36,67

12 27-11-2007 36,68

13 28-11-2007 36,76

14 29-11-2007 36,67

15 30-11-2007 36,95

16 1-12-2007 37,09

17 2-12-2007 37,29

18 3-12-2007 36,88

19 4-12-2007 37,18

20 5-12-2007 37,15

21 6-12-2007 37,08

22 7-12-2007 37,15

23 8-12-2007 37,25

24 9-12-2007 37,15

25 10-12-2007 36,88

26 11-12-2007 36,85

begonnen op dag 5

5 5-sep-07 36,67

6 6-sep-07 36,58

7 7-sep-07 36,68

8 8-sep-07 36,69

9 9-sep-07 36,78

10 10-sep-07 36,73

11 11-sep-07 36,77

12 12-sep-07 36,64

13 13-sep-07 36,54

14 14-sep-07 37,03

15 15-sep-07 36,98

16 16-sep-07 37,23

17 17-sep-07 37,13

18 18-sep-07 36,83

19 19-sep-07 36,93

20 20-sep-07 37,02

21 21-sep-07 36,95

22 22-sep-07 37,03

23 23-sep-07 37,06

24 24-sep-07 37,13

25 25-sep-07 37,16

26 26-sep-07 37,08

27 27-sep-07 36,86

Als de kleine meid vanmiddag op bed ligt, kom ik even bijlezen.

Gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst.

Amy, heerlijk dat jullie genoten hebben van jullie avondje uit :thumbup:

Hier de zoveelste rotnacht achter elkaar achter de rug, ik kan hoe moe ik ook ben niet in slaapkomen, duurt minimaal 2 uur, dan slaap ik ff en dan is het na 2 uur genoeg, weer wakker en weer niet kunnen slapen. Vannacht op punt gestaan om de pc aan te zetten en uit bed te gaan maar gelukkig daarna in slaapgevallen tot half 9 ongeveer.

Zometeen gaan we naar mijn schoonmoeder, Hans zijn oudste broer uit Lelystad komt voor haar verjaardag en ze komen ook nog voor Roos haar verjaardag.

Als we dus zin hebben en de ijsbaan is open en ze hebben schaatsen, gaan we vanmiddag ook nog ff schaatsen, zoniet dan word het bankhangen vrees ik :roll:

Fijne dag dames!

Goedemorgen dames.

Nienke, gefeliciteerd met Teletubbie!

Marieke, balen dat je zo slecht in slaap komt.

Amy, nog maar 1 dagje niet testen en je gaat testen!! Spannend!!

En leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad gisterenavond.

Hier niet zo leuk… gisteren had ik de eerste aankondiging van menstruatie. Het is nog niet echt goed doorgebroken maar ik weet wel zeker dat het menstruatie is. Mijn vriend was niet thuis dus heb eerst zelf een potje zitten janken en daarna nog eens toen hij wel thuis was. De dag daarna is alleen altijd zo k*t voor je ogen, want ik ben na het huilen bijna direct in slaap gevallen… niet goed! Mijn ogen zijn echt opgezwollen en ik heb er koppijn van.

Gisterenavond had ik er allemaal geen zin meer in en dacht ik: het hoeft niet meer. Dat gevoel heb ik nog steeds wel om eerlijk te zijn. En ik weet het ik, ik mag nog niet klagen omdat we pas een half jaar bezig zijn… Ik heb nu een beetje de neiging om de komende maanden gewoon niet te proberen bewust zwanger te raken want dat verplicht klussen vind ik niet echt leuk.

Gisteren dacht ik ook: ik laat KOK maar even voor wat het is, maar ik denk dat ik dat niet kan.

Tedski :hug: :hug: je reactie is heel menselijk ook al ben je “nog maar” een half jaartje bezig, de wens is zo groot dus er is iedere keer de teleurstelling, tranen de vrije loop laten gaan meid, helemaal niet erg.

Wbt verplicht klussen, misschien kan je het idd een maandje eens wat minder gericht doen, wel regelmatig klussen maar niet denken o nu is dag zoveel nu moet het…nouja je moet gewoon doen wat op het moment voor jullie het prettigst is.

ow lieve Tedda, wat naar zeg! Ik had het je zo enorm gegund!!! En ik begrijp het zo goed dat je het nu even niet meer ziet zitten! Maar het is zo goed dat je hier wel blijft schrijven om je gevoel kwijt te kunnen en je gal te spuien op het forum!

Ik denk dat ik als mijn :evil: doorbreken ook zo zal zitten als jij, en ook ik ben pas 7 maanden bezig en toch gaat het me niet snel genoeg! Iedere keer de teleurstelling dat die rode mannekes door komen is zo frustrerend!

Maar meid ooit komt onze dag ook en van al de niet zwangere die bezig zijn! Zo moet je zeker blijven denken, en als het dan eenmaal zover is dan is dat zo’n overweldigend gevoel! :hug: voor jou!

Hier ook nog geen :evil: maar goed dat zegt niets he! Mijn afscheiding is wel meer dan anders, maar ja dat kan ook weer per maand verschillen… Vandaag is dag 29(daar had ik hem opgezet) en mijn langste cyclus is toch rond de 31 a 32 dus die dagen moet ik rustig doorkomen en ben ik het dan nog niet dan test ik volgende week zondag.

Bleh werd ik vanmorgen wakker en ja hoor weer snot verkouden en alweer last van mn keel en iedere keer zo’n verschrikkelijke droge mond(zelfs vannacht er maar even uit gegaan om even wat te drinken)ht iedere keer verkouden en ik vind verkouden zijn echt zo vervelend hahaha

Nou ik ga even een blokje om met mijn hond, even een balletje gooien en een stukje rennen! Heerlijk om je gedachte even op nul te zetten!

Tedski als je je verhaal kwijt wilt mag je me ook altijd pb’en he! :slight_smile:

Tedski, helemaal begrijpelijk hoor :hug:

Nienke, gefeliciteerd met je teletubbie!

WW, sterkte met wachten de komende dagen…

Amy, lekker zeg, een avondje genieten samen, fijn dat het zo geslaagd was! Ik begrijp ook wel dat helemaal geen kwaaltjes ook niet leuk is, je hebt misschien ook wel weer iets nodig om hoop te krijgen :think:

Nou, ik vind toch dat je het goed hebt volgehouden om niet te tempen!

Marieke, balen zeg, slecht slapen…lig je te piekeren dan als je niet meer kunt slapen? Ik heb ook van die periodes dat ik ieder uur voorbij zie komen maar tussendoor dommel ik wel weer in. op het moment gaat het wel goed gelukkig.

Hoe gaat het met Chantal?

Nienke: gefeliciteerd!

Marieke: wat klote dat je zo slecht geslapen hebt zeg!! :hug:

Tedski :hug: Het aantal maanden dat je bezig bent, zegt helemaal niks over het verdriet dat je hebt als het niet lukt. De eerste maand denk je misschien nog “ach, het kan”, maar ook dan kan je al heel verdrietig zijn. En een half jaar is ook al een lange tijd. Als je iets heel graag wilt, duurt elke dag dat je er op moet wachten al te lang, dus ga je aub niet verontschuldigen hoor! Daarom is kok zo fijn, iedereen begrijpt je verdriet!

Je kan zeker proberen om niet gericht te klussen, maar dat is heel moeilijk. Diep van binnen weet je precies hoe of wat, loslaten van zo’n wens lijkt gewoon onmogelijk :hug: