wel leuk idd als we in een week tijd ineens 4 zwangeren ofzo erbij hebben :mrgreen:
Ik heb het verhaal gelezen van missygirl, echt erg hoor!
Wij zijn afgelopen augustus ons vriendinnetje Mo kwijt geraakt, die schreef bij ons mee, dus ik begrijp precies hoe de meiden zich daar moeten voelen.
Sterre:op het werk weten ze het niet, dat hoop ik nog wel eventjes zo te houden. Ik ben er wel vaker moe, omdat Amy slecht slaapt, dus hopelijk valt het ze niet zo heel erg op. Amy is in 3,5 uur geboren, dus dat bied wel perspectieven voor de 2e
Brenda
Goedemorgen lady’s,
Amy: je maakt het wel heel spannend he’ :D. Een streep is een streep, maar snap dat je het nog even niet wilt gaan geloven! Feliciteer je nog niet, doe dat als je er zelf aan toe bent. Al lijkt het erop dat je gewoon zwanger bent :D.
purpled: Voor jou ook heel spannend he’. Hoop dat de hormoontjes van becca hun werk doen . Wat vervelend trouwens van die bult op je kaak!! Heb je er erg last van??
WW: Hoe gaat het nu bij jou?? Meis, snap dat je door de negatieve test erg teleurgesteld bent, maar je bent toch niet voor niks al een week overtijd zal je denken :think:. Misschien had je iets te weinig hcg in je lichaam. Wanneer ga je er weer een test tegenaan gooien??
Sterre: Hoe gaat het met je mannetje?? Al beetje opgeknapt?? Wanneer moet je trouwens naar de feriliteitsarts?? Je krijgt gelijk heel vragenvuur op je af . Om even op je vraag over de miskraam terug te komen over mijn miskraam. Hoef niet meer terug te komen op controlle om te kijken of het schoon is. Bij de vorige echo zag ze al geen vruchtje meer zitten, alleen bloed. Moest alleen terug komen als ik buikpijn hield of bleef vloeien, maar dat is na 11 dagen gestopt. Hoe gaat trouwens met snoepen?? Hier gaat het heel goed. Ben helemaal trots, gisteren feestje gehad en alleen 3 kleine stukjes haring op, stukje ei en 2 stokbroodjes, alleen gezonde dingen dus :D. Volgende week ga ik ook weer beginnen met sporten. Heb nog niet op de weegschaal gestaan, dus heb geen idee wat ik nu weeg, doe dat over paar weken, maar als ik afval zal ik dat wel aan mijn kleding merken, hoop ik tenminste
Brendaatje: Spannend hoor. Duim hier zo hard voor alle dames, dat ze helemaal lam worden, maar ga nog even door. Morgen ging je testen toch??
Lieke: Hoe gaat het bij jou??
Becca: Zal het heel jammer vinden als je niet meer meekletst, omdat je banner misschien te confronterend is :?. Dat vind ik juist helemaal niet, zie je hier al vaak zat op kok. Vind juist heel gezellig als je blijft :D. Bedankt voor je hormoontjes, hopelijk doen ze hun werk bij ons allemaal
Hier denk ik ook vaak aan missygirl, heb er gewoon geen woorden voor, vind echt zo erg. Zo zie je maar weer wat een wonder het is als jezelf mag bevallen van een gezond kind en daar zelf ook gezond uitkomt.
Ik ben eventje weer wat drukker, dus dit weekend iets minder langs geweest. Hebben vrijdag plantjes voor in huis gekocht en een nieuwvloerkleed, Gisteren hadden we een feestje en hebben we de plantjes gepoot, wat een rot werk. Ben er best lang mee bezig geweest. Vandaag gaan we even naar de ikea om nieuwe kussen sloopjes te kopen die passen bij het kleed. We hadden een creme kleurig kleed, maar daar zat paar kleine vlechtjes op en daar iriteerde ik me aan, dus nu een hoog polig, echt hoog polig choco bruin met ivoor kleed gekocht. Hier zie je vlekken bijna niet op, want het kleed is bijna helemaal bruin met ivoor kleurige haartjes erdoor heen. Mijn temp was vanmorgen voor de 4de dag hoog, dus heb 4 dagen geleden mijn eisprong gehad. Gisteren had ik last van menstruatie achtig gevoel in mijn baarmoeder :think:. Ach we wachten het maar weer af. Ga er niet vanuit dat het raak is, al hoop ik het natuurlijk wel . Fijne dag dames :-*
Nienke: Heeft het al door gezet je ongi?? Kan me voorstellen dat je niet teleurgesteld bent, maar eerder opgelucht dat het niet weken duurt voor je eerste menstruatie komt. Ik zag trouwens dat je niet op lijstje stond. Als je dat wilt, moet je even pbtje sturen naar amy.
Irene: Welkom gezellig dat je met ons mee komt kletsen :D. Leeftijd maakt helemaal niks uit, iedereen deelt hier zelfde wens.
tedski: hoe voel jij je trouwens?? Gaat alles goed??
Amy… een voorzichtige felicitatie. Nu MOET het gewoon goed gaan !!! :**:
Ik weet niet waarom, maar ik heb hier vanmorgen maar weer een CB test er tegenaan gegooid, hartstikke negatief natuurlijk. Voor mijn gevoel is de kans erg klein dat ik over 2 dagen ineens een positieve test heb…
Eens kijken wat m’n temp de komende dagen doet, als die zakt weet ik genoeg.
Tammy, lief dat je naar m’n mannetje vraagt! Volgens mij begon het hoesten vanmorgen pas weer, ik heb snachts weinig gehoord. Hij had vanmorgen 37.4, dus of hij heeft z’n eisprong gehad, of hij is zwanger :mrgreen: Wel heeft hij nog overal spierpijn en veel last van z’n holtes bij z’n neus.
Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de fert.afd, ik kwam er vrijdag niet doorheen! Morgen weer proberen.
Hoeveelste dag na je mk is het nu? Lijkt het alweer op je gewone cyclus?
Klinkt erg mooi, jullie nieuwe kleed! Foto?
Oja, het snoepen. Nou ja, ik snoep niet, maar heb sinds gister best een honger gevoel, waardoor ik wel wat meer eet. Ik hoop dat ik er morgen weer wat meer voor kan gaan. Ik drink ook veel te weinig water!
Toch spannend Lieke…balen van die test zeg! We duimen gewoon door hoor!
Becca, 3,5 uur is wel erg snel voor een eerste! Ik hoop niet dat het bij elke bevalling sneller zal gaan, ik heb het al eens eerder verteld geloof ik. De eerste keer duurde ongeveer 12 uur, de tweede 3 kwartier :shock: Dus dat kan gewoon niet nog sneller en hoop ik ook niet nog eens mee te maken, mag best een uurtje langer duren dan
@Sterre74 wrote:
Tammy, lief dat je naar m’n mannetje vraagt! Volgens mij begon het hoesten vanmorgen pas weer, ik heb snachts weinig gehoord. Hij had vanmorgen 37.4, dus of hij heeft z’n eisprong gehad, of hij is zwanger :mrgreen:
Ha ha… ik wou dat ik die temp had… :lol:
Sterre: whoehahaahahahah, eisprong of zwanger, arm kereltje :mrgreen: Sterkte met je knul!
Mijn ma was helemaal belachelijk snel. De eerste in 3 uur (had bij mij ook gekunt, Amy was een STERREkijkertje hihi, waardoor het 3 kwartier langer duurde) en bij de 2e in 15minuten en bij mij , de 3e, in 5 minuten. Klinkt bizar, maar ze had geen voorweeen, ze kreeg direct persweeen :shock: Ik ben dan ook geheel zelfstandig te wereld gekomen, zonder vk erbij.
Ik heb het toen aangegeven bij de vk en die zei: het zegt geen zak, dus we houden er geen rekening mee, toen ik bij amy zo snel beviel zei ze: bij de volgende kom ik inwonen, anders ben ik niet optijd :mrgreen:
Uhm… ik weet niet meer waar ik op ging reageren…
In elk geval op Tammy: ik voel me op zich goed. Had van de week 1 keer dat ik 's morgens misselijk wakker werd, maar verder nog niet. Daarnaast heb ik pijnlijk borsten en in het begin buikpijn. Nu heb ik de buikpijn ingewisseld voor rugpijn… en het straalt uit naar mijn linkerbeen. Allemaal niet zo fijn, maar eigenlijk wil ik niet klangen
Lieke, balen dat de test niet ineens toch positief is. Ik heb ook wel eens getest als ik zeker wist dat ik ongesteld werd. Ik heb zelfs getest als ik ongesteld was :mrgreen: dus ik snap je wel hoor!!
lieke, blijf voor je duimen voor een positieve test!!
ik heb net mijn temp een s gemeten, was 37,4… maar ja als je er wat uit wilt halen, moet je natuurlijk 's ochtends tempen :doh: weet wel dat her normaliter 37,2 gr is…
@Tedski wrote:
Uhm… ik weet niet meer waar ik op ging reageren…
Ik heb zelfs getest als ik ongesteld was :mrgreen: dus ik snap je wel hoor!!
Ha ha… gelukkig ben ik niet de enige die zo geobsedeerd is want dat heb ik ook gedaan inderdaad…
Heb nog een piepklein beetje hoop voor deze ronde. Je weet het nooit.
Bij m’n miskraam in november had ik 1 dag voor NOD ook een negatieve test, dus wie weet.
@Becca wrote:
Sterre: whoehahaahahahah, eisprong of zwanger, arm kereltje :mrgreen: Sterkte met je knul!
Mijn ma was helemaal belachelijk snel. De eerste in 3 uur (had bij mij ook gekunt, Amy was een STERREkijkertje hihi, waardoor het 3 kwartier langer duurde) en bij de 2e in 15minuten en bij mij , de 3e, in 5 minuten. Klinkt bizar, maar ze had geen voorweeen, ze kreeg direct persweeen :shock: Ik ben dan ook geheel zelfstandig te wereld gekomen, zonder vk erbij.
Ik heb het toen aangegeven bij de vk en die zei: het zegt geen zak, dus we houden er geen rekening mee, toen ik bij amy zo snel beviel zei ze: bij de volgende kom ik inwonen, anders ben ik niet optijd :mrgreen:
Hier ook een snelle bevalling, heerlijk hoor. Verloskundige was net op tijd in huis… Ik zeg ook altijd… volgens mij valt in mijn geval de tweede keer tegen, dat kan haast niet anders.
Poeh Becca, had jij ook meteen persweeen dan? 5 minuten, dus het kan echt sneller dan 3 kwartier :shock: Mijn ex-man heeft mijn zoon ter wereld geholpen, met de vk aan de telefoon. Ik heb daarna 2 dagen met :shock: zulke ogen in bed gelegen 8)
Maargoed, het is natuurlijk zwaar op de zaken vooruit lopen, maar mocht het zover komen ga ik dat natuurlijk wel bespreken en bevallings cursussen volgen ofzo, ‘breng je eigen kind ter wereld’.
In die tijd deed ik niet aan kok of wat dan ook, maar ik ben nu veel banger nu ik weet wat er allemaal mis kan gaan.
Oja, mijn grote man/partner/geliefde is ziek, niet mijn knulletje :mrgreen:
En een Sterrekijkertje, haha! Ik weet eigenlijk niet wat dat precies inhoudt voor een bevalling :think: Waar horen ze naar te kijken?
Tja en testen al je al ongesteld bent :doh: hahahaha ook dat heb ik gedaan! Ik wist gewoon zo zeker dat ik zwanger was!
Dag dames,
Sinds gisteren volg ik dit topic en ik zie vaak het woord test staan, maar dan gaat het niet om een zwangerschapstest. Zijn er dan ook nog andere testen die je thuis kunt doen en kunt aanschaffen bij de drogist of dokter? Ik verneem het graag van jullie. Misschien heb ik het ook niet goed begrepen, dat kan ook.
Verder hebben wij 1 grote handicap om zwanger te raken en dat is dat mijn vriend bijna nooit klaar kan komen tijdens het ‘klussen’. Gisteren lukte het wel nadat hij met zichzelf ‘geklust’ had, om het zo maar te zeggen. Hiervoor hebben wij met condoom gevreeën en had hij sowieso bijna geen gevoel. Nu wel veel meer natuurlijk, maar het blijft een probleem. We gaan wel van alles proberen (in verschillende volgordes, jaja je moet er iets voor over hebben). Nu heb ik ook gehoord dat je van voorvocht ook zwanger kunt raken en dat heeft hij vaak in ruime mate.
Gisteren zei ik nog tegen hem: ‘Ik wilde dat ik een gaatje had in mijn buik met een vergrootglas zodat ik kon kijken hoe de zaadjes bij het eitje komen’, haha.
Amy, ik hoop dat het raak is. Wel heel erg spannend zeg!
Groetjes weer,
een zondagluie Irene
Irene, je kunt bij drogisterijen ook ovulatietests kopen. Deze moet je gebruiken als je je eisprong verwacht. Je moet dan 4 uur niet plassen en niet te veel drinken en dan meet de test je LH-gehalte. Die stijgt naar mate je eisprong dichterbij komt. Als de test streep donkerder kleurt dan de controlestreep dan heb je binnen 24-48 je eisprong. Bij mij werd de teststreep echter nooit donkerder dan de controlestreep.
In het begin verbruik je er veel, maar op den duur heb je er steeds minder nodig. Het is een duur grapje, CB heeft er 7 voor 32 euro, maar je weet in elk geval WEL wanneer je eisprong was/is.
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in reageren ben helemaal van slag door het nieuws van Hennie. Je denkt dat het bij iets van vroeger hoort.
De december maand is al niet zo’n feestmaand
Hey lieve meiden, las ook het verhaal van Hennie en dus dan valt al het andere even in het niet…
Maar goed wat lief dat er nog een paar aan mij denken :oops: Nee en hier nog steeds geen ongesteldheid en ook geen tekenen van een naderende dus tja wat ik ervan moet denken geen idee…Na het stoppen met de pil kreeg ik in eens heel wat pukkeltjes en die zijn nu sinds een week allemaal weg :o dat is wel vreemd moet ik zeggen…Maar goed de test van vrijdag wees negatief uit en ik durf even niet meer te testen en wacht nu echt tot volgende week en als de test dan nog negatief is ga ik langs de huisarts want het duurt dan wel erg lang…
Ik las even in de gauwigheid van Amy’s streepjes en ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren en wie weet over een aantal maanden een mooi klein hummeltje in je armen kan sluiten…
En voor de nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!! Ben enorm blij dat er in iedergeval zwangeren bij komen iedere keer!!!
De nieuwe dames! Van harte welkom en dat jullie ook een vruchtbaar 2008 mogen hebben!
Nou de rest lees ik later even bij want moet geloof ik minimaal 6 pagina’s even helemaal door lezen…
Mag ik voorzichtig vragen waar het verhaal van Hennie dan staat? Hier op het forum?
@Sirene1974 wrote:
Mag ik voorzichtig vragen waar het verhaal van Hennie dan staat? Hier op het forum?
Ja het staat hier ergens op het forum. MissyGirl1982 ofzo? Anders moet je even bij de gebruikerslijst kijken.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=49920&start=135
Onderdaan pagina 57 staat trouwens een antwoord op jouw vraag.
in de huiskamer bij poele poele BUB upd pag 11 kan je lezen wat er is gebeurt!