Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

:-*

Ik snap dat ook wel, als je nou gewoon de garantie had dat het toch heus wel eens zou gebeuren dan laat je het makkelijker los…

Soms denk ik wel eens, goh Wil wat loop je nou te zeuren je hebt al 2 gezonde jongens…Andere mensen hebben nog niet eens dat mee mogen maken :doh: En ik zit mezelf maar druk te maken wanneer het nu eens raak zal zijn…

En ik denk soms wel eens dat ik mensen daardoor kwets, zo van mens wat doe je moeilijk je hebt er al 2 :think:

Maar goed ik verlang er net zo naar dan ieder ander mens dus waarom zou je niet er van mogen balen als het niet 123 raak is.

Dus dat is weer mijn kant waar ik soms tegen aan bots…

Hier ook nog geen :evil: te bekennen, maar wel veel water dunne afscheiding(zelfs een inlegkruisje voor nodig) Maar ik weet het ook niet hoor en wat Diaantje altijd zegt is ; Geen bloed geeft moed :pray:

WW :pray: dat het een goed teken is!!

En ik snap dat jij soms zo denkt (want dat heb je al vaker geschreven ;)) maar persoonlijk denk ik niet zo hoor! Volgens mij is het verlangen naar een tweede, derde of vierde kindje net zo groot als het verlangen naar een eerste. Je neemt op een bepaald moment een besluit dat je een kindje wilt en dan dat wil je dan gewoon! Volgens mij maakt het niet uit hoeveelste het is.

De reden waarom ik slecht slaap zou ik niet weten, ik lig niet te piekeren, gewoon heerlijk ontspannen in bed…

Lol, manlief zegt net tegen me, ik durf er bijna vergif op in te nemen dat je zwanger bent… :think: ( hij had de vorige 2x wel gelijk ), hij baseerd het op mijn moeheid.

Ik ga morgen testen halen van clearblue, misschien dat ik dan nieuwjaarsdag toch al ff test. ( mocht ik uiteraard nog geen ongi zijn ) Als ik het geduld op kan brengen wacht ik netjes tot vrijdag.

Geduld… dat is echt het magische woord hier :mrgreen:

Ik moet zeggen dat ik me prima voel en er daarom helemaal niet mee bezig ben. Hopelijk blijft het zo :pray:

Aha Marieke, jouw nod is ook in aantocht! En als je man al 2x eerder gelijk had…oei, spannend!

Ik heb ook al 2 gezonde kinderen, ik prijs me natuurlijk heel gelukkig met ze! Mensen in mijn omgeving zeggen ook weleens dat het wel jammer is als het niet lukt, maar dat het niet zo heel erg is omdat ik al 2 kinderen heb. Mijn familie begrijpt het gelukkig ietsje beter, die gunnen mijn vriend het vaderschap ook zo!

@Tedski wrote:

e neemt op een bepaald moment een besluit dat je een kindje wilt en dan dat wil je dan gewoon! Volgens mij maakt het niet uit hoeveelste het is.

Ik denk dat Ted hier heel mooi mee verwoord hoe het is! Ik schaam me er soms wel eens voor om te zeuren dat het niet lukt. Vooral vanwege de opmerkingen als “ach, je hebt er toch al 1?”

Nu heb ik een hele lieve vriendin die midden in een adoptie procedure zit, nooit zelf een kindje zal dragen en juist bij haar vind ik begrip. Dat vind ik zo bijzonder!

ARGH!!! van alex mag ik pas echt de 1e testen :wall: :wall: :wall: dan ga ik gewoon om 0.00 uur testen hoor!! Dus nog even extra geduld voor iedereen :wink:

tedda; tja tedda typt lekkerder dan tedski, dus if you don’t mind… :wink: balen dat je ongi eraan komt :frowning: hoop zo dat het maar ff bloeding was en en dat het niet door zet :hug:

nienke; hoe was de verjaardag van je dochter?

ww; spannend dus voor jou! nog niet ongi geworden?

mijn buik staat op ploffen :shock: beetje veel gegeten denk ik laatste tijd :shifty:

Hahaha wat kunnen mannen streng zijn he! Mijn vriend zou ook zo zijn :smiley: En je mag me gerust bij mijn naam noemen hoor :smiley:

ach, ik heb al ruim een week moeten wachten… dan kan die ene dag er ook nog wel bij :wink:

ooo ik ga morgen zooooooooooooooo teleurgesteld zijn als hij negatief is… :frowning:

Ohh Amy, nóg een dag langer!! Wel heel erg spannend hoor!! pfff :pray: :pray:

Spannend Amy!! De duimen draaien hier morgen volop voor jou :pray:

Tedda :hug:

Heb voor de rest niet bijgelezen, iedereen succes met alles! :thumbup:

Liefs Christa

Amy :pray: :pray: :pray:

Een keertje wat grappigs. Ik zat een tijdje geleden in de auto met m’n dochtertje achterin. Ik had nogal haast, wilde nog even snel een boodschap gaan doen. Komt er ineens een bejaarde met de auto uit een zijstraatje (ik had voorrang) Ik was dus flink aan het mopperen want ik moest bovenop m’n rem staan. Vervolgens ging de bejaarde 10 km per uur rijden. Dus ik ging nog meer mopperen.: “tjonge jonge… dat rijdt zonder te kijken en gaat vervolgens als een SLAK rijden”… tjonge jonge jonge… mopperdemopper"

Het was even stil daarna… zeg m’n dochtertje: “mama, waar zijn de rijdende slakken dan?” :lol: :lol:

Mijn dag was weer helemaal goed.

hahaha, heerlijk die prietpraat!! Zo heerlijk logisch ook!!

Een vriendin liep met haar nichtje en er reden allemaal fietsen in het winkelgebied, daar was mijn vriendin over aan het mopperen.

Komt er een gehandicapte op een fiets aan,zegt de kleine meid: Tante E, die mevrouw mag hier niet fietsen!!! Dus E legde uit , dat je met zo’n speciale 3-wieler wel mocht fietsen daar. Zegt ze: ik heb ook een 3-wieler, dus ik mag er ook fietsen!

heerlijk!

hihi dat is wel heel schattig lieke :inlove:

@Lieke74 wrote:

Amy :pray: :pray: :pray:

Een keertje wat grappigs. Ik zat een tijdje geleden in de auto met m’n dochtertje achterin. Ik had nogal haast, wilde nog even snel een boodschap gaan doen. Komt er ineens een bejaarde met de auto uit een zijstraatje (ik had voorrang) Ik was dus flink aan het mopperen want ik moest bovenop m’n rem staan. Vervolgens ging de bejaarde 10 km per uur rijden. Dus ik ging nog meer mopperen.: “tjonge jonge… dat rijdt zonder te kijken en gaat vervolgens als een SLAK rijden”… tjonge jonge jonge… mopperdemopper"

Het was even stil daarna… zeg m’n dochtertje: “mama, waar zijn de rijdende slakken dan?” :lol: :lol:

Mijn dag was weer helemaal goed.

Geweldig!! Dit soort dingen moet je opschrijven voor je kinderen.

Hahaha rijdende slakken :lol:

Ik las ergens iets over foto’s, was dat hier? Het bracht me op het idee om eens te kijken wanneer ik gestopt ben met foto’s inplakken :shifty: Mei 2006 :o Dus ik heb onze archieven erop na geslagen en het was een hele klus, maar ik heb nu 183 foto’s om naar de Hema te mailen :shock: Hoe meer foto’s hoe voordeliger zullen we maar zeggen, boven de 120 kost het 12 cent per foto :roll:

Pffffff vriendlief zit chips te eten naast me, dat ruikt lekkerrrrrrrr :drool: :shifty: Zucht, even flink zijn :snooty:

Amy Ik duim voor je dat het raak is :pray:

@Sterre74 wrote:

Hahaha rijdende slakken :lol:

Ik las ergens iets over foto’s, was dat hier? Het bracht me op het idee om eens te kijken wanneer ik gestopt ben met foto’s inplakken :shifty: Mei 2006 :o Dus ik heb onze archieven erop na geslagen en het was een hele klus, maar ik heb nu 183 foto’s om naar de Hema te mailen :shock: Hoe meer foto’s hoe voordeliger zullen we maar zeggen, boven de 120 kost het 12 cent per foto :roll:

Pffffff vriendlief zit chips te eten naast me, dat ruikt lekkerrrrrrrr :drool: :shifty: Zucht, even flink zijn :snooty:

Valt mee toch? Ik had alleen van onze marokko reis alleen al 230 foto’s…

Ja, het valt inderdaad wel mee, het zijn er 205 geworden, maar hij is ze nu al anderhalf uur aan het uploaden, belachelijk zeg, zo langzaam, of niet?