Haai meiden,
Even weer een kort berichtje van mij. Zit nog druk in de klusdagen (ei nog niet gespot, waarschijnlijk heb ik hem morgen want ik heb hem meestal op dag 15). We klussen ons helemaal suf 8), hopelijk met een mooi resultaat als goed begin van het nieuwe jaar :mrgreen:
Tedski,
Zooo herkenbaar wat je beschrijft. Dat zelfde gevoel had ik dus afgelopen menstruatie. Het is gewoon elke keer weer een teleurstelling hoewel 6 maanden nog niet zo lang is voelt het wel heeel lang. :hug:
Nienke,
Gefeliciteerd!!
WW,
Welkom hier. Spannend die laatste dagen voor je NOD. Hopelijk hoef je hier niet lang mee te schrijven en heb je over een paar daagjes al een positieve test in handen
Marieke,
Vervelend dat je zo slecht slaapt. Weet je waar het aan ligt? (misschien heb je het al ergens geschreven, maar er waren teveel pagina’s om terug te lezen sorry).
Amy,
Fijn dat Holiday on ice zo leuk was. Leuk zo’n verassing Knap dat je nog steeds niet getest hebt.
Chantal,
Is je 2de IUI meegevallen??
Becca en Sterre,
Jullie zitten in de wachtweekjes?? Spannend. Ik duim mee voor jullie
Als ik iemand vergeten ben dan sorry bij deze.
Liefs,
Daniëlle
Danielle: ik heb volgende week mijn NOD. Tot nu toe voel ik nog niks gelukkig. Ja, als ik me heel hard af ga zitten vragen of ik wat voel, krijg ik vanzelf klachten :mrgreen:
Het is regelmatig voorgekomen dat dat ik dag 21 wat roze verlies had (en de hoop had op een innnestelling, maar toch ongi werd) en die dag breekt morgen aan. Dus ik denk dat ik dan wel wat vaker naar de wc ga en weer last krijg van de wc-papiertjes idiotertie… :roll:
Het stomme is: heb ik het wel, krijg ik hoop dat het een innestelling is én denk meteen dat het toch een voorteken is van mijn nod en krijg ik het niet, dan denk ik ook dat het een voorteken is van mijn nod en heb ik de hoop dat het wel gelukt is :wall:
Jullie zijn allemaal lieverds :-*
Becca, dat is het vervelende van al die kwaaltjes en tekenen. Het kan alle kanten op, de eerste zwangerschapsverschijnselen (die ik lees) lijken voor mij erg op mijn beginnende menstruatieklachten… Nou goed, het heeft natuurlijk ook allemaal met elkaar te maken dus zo gek is het nou ook weer niet.
Thanks Daniëlle voor het verwelkomen
@Becca, ik ken het hoor, iedere maand zeg ik na mijn periode dat ik me niet meer bezig houd met kwaaltjes, maar als ik dan iets voel wat toch echt op een zw moet wijzen, dan denk ik o zou het zo zijn :lol: En dan verdwijnt dat ‘kwaaltje’ weer en dan denk ik och zie je nou wel ik wordt toch gewoon ongesteld en ja dan krijg je die baal dagen haha maar goed het komt wanneer het komt…
Vandaag is het mijn NOD en ik heb alweer geen idee over het wel of niet, en dat had ik de afgelopen maand ook dus heb er een hard hoofd in(helaas)
Ik duik zo nog even lekker mn bedje in, manlief is thuis vandaag en ik ben zo ontzettend moe(slecht geslapen enzo)
Meiden fijne dag allemaal!
Goedenmiddag.
Nienke… gefeliciteerd met teletubbie. :dance:
Marieke… wat vervelend dat je zo slecht slaapt. En dat heb je al dagen?
bij de drogist heb je homeopatische middeltjes voor een goede nachtrust.
Misschien eens proberen?
WW… spannend voor jou, ik duim.
Becca… ik zie dat jouw cyclus exact gelijk loopt met de mijne.
Morgen is het voor mij ook dag 21.
Succes met afwachten.
Danielle… succes met het geklus. Dat het zijn vruchten maar mag afwerpen.
Amy… wat een lieve verrassing van je vriend. Leuk dat het een geslaagde avond was. :thumbup:
Ben benieuwd morgen.
Chantal… hoe is het met de klachtjes?
Hier gaat alles goed. Nog zo’n 7 dagen afwachten.
Ik heb sinds een paar dagen een apart gevoel in mijn buik.( kan het niet omschrijven eigenlijk) Soms een enkel krampje ter hoogte van mijn navel.
Snel emotioneel, beetje gevoelige tepels… maar dat is het.
Het afwachten duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaang. :roll:
Fijne dag.
X Bren.
Goedemiddag!!!
Nienke: gefeliciteerd met teletubiie!!!
Tedski: Dikke :hug: :hug: voor jou. Ik hoop dat die vervelende :evil: :evil: wegblijven!!
WW: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!
Purpled: Klus ze!!!
De 2e iui is heel erg meegevallen. De vorige keer had ik een beetje een rotgevoel nadetijd, zoals ook met uitstrijkje. Maar deze keer absoluut niet. Dus we wachten nog een week af!!
Sterre: Met mij gaat het goed. Met jou ook???
Becca: waarom begin je niet met op 1e dag met tempen??
Voor de rest kan ik niet verder teruglezen. Sorry
Met mij gaat alles goed. De last van de (.)(.) is wel weer over. Maar slaap nu al een paar nachten ook heel slecht. Vanmorgen was ik om 6 uur klaarwakker.
Kreeg vanmorgen ook last van buikpijn, net alsof ik ongi ga worden. Zou wel heeeeel erg vroeg zijn…
Liefs, Chantal
Chantal: omdat ik dan volledig leegloop…De temp is de eerste paar dagen toch wel laag, dus ik vond niet dat het zin had om een rode thermometer te riskeren :mrgreen:
WW wel spannend voor je hoor!! Hopelijk blijft de :evil: weg!!
Ted: klopt, de klachten van menstruatie en zwanger zijn lijken op elkaar. Opzich niet gek. In beide gevallen is het je baarmoeder die aan het werk is die je voelt.
Tedski… hou je taai! Kan het goed begrijpen hoe je je voelt. :hug: :hug:
Becca; maar alleen als je vanaf dag 1 tempt krijg je een goed en duidelijk overzicht in de templijst. (sorry wil niet betweterig overkomene hoor :-* )
Chantal: klopt hoor!! Maar ik temp al 18 maanden en voor Amy heb ik het ook een tijd gedaan, dus inmiddels weet ik dat het bij mij niet uitmaakt
Ok dan heb ik niks gezegd :-*
geeft niet hoor! Alleen maar goed dat je het aankaart!
ja dat wel, 2 weten meer dan 1
Brenda wat spannend, kunnen we samen aftellen!!
Chantal: helemaal waar :thumbup: Wanneer kan jij eventueel testen?
mijn nod is 7 jan, dus kan dan gaan testen. Maar doe dat dan niet want zit dan in duitsland met vrienden
He, gezellig hier
Wij zaten om 2 uur helemaal klaar voor de tv, want ‘nieuws uit de natuur in Cleverland’ kwam. Nou, wij zijn er dus uitgeknipt Ahhhhhhhhh dit had mijn tv debuut kunnen zijn 8)
Ik zit nog niet in de wachtweken, nod ongeveer 15 januari. Alleen weet ik deze maand niet wanneer de eisprong is, ik dacht, laat ik het eens nog onvoorspelbaarder maken deze maand :roll:
Ik moest wel erg lachen om Danielle: we klussen ons helemaal suf :mrgreen:
Chantal, fijn dat het goed gaat, houden zo meid :-* Met mij gaat het ook goed. Nog steeds niet gesnoept, morgen ga ik op de weegschaal. De eerste kilo is het makkelijkst is mijn ervaring. Meer kilo’s heb ik er dan ook nog nooit afgekregen :lol: Nou ja, dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar het is me nog nooit gelukt om langer dan 2 weken niet te snoepen. Echtscheidingen doen het wel altijd goed, ben na de scheiding op m’n dunst geweest, het stond me goed, behalve dan de wallen onder m’n ogen 8)
Ik zit nu in de hout-lucht, er wordt door manlief hard geklust op zolder, OVERAL ligt zaagsel :eh: :wall: Probeer dan nog maar eens je schone was schoon te houden. Ik ga het maar in een kinderkamertje ophangen met de deur dicht, de kinderen zijn sinds vandaag een weekje bij hun vader.
Dus nadat Amy morgen positief test ( ) wordt het spannend voor Becca, Brenda, Chantal, wie nog meer? Oh voor WW natuurlijk! Wie vergeet ik nog?
Tedski, zeker weten dat je naar de volgende ronde gaat? :hug: Lekker blijven komen hier hoor, lekker klagen mag ook.
Mijn NOD is op 8 januari. En ook hier hebben we ons suf geklust :lol: , dus daar kan het niet aan liggen.
Tedski: :hug: ik was een half jaar geleden net zo teleurgesteld als nu, als het weer niet gelukt was.
Je wilt gewoon graag weten… wanneer lukt het dan WEL ! ! Hoe lang nog… Lukt het uberhaupt wel… etc. etc… moeilijk hoor !
We hebben trouwens afgelopen vrijdag een feestje gehad, m’n man en ik hebben 5 jaar geleden voor het eerst gedate!! En ja… ook via internet leren kennen. Niks mis mee!!
Lieke, leuk!! Ik heb mijn vriend ook via Internet leren kennen, maar eerder toevallig. Hoe is het bij jullie gegaan?
En je slaat de spijker op zijn kop, als ik zeker zou weten dat het over een half jaar raak is dan zou ik er minder moeite mee hebben, maar voorlopig weet ik niet eens of ik zwanger KAN raken. Ik heb altijd gezegd dat ik dat nog maar moet afwachten en er zijn mensen bij wie het gewoon niet lukt en misschien ben ik wel zo’n mens. Ik had daarstraks ook even bij oude posts van Chantal gekeken… wanneer jij naar de HA was gegaan enzo, maar jullie waren al ruim een jaar bezig, toch?
Tedski: Toe wij naar de ha zijn gegaan waren we al bijna anderhalf jaar bezig. We bleven het steeds uitstellen. Ben dit jaar in februrai voor het eerst bij de gyn gekomen.
En wat betreft het gevoel of je wel zwanger kunt raken. Ik ken dat gevoel ook wel. Soms vraag ik het me wel eens af, maar aan de andere kant heb ik ook heel sterk het gevoel dat ik al eens een mk heb meegemaakt. Heb allees toen geen test gedaan, maar weet het bijna zeker dat ik toen zwanger was.
Dis iedereen heeft die gevoelens wel, of je nu een half jaar bezig bent of zoals wij al bijna 2,5 jaar. Maar ik weet zeker dat het ons gegund is om ooit zo’n wondertje te mogen krijgen. Maar wanneer is nog de vraag…
Liefs, Chantal
Goed te lezen dat jij zo positief bent, Chantal. Geeft mij ook weer moed! :-*