Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Karin1981,

Even een hele dikke knuffel voor jou :hug: . Wat lijkt het mij moeilijk… het jaar dat jullie oud en nieuw met zijn drietjes zouden gaan vieren maar wat zo anders is gelopen :cry: . Natuurlijk hoop ik voor iedereen in dit topic dat ze snel zwanger zullen zijn, maar voor jou hoop ik het net een beetje meer. Misschien dat het jullie zal helpen in het verwerkingsproces, maar het zal jullie vooral iets geven om naar toe te leven. :-

Amy,

Ook voor jou een hele stevige knuffel. :hug: :hug: Balen meis… misschien was het gewoon te vroeg om te testen, of misschien heb je je menstruatie onbewust uitgesteld. In ieder geval is dit niet waar jij en wij natuurlijk ook met zijn allen op hoopte. Maar ik weet heeeeel zeker dat 2008 ook voor jou een geweldig jaar gaat worden waarin je zeker weten weer snel zwanger zal zijn :-

Nou dames!! Het is bijna 0:00… Ik wens jullie een fantastisch, mooi, leuk, bijzonder en vooral vruchtbaar 2008!!

Veel liefs,

Daniëlle

Amy :hug: ik had dat niet verwacht!!

Karin :hug: moeilijk hoor allemaal! Sterkte in elk geval!

Mijn vriend reageerde een beetje vreemd eigenlijk. Volgens mij beseft hij het nog niet helemaal. Ik ga morgen nog een test doen :mrgreen:

Amy :hug: hoop dat je alsnog positief gaat testen!!

He verdorie Amy dat had ik niet gedacht :hug: Heb je nog wel een beetje een leuke avond gehad?

Voor iedereen: De beste wensen voor 2008, dat voor een ieder haar liefste wens mag uitkomen :-

Karin, ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vond, je laat als het ware een stukje van Daan :**: achter in 2007 :cry: Sterkte meid :hug:

Danielle, mooi gezegd :-

Tedda, hoe vreemd reageerde je vriend, ongelovig?

Wij hebben een gezellige avond gehad, lekker uitgeslapen tot half 10.

Meiden allemaal een gezond en vruchtbaar 2008 gewenst!

Een geweldig 2008 voor iedereen.

Dat we allemaal dit jaar nog mogen bevallen !!! :pray:

Goedemorgen!!

Allemaal de beste wensen!!

Amy?/ En?? :pray: :pray:

Voorspellen: er is bij mij door 3 onafhankelijke mensen een 2-ling voorspelt…zal mij benieuwen. Er is ook al voorspelt dat ik mei 2007 zwanger zou zijn en dat was dus niet zo… Ik geloof er dus niet in en dat terwijl ik wel zweverig ben.

Morguh!

Becca,

Je moet even terug lezen… Amy heeft al gepost gisterenavond :wink:

Allemaal een leuke avond/nacht gehad? Was het bij jullie ook zo ontzettend mistig? Het was hier zo mistig dat je in combinatie met de rookontwikkeling van het vuurwerk je eigen voortuin niet eens meer kon zien. Af en toe zag je de mist rood, groen of blauw oplichten maar dat was het ook wel haha. Wat ik dan weer niet leuk vond is dat ze hier vuurwerk tegen de ramen aan gooiden. Ik schrok me helemaal een ongeluk. Maar goed dat we dubbel glas hebben anders was de ruit vast doorgegaan. Dochterlief heeft heerlijk doorgeslapen en kwam vanochten pas om 10 voor 8.

Zo nu ga ik maar eens de kerstboom aftuigen en aan de schoonmaak. Fijne dag allemaal!

Liefs,

Daniëlle

@amy

heej meis, wat jammer dat het geen positieve test was… ( hier trouwens ook niet )… Maar idd, zolang er geen bloed is is er hoop…

Ik heb gisteren zelf negatief getest. Maar ben dus ook nog niet ongesteld geworden…

Misschien was het nog te vroeg om te testen…

Trouwens Bij een positieve zwangerschapstest krijg je toch 2 streepjes he ??? Mijn digtale test gaf op het gewone testje twee streepjes… Maar toch gaf het niet zwanger aan op het beeldje… misschien wetenn jullie meer??

liefs en veel gezonds in 2008

mama21; je hebt zeker getest met de digi cb? die mag je NIET van het strookje aflezen! dat staat ook in de handleiding. als schermpje zegt NIET ZWANGER :wall: dan tja, dan is dat helaas ook het geval :frowning:

@Amy82 wrote:

ik heb net getest, helaas niet zwanger… :frowning:

Ik had er overheen gelezen :oops:

Amy, wat erg voor je meid :hug: Hopelijk was het gewoon te vroeg!

Sterre, mijn vriend reageerde inderdaad een beetje ongelovig. Hij zegt: ik geloof het pas als je een echo gehad hebt. Hij vertrouwt zo’n test niet. Dus ik heb even uitgelegd hoe dat werk :mrgreen:

Mooie banner trouwens hoor Tedda :inlove:

En hoe is het met de rest? Voelt iedereen al wat?

Hier tot nu toe geen roze. Af en toe met vlagen een kramperig gevoel in mijn onderbuik, maar over het algemeen heb ik nergens last. Hoop heb ik niet, het is wel voorgekomen dat ik pas later last had. We zien het wel.

*meiden ik wil jullie even speciaal een ergggggggggggg vruchtbaar 2008 wensen!! Ik :pray: voor jullie!! :- Sas **

Amy balen zeg…weet je nog niet waar je aan toe bent en je hebt al zo lang gewacht…

Ik voel nog niks. Vandaag dag 32 na de miskraam. Af en toe wat ongi achtige krampen. Heb vanmorgen niet getempt, had geen zin dacht ik na de champagne, bier en bedtijd van 5:00… :lol:

Ik ga nog ff bankhangen, morgen weer werken :?

Nienke

Oooh ships :oops: iedereen een Gezond en VRUCHTBAAR 2008! :dance:

Nienke

Gelukkig nieuw jaar!! (ik was het vergeten, sorry) Dat hier maar snel veel zwangere bij mogen komen.

Ik ga vannacht op vakantie naar de zon!!! dus ben er een weekje niet…en weet niet of ik internet op ga zoeken daar.

Dus iedereen veel succes met alles en ik lees volgende week wel weer bij…hoop weer meer zwangeren te treffen!! :pray:

Liefs Chris :-*

@chris1981v wrote:

Ik ga vannacht op vakantie naar de zon!!! dus ben er een weekje niet…en weet niet of ik internet op ga zoeken daar.

Dus iedereen veel succes met alles en ik lees volgende week wel weer bij…hoop weer meer zwangeren te treffen!! :pray:

Liefs Chris :-*

Heel veel plezier!! (Waar ga je heen?)