Irene, welkom. en succes met de ovu testen, heb er wel ervaring mee (alleen met die van matcare) maar het werkte bij mij niet. Heb het geld er niet voor over om duurdere te kopen. het tempen werkt bij mij goed om te zien wanneer mijn ei was.
Succes met alles, je moet er soms wat voor over hebben
Ik zei ook tegen manlief (wat een vreselijk woord :sick: ) dat we er over 2 weken weer tegenaan moesten. Normaal gesproken wilde hij er niet zo bij nadenken, maar inmiddels is ie er net zo mee bezig als ik.
Becca, 5 minuten :shock: dan durf je toch niet eens meer boodschappen te gaan doen op het laatst?
Mijn bevalling duurde 4 uur. Ook snel voor een eerste, maar niet te vergelijken, want het was een ingeleide bevalling. Dus hoe het voor een 2e zal gaan? Ik heb het gevoel dat dat niet lang zou duren, want het infuus van de inleiding sloeg goed aan en de tabletten om de miskraam op te wekken ook.
Lieke :thumbup: (er is nog veel kans)
Sterre: :-* voor je man. (is het wel een lekker ding? geintje) Jij bent ook al zoān snelle Jelle in bevallingen. Als we allemaal tegelijkertijd door zouden gaan naar de 9 maanden-mamaās dan heeft onze maand snel de bevallingen erdoorheen :lol:
Gr. Nienke
@nienke2 wrote:
Sterre: :-* voor je man. (is het wel een lekker ding? geintje)
Gr. Nienke
Bedoel je die kleine of die grote?
Maakt niet uit, het zijn allebei lekkere dingen :inlove:
Natuurlijk allebei. (maar ik doelde op de grote, alleen daar ga je natuurlijk geen temperatuur van opnemen :doh: )
Hier een wandeling achter de rug, daarna patatten eten en nu ligt dochter te slapen, man te lezen op de bank, en ik te kOK-ken. wat wil je nog meer op een luie zondag?
Of zal ik nog ff gaan verfen? :think:
Nienke
hahaha nee, hij meet zelf, die grote
donderdag en vrijdag was het 39, best hoog.
Hij heeft voor hij mij kende een legionella longontsteking gehad (veteranenziekte) en is daar bijna aan onderdoor gegaan. Vandaar dat koorts nare herinneringen oproept bij hem en hij dan ook weer bang wordt.
Nienke, neehoor, het is te donker om te schilderen :snooty: Wat moest je schilderen dan?
Hier zijn de ramen gelapt, dan doen we dus noooooooooooooit meer he, dat rode plakband!
Trouwens, WW, fijn dat je je weer meld Wel balen dat je zolang moet wachten op duidelijkheid :hug:
WW; je zit dus eigenlijk in hetzelfde schuitje als ik zat/zitā¦ irritant hoor hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebtā¦
mag ik trouwens zeggen dat ik stiekem eigenlijk wel al heel erg blij ben met die test? ondanks dat het nog niet eens zeker isā¦ :shifty:
Amy, natuurlijk mag je dat stiekem zeggen!! En hoezo niet zeker?? Een streep is een streep, alleen wil je volgens mij nog niet blij zijn omdat het al zoveel is misgegaan. Dus dat het deze keer gewoon goed gaat.
Even een vraagje, hoe vaak kun je een positieve ovulatie test hebben. Ik heb nu 3 dagen achter elkaar een postieve ovulatie test :think: Vrijdag avond getest met clear blue en met matcare, een smiley en een donker streepje. Zaterdag weer smiley en donker streepje. Nu weer een smiley en een test streep die zelfs donker is dan de controle streep.
:think: ik snap niet meer
@Sterre74 wrote:
Oja, mijn grote man/partner/geliefde is ziek, niet mijn knulletje :mrgreen:
Mannen zijn toch net kinderen als ze ziek zijn? :mrgreen:
Een sterrenkijkertje is een kindje dat met het gezicht naar de buik kijkt zeg maar. ze kijkt omhoog. Meestal wordt het achterhoofd eerst geboren, maar in dit geval het voorhoofd eerst. Dat geeft altijd complicaties, maar Amy was een minipoppetje (3 weken te vroeg) dus daar had ik mazzel mee.
Ik had eerst wel gewoon weeen, een flinke storm, ik ben in 2,5 uur van naar 10cm gegaan :shock: Lekker snel, maar ik had wel 3 dagne naweeenā¦
Sirene: dat is nogal een flinke handicap! Misschien stomme vraag, maar helpen filmpjes ofzo niet? Of heeft hij er gewoon weinig gevoel aan? Hopelijk raak je evengoed snel zwanger!
Karin :hug: Het is ook heftig nieuws! Lekker niet reageren dan hoor!!
En 3 dagenā¦ik heb werkelijk geen ideeā¦ :think:
WW en Amy :kaars: Het MOET gewoon goedkomen met jullie!!
Karin, is het qua cyclus wel tijd voor de eisprong? Kan me voorstellen dat je er nog geen regelmaat in hebt zo snel na de geboorte van Daan :**:
Aangezien Amy ook een positieve ovulatietest had, is het misschien een idee om ook een zwangerschapstest te doen? Geen idee hoor, ik denk maar hardop :think:
haha dat heb ik ook al gedaan en die is hardstikke negatief :mrgreen:
Idd Amy wij zitten in het zelfde pakket, echt heel vreemdā¦
Maar goed ik lees zulke verschillende verhalen over de CB digitaal dat hij soms niet zwanger aangeeft en de een gewone normale test welā¦Dus ik test volgende week gewoon met een normale test!
En ik duim ook voor jou meis dat je gewoon TOCH ZWANGER MOET ZIJN!!! :thumbup: :thumbdown:
En Karin, ik weet niet wat het moet zijn maar het is wel vreemd idd, zometeen ben je toch al wel zwanger maar je kan nooit 3 dagen achter elkaar een eisprong hebben toch? Nou ik duim ook voor jou en voor de rest van de niet zwangere ook en voor de zwangere natuurlijk dat alles goed mag blijven gaan!
karin :hug: het zit ook niet echt mee he bij de 1e kwartaalstoppers en bij de december mamaās :hug:
maar 3 dagen een positieve ovutest (zelfs die van cb?!) dat is wel heel raar :think: wilde ook net zeggen gooi er eens een ander testje tegenaan, maar dat heb je dus al gedaanā¦ vaagā¦
ww; ja apart he maar misschien test jij net als ik wel ook heel laat positiefā¦ al hoewel, ik zou gister 2 weken overtijd zijn, dan kan ik volgens mij nooit zoān vaag streepje hebben, dus denk dat ik mijn ei veel later heb gehad!!
nou ja we wachten maar af. heb ook āniet zwangerā al teveel gezien op digicb, dus wil daar wel mee wachten tot vrijdagā¦
ohwja, vrijdag wel een wijntje gedronken trouwens met borrelā¦ :doh:
Hai Becca,
Het is inderdaad een grote handicap om zwanger te raken, niettemin zijn wij er per 1 januari jl. met goede moed aan begonnen. Hij heeft nu ook meer gevoel en wellicht dat daardoor zijn zelfvertrouwen ook wat omhoog gaat. Over vijf dagen moet ik ongesteld worden, maar ik heb nu andere klachten als voorheen in mijn PMS-periode. Ik heb ineens grotere borsten! Het viel mijn vriend vanochtend ook al opā¦ En al mijn bhās zitten ineens een stuk strakkerā¦
Misschien teveel oliebollen gegeten met oud en nieuw? hahaā¦tja, je gaat overal op letten natuurlijkā¦
Weten jullie tot hoeveel tijd voordat je ongesteld bent je zwanger kunt raken? Zo zijn wij pas begonnen per 1 januari en was mijn laatste ongesteldheid begonnen op 14 december jl. Dan kan ik officieel toch niet nu al zwanger zijn? (twijfel, twijfel)
Groetjes weer,
Irene
Misschien heb je wel 2x achter elkaar een eisprong gehad?
Ben benieuwd hoe ie morgen isā¦
Amy, 1 wijntje geeft toch niet? Of was je straalbezopen?
irene, je hebt toch een cyclus van 28 dagen? in principe zou je dan na 14 dagen je eisprong moeten hebbenā¦ als ik 14+ 14 doe, kom ik op 28 december. maar als je een late eisprong hebt gehad, wellicht na 1 januari, dan zou het kunnen jaā¦
is maar theorie hoor
@Amy82 wrote:
ohwja, vrijdag wel een wijntje gedronken trouwens met borrelā¦ :doh:
Bij mij is het waarschijnlijk ingenesteld rond kerstā¦ik heb aan de filet gezeten, brie, bier, bier, bier, bier en champangeā¦
Het is niet andersā¦
@Sterre74 wrote:
Misschien heb je wel 2x achter elkaar een eisprong gehad?
Ben benieuwd hoe ie morgen isā¦
Amy, 1 wijntje geeft toch niet? Of was je straalbezopen?
haha neeeeeeeeeeeeee, ben al echt niet meer straalbezopen geweest sinds een jaar volgens mij haha
haha becca, klinkt goed
Irene, het is allemaal afhankelijk van de lengte van je cyclus. Ik had de laatste twee keer een cyclus van 32 dagen, dat betekent dat ik mijn eisprong niet op dag 14 maar op dag 18 heb. EIgenlijk moet je ook andersom rekenen: niet 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie maar 14 dagen voor je verwachte nieuwe menstruatie. Beetje ingewikkeld. Maar stel dat je 28 januari je nieuwe menstruatie verwacht, dan zou je rond 14 januari je eisprong hebben, terwijl je bijvoorbeeld 28 december je laatste menstruatie hebt gehad. Snap je het nog?? :think: