Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

WW, ik zit zelf ook een beetje te stuiteren en de tijd gaat niet snel genoeg voor mijn vriend thuis komt!

Verder geen kwaaltjes. Wat menstruatieachtige klachten. Maar mij hoor je (nog niet!) klagen! :smiley:

Bedankt allemaal voor de felicitaties, jullie weten het eerder dan mijn lieffie :smiley:

@Tedski wrote:

WW, ik zit zelf ook een beetje te stuiteren en de tijd gaat niet snel genoeg voor mijn vriend thuis komt!

Verder geen kwaaltjes. Wat menstruatieachtige klachten. Maar mij hoor je (nog niet!) klagen! :smiley:

Bedankt allemaal voor de felicitaties, jullie weten het eerder dan mijn lieffie :smiley:

dus geen misselijkheid en zere borsten en vermoeidheid? :wink:

sterre; was idd niet van plan om liters water te gaan drinken hoor :wink:

:: :: Ik wens bij deze ook iedereen een knallend uiteinde van het jaar toe en dat 2008 een heel vruchtbaar jaar voor ons allemaal mag zijn!!! :: ::

Liefs Christa :-*

Jij ook Christa!

En de rest natuurlijk ook!

@Amy hahahaha jij bent net mij hahahaha ik zat ook al zo van owww dus geen misselijkheid(die ik soms wel met vlagen heb) Geen zere borsten? HIHIHI zo dus er is nog hoop :lol:

@Williewortel wrote:

Jij ook Christa!

En de rest natuurlijk ook!

@Amy hahahaha jij bent net mij hahahaha ik zat ook al zo van owww dus geen misselijkheid(die ik soms wel met vlagen heb) Geen zere borsten? HIHIHI zo dus er is nog hoop :lol:

nou ik lag gisteravond op bed, kon écht gewoon niet slapen… toen ook vlaag misselijkheid, maar dat kon ook van spanning zijn haha!

Wauw Tedda! GEFELICITEERD!

Ik zou het ook inpakken en dan zeggen dat je iets stoms hebt gedaan. Ik heb bij al de 3 zwangerschappen alleen getest. Gewoon omdat ik zo vaak teste en van de helft weet ie het niet eens. Ik wil hem er ook niet te veel mee belasten, het is al zo’n vrouwengedoe dat zwanger worden. Het moment was er niet minder mooi om als ik de positieve test liet zien… :inlove:

Ik heb het gevoel dat er eindelijk wat positieve berichten gaan komen hier in deze topic… :thumbup: :dance:

Hier nog steeds niet lekker in de buik, dat worden geen oliebollen vanavond. Ook wat menstruatie-achtige krampen. Maar ja das moeilijk te zeggen als je ook last van de darmen hebt. Zit vlak bij elkaar geloof ik. :think:

Als jij het kunt Amy, dan kan Marieke het ook? Nou ze is vanmiddag naar de drogist geweest lees ik. Het zou me niks verbazen als ze wat extra gekocht heeft en zelfs al getest heeft…( :wink: )

Nou ik ga even ramen wassen aan de binnenkant (teletubbie haar handafdrukken zie je zo fijn als de zon schijnt) en stofzuigen, wel nodig na de verjaardag gisteren. En dan is teletubbie ook wel weer wakker, dus nog ff spelen.

Nienke[/b]

Nee ik heb niet echt kwaaltjes. Misschien als ik ze ga zoeken?? Maar nee, eigenlijk alleen menstruatieklachten… Ik had van de week wel eens zere borsten als ik er per ongeluk langs ging, maar als ik dan harder ging drukken was het weer weg. Bovendien heb ik dat ook vaak als ik ongesteld moet worden.

Dames. Ik blijf nog wel even online, maar alvast een goed en vruchtbaar jaar toegewenst!!

nienke; ik heb ook al vanaf vorige week maandag testen in huis :wink:

@Amy82 wrote:

nienke; ik heb ook al vanaf vorige week maandag testen in huis :wink:

Maar jij bent sterk!! :wink:

dank je :oops:

maarre, jíj heb een positieve test, jíj bent zwanger!!! je zal net zien dat ik vanavond gewoon… negatief test :frowning:

Marieke is ook sterk, maar dan in andere opzichten :wink: niet met geduld bewaren zeg maar. Nou ja, ik spreek nu ook voor haar. Misschien is ze er wel helemaal niet mee bezig (geloof het zelf niet nu ik het schrijf) en liggen de testen al in de kast…

Nienke

Nienke wat ken je me toch goed! :mrgreen:

Hier beetje duizelig op zijn tijd, heel vervelend, voel me vandaag echt raar, zal me dan ook niks verbazen als morgen de ongi er door komt.

whahahah moet wel om je berichtje lachen Nien! :mrgreen: :angel:

Dus je hebt niet stiekum al getest Marieke?

…dan had het er echt al wel gestaan als het positief was. Nog alle kans. Voor meer dames hier. Heb het gevoel dat er minstens 1 zwangere bij komt. Weet niet wie. Ben niet paranormaal :lol:

In het voorspellingen topic hebben ze voorspeld dat ik in april 2008 zwanger ben en die ook uitdraag. Ben benieuwd. Als er maar geen slechte meer tussendoor komt, vind ik het goed!

Amy, heus niet! Bij jou issie ook vast positief!! Want zelfs als je eisprong later was dan je denkt dan nog ben je waarschijnlijk over tijd. Ik was 30 november voor het laatst ongesteld geworden en heb een cyclus van 32 dagen. En jij had een week eerder de bloeding.

Voorspellingen topic? waar?

@nienke2 wrote:

…dan had het er echt al wel gestaan als het positief was.

Das waar :wink:

:angel:

Ik denk hier Marieke: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=43042&highlight=voorspelling