Ooohh Tedda! Stoute meid!! :naughty:
GEFELICITEERD!!!
Ik zou de test inpakken en als cadeautje geven :inlove:
jij gaat trouwens zeker naar de septembermama’s?
@Amy82 wrote:
Ooohh Tedda! Stoute meid!! :naughty:
GEFELICITEERD!!!
Ik zou de test inpakken en als cadeautje geven :inlove:
Dat heb ik gedaan, alleen kan ik er nu zelf niet naar kijken.
Weet je waar ik nog het meest blij mee ben? Dat ik blijkbaar zwanger kán raken… mag ik nou vanavond een slokje Champagne nemen? Meestal drink ik toch niet meer dan 1 slok om te proosten en wissel het glas daarna om met de lege van mijn vriend
Ik ga inderdaad naar de september mama’s. Ik zou 9 september uitgerekend zijn (volgens de berekening op de site van predictor).
je kan toch nippen? gewoon glas achterover gooien en dan weer teruggooien in glas
WOW!!! TEDDA!!! :dance: :dance: :dance:
Whaaaaaaaaa toch Tedski!!! :dance: :dance:
Gefeliciteerd!! :dance: :dance:
Vertel nog eens precies wanneer en waarom je dacht dat je ongesteld ging worden? (voor als ik weer eens hoop nodig heb )
ik heb er ook nog aan zitten denken om vandaag goedkope test te halen en stiekem te testen :shifty:
Sterre, ik dacht sowieso de hele afgelopen week ongesteld te worden omdat ik pijn in mijn had en af en toe lichtroze op het toiletpapier zag. Zaterdagavond zaten er bruine slierten op het toiletpapier en heb mijn ogen uit mijn kop gejankt. Echt zoals ik normaal ongesteld wordt en gisteren nog ik even bijna niet meer staan van de onderrugpijn, ook normaal een klacht van menstruatie. Dus er is hoop (maar ja dat geloof je toch pas als je zelf zwanger bent).
Ik vind het een beetje onwerkelijk nog hoor!
@Amy82 wrote:
ik heb er ook nog aan zitten denken om vandaag goedkope test te halen en stiekem te testen :shifty:
:mrgreen: DOEN!! :mrgreen:
kom maar op met die banner :mrgreen:
@Tedski wrote:
@Amy82 wrote:ik heb er ook nog aan zitten denken om vandaag goedkope test te halen en stiekem te testen :shifty:
:mrgreen: DOEN!! :mrgreen:
:naughty:
Amy: wat Ted kan, kan jij ook :mrgreen:
Ted: Van harte meid!!! :: ::
Enne…gewoon zeggen tegen je vriend, ik kan me niet voorstellen dat hij boos zou worden met zo’n uitslag!!
@Becca wrote:
Amy: wat Ted kan, kan jij ook :mrgreen:
Ted: Van harte meid!!! :: ::
Enne…gewoon zeggen tegen je vriend, ik kan me niet voorstellen dat hij boos zou worden met zo’n uitslag!!
Ik eigenlijk ook niet! Maar ja, ik dacht altijd dat we dan samen zouden testen enzo.
Amy, je moet doen wat je zelf goed vindt. Als dat pas vannacht is moet je het vannacht doen. Ik dat het raak is en blijft zitten!!
ja maar ik blijf bang om negatief te testen ohja, hoelang zouden jullie je plas vanavond inhouden? want moet natuurlijk wel geconcentreerd genoeg zijn voor hcg? :think:
ga het echt vannacht pas doen. dat wou alex ook. gezellig samen.
ik ga ff op de Wii spelen, doei!
@Amy82 wrote:
ja maar ik blijf bang om negatief te testen ohja, hoelang zouden jullie je plas vanavond inhouden? want moet natuurlijk wel geconcentreerd genoeg zijn voor hcg? :think:
ga het echt vannacht pas doen. dat wou alex ook. gezellig samen.
ik ga ff op de Wii spelen, doei!
Nou als je het een paar uur kunt ophouden zou ik dat doen, maar niet te spastisch hoor! Gaan jullie nog weg vanavond of zijn jullie samen thuis?
nee zijn gelukkig lekker samen thuis!
en anders houd ik het wel vanaf nu zolang mogelijk op en laat ik het in mijn mvmopvangkan staan :sick:
@Amy82 wrote:
nee zijn gelukkig lekker samen thuis!
en anders houd ik het wel vanaf nu zolang mogelijk op en laat ik het in mijn mvmopvangkan staan :sick:
Dat kun je wel doen hoor!
Wat Tedda!!! Wat lees ik nu??? OWWWW WAUWWWWWW Gefeliciteerd!!! OW ik zit helemaal te stuiteren hier Helemaal GAAF!!!
ow ja wat ik vergeet te vragen…Heb je verder nog kwaaltjes?
Dikke knuffel hoor het is je zo gegund!!!
Bedankt voor je antwoord Tedda :thumbup: Mooie banner! :mrgreen:
Amy, volgens mij maakt het niet uit hoor, of je nou je plas ophoudt of opvangt :shifty: Gewoon vanavond met ‘verse’ urine, als je maar geen liters water van te voren drinkt