Ik zie dat er bij jou ook geen stabiele cyclus is WW, lastig om dan je nod te bepalen he?
He… voor de dames die bijna mogen testen en geen kwaaltjes hebben…
Dat zegt echt NIETS hoor ! Toen ik vorige maand zwanger bleek te zijn heb ik ook NIETS gevoeld… maar dan ook NIETS ! En eerlijk gezegd toen ik zwanger bleek te zijn van m’n dochtertje ook geen duidelijke kwalen. !!
Dus…
@Marieke1978 wrote:
Ik zie dat er bij jou ook geen stabiele cyclus is WW, lastig om dan je nod te bepalen he?
ja, en als je helemaal geen cyclus hebt dan…
ik had op 19-11 positief getest, en op 24-11 brak ongi door…
ik ben nu steeds meer gaan denken of dat wel echt ongi was… misschien was dat helemaal niet zo en heb ik mijn ei later gehad en ben ik pas een dag overtijd ofzo!
Jaaaaaaaaaa grrrrrrrrrr dat ons lichaam dat nou niet gewoon goed kan aangeven he! 8) Maar begrijp ik nu goed dat je om middernacht wel gaat testen? Dan zet ik vannacht de pc nog ff aan als we weer thuis zijn!
Ik denk dat ik maar ff lopend met Roos naar de apotheek ga, dan is ze vast moe als we thuis zijn en kunnen we lekker ff tukken, daarna huishouden en om kwart voor 5 de deur uit.
ja om 0.00 uur :mrgreen: maar weet niet of ik dan meteen de laptop pak en het hier ga melden hoor :mrgreen:
wat denken jullie zelf :liar:
Nee idd Marieke, ik heb een niet echt regelmatige cyclus en dat is heel vervelend(maar er zijn meerdere meiden die dat hebben hier dus weten waar ik over praat)
Eerst weet ik het aan het stoppen met de pil, maar nu niet meer is nou al zo’n poos geleden! Juni dit jaar gestopt en er is nog steeds geen peil op te trekken…Al is hij eenmaal 35 dagen geweest maar bij schommelt hij tussen de 27 (met uitzondering 25) en de 31 a 32 dagen!
He WW… tussen 27-31 dagen is toch best ok.
Ik denk dat weinig vrouwen een cyclus hebben die altijd evenveel dagen duurt. Bij mij ook 24-28 dagen.
Amy, ik weet niet wat je zou doen. Misschien als hij nog op standby staat?? Persoonlijk zou ik niet de laptop aanzetten om wat te posten, maar we zijn natuurlijk wel allemaal erg nieuwsgierig. Misschien is het ook afhankelijk van de uitslag??
Willie echt vervelend dat je nog steeds geen regelmatige cyclus hebt.
als ie op standby staat, gooi ik m wel ff aan ja
ik zie het wel vannacht, idd wel afhankelijk van het resultaat
Weet je wat me opvalt wat ik wel veel doe, is checken op het internet over een zwangerschap zonder rare kwaaltjes :lol:
Je leest wel veel dingen en vele hebben ook geen kwaaltjes en dat geeft je weer moed en als je dan wel ongi bent geworden dan zeg ik o zie je wel…Ik moet gewoon die dingen niet gaan lezen, want dan maak je jezelf alleen maar gek hahahaha
@Williewortel wrote:
Weet je wat me opvalt wat ik wel veel doe, is checken op het internet over een zwangerschap zonder rare kwaaltjes :lol:
Je leest wel veel dingen en vele hebben ook geen kwaaltjes en dat geeft je weer moed en als je dan wel ongi bent geworden dan zeg ik o zie je wel…Ik moet gewoon die dingen niet gaan lezen, want dan maak je jezelf alleen maar gek hahahaha
ik lees bekende stukjes :mrgreen:
hoe bedoel je, jezelf gek maken :shifty: en dan toch teleurgesteld zijn als je negatief test
@Amy82 wrote:
@Williewortel wrote:Weet je wat me opvalt wat ik wel veel doe, is checken op het internet over een zwangerschap zonder rare kwaaltjes :lol:
ik lees bekende stukjes :mrgreen:
hoe bedoel je, jezelf gek maken :shifty: en dan toch teleurgesteld zijn als je negatief test
Ja stom he hahahahaha ik zei al eens tegen hub nou sluit me volgende maand maar een maand op en pas tegen die tijd dat ik 2 weken overtijd ben mag ik los om te testen whahahahahaha
Marieke: pff…nog langer wachten met testen dnek ik? Omdat je al eens eerder op dag 27 bruine sliertjes had? Ik ben vergeten of je bij je meissie ook snel zwanger was?
Prpled: hopelijk dit keer geen mm nodig!!
Ted: we nemen de kleine meid mee en die slaapt meestal niet goed ergens anders, nu gaat ze samen met een ander kindje op de kamer, dus vandaar dat ik benieuwd was :mrgreen: Geeft toch wel een beetje hoop dat je ongi nog niet doorgezet heeft. Hopelijk voor jou ook goed nieuws
Voor WW is het ook al spannend!! Hopelijk een boel zwangeren tegelijk!!
Amy: je laat ons wel in spanning zitten hoor!! Anders geeft iedereen de 06 aan Amy, kan ze iedereen smsen wat de uitslag is , hoeft ook je pc niet aan 8)
En al die kwaaltijes :roll: Wordt er zelf niet goed van!! Vandaag nog geen roze gezien, dat is ook alweer anders, maar heb wel weer een zeurig gevoel in mijn onderbuik… Ook ben ik vreselijk vergeetachtig, had vandaag mijn sleutels aan de buitenkant in de deur laten zitten en ik maar zoeken binnen :oops: Dat laatste zal echt geen zwangerschapskwaal zijn, want dat heb ik wel vaker Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt volgende week, kan het alleen maar meevallen…
Ja ik wacht denk ik toch maar met testen tot vrijdag, voel me vandaag raar, dus zou maar zo kunnen dat de ongi er ook aan komt.
Bij Roos waren we na het stoppen met de pil binnen 3 maanden zwanger en hebben toen niet gericht geklust.
Bij de mk was ik gelijk de eerste ronde zwanger.
Nou Roos wilde een fles melk en is moe, heb al wat opgeruimd en ga denk ik zo ook eerst ff tukken of nog ff stoffen en dan tukken, als Roos wakker is stofzuigen en dweilen en ff bedden opmaken.
Laten we hopen dat het nu weer raak is én het keurig blijft zitten! Spannend!
Ik heb geen idee wat ik moet denken, we zijn al zo lang bezig. Soms wil ik het gewoon opgeven. Ik wil niet naar de dokter en de mm in, ik weet nog niet of het me allemaal wel waard is. Het is super zwaar en ik ben zo bang dat het tenkoste van mijn relatie of Amy zal gaan.
@Becca wrote:
Ook ben ik vreselijk vergeetachtig, had vandaag mijn sleutels aan de buitenkant in de deur laten zitten en ik maar zoeken binnen :oops: Dat laatste zal echt geen zwangerschapskwaal zijn, want dat heb ik wel vaker …
HAHAHHAHAHA, moest even lachen!!!
Raad eens wat ik twee weken geleden heb gedaan!!! :lol: :oops: :lol:
Precies hetzelfde!!!
xxx
Ga weg Lau! Lachen!!! :mrgreen: :mrgreen:
Ik denk dat het eerder komt omdat ik te druk in mijn kop ben hoor! Afgelopen vrijdag ging ik cup a soup halen op mijn werk, zit ik aan tafel, wil ik roeren, zit er alleen poeder in, was ik het water vergeten :oops: Mijn collega had het al gezien en die wachtte net zo lang tot ik het doorhad :lol: Je kon hem weg dragen :mrgreen:
Kwam erachter toen ik om half twaalf thuis kwam, en toch mijn sleutels niet in mijn tas had zitten… :eh:
Toen kwam ik bij de voordeur en toen zaten ze er gewoon in! :shock:
Die krengen hebben er dus vanaf half 10 ´s morgens tot half 12 ´s avonds ingezeten! Dennis kreeg een hartverzakking, en had verwacht dat we in een leeg huis terug zouden komen!
Viel gelukkig mee!
xxx
Hier was het toen we terug kwamen van het boodschappen doen, ze hebben er hooguit een half uur ingezeten, aan de achterkant. De poort zat ook op slot, dus dat scheelt weer!
Hoest met de klachten?