Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

willie wortel er is hoop :mrgreen:

Er zijn ook vrouwen die helemaal geen symptomen hebben, die zweven door de eerste periode van de zwangerschap zonder spugen en duizeligheid. Wees dus niet ongerust, je hoeft niet altijd wat te voelen. Anders is het als je alle symptomen wel had en ze plotseling niet meer hebt! Raadpleeg dan zo snel mogelijk je huisarts of verloskundige.

Wordt gek van mijzelf…

Ik ben ziek, heb verschrikkelijke pijn in mijn keel en slapen is een ramp… Ik weet dat ik niet mag klagen, maar jeetje zeg… Ik moet woensdag weer werken, maar daar zie ik zo tegenop! :frowning:

Eten gaat heel moeilijk, ik eet nu gemiddeld 2/3 broodjes op een dag, gewoon omdat als ik meer eet, alles weer eruit komt. Ik weet dat het veel te weinig is, dus slik ook extra vitaminen en drinken doe ik wel genoeg!

Echt even een baal weekje dus… :roll:

@lautje84 wrote:

Kwam erachter toen ik om half twaalf thuis kwam, en toch mijn sleutels niet in mijn tas had zitten… :eh:

Toen kwam ik bij de voordeur en toen zaten ze er gewoon in! :shock:

Die krengen hebben er dus vanaf half 10 ´s morgens tot half 12 ´s avonds ingezeten! Dennis kreeg een hartverzakking, en had verwacht dat we in een leeg huis terug zouden komen!

Viel gelukkig mee!

xxx

hihi ik ken dit verhaal!!

alex had tijdje geleden sleutels erin laten zitten!! en maar zoeken en zoeken! belt een voorbijgangster aan, dat de sleutels nog in het slot zitten :mrgreen:

@lautje84 wrote:

Kwam erachter toen ik om half twaalf thuis kwam, en toch mijn sleutels niet in mijn tas had zitten… :eh:

Toen kwam ik bij de voordeur en toen zaten ze er gewoon in! :shock:

Die krengen hebben er dus vanaf half 10 ´s morgens tot half 12 ´s avonds ingezeten! Dennis kreeg een hartverzakking, en had verwacht dat we in een leeg huis terug zouden komen!

Viel gelukkig mee!

xxx

:lol: Ik had dus vorige week ook precies hetzelfde. Wij waren alleen wel thuis. Toen we 's avonds de voordeur op slot wilden draaien lukte het niet dus deur open en ja hoor… daar hingen mijn sleutels :oops: Gelukkig maar dat ze er nog hingen want als ze gejat waren hadden ze meteen de auto mee kunnen nemen… de autosleutels zaten er namelijk ook aan :shifty:

Nou riep ik vanochtend dat ik dacht ik mijn ei gehad had omdat mijn temp gestegen was vanochtend. Maar nu heb ik dus al de hele tijd kramp in mijn onderbuik (ovulatiepijn??). Vreemd dus. Voor de zekerheid vandaag ook nog maar even klussen.

En anders van die zetpillen halen bij de dokter, heeft een vriendin ook gehad!

Amy: dat geeft hoop!!

Hallo dames! Bedankt voor de felicitaties voor teletubbie. Eindelijk is ze ‘tee’! Het was geweldig gezellig. Veel visite en cadeau’s en ze werd er niet anders van. Een echt familiedier, ze vindt het heel gezellig en leuk allemaal. Dan bij die spelen, dan bij die op schoot…

Ze is heel erg verwend en de schaal met schuimpjes, smarties, spekjes en likkoekjes was een succes.

Ik hoor hier veel positieve verhalen van iedereen. Sommigen al overtijd zelfs. Spannend hoor. Ik ga morgen zeker lezen. Vannacht zijn we bij vrienden.

Zelf heb ik vanaf eergisteravond wat lichte krampjes onderin mijn buik. En was de afgelopen avonden wat misselijk. Nu weet ik wat het is: gisteravond diarree :sick: Ben wel 5 keer naar de wc gelopen, maar nu nergens meer last van. Wel nog steeds wat misselijk.

De temp is nog steeds hoog, dus de eisprong is denk ik al geweest. Omdat ik nog maar net begonnen ben, weet ik niet wanneer mijn NOD is. WACHTEN, WACHTEN, WACHTEN! :zzz:

(Marieke denk je zelf dat je tot vrijdag kunt wachten? :think: )

Nienke

Volgens mij is mijn vergeetachtigheid en warrigheid nooit meer goed gekomen na m’n zwangerschap… echt waar :oops:

Ik presteer het om een kopje senseo te zetten, op het knopje te drukken, en er dan achter te komen dat ik vergeten ben om een kopje neer te zetten. Of op m’n werk. Een faxnummer intypen, en dan denken… waarom gebeurt er nou niets ? &*(#&( stom faxapparaat. Moet je wel op START drukken natuurlijk.

En zo kan ik nog wel 100 dingen vertellen.

Ik vrees dan ook het ergste als ik weer zwanger ben…

Lieke: hier ook hoor!! Het begon allemaal toen ik de kaas in de keukela legde en ipv in de koelkast en er achter kwam, omdat ik een mes nodig had (die overigens niet eens in die la hoort te liggen :doh: )

Het komt nooit meer goed…

nienke; als ik bijna anderhalve week kan wachten, moet marieke het zéker kunnen!! :mrgreen:

Ik heb net iets stoms gedaan…

ik heb stieken getest en er staat een streepje, ik bedoel twee dus eigenlijk. Alleen had ik altijd gezegd dat we samen zouden testen… Dus wat moet ik nu doen? Nog een keer met plas ophouden tot mijn vriend thuis komt en nog een test doen of morgen of gewoon deze laten zien bij wijze van verrassing. Ik dacht echt dat ie op de controlestreep na helemaal wit zou blijven!

Misschien is deze beter?

Whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tedda heel erg gefeliciteerd meid!!!

Tedda Gefeliciteerd !!! :**:

Ik weet niet wat je tegen je hubbie moet zeggen, misschien toch later nog een test doen?? Ik zou het zelf denk ik niet meer voor me kunnen houden en doen alsof ik heel verrast ben met de 2e test…

Wat een goede afsluiter van dit jaar zeg!!

Meid ik zou de test inpakken en op zijn bordje leggen straks, of als kadootje geven!

Nogmaals supergefeliciteerd!!!

Chris dat kan ik ook niet. Ik denk dat ik maar eerlijk zeg dat ik iets stoms heb gedaan vandaag :mrgreen:

Hij is vast heel blij met je “stomme” actie :wink:

Hahaha ik denk het ook wel, want hij vond het echt vervelend dat ik zo verdrietig was zaterdag… voor niks geweest dus…

Marieke ik vind het een goed plan. Ik denk dat ik hem ga inpakken en dat ik daarna zeg dat ik iets stoms heb gedaan.

Wauw Tedski :dance: :dance: Gefeliciteerd!!! Wat super zeg!

Tedski: Gefeliciteerd!!!

Ooh ik ben zo moe :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: Heb vannacht weer wakker gelegen, van half 2 tot 4 uur en toen in slaap gevallen tot 5 uur, weer wakker en toen om 6 uur de wekker ging kon ik er niet uitkomen…

Sjucht dat wordt nog wat vandaag…

Ik wens iedereen alvast een knallend uiteinde en een supergoed begin voor 2008!!!

Herkenbaar, ik heb vanmorgen bij de drogist iets meegenomen om in te gaan nemen vannacht, ik slaap de hele week al bijna niet…

Zo ik ga eens ff aan de strijk…