Amy gefeliciteerd!!! Ik hoop voor je dat alles nu goed mag gaan!
nou ik roep het hier nog niet te hard hoor…
want ook een positieve test zegt bij mij echt nog niks…
helaas
Een posi test zegt niks anders dan zwanger toch? En ok, kan me voorstellen dat je voorzichtig bent omdat het zovaak mis is gegaan maar ik kan niet anders concluderen dan dat je zwanger bent hoor.
Oh Amy, laten we hopen op goed nieuws!
Anders het ziekenhuis bellen en flink overdrijven, dat je gewoon nu pas voor het eerst getest hebt, omdat je niet durfde en nu dus best wel eens al veel verder zou kunnen zijn. Je laat die negatieve test met oud en nieuw gewoon achterwegen…je liegt niet, je verzwijgt het alleen
Ik duim in ieder geval voor je
Amy :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd hoor!!! Een streepje is een streepje en dit keer blijft het gewoon goed gaan :-*
En willen alle zwangeren eens even wat hormoontjes rondblazen :mrgreen: Ik wil zooo graag met jullie mee verhuizen straks
becca; ja als ik ga bellen, ga ik die test van 31-12 echt niet zeggen hoor!
hier ff 2 fotootjes… op de normale is het echt moeilijk te zien op de foto… bij de gekleurde zie het het wel beter :shifty:
Amy :dance: Gewoon morgen even bellen zou ik zeggen!
Oja, gefeliciteerd!
Wat waren jullie allemaal al vroeg op zeg! Ik ben sinds half 7 een paar keer wakker geweest maar toch nog ingedommeld tot half 10. Dochterlief lag te lezen in bed, en de grote boef was heel lief en zacht op z’n kamer aan het spelen :inlove:
Denk veel aan MissyGirl…er was nog geen nieuws net…ik hou het in de gaten
Nou hier ook pas om 9 uur uit bed hoor!
Wij gaan zometeen Roos haar kast in elkaar zetten :think: hopelijk lukt dat een beetje vlotjes!
Ik zie em juist niet op de gekleurde maar heel licht op de originele. Maar een streep is een streep hoor.
Amy: pak die digitale zou ik zeggen!
Geen gezeur met vage streepjes! Gewoon doen hoor, scheelt je zoveel!
Volgens mij is die redelijk gevoelig. CB is sowieso al gevoeliger dan de goedkope heb ik gemerkt.
En voor iedereen die zwanger wil worden:
Allemaal hormoontjes :mrgreen:
Dankjewel Becca
Hoe is het met jouw hormoontjes eigenlijk?
becca, ik wacht nog een paar dagen met die digicb
heb voorlopig ook nog genoeg ovutesten liggen eens kijken of het streepje donker blijft
Thnx Becca,
Als het nu niet raak is weet ik het ook niet meer (kan ik mooi zeggen dat Becca me zwanger heeft geblazen :lol: )
Amy,
Ik zie het streepje ook hoor (op de gewone beter als op de bewerkte zelfs).
Amy gefeliciteerd!!
Wow Amy… ja, ik zie toch ook een vaag streepje.
:: Gefeliciteerd meid! ::
:mrgreen:
Snel de CB digitaal doen hoor.
Bedankt voor de HCG hormoontjes Becca.
Marieke… succes met het inelkaar zetten van de kast. :thumbup:
Even copy-paste:
Hier gaat het goed. Naja goed… :roll: Ik vind de spanning niet echt leuk meer hoor. Sinds vannacht heb ik na het plassen nog nauwelijks wat lichtbruin op het papiertje. Mijn borsten doen echter ongelofelijk zeer :shock: , mijn temp is 36.9 ( net wakker nu), ik heb een gevoelige rug ( heb ik nooit eigenlijk) en mijn buik is wederom nog uitgezet.Geen buikpijn, wel een wat gevoelig gevoel ( ofzo :doh: ) onderin.
Ik durf er niet op te hopen, maar op deze manier blijf je natuurlijk wel hoop houden. :roll:
Fijne dag!
:-*
X Bren.
Middag!
Hier beginnen de kwalen te komen. Met vlagen ben ik kotsmisselijk, ik ben zooooooooo moe en heb last van lage rugpijn.
Bij de eerste heb ik rugweeen gehad en sindsdien is mijn rug een zwakker plek. Op mijn werk roep ik wl dat ik een griepje heb ofzo
Brenda: spannend hoor!! Al enig idee wanneer je gaat testen?
Raar idee he? ik volg ook wel een beetje bij de 9 maanden mama’s. en een paar dagen terug zat ze vol spanning te schrijven over de naderende bevalling. En nu wordt ze in slaap gehouden. Ik duim voor een goede afloop.
Amy: een voorzichtige gefeliciteerd. Doe nu gewoon de CB! hihi, ben gewoon nieuwsgierig of die wel duidelijk is.
Brenda: spannend! ik duim voor je mee dat de duivels wegblijven. Had je eigenlijk een regelmatige cyclus?
Het komt uit he? meerdere zwangeren hier…
Nienke
Zat even in het lijstje te kijken, Chantal en Lelle zijn geloof ik nu als eerste aan de beurt…Hoe gaat met Lelle, die heb ik al een poos niet meer gezien.
Chantal, ik hoop dat je weekend weg gezellig was, zonder :evil: !
Edit: Eerst Brenda, oei meid wat spannend!
Oh Becca, ik zeg het net, bij de eerste had ik ook rugweeen, bepaald geen pretje! Bij de tweede heb ik m’n rug niet gevoeld, maar het ging zo snel dat ik eigenlijk niet meer goed weet waar ik het voelde :think:
Weten ze op je werk dat jullie met zwanger worden bezig zijn?
Nou ja, er heerst van alles, dus dat kan het ook zijn als je je niet lekker voelt
Nienke, is het bij jou al doorgezet?
Ja gek he, hoe de dingen kunnen lopen, ik zat ook al steeds te kijken of ze al bevallen was en toen kwam dat nieuws…
Ik ga geloof ik zo maar eens douchen :mrgreen: Heb nog niets gedaan…de wasmanden puilen uit, met schone was, die moeten eerst maar eens weg voor ik aan de uitpuilende vuile wasmand kan gaan beginnen :roll: Kinderen zijn weer thuis, hoera, lekker weer knuffelen! Vooral mijn zoon is een echt moederkindje, heerlijk! :inlove:
In ieder geval 2 zwangeren erbij… :dance:
Ik vind het echt afschuwelijk wat Hennie en haar familie moeten doorstaan. :o
Ik ken haar niet, maar het raakt me echt.
Becca… succes met de kwaaltjes, hopelijk worden ze niet al te erg.
Nienke… ik heb de afgelopen 2 maanden een cyclus van 27 dg. gehad.
Deze cyclus had ik een positieve ovulatietest op 22 december. Het is nu dag 14 na de eisprong, dag 28 van mijn cyclus.
Is de ongi bij jou een beetje doorgezet?
Ik ga morgen ( denk ik) weer testen.
becca; sterkte met de kwaaltjes
brenda; duim voor jou ook voor morgen een positieve test!!!
mijn tepels doen au daarom dacht ik vanochtend ook laat ik die test eens doen…
Oja… ik duim me suf voor Lelle, Chantal en … wanneer is de nod van Lieke ook alweer? :think:
Afijn… ik duim. :mrgreen: