Lekker naar de zon, heerlijk, daar heb ik nu ook zo’n behoefte aan!!!
Ik heb weer iets raars…alleen mijn linker (*) doet zeer :shock: Verder af en toe een zeurderig gevoel, that’s it. Ik ga er vanuit dat de ongi gewoon weer gaat komen :? Pff… ik heb helemaal geen zin meer in al dat zwanger worden gedoe…
Ik ben het al zo en om nu de mm in te gaan, ik heb daar de puf niet (meer) voor…
Ik snap er ff niks meer van, ik ben 2 dagen voor kerst begonnen met ovulatie testen elke x een licht streeptje werd tot aan gister wel steeds donkerder maar lang niet zo donker als de controle streep. Laatste 2 dagen gelijk aan elkaar.
Op 25 december heb ik niet kunnen testen. Vandaag een heeeeeel licht streepje.
Betekend dat ik mijn ei toch al gehad heb? Had de laatste dagen wel meer afscheiding gehad en steken in mijn buik.
Becca :hug: vervelend dat je je zo voelt.
Karin, als ik het zo lees, is je ei al geweest. Je hebt 2 dagen een positieve ovutest en als hij daarna weer negatief is, is je ei geweest. (zo heb ik het altijd begrepen)
Alleen is de test streep nooit donkerder of gelijk aan de controle streep geweest dat moet toch altijd
@Tedski wrote:
Becca :hug: vervelend dat je je zo voelt.
Sja, zodra mijn nod komt, krijg ik altijd van die sombere gedachtes. Dat het nooit meer gaat lukken, we het er maar bij 1 houden, ik al dat gedoe niet meer hoef enz… Op het moment dat ik in de klusperiode ben, ben ik heel positief en bedenk me dan ook dat ik naar de arts ga voor een verwijzing als het weer niet lukt, maar als ik dan echt ongi ben…durf ik niet meer :roll:
@Karin1981 wrote:
Ik snap er ff niks meer van, ik ben 2 dagen voor kerst begonnen met ovulatie testen elke x een licht streeptje werd tot aan gister wel steeds donkerder maar lang niet zo donker als de controle streep. Laatste 2 dagen gelijk aan elkaar.
Op 25 december heb ik niet kunnen testen. Vandaag een heeeeeel licht streepje.
Betekend dat ik mijn ei toch al gehad heb? Had de laatste dagen wel meer afscheiding gehad en steken in mijn buik.
Daar lijkt het wel op. Maar bij mij werden die streepjes ook nooit donkerder dan de controlestreep. Welke gebruik je? Ik had eerst die van M*tcare en die vond ik echt niet fijn. Later die van CB gebruikt en die vond ik veel prettiger, wel duurder maar die snapte ik ten minste.
Heb je wel geklust?
@Karin1981 wrote:
Alleen is de test streep nooit donkerder of gelijk aan de controle streep geweest dat moet toch altijd
oh, ik dacht dat je bedoelde dat het wel zo was. Dat zou we moeten ja :think:
Ehmm ik heb ook die van matcare, ja wel geklust alleen was dat niet de bedoeling :oops: we zouden een cyclus afwachten. Alleen heb je niet atijd zin in de doompjes :mrgreen:
Denk ook niet dat ik zwanger ben hoor.
Ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt.
lijkt er idd wel op dat je je ei gehad heb karin, spannend…
ik heb ovulatietesten van Sens*test gekocht. set van 24 stuks en 3 zwangerschapstesten erbij :dance:
chris; hele fijne vakantie!!!
Amy, hoe gaat het nu met jou?
Chris fijne vakantie!
Hier een bluh dag, ik voel me de hele dag al vreemd en niet lekker, niet ziek ofzo maar gewoon bluh, moe gevoel, kweet niet, ook vlagen van misselijk zijn. Of ik ben zwanger of anders verwacht ik dat morgen dag 28 mijn ongi eraan komt. Ga straks denk ik op tijd naar bed. Morgen ook werken, kan er nu al tegenop zien.
marieke; spannend hoor!!!
tedda; lief dat je het vraagt :-* gaat hier wel ok, heb nog altijd nergens last van, ook geen ongikrampen (meer) enzo… en nee, ook nog geen ongi, zit inmiddels op dag ehhh 38 geloof ik :eh: ik weet het niet meer… vanaf 24 november iig niet meer ongi geworden… :wall:
Amy, die onzekerheid is echt vervelend! Hopenlijk heb je gisteren gewoon te vroeg getest, maar dan zou je nog steeds een lange cyclus hebben. Ik houd het hier gewoon in de gaten!
hey meiden allemaal gelukkig nieuwjaar en idd een vruchtbaar 2008!!!
@Amy vervelend die onzekerheid zeg! En nog draai ik mn duimpjes wel voor je hoor!
Ik moet de rest nog even bijlezen maar heb ik nu nog niet echt de puf voor!
Ben nog steeds niet ongi, maar goed dat zegt niets he! Heb nog tot volgende week zondag en hopelijk blijven die nare dingen weg en test ook ik positief!
Maar goed dat verwacht ik niet…
Ik heb al 1,5 week krampjes en zeurderig gevoel…Mijn (.) (.) zijn wel groter geworden en soms met vlagen voel ik ze maar dat kunnen ook gewoon een teken zijn van een naderende menstruatie! Soms wat misselijk maar dat kan ook door die vele lekkere hapjes van de feestdagen zijn :lol:
Iedereen een fijne avond en misschien kom ik straks even uitgebreid terug lezen en op ieder even reageren!
ww wil je niet ontmoedigen, maar ik lees dezelfde dingen als ik heb…
tedda; ja stom he, die cyclus… na stoppen van de pil eerst 28 dagen (maar nog niet voor het eggie gegaan), toen 33, toen zwanger, op 15 juni curretage, op 17 juli ongi, van juli tot ehhh aug steeds bruinverlies, in september vocht achter bm (met als gevolg ook bruinverlies), en eitje in eileider blijven zitten… toen wel bloedverloren omdat gyn met echoding ging kijken, dus toen kwam vocht los… toen in oktober op 17-10 gezien dat er een eitje op springen stond, nou toen een keer een paar dagen wat roodverlies, toen op 19-11 positieve test, op 24-11 ongi, en nu… nog niks…
dus dat is wat mijn lichaam afgelopen maanden gedaan heeft… echt geen touw aan vast te knopen… :eh:
Tja amy helaas zegt het idd niets, heb toevallig even terug zitten bladeren in mijn dagboek toen ik zwanger was van de jongste…En daar had ik ook geen kwaaltjes, en alleen maar dezelfde dingen als die ik nu heb…Maar ja daar heb je ook vrij weinig aan…En nee hoor je ontmoedigd me niet, ieder lichaam is anders en ik ben nu al een poosje ‘bezig’ dat ik er ook niet raar van op kijk als die duiveltjes toch zich komen melden!
Zo heb even mijn plaatje verandert was weer toe aan iets anders en nu ga ik even bank hangen hihi
@renzosmam wrote:
*meiden ik wil jullie even speciaal een ergggggggggggg vruchtbaar 2008 wensen!! Ik voor jullie!! :- Sas *
Dankjewel! :-
[quote="Becca
Sja, zodra mijn nod komt, krijg ik altijd van die sombere gedachtes. Dat het nooit meer gaat lukken, we het er maar bij 1 houden, ik al dat gedoe niet meer hoef enz… Op het moment dat ik in de klusperiode ben, ben ik heel positief en bedenk me dan ook dat ik naar de arts ga voor een verwijzing als het weer niet lukt, maar als ik dan echt ongi ben…durf ik niet meer :roll:[/quote]
Dat is bijna precies zoals het bij mij ook gaat! Ik zeg net nog tegen m’n moeder dat ik nu ‘in mijn goede dagen’ zit. Vlak voor de menstruatie somber en down. Dan pep ik mezelf weer op zodra de menstruatie goed doorzet. Hoopvol en vol energie ga ik dan weer door het leven. Omstreeks 15 januari zit ik waarschijnlijk weer volop in de negativiteit en onzerheid met bijbehorende gedachten :?
Maar Becca, wat ik niet herken is dat je de energie niet hebt om de MM in te gaan. Wel kan ik het begrijpen :hug:
WW, mooie nieuwe avatar :thumbup: Grotere borsten? Is dat ook een ‘voor de gek-hou-kwaaltje’? :o Nee toch? Gevoelig, jeuk, steekjes kan ik me allemaal voorstellen. Amy, waren/zijn jouw borsten ook groter?
Marieke, rot dat je je niet lekker voelt, vooral omdat je niet weet of het voor een goed doel is :hug:
Amy, nu maar weer afwachten, hoe voel je je daarbij?
Karin, dat van die ovulatietesten herken ik wel, ik heb ze 2 maanden gebruikt en maar 1 keer een overtuigende positieve test gehad.
Pffffffffff deze maand wordt ik 34 :shock: Tik tik tik…
Goedemorgen dames, weer fris en fruitig op het werk…ppfff ligt toch een stapel werk.
WW, had je al gezegd wanneer je wilde gaan testen eventueel?
Amy, als ik dat allemaal zo lees is het geen wonder dat je cyclus van slag is. Maar wel irritant dat je niet weet waar je aan toe bent.
Kan het me heel goed voorstellen. Vanochtend weer een lage temp (eerder 36.8-37.0, nu 36.6). Is dit nu weer een dipje, of komt mijn NOD er aan, of is het allemaal zo in de war!!!
Ik lag heel vroeg op bed, dus heb niet minder slaap gehad, dus zou juist verwachten dat het dan hoger is. Dus het is een duidelijk daling. (Ofzo)
Nienke