ah gos wat schattig die opmerkingen en die nuchterheid van die kids!
@sterre jij zit in het zelfde pakket als ik zo te lezen, voor mijn hub zal een volgende zwangerschap ook de eerste meemaak zwangerschap zijn(en zijn eerste biologische kindje dus)En mijn familie en vrienden snappen dan ook als geen ander dat hij dat ook eens allemaal mee wil maken!
Verder draaien mijn duimen hier ook voor Amy! Ik hoop het voor je meis dat de test morgen flink roze uit mag slaan!
Hier zijn de duiveltjes nog niet langs geweest dus we wachten geduldig af of ze 1 dezer dagen nog langs zullen komen om even roet in het eten te gooien…
Fijne aaf allemaal!
Oh Willie, dat wist ik niet dat het voor jouw man ook de eerste keer zal zijn. Hoe is het met hem, twijfelt hij weleens aan zijn vruchtbaarheid? Ik was de vorige keren erg snel zwanger, vandaar. Nu zijn we al 9 maanden bezig, maar voorlopig ligt het nog niet aan hem, want mijn cyclus is niet in orde, volgende week weer naar de gyn.
Hoe oud zijn je kinderen?
Wij zaten net Try before you die te kijken, waarin Filemon die baby ter wereld mag brengen, ik had het al een keer gezien, manlief moest nu van mij ook kijken :mrgreen: Gelukkig voor hem zag je niet teveel details, want dat wil hij echt niet zien! ‘ze doen die baby toch wel meteen in bad?’ vroeg hij :inlove: Hij vond het maar vies en glibberig, maar toch ook wel mooi geloof ik.
Amy, dus ik hoef morgenmiddag niet klaar te zitten? Ohhhhhh we hopen allemaal met je mee dat het positief is, en blijft! Succes nog even :-
Nu gaan we Javier Guzman kijken.
Weltrusten alvast :-
Goedemorgen allemaal,
Nou hier weer een K-nacht gehad, weer elk uur gezien en tussendoor een beetje gedommeld :?
Heb de oliebollen al in huis, moest vanmorgen manlief naar zijn werk brengen omdat we rechtstreeks vanuit zijn werk weggaan vanmiddag, dus meteen maar de oliebollen gekocht, nu was het nog rustig. Werd me toch misselijk van die geur in de auto :sick:
Verder weinig te melden, wil vandaag toch wat meer in huishouden doen en nog ff een lekker tukkie doen als Roos gaat slapen.
Tedski hoe is het nu meid? :-*
Pfff ben nog behoorlijk misselijk, hopelijk is het een kwaal en geen griep ofzo :?
Marieke: klinkt wel positief hoor, die misselijkheid
Ik ga zo boodschappen doen, als hubbie op tijd thuis is, gaan we naar vrienden in Assendelft om oud en nieuw te vieren. Ben benieuwd hoe het zal gaan…
Hihi, ja klinkt wel posi maar ben ook wel eens net zo misselijk geweest en dan wel gewoon ongi.
Wat ik nu wel posi vind is dat ik nog niks merk aan afscheiding wat iets gekleurd is nu 3 dagen voor NOD, had ik de vorige keren wel.
Nou Marieke… klinkt allemaal erg hoopvol hoor. Wanneer ging je nou testen… vandaag toch?? :lol:
Hmmm ik lees net ff terug, de vorige keer had ik op dag 27 bruine sliertjes, dus dat zou morgen zijn.
Nou ik wil vandaag testen kopen maar weet niet of ik me kan bedwingen tot vrijdag, misschien dat ik er morgenochtend een test tegenaan ga gooien.
Spannend hoor :mrgreen: Het zou wel een heel mooi begin zijn van 2008
Ik heb gisteren mij ei gehad denk ik. Ik had hem toch eigenlijk pas vandaag verwacht. Gelukkig hebben we gisteren wel geklust.
Sterre, het ligt er aan hoe groot de foto’s zijn. Die Marokkofoto’s waren allemaal zo groot dat het bij mij 18 uur geduurd heeft… volgende keer ga ik ze wel op een USB-stick brengen.
WW, hoe is het nu met jou? Zijn ze nog steeds niet gekomen?
Marieke, balen dat je weer zo’n slechte nacht hebt gehad. Hopenlijk is die misselijkheid een goed teken.
Becca, hoezo ben je benieuwd hoe oud en nieuw vieren is Assendelft zal gaan?
Purpled, hopenlijk is het raak!
Ik had natuurlijk zaterdagavond een flink potje gejankt maar om eerlijk te zijn is de echte menstruatie tot nu toe uitgebleven. Ik verwacht wel dat het komt want ik heb best pijn in mijn onderrug en al een paar dagen (vanaf donderdag) pijn in mijn buik. Ik had vannacht gedroomd dat ik toch een positieve test had. Hoe bedoel je, ik ben er veel mee bezig?! De meeste dromen zijn toch bedrog
Verder voel ik me niet heel erg fantastisch, hoofdpijn, niezen, verkouden en een soort gevoel in mijn longen wat ik vaker heb als ik griep ga krijgen. Hopenlijk zet het niet door…
Ik ga zo ook even boodschappen doen, ik wil vandaag voor het eerst zelf oliebollen bakken en moet nog olie hebben en wat eten voor morgen.
@Sterre74 wrote:
Oh Willie, dat wist ik niet dat het voor jouw man ook de eerste keer zal zijn. Hoe is het met hem, twijfelt hij weleens aan zijn vruchtbaarheid? Ik was de vorige keren erg snel zwanger, vandaar. Nu zijn we al 9 maanden bezig, maar voorlopig ligt het nog niet aan hem, want mijn cyclus is niet in orde, volgende week weer naar de gyn.
Hoe oud zijn je kinderen?
Wij zaten net Try before you die te kijken, waarin Filemon die baby ter wereld mag brengen, ik had het al een keer gezien, manlief moest nu van mij ook kijken :mrgreen: Gelukkig voor hem zag je niet teveel details, want dat wil hij echt niet zien! ‘ze doen die baby toch wel meteen in bad?’ vroeg hij :inlove: Hij vond het maar vies en glibberig, maar toch ook wel mooi geloof ik.
Ja voor mijn hub is het ook de eerste keer en ja die twijfelt ook enorm aan zijn vruchtbaarheid. En ja ik was de vorige keer ook heel snel zwanger en nu de 7de maand. Onze kids zijn bijna 6 en 4 alweer......En die van jou 7 en 10 als ik het goed las he? Mooie leeftijd zeg!
Ik vind het wel sneu hoor voor mn mannetje dat hij zich zo druk maakt over het wel of niet vruchtbaar zijn....Hij wil het dan ook zo graag, maar goed je kan het proces niet versnellen he.
We wachten nog wel 2 rondes en als het dan nog niet zover is dan wil hub zelf langs zijn huisarts gaan om zijn zaad na te laten kijken(ben benieuwd of de ha dat doet) Maar goed ik wil niet op de zaken vooruit lopen hihi
En dat van Try Before You Die, dat hebben wij toen gezien, nou ik lag helemaal dubbel en dat meidje lag ook aardig te schreeuwen en mijn lief zei bijna precies het zelfde als die van jou hahahahaha Vond het zeer komisch......
Nou verder hier nog geen duivels te bekennen ben benieuwd of ze nog gaan komen......
@Marieke, bij jou klinkt het toch wel heel hoopvol hoor! Het kan haast niet anders dan dat het positief is! Ik duim heel hard voor je mee! Zou een mooi begin van het nieuwe jaar zijn!
haai!! nou, nog 14 uur wachten :mrgreen:
spannend hier toch voor marieke en voor tedda!!! ik duim zo voor jullie!! en marieke ik hoop dan dat jij morgenochtend ook positief test!! jij gaat dan toch naar de septembermama’s?
als ik 24 nov aanhoud als eerste dag laatste menstruatie, kom ik nog bij de augustusmama’s :dance: en dan ben ik nu natuurlijk meteen 5,2 wk zwanger :inlove:
dat is wel een voordeel, hoop dat ik dan meteen volgende week een echo heb :shifty:
AMY het kan toch ook haast niet anders als dat het voor jou ook raak is! Ben heel erg benieuwd en ik hoop het voor je!
En ik duim ook voor mezelf :lol:
oja shit haha williewortel ik vergeet ook helemaal voor jou te duimen :o wanneer ga jij testen???
weet je het kan best raak zijn, maar ik heb echt nergens last van, en dat maakt mij zo bang… :shifty:
Ja word wel spannend alleen geven de kwaaltjes me dus geen hoop, alleen het uitblijven van de menstruatie, en dan nog vind ik het lastig welke dag ik als NOD moet aanhouden, dus misschien dat ik toch wel wacht met testen tot vrijdag, en ach wie weet waag ik er morgenochtend toch ook wel eentje aan :mrgreen: We zullen zien.
Amy als het bij jou raak is dan ben je idd alweer de 5 weken gepasseerd, das wel lekker.
Mocht het bij mij raak zijn weet ik niet of ik me meteen aanmeld bij de septembermama’s denk het niet, wil het voor familie nu ook wat langer geheim houden dus weet ook niet of ik al een banner aanmaak, zusje kijkt namelijk af en toe ook op kok. Daarbij komt de miskraam bij 10 weken dus de eerste 10 zullen dan hele spannende weken zijn.
Ach WW wat naar dat je mannetje zich zo voelt, hopelijk mag het gewoon snel raak zijn
Becca, veel plezier in Assendelft!
Purpled, ik hoop dat jullie een mooi geklutst ei hebben gemaakt!
@Amy82 wrote:
oja ships haha williewortel ik vergeet ook helemaal voor jou te duimen :o wanneer ga jij testen???
weet je het kan best raak zijn, maar ik heb echt nergens last van, en dat maakt mij zo bang… :shifty:
Ik ben net als jij hier in en ik ben ook bang dat de test negatief zal zijn omdat ik weinig tot geen kwaaltjes heb en dus wacht ik tot volgende week zondag mogen duivels er nog niet zijn :oops:
Zit nu op ong dag 30 dus kan nog steeds en ik voel verder ook weinig tot niets! Wel heel vervelend, dat zei ik al eens in het topic waar Tedda en ik schreven, had je nu maar overal last van wat je maar kan bedenken tijdens een beginnende zwangerschap dan was een test alleen maar een bevestiging geweest :oops: Maar helaas is iedere zwangerschap weer anders he
wat zijn we dan apart he…
ww en ik willen juist kwaaltjes, als bevestiging, terwijl ongi bij mij al een week weg is gebleven… en marieke heeft juist wél kwaaltjes, maar ziet dat niet als bevestiging, en wil weer dat haar ongi lang uitblijft (wat uiteraard we allemaal hopen)!
@Amy82 wrote:
wat zijn we dan apart he…
ww en ik willen juist kwaaltjes, als bevestiging, terwijl ongi bij mij al een week weg is gebleven… en marieke heeft juist wél kwaaltjes, maar ziet dat niet als bevestiging, en wil weer dat haar ongi lang uitblijft (wat uiteraard we allemaal hopen)!
Ja idd, geef mij maar alle kwaaltjes die te bedenken zijn, al weet ik niet of ik daar dan over een paar weken nog zo blij mee zal zijn hihi…
Ik denk dat ik ook echt even flink zal balen als alsnog mijn menstruatie doorbreekt!
Hahaha dus er zit niks anders op dan dat we allemaal moeten wachten op een positieve test! :inlove: