Nou ik heb mijn vraag er neer gelegd, ben benieuwd!
Hier nog geen :evil: te bekennen dus ik duim rustig ook door voormezelf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en voor de andere wachtende!
Spannend WW, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: met je mee
Jij ging ook voorlopig nog niet testen toch?
Zie net Patrick Swazey bij Oprah, die ziet er nog erg goed uit voor een knakker van 55 :shock:
Meiden ik wens jullie een fantastische oudjaarsavond toe en een spetterend uiteinde en ik hoop dat Amy het jaar helemaal knallend mag beginnen!
Ik ga over een kwartiertje de deur uit om oudjaarsavond/nacht elders te vieren.
Ja we gaan pas volgende week zondag testen als ik dan nog niet ongi ben! Dus hoop het!
En amy idd we duimen dat het jaar geweldig kan gaan beginnen voor jou!
En marieke natuurlijk ook!
komt mn schoonmoeder vanavond langs, zal pas rond half 1 weggaan :wall: dus dat testen moet dan nog even wat langer wachten :eh:
Amy, je geduld wordt op de proef gesteld…ik dat het beloond wordt…
TEDSKI… :: :: GEFELICITEERD! :: ::
Geniet ervan, hartstikke fijn voor jullie. :dance: :dance: :dance:
Wat een mooi begin van 2008.
Amy… fingers crossed hier. Ook voor WW.
Allemaal een ontzettend gezellige jaarwisseling en een geweldig goed, gezond en vruchtbaar 2008 toegewenst! :-*
X Bren.
Tedda, is je vriend al thuis? Ik ben erg benieuwd hoe hij reageerde
ja Tedda! ik ben ook benieuwd!!! hoe reageerde je man/vriend???
ik heb momenteel wel steeds een trekkerig gevoel onderin mn buik… van die steekjes zeg maar… datzelfde voel ik ook binnenin zeg maar… gelukkig geen ongikrampen :dance:
hier ook iedereen een goed, gezond, gelukkig en bovenal vruchtbaar 2008 toegewenst!!
Ik wil iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en hopelijk voor iedereen een vruchtbaar jaar.
Ik had het zonet erg moeilijk, mis mijn mannetje vandaag wel heel erg, valt me toch zwaarder dan met kerst
Om 0.00 gaan we sterretjes aansteken als symbool voor Daan :**: Ik wilde eerst zijn naam maken met sterretjes en dan aansteken maar ik krijg ze nooit mooi tegelijk aan.
mooi hoor karin :hug: Denk dat Daan :**: het ook heel mooi zal vinden!!
ik heb net getest, helaas niet zwanger…
en weet je wat nu het ‘lachwekkende’ is, dat ik nu lijkt wel ongikrampen in mn buik begin te krijgen… :eh: :doh: :mrgreen:
ow nee amy, dit is echt balen!!! Dat had ik niet verwacht eigenlijk! Maar we zeggen nog niets want misschien heb je je eisprong later gehad en testte je te vroeg! Dus geen bloed geeft moed! Het is maar hoe je het bekijkt! Er zijn meer vrouwen die heel laat pas positief testen!
Heeeeeeeeeeee TEDDA.
Wat onwijs leuk. GEFELICITEERD…
Enne… ik heb bij de eerste zwangerschap ook in m’n uppie getest, gewoon omdat ik dacht dat de test hartstikke negatief zou zijn… mooi niet dus.
Oh… Amy, je berichtje heb ik net even over het hoofd gezien… :hug:
Wat onwijs balen !
He… je weet toch niet precies wanneer je NOD is/was dus je weet het nooit hoor ! [/i]
nee dat weet ik idd niet nee en gelukkig hebben we wel regelmatig geklust (doen we nl meestal om de paar dagen) maar het is wel teleurstellend
heb wel steeds steken sinds vandaag onderin mn buik… dus misschien dat ongi er nu aan gaat komen… ik weet het ook niet…
Gefeliciteerd tedski